Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Ремонт на механичната част на дросела


  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#46 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
Garage View Garage

Posted 18 July 2012 - 11:55

хахахах не превръщайте боя в скандал :yeah
  • 2

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#47 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 19 July 2012 - 08:49

Оправи ли снопа? ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#48 Dydo

Dydo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 781 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 - продаден!

Posted 19 July 2012 - 15:36

С две думи, 140-ките страдат от кофти кабели по инсталацията на мотора, така ли? Ич не съм в час, тъй като и на моята 202-ка също се носи подобна слава, но гледайки кабелите около мотора или по - просто казано, де що има кабел, който с просто око да видя в двигателния отсек на колата, същите ми се видят все едно нови. Няма оронване, няма протриване и дори изхабяване. Поне това съм видял.

Та, така ли е при 140 :wacko
  • 0
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!

#49 Dydo

Dydo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 781 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 - продаден!

Posted 19 July 2012 - 16:22

Преди не знам как е била, ама сега макар на паркинг, пак си е под слънцето и без кора под под вигателя. Явно предишния собственик е сменял нещо или още преди да се внесе.

Edited by Dydo, 19 July 2012 - 16:22 .

  • 0
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!

#50 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
Garage View Garage

Posted 19 July 2012 - 16:59

Оправи ли снопа? ;)


планирам първо тъмни стъкла навсякъде....ама пусти мързел... :)
  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#51 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 19 July 2012 - 19:06

Хаххаха, добре.:)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#52 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,413 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 19 July 2012 - 21:19

Не е при всички м/у другото. 97ма или 98ма година се усещат каква простотия са надробили и заменят кабелните снопове с такива с нормална изолация и забравят "еко" тъпотиите, които са им се въртели в главите с кабелите. Т.е. всички w208 CLK-та имат перфектни инсталации, 202ки след тези години и те. 210 не съм чувал да има този проблем.
След тези години нямат проблеми с инсталациите. Както и почти всички други автопроизводители.
Няма БМВ например с кофти инсталация, дори и 22 годишния ми Форд е с перфектна инсталация.
А на Е30 БМВ-тата и по-предните модели, кабелите им са със сечение на домашна ел.инсталация, ама кой ти е мислил за поевтиняване... тогава са ги правили вечни машините.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#53 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 19 July 2012 - 21:42

Така е. ;)

Обаче аз мисля че 'екото' е само някво оправдание, те Бенц са ги купили от някъде тия кабели, няма да се учудя ако не са ги купили от Франция.

Без майтап, на всичките ми 124 с М111 им се е трошил стартер, този с редукцията. Е много е келяф! Френски.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#54 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,413 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 19 July 2012 - 21:49

:)
Някъде бях чел, че са ги планирали био-разградими, в ранните години на ЕКО-мисленето, за да улесняват рециклирането им и т.н.
Ама те хубаво ги планирали 20ина години за разграждане, ама на 10тата година като почне да им пада инсталацията, и айдееее :)

Всъщност, никога не съм знаел кой произвежда кабелите за инсталациите. Сега ги правят аутсорснати компании като Yazaki и темподобни на конвейер, но преди е било in-house. Няма да се учудя, ако Bosch са ги надробили такива. :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#55 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 19 July 2012 - 21:55

За кабелите, някъде съм го чувал същото. ;)

М'че то Бош отдавна се доверват на Французите....а па и къде ли не, Бош вече не са ония Бош, по-добре Сименс.:)

Edited by Вай Басо, 19 July 2012 - 21:56 .

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users