Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

При включен климатик колата направо спира да върви


  • Please log in to reply
32 мнения по тази тема

#1 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 25 юни 2012 - 22:55

Здравейте колеги, днес отидох за първи път да си напълня климатика.Всичко беше точно докато не започнах да я карам колата (124 200Е климатроник).При включване на каквато и да е позиция освен EC двигателя губи страшно много мощност все едно отнемам повече от половината газ която съм дал.При тръгване от светофар е голяма мъка все едно дърпам тир.
Знам че е нормално да е спънат двигателя малко защото съм карал и други коли, но при мен е просто брутално...все едно ми е ограничена газта на педала да не подава повече от 15-20%.
Чудя се дали не са затегнали лагерите на компресора или нещо такова.
Друго което ми направи впечатление е, че при пускането на климатика автоматично се пуска перката на двигателя и перката на климатика, но въпреки това при пуснат климатик позагрява...това нормално ли е?

Много ще съм благодарен ако разрешиме проблема, че или трябва да е жега или да не мога да изпреваря и трабантчето пред мен.

Благодаря Ви предварително.

Този пост е редактиран от mironov_s: 25 юни 2012 - 22:57

  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 25 юни 2012 - 23:08

Имах същата такава кола,голяма мъка,се ено караш на ръчна.Моята гореше и много масло,така че след като отворих двигателя,нямаше никакви сегменти.След смяна на сегментите,всичко се оправи.Кажи какъв ти е разхода на масло,пък ако няма,друго не се сещам за момента.Надявам се при тебе да не е така,ма ако е италянка,лошо.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 25 юни 2012 - 23:14

Да италянка е, но преди няколко месеца направих основен ремонт на двигателя и сега не пипа от маслото а и стана много-по пъргава.Докато не пусна климатика.
  • 0

#4 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 26 юни 2012 - 09:23

Помислете за малко предварение тогава,често дава добри резултати.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#5 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 26 юни 2012 - 09:38

Колега не мисля, че трябва да пипам самата настройка на двигателя при положение, че пали, върви и харчи добре.Също така не съм убеден оригинално да са я направили и изчислили при пускане на климатика да е толкова спъната като се има в предвид, че при климатроника та дори и при климатика на каквато и да е функция за отопление или охлаждане да си ако не е натиснат бутона EC компресора си работи.
  • 0

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 юни 2012 - 09:48

като се има в предвид, че при климатроника та дори и при климатика на каквато и да е функция за отопление или охлаждане да си ако не е натиснат бутона EC компресора си работи.


Грешка!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 юни 2012 - 09:54

Напълно нормално е при вкл. кли. колата да става мудна!

Какво очакваш от близо тон и половина кола, с включен климатик който отрязва 15/ 20 коня от възможностите на мотора и го прави около 100 коня?

Как? 100 коня и тон и половина? Ами няма да върви! Тя 2.0 / 16 не върви па кво остава за този........

Карай и свиквай. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 26 юни 2012 - 10:05

Ако бяха 15-20 коня няма вобще да го правя на въпрос, но са доста повече...един 200Д върви повече.А ако е старо маслото в компресора и да затяга или и аз незнам от какво е но не трябва да е така.
  • 0

#9 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 26 юни 2012 - 10:06

Така си е, не вървят,не стават за бегачки,ма могат да се накар да се движат подобаващо,пък заводските настройки за били преди 20 години.Всеки сам си решава.На тези мотори дори един проблем с високото било кабел или свещ,ги спъват много.

Този пост е редактиран от dilqnski: 26 юни 2012 - 10:09

  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 юни 2012 - 10:11

Ако бяха 15-20 коня няма вобще да го правя на въпрос, но са доста повече...


Като ги изчисляваш вземаш ли пред вид теглото на колата?

Ако намаляват 50% както си се изказал по назад, МОТОРА ЩЕ ЗАГРЯВА!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 26 юни 2012 - 10:14

Утре на клубната среща ще ходите ли за да се качите и да усетите за какво става на въпрос?
  • 0

#12 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 26 юни 2012 - 10:15

Като ги изчисляваш вземаш ли пред вид теглото на колата?

Ако намаляват 50% както си се изказал по назад, МОТОРА ЩЕ ЗАГРЯВА!


Мотора загрява и то доста когато включа климата въпреки, че всички перки работят.Без климатика колата не грее.
  • 0

#13 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 юни 2012 - 10:20

Давай на 'ТИ' и не се замисляй. ;) Не съм решил за срещата но ако мислиш че ще те улесня по някакъв начин ще дойда.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 юни 2012 - 10:27

Мотора загрява и то доста когато включа климата въпреки, че всички перки работят.Без климатика колата не грее.


По-назад си казал 'позагрява'......има разлика. Всички позагряваме в жегите. ;)

Според мен всичко си и е наред. Климатикаджията нямаше да те пусне ако имаше проблем с компресора или най-малкото щеше да ти го каже.

Така си е, не вървят,не стават за бегачки,ма могат да се накар да се движат подобаващо,пък заводските настройки за били преди 20 години.Всеки сам си решава.На тези мотори дори един проблем с високото било кабел или свещ,ги спъват много.


+1
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 26 юни 2012 - 10:28

Идеята е да се разбере защо се мъчи толкова много мотора.Знам на други коли които съм карал като се пусне климатика колко спъват и не е болка за умиране, но при тази кола се усеща просто как прекалено драстично намалява мощността.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни