При включен климатик колата направо спира да върви
Започната от mironov_s, 25 юни 2012 - 22:55:48
32 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 юни 2012 - 10:30
Колата има ли газ?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#17
Публикувано 26 юни 2012 - 10:32
харчи добре.
Да не би тук да е отговора? Колко харчи? Градско, натоварено градско, извънградско, скоростно извън градско?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#18
Публикувано 26 юни 2012 - 10:33
Можете ли да препоръчате човек при който да отида за да я погледне.Този при който ходих каза, че има масло в компресора няма от никъде изпускане и всичко е наред.Но едва ли може да забележи мотора как се товари на празен ход при положение, че си държи 800 - 900 оборота.
#19
Публикувано 26 юни 2012 - 10:38
Да на газ е но и на бензин е същата работа.На газ градско ненатоварено 13-14, натоварено е стигала и до 16 със задръствания и посръчквания,Извън градско 9-10 с пълна кола и не повече от 130 - 140 км/ч всичко това без включен климатик.
#20
Публикувано 26 юни 2012 - 10:45
Това с газта беше достатъчно! Сега и аз съм убеден че почти половината стадо остава гладно!
Карай си Бенца и не го пипай, обикновенният 2.0 л./ с М102 не е стартов автомобил.
Радвай му се във високите скорости.
Карай си Бенца и не го пипай, обикновенният 2.0 л./ с М102 не е стартов автомобил.
Радвай му се във високите скорости.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#21
Публикувано 26 юни 2012 - 10:58
Климатик и газ
Е36цата ми 150 коня като се зори по баирите с тази газ , камоли ако има и климатик , а къде къде е по динамичен мотор.
Виждал съм тука в Плевен , на мой приятели и двете са 2.0 бензин стария мотор и вървят на оси , а единия е автомат даже... а другия е комби и двамата са със климатици , но колите не съм и спънати , както казваш ти , или много преувеличаваш и колата ти си върви в нормите , или имаш проблем.
190-ката със 2.0ка мотор 122коня със климатик , се усещаше лека мудна , но не и спъната ,ускоряваше без проблеми , а без климатика просто си вървеше на оса , ще кажете че има разлика 200 килограма , ама и аз съм си едни 140 , така че няма проблеми със килограмите.
Пак ти казвам или преувеличаваш или проблем имаш .
Е36цата ми 150 коня като се зори по баирите с тази газ , камоли ако има и климатик , а къде къде е по динамичен мотор.
Виждал съм тука в Плевен , на мой приятели и двете са 2.0 бензин стария мотор и вървят на оси , а единия е автомат даже... а другия е комби и двамата са със климатици , но колите не съм и спънати , както казваш ти , или много преувеличаваш и колата ти си върви в нормите , или имаш проблем.
190-ката със 2.0ка мотор 122коня със климатик , се усещаше лека мудна , но не и спъната ,ускоряваше без проблеми , а без климатика просто си вървеше на оса , ще кажете че има разлика 200 килограма , ама и аз съм си едни 140 , така че няма проблеми със килограмите.
Пак ти казвам или преувеличаваш или проблем имаш .
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#22
Публикувано 26 юни 2012 - 11:22
Наясно съм че имам проблем и за това се обръщам към вас.Точно за това предложих Вие да я видите за да не казвате, че преувеличавам.
#23
Публикувано 26 юни 2012 - 16:49
Добре, ще опитам да дойда, ако не, през деня става ли? Звънни утре около обяд да се доуточним....номера е в профила ми.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#24
Публикувано 26 юни 2012 - 17:45
Колега до сега карах колата и има коренна промяна от вчера.С климатик нито загрява нито е мудна, е има малко но е нищо в сравнение с това което беше вчера.Предполагам това се дължи на маслото в компресора,аз откакто я имам колата (1 година) не съм пускал на климатик освн когато трябва да духа на стъклото, но тя нямаше и фреон.Та явно и е трябвало малко работа за да се смаже добре компресора и да не затяга.За всеки случай мисля да сменя и маслото за да е всичко точно.
#25
Публикувано 26 юни 2012 - 18:39
Днес със вчерашното гориво ли е или е с ново?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#26
Публикувано 26 юни 2012 - 22:01
С вчерашното гориво.Абсолютно нищо не съм пипал днес се качих запалих я и си пуснах климатика.Тръгнах и усетих как колата просто си набра с лекота. Днес я карах към 20км и само понякога за 2,3 секунди спъва, но предполагам с времето и това ще изчезне. А и вече перката на двигателя си се пуска само ако е в задръстване и тръгне да позагрява...вчера как пусна климатика и тя с него, но пък не съм оставял двигателя да изтива.
Този пост е редактиран от mironov_s: 26 юни 2012 - 22:04
#27
Публикувано 28 юни 2012 - 13:14
Какво съвпадение. Тъкмо мислех да отворя и аз същата тема И аз вчера сложих фреон, че стария изтече докато ми сменяха радиатора. Колата ми е W124 200CE - 122 кс. Аз също вчера забелязах, че щом пусна климатика колата едвааааам потегля и като теб се притесних, защото освен че беше адски тежка на потегляне, се чуваше леко виене и вибриране. До момента близо година и половина климатика не е работил и може и това да е причината. Иначе до сега ми харчи 15/100 градско без климатик а извънградско 7-9/100 със скорост 120-140 км/ч,
Този пост е редактиран от HERMES: 28 юни 2012 - 13:17
#28
Публикувано 28 юни 2012 - 23:19
Покарай я малко с климатика и трябва да отпусне, но май и маслото на компресора трябва да се смени...някой знае ли на колко време трябва да се сменя?
#29
Публикувано 29 юни 2012 - 00:07
Маслото на компресора се пълни заедно с фреона, няма отделно масло. А щом скоро си зареждал климатика, значи са ти сменили и маслото.
200Е 122 коня си е жив труп на пътя особено в градски условия, говоря от личен опит, имал съм такъв преди години.
На магистралата като го заслилиш не се усеща включил ли си климатика или не, но в града при тръгване особено... драмата е пълна
200Е 122 коня си е жив труп на пътя особено в градски условия, говоря от личен опит, имал съм такъв преди години.
На магистралата като го заслилиш не се усеща включил ли си климатика или не, но в града при тръгване особено... драмата е пълна
#30
Публикувано 29 юни 2012 - 20:14
Абсолютно прав си. А тя е и автомат и изначално си тръгва на втора. А с пуснат климатик... едвам мърда, но пък само как ръмжи И вдига до 4000 оборота Иначе съм много благодарен на колегата от форума crush, който ми напълни климатика и ми обясняваше като за лаик всяка стъпка. И да, сложи и масло за компресора в системата. Явно още не се е разработил и затова вие, защото преди, когато работеше не усещах никаква загуба на мощност. Но да ви споделя и какви мошеници са т.нар. "сервизи" за автоклиматици по бул. Сливница в Люлин. И в двата, в които ходих миналата година ми обясняваха колко била стара колата и че трябва да се преправи инсталацията и щяло да ми струва около 400 лв. Познайте какво се оказа. Тя си е пригодена за новия фреон и само е трябвало да напълнят системата. Аман от мошеници в тая държава. Още веднъж искам да благодаря на Crush за професионалното му отношение. Ето така се гради доверие и печелят клиенти.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни