 
	При включен климатик колата направо спира да върви
		 Започната от 
	mironov_s
, 25 юни 2012 - 22:55:48 
	
	
	
	
		32 мнения по тази тема
	
		
			
				
					
						
					
					#16
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 юни 2012 - 10:30
					Колата има ли газ?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 
			
				
					
						
					
					#17
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 юни 2012 - 10:32
харчи добре.
Да не би тук да е отговора? Колко харчи? Градско, натоварено градско, извънградско, скоростно извън градско?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 
			
				
					
						
					
					#18
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 юни 2012 - 10:33
					Можете ли да препоръчате човек при който да отида за да я погледне.Този при който ходих каза, че има масло в компресора няма от никъде изпускане и всичко е наред.Но едва ли може да забележи мотора как се товари на празен ход при положение, че си държи 800 - 900 оборота.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
			
				
					
						
					
					#19
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 юни 2012 - 10:38
					Да на газ е но и на бензин е същата работа.На газ градско ненатоварено 13-14, натоварено е стигала и до 16 със задръствания и посръчквания,Извън градско 9-10 с пълна кола и не повече от 130 - 140 км/ч всичко това без включен климатик.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
			
				
					
						
					
					#20
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 юни 2012 - 10:45
					Това с газта беше достатъчно! Сега и аз съм убеден че почти половината стадо остава гладно!
Карай си Бенца и не го пипай, обикновенният 2.0 л./ с М102 не е стартов автомобил.
Радвай му се във високите скорости. 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					Карай си Бенца и не го пипай, обикновенният 2.0 л./ с М102 не е стартов автомобил.
Радвай му се във високите скорости.
 
					
					
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 
			
				
					
						
					
					#21
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 юни 2012 - 10:58
					Климатик и  газ 
Е36цата ми 150 коня като се зори по баирите с тази газ , камоли ако има и климатик , а къде къде е по динамичен мотор.
Виждал съм тука в Плевен , на мой приятели и двете са 2.0 бензин стария мотор и вървят на оси , а единия е автомат даже... а другия е комби и двамата са със климатици , но колите не съм и спънати , както казваш ти , или много преувеличаваш и колата ти си върви в нормите , или имаш проблем.
190-ката със 2.0ка мотор 122коня със климатик , се усещаше лека мудна , но не и спъната ,ускоряваше без проблеми , а без климатика просто си вървеше на оса , ще кажете че има разлика 200 килограма , ама и аз съм си едни 140 , така че няма проблеми със килограмите.
Пак ти казвам или преувеличаваш или проблем имаш .
					
				
				
				
				
				
								
				
					
Е36цата ми 150 коня като се зори по баирите с тази газ , камоли ако има и климатик , а къде къде е по динамичен мотор.
Виждал съм тука в Плевен , на мой приятели и двете са 2.0 бензин стария мотор и вървят на оси , а единия е автомат даже... а другия е комби и двамата са със климатици , но колите не съм и спънати , както казваш ти , или много преувеличаваш и колата ти си върви в нормите , или имаш проблем.
190-ката със 2.0ка мотор 122коня със климатик , се усещаше лека мудна , но не и спъната ,ускоряваше без проблеми , а без климатика просто си вървеше на оса , ще кажете че има разлика 200 килограма , ама и аз съм си едни 140 , така че няма проблеми със килограмите.
Пак ти казвам или преувеличаваш или проблем имаш .
 
  
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
			
				
					
						
					
					#22
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 юни 2012 - 11:22
					Наясно съм че имам проблем и за това се обръщам към вас.Точно за това предложих Вие да я видите за да не казвате, че преувеличавам.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
			
				
					
						
					
					#23
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 юни 2012 - 16:49
					Добре, ще опитам да дойда, ако не, през деня става ли? Звънни утре около обяд да се доуточним....номера е в профила ми.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 
			
				
					
						
					
					#24
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 юни 2012 - 17:45
					Колега до сега карах колата и има коренна промяна от вчера.С климатик нито загрява нито е мудна, е има малко но е нищо в сравнение с това което беше вчера.Предполагам това се дължи на маслото в компресора,аз откакто я имам колата (1 година) не съм пускал на климатик освн когато трябва да духа на стъклото, но тя нямаше и фреон.Та явно и е трябвало малко работа за да се смаже добре компресора и да не затяга.За всеки случай мисля да сменя и маслото за да е всичко точно.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
			
				
					
						
					
					#25
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 юни 2012 - 18:39
					Днес със вчерашното гориво ли е или е с ново?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 
			
				
					
						
					
					#26
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 юни 2012 - 22:01
					С вчерашното гориво.Абсолютно нищо не съм пипал днес се качих запалих я и си пуснах климатика.Тръгнах и усетих как колата просто си набра с лекота. Днес я карах към 20км и само понякога за 2,3 секунди спъва, но предполагам с времето и това ще изчезне. А и вече перката на двигателя си се пуска само ако е в задръстване и тръгне да позагрява...вчера как пусна климатика и тя с него, но пък не съм оставял двигателя да изтива.
					
					
					
				
				
				
				
								
				
					Този пост е редактиран от mironov_s: 26 юни 2012 - 22:04
			
				
					
						
					
					#27
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 28 юни 2012 - 13:14
					Какво съвпадение. Тъкмо мислех да отворя и аз същата тема  И аз вчера сложих фреон, че стария изтече докато ми сменяха радиатора. Колата ми е W124 200CE - 122 кс. Аз също вчера забелязах, че щом пусна климатика колата едвааааам потегля и като теб се притесних, защото освен че беше адски тежка на потегляне, се чуваше леко виене и вибриране. До момента близо година и половина климатика не е работил и може и това да е причината. Иначе до сега ми харчи 15/100 градско без климатик а извънградско 7-9/100 със скорост 120-140 км/ч,
 И аз вчера сложих фреон, че стария изтече докато ми сменяха радиатора. Колата ми е W124 200CE - 122 кс. Аз също вчера забелязах, че щом пусна климатика колата едвааааам потегля и като теб се притесних, защото освен че беше адски тежка на потегляне, се чуваше леко виене и вибриране. До момента близо година и половина климатика не е работил и може и това да е причината. Иначе до сега ми харчи 15/100 градско без климатик а извънградско 7-9/100 със скорост 120-140 км/ч,
					
					
					
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				 И аз вчера сложих фреон, че стария изтече докато ми сменяха радиатора. Колата ми е W124 200CE - 122 кс. Аз също вчера забелязах, че щом пусна климатика колата едвааааам потегля и като теб се притесних, защото освен че беше адски тежка на потегляне, се чуваше леко виене и вибриране. До момента близо година и половина климатика не е работил и може и това да е причината. Иначе до сега ми харчи 15/100 градско без климатик а извънградско 7-9/100 със скорост 120-140 км/ч,
 И аз вчера сложих фреон, че стария изтече докато ми сменяха радиатора. Колата ми е W124 200CE - 122 кс. Аз също вчера забелязах, че щом пусна климатика колата едвааааам потегля и като теб се притесних, защото освен че беше адски тежка на потегляне, се чуваше леко виене и вибриране. До момента близо година и половина климатика не е работил и може и това да е причината. Иначе до сега ми харчи 15/100 градско без климатик а извънградско 7-9/100 със скорост 120-140 км/ч,
					
					Този пост е редактиран от HERMES: 28 юни 2012 - 13:17
			
				
					
						
					
					#28
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 28 юни 2012 - 23:19
					Покарай я малко с климатика и трябва да отпусне, но май и маслото на компресора трябва да се смени...някой знае ли на колко време трябва да се сменя?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
			
				
					
						
					
					#29
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 29 юни 2012 - 00:07
					Маслото на компресора се пълни заедно с фреона, няма отделно масло. А щом скоро си зареждал климатика, значи са ти сменили и маслото.
200Е 122 коня си е жив труп на пътя особено в градски условия, говоря от личен опит, имал съм такъв преди години.
На магистралата като го заслилиш не се усеща включил ли си климатика или не, но в града при тръгване особено... драмата е пълна 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				200Е 122 коня си е жив труп на пътя особено в градски условия, говоря от личен опит, имал съм такъв преди години.
На магистралата като го заслилиш не се усеща включил ли си климатика или не, но в града при тръгване особено... драмата е пълна
 
					
					
			
				
					
						
					
					#30
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 29 юни 2012 - 20:14
					Абсолютно прав си. А тя е и автомат и изначално си тръгва на втора. А с пуснат климатик... едвам мърда, но пък само как ръмжи  И вдига до 4000 оборота
 И вдига до 4000 оборота  Иначе съм много благодарен на колегата от форума crush, който ми напълни климатика и ми обясняваше като за лаик всяка стъпка. И да, сложи и масло за компресора в системата. Явно още не се е разработил и затова вие, защото преди, когато работеше не усещах никаква загуба на мощност. Но да ви споделя и какви мошеници са  т.нар. "сервизи" за автоклиматици по бул. Сливница в Люлин. И в двата, в които ходих миналата година ми обясняваха колко била стара колата и че трябва да се преправи инсталацията и щяло да ми струва около 400 лв. Познайте какво се оказа. Тя си е пригодена за новия фреон и само е трябвало да напълнят системата. Аман от мошеници в тая държава. Още веднъж искам да благодаря на Crush за професионалното му отношение. Ето така се гради доверие и печелят клиенти.
 Иначе съм много благодарен на колегата от форума crush, който ми напълни климатика и ми обясняваше като за лаик всяка стъпка. И да, сложи и масло за компресора в системата. Явно още не се е разработил и затова вие, защото преди, когато работеше не усещах никаква загуба на мощност. Но да ви споделя и какви мошеници са  т.нар. "сервизи" за автоклиматици по бул. Сливница в Люлин. И в двата, в които ходих миналата година ми обясняваха колко била стара колата и че трябва да се преправи инсталацията и щяло да ми струва около 400 лв. Познайте какво се оказа. Тя си е пригодена за новия фреон и само е трябвало да напълнят системата. Аман от мошеници в тая държава. Още веднъж искам да благодаря на Crush за професионалното му отношение. Ето така се гради доверие и печелят клиенти.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				 И вдига до 4000 оборота
 И вдига до 4000 оборота  Иначе съм много благодарен на колегата от форума crush, който ми напълни климатика и ми обясняваше като за лаик всяка стъпка. И да, сложи и масло за компресора в системата. Явно още не се е разработил и затова вие, защото преди, когато работеше не усещах никаква загуба на мощност. Но да ви споделя и какви мошеници са  т.нар. "сервизи" за автоклиматици по бул. Сливница в Люлин. И в двата, в които ходих миналата година ми обясняваха колко била стара колата и че трябва да се преправи инсталацията и щяло да ми струва около 400 лв. Познайте какво се оказа. Тя си е пригодена за новия фреон и само е трябвало да напълнят системата. Аман от мошеници в тая държава. Още веднъж искам да благодаря на Crush за професионалното му отношение. Ето така се гради доверие и печелят клиенти.
 Иначе съм много благодарен на колегата от форума crush, който ми напълни климатика и ми обясняваше като за лаик всяка стъпка. И да, сложи и масло за компресора в системата. Явно още не се е разработил и затова вие, защото преди, когато работеше не усещах никаква загуба на мощност. Но да ви споделя и какви мошеници са  т.нар. "сервизи" за автоклиматици по бул. Сливница в Люлин. И в двата, в които ходих миналата година ми обясняваха колко била стара колата и че трябва да се преправи инсталацията и щяло да ми струва около 400 лв. Познайте какво се оказа. Тя си е пригодена за новия фреон и само е трябвало да напълнят системата. Аман от мошеници в тая държава. Още веднъж искам да благодаря на Crush за професионалното му отношение. Ето така се гради доверие и печелят клиенти.
					
					0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни



 
				 
				
 
			
			
			
				 
				
				
				 
			
			 Виж ГАРАЖА
 Виж ГАРАЖА 
				
				
			 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				








