
WDB124 - проблем със запалването на бензин?
Започната от Xristo Loco, 13 юли 2012 - 19:18:54
31 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 юли 2012 - 21:52
Сам,не,,,,,,,,ще го разбарникаш повече.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#17
Публикувано 26 юли 2012 - 21:59
Ясно.Не знам може и аз да съм оплескал нещо,но и по принцип си падаха постоянно и гаснеше ,а сега след като го оправи тоя жичкаджията да пали на бензин,стана още по зле.Питах днес тук в един сервиз за Мерцедес на Сливница,но " не влизали с газ" там коли

#18
Публикувано 27 юли 2012 - 13:57
Колата е с АСР, което прави нещата малко по-сложни, но мисля че проблемът може да се крие в ел. управлението на празния ход или потенциометъра на клапата.
Шестакът е доста устойчив по принцип.
Откачи компютъра на инжекциона и виж дали ще работи без него. Ако работи - значи проблемът е в ел. частта (не непременно компютъра).
Шестакът е доста устойчив по принцип.
Откачи компютъра на инжекциона и виж дали ще работи без него. Ако работи - значи проблемът е в ел. частта (не непременно компютъра).
#19
Публикувано 29 юли 2012 - 12:05
Привет на всички,да си призная много не разбирам от двигателя и не знам точно кое за какво е,но желанието ми да разбера от къде идва проблема е по силно 
Започнах да изключвам буксите по ред на номерата (слагам линк със снимка и номерация) - http://a8.sphotos.ak...883063559_n.jpg
При изключване на първата никакъв ефект,пак запалване на бензин подаване на газ и въобще не държи обороти и изгасва.При втората пак същото.При третата вече дали си измислям или наистина имаше ефект тъй като при подаване на газ оборотите падаха но се задържаха,дори успях на включа на скорост и да дам назад с маневра без да изгасне.След това пак закачих номер 3 и пак си беше същото тоест пак не падаха оборотите и пак си ги държеше въпреки че бяха на най ниския предел си ги поддържаше.Помислих ,АХА оправи се
Сглобих всичко останало,помотах се малко почистих тук там и след това паля и пак си падат.Изключих пак номер 3 и пак си падаха.НЕ ЗНАМ НАИСТИНА ИМАМ ЧУВСТВОТО ЧЕ СИ ПРАВИ КАКВОТО СИ ИСКА,но и аз се съмнявам да не би проблема да е от ел. естество.....

Започнах да изключвам буксите по ред на номерата (слагам линк със снимка и номерация) - http://a8.sphotos.ak...883063559_n.jpg
При изключване на първата никакъв ефект,пак запалване на бензин подаване на газ и въобще не държи обороти и изгасва.При втората пак същото.При третата вече дали си измислям или наистина имаше ефект тъй като при подаване на газ оборотите падаха но се задържаха,дори успях на включа на скорост и да дам назад с маневра без да изгасне.След това пак закачих номер 3 и пак си беше същото тоест пак не падаха оборотите и пак си ги държеше въпреки че бяха на най ниския предел си ги поддържаше.Помислих ,АХА оправи се

#20
Публикувано 30 юли 2012 - 13:26
Трета буса е допълнителната дюза за студено палене.
Я пробвай да откачиш моторчето за празния ход. Тази букса дето е усукана с изолирбанд на снимката.
Я пробвай да откачиш моторчето за празния ход. Тази букса дето е усукана с изолирбанд на снимката.
#21
Публикувано 30 юли 2012 - 13:45
Няма проблем,след малко ще откача и нея и ще опитам пак.
Да попитам и дали не трябва да се направят някакви настройки с шестограма?
Да попитам и дали не трябва да се направят някакви настройки с шестограма?
#22
Публикувано 30 юли 2012 - 18:21
Откачих я,но никакъв ефект.Пак същата картинка.
#23
Публикувано 01 август 2012 - 15:00
Някой друг да има идея за какво става въпрос и от къде идва този проблем?
#24
Публикувано 02 август 2012 - 13:54
Не ти работи празния ход.
Вероятно няма захранване на буксата. Премери дали на единия извод на буксата има 12V докато си на контакт.
Ако няма - търси причината в кабелите или релето за пренапрежение.
Ако има, но пак не работи - или е прекъснат кабел или повреден комп, липса на захранване (реле за пренапрежение)
Вероятно няма захранване на буксата. Премери дали на единия извод на буксата има 12V докато си на контакт.
Ако няма - търси причината в кабелите или релето за пренапрежение.
Ако има, но пак не работи - или е прекъснат кабел или повреден комп, липса на захранване (реле за пренапрежение)
#25
Публикувано 03 август 2012 - 17:42
Диагнозата която постави др.Subsonic е напълно точна.Не премерих за волтове,но направих друго.Не много правилно предполагам!Пуснах на моторчето от акумулатора 12V и запалих и все едно запалих друга кола.Оборотите не падат,дори
напротив на газ ми се виждат доста високи?Моторчето си работи просто както каза няма захранване.Разгледах кабелите до там до където влизат отзад зад акумулатора,изглеждат ми здрави.Проверих и бушоните на релето,също са Ок.Как обаче може да се разбере дали е точно релето или кабел или повреден комп не знам?
напротив на газ ми се виждат доста високи?Моторчето си работи просто както каза няма захранване.Разгледах кабелите до там до където влизат отзад зад акумулатора,изглеждат ми здрави.Проверих и бушоните на релето,също са Ок.Как обаче може да се разбере дали е точно релето или кабел или повреден комп не знам?
#26
Публикувано 09 август 2012 - 11:56
Вземи от някой колега неговото реле за пренапрежение и пробвай.
Или просто ела на някоя от сбирките - в сряда след 18:00ч. зад Зала Христо Ботев в Студентски град, или всяка първа събота и последна неделя след 10:00ч. - на пицария "Мама Мия" зад хр. Ал. Невски.
Или просто ела на някоя от сбирките - в сряда след 18:00ч. зад Зала Христо Ботев в Студентски град, или всяка първа събота и последна неделя след 10:00ч. - на пицария "Мама Мия" зад хр. Ал. Невски.
#27
Публикувано 09 август 2012 - 20:20
Колегата да направи една снимка на неговото,......имам 2 или 3, ще му дам за проба.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#28
Публикувано 11 август 2012 - 13:41
Супер,направо да се разберем за нещо.Кога и къде и да го пробвам.
#29
Публикувано 03 септември 2012 - 15:28
Здравейте,отново.Не съм писал по темата скоро тъй като си бях поръчал релето което трябваше да сменя за което ме посъветва Subsonic .След смяната му има нещо по различно,но.....Запалването е екстра...след което вече оборотите се вдигат...постепенно падат и мотора изгасва.След това обаче когато загрее ги държи и не гасне.Когато го сложих и запалих първия първи път изведнъж стана тъмно тоест в колата спря всякакъв ток.След това видях че един от бушоните на релето е изгорял.
Когато имах директен ток от акумулатора към моторчето ,правеше също така:в началото докато загрее пак не ги държеше ниските и гаснеше,но пък когато загрееше държеше много високи на празен ход,прекалено!Сега дори ,след смяната на релето когато е топла си поддържа едни и същи ниски даже май доста ниски тъй като тресе.Дали проблема е бил в релето или има и още нещо?
Когато имах директен ток от акумулатора към моторчето ,правеше също така:в началото докато загрее пак не ги държеше ниските и гаснеше,но пък когато загрееше държеше много високи на празен ход,прекалено!Сега дори ,след смяната на релето когато е топла си поддържа едни и същи ниски даже май доста ниски тъй като тресе.Дали проблема е бил в релето или има и още нещо?
#30
Публикувано 05 септември 2012 - 21:30
Трябва ли да отворя нова тема или някой ще помогне?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни