Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Ремонт на механичната част на дросела


  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#1 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 09 June 2012 - 22:21

Ремонт на механичната част на дросела се прави с доста проби. Дросела се сваля и качва докато не се уцели положението на плъзгача!

Оня ден за мой късмет, оправих една компресорна от вторият път. Ама нейният дросел е удобен за работа. А тоя на 140 е мъкаааа! И пак бях готов да го оправя! Стоях до 11 ч вечерта заради него! Не го е срам!

И много кълне! Ама той НАЧАЛНИКА гледа!!!

Тая на жена ми като се преева, преди няколко години, същата работа. Сега си имам същия проблем, след престои запалва, заработва за 15 /20 мин и изгасва. Няма палене докато не се изчака повече от половин час! Тогава си заработва без проблем и все едно нищо не е е било! Ако я караш всеки ден и през ден, няма проблем! Но престои ли: Пали работи малко и ....докато не мине малко време. Но не се върти! детонацията променя с милимунди позицията на клапата, зависеща от пружината и съответно синхронизацията и с плъзгача!

Търси под вол теле, но и го намери!

Как ли един ден ще ме погледне в очите? С нетърпение чакам този момент!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 09 June 2012 - 22:45

Когато му се скапа Бенца,а той не е от пазените, аз зарових из долапите, имам дросел, ако не можеше да се оправи и дросел щях да му дам, без пари щях да му го дам. Щото ми е подарък! Дон Вито ми го подари.

Много ще се радвам ако прочете темата, ние с него 1 месец четохме докато не ги оправихме гадните АСР!

Ето му проблема!

http://www.k6jrf.com/MB_asr.html

Но няма луди като мене, да се навият да подарят време, уж на приятел. Няма! Или поне са много малко!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 09 June 2012 - 22:47

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Edited by Вай Басо, 09 June 2012 - 23:24 .

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 09 June 2012 - 22:52

На Павле, ако малко си беше поразмърдал турбото, нямаше ся да квичиш! Казах ти, рови в другия форум и чети темата ми! Ама на мързеланко, празна му торбата!

Там в онази тема го има този линк....ама те мързи готованко!

Публикувано изображение

Те го и плъзгача! Те тука ти е Фуя Палюша! Не търси Вай Басовия!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 09 June 2012 - 22:56

Детонациите ти прецакаха любимата! Искаш да я ръгаш, ама тя не те иска! 140 често се държи като курва....ама не е от долните!!!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 09 June 2012 - 23:19

И моята се пали рядко,един път работи идеално,вторият път горе долу,третият като двутактова.
Голям цирк са тези коли.


За 600 незнам, но за 500 това е често срещан проблем.

Edited by Вай Басо, 09 June 2012 - 23:22 .

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 09 June 2012 - 23:28

Да не дава Господ!
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 10 June 2012 - 05:07

Добре де Васе не е ли възможно от многото седене без да се кара и пали колата да се получава конденз в капачките и като запали колата за това да работи тегаво в началото и да припуква.Скоро си говорехме със Станиолата и при него точно така беше станало (а искаше кабели да си купува)даже и снимки качи после как са му се окислили нещата.Скоро като си правих теча от капака на веригата и ми се мерна един майстор комшия прекарал дълги години в служба на гаража на убо, та той също ми спомена че тия нашите коли като не се карали известно време кондензирали и после паленето и отработването било мъка.

Това е само като идея не да се правя на разбирач.Аз съм ти чел оня тема у другио форум.
  • 0

#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 10 June 2012 - 09:04

Точно Мимо, проблема тръгва от влагата в токовата част!

В четвъртък и петък помогнах на едно приятелче, оправих му инсталацията по мотора от край до край - до управлението, но момчето си купи и ми донесе най-хубавите изолационни материали.

Ето впечатленията му, ден след проблема:

Ей,вай Баско,вай Баско,жив да си брат! :beer Мечо е огин,мърка,мърка :yeah :yeah


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
Garage View Garage

Posted 14 June 2012 - 14:41

и аз ли да имам същия проблем....кога си иска върви на пушка, кога си иска си е ..... бъш като двутактова работи....смених и свещи и няколко дни никви ядове...викам ааа оправи се....преди тва ми казаха палец...смених палец пак няколко дни нямаше ядове....е днеска пак не я бях карал 3 дни и хоп почна да попрекъсва....това ли е лечението?
  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 14 June 2012 - 16:03

Разкажи как протича първоначалното палене след престоя, как заработва и как работи след като загрее?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
Garage View Garage

Posted 15 June 2012 - 11:47

преди се скапа малко помалко....когато не и давах газ си работеха всички цилиндри...дам ли газ...почваше като давене и чезнеха 2-3 цилиндъра....накрая хептен се скапа едвам вървеше....казаха ми палец-смених го и се оправи....карах 2-3 седмици без проблем...после пак започна от време на време същите симптоми, само че този път мнгоо рядко ми чезнеха максимум 2 цилиндъра...сега смених свещите и за 3-4 дни нямаше проблем...до онзи ден...пак почна нещо да се бъзика...като в 1 каране от 60-70ккм без да се гаси колата се оправя понякога от самосебе си :) и сега ми чезнат може би 2 цилиндъра....но само понякога...странна работа....а за да ми направят диагностика трябва постоянно да го прави този проблем, което усложнява нещата допълнително :)
  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#13 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 15 June 2012 - 15:06

Не казваш как заработва след престой.?

Имал ли си случай след като запалиш и тръгнеш, колата да си бачка добре и след като загрее да започне да прекъсва и накрая да изгасне?

Но не в движение! В движение си бачка. Проблема се появява при спиране на светофар и работа на място...изгасва и пали след минимум около половин час?

При нашата, след престой, ако се запали и се тръгне по магистралата няма никви симптоми...но в рамките на половин час ако се спре....изгасва и ....чакане......а ако се продължи без да се спира, проблема го няма...

Ако се кара всеки ден или през ден, проблема изобщо не се появява, но поседи ли ..........

Имал ли си случай да изгасне и да не запали?

Edited by Вай Басо, 15 June 2012 - 15:07 .

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#14 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
Garage View Garage

Posted 15 June 2012 - 15:47

не...дори не е и гаснала...просто няма няма и се изчезне нещо....след продължителен престой пак си пали от четвърт....но после понякога се появява тоя проблем...
  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#15 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 15 June 2012 - 15:57

Баналната инсталация на мотора на наще е леш, не я докосвам и работи, работи си бижу, пали, жена ми не я спира. При нас е инсталацията, убеден съм..

Ако при тебе не е правена, 90% е тя. Друго! Може да е правена и да не е доправена. Често срещам поизолирани малко от малко, ама много плитко.

Колко време я караш?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users