
Проблем с климатроника
Започната от shotgun600, 09 юни 2012 - 13:30:36
56 мнения по тази тема
#46
Публикувано 13 юни 2012 - 21:04
Цена от днес на дуовентили, 1200лв.
Не хапи този,който може да те изяде.
#47
Публикувано 13 юни 2012 - 23:22
То реално няма какво да им се преебе на тия вентили освен,
ако някой, който се опита да ги ремонтира не строши
някоя от осите на конусовидните клапи. Всичко останало
е поправимо.
Намотките може да се навият наново,уплътненията да се подменят и т.н.
Нищо сложно няма в тая педерастия.
Сега открих,че леглата на конусовидните клапи всъщност са
някакви гумени рингове, които обаче са някакви нестандартни
и май няма как да се намерят по разните магазинчета за
уплътнения. При мен от старост са се оръфали и сега
може би клапите пропускат малко горещ антифриз,ама
едва ли е фатално за качеството на охлаждане на климатроника.
ако някой, който се опита да ги ремонтира не строши
някоя от осите на конусовидните клапи. Всичко останало
е поправимо.
Намотките може да се навият наново,уплътненията да се подменят и т.н.
Нищо сложно няма в тая педерастия.
Сега открих,че леглата на конусовидните клапи всъщност са
някакви гумени рингове, които обаче са някакви нестандартни
и май няма как да се намерят по разните магазинчета за
уплътнения. При мен от старост са се оръфали и сега
може би клапите пропускат малко горещ антифриз,ама
едва ли е фатално за качеството на охлаждане на климатроника.
#48
Публикувано 14 юни 2012 - 08:06
Да сме по-точни за цената... 1170 лв 
Явно това количество антифриз което минава е достатъчно...
Вчера пича ми напълни системата , смених филтъра на климатика и накрая... греда.
Вътре от централните духалки струята добре (мисля че може и по-добре ама ...), от дясно .. духа по-слабо , но пак студено. Докато от лявата страна.... все едно съм пуснал парното на макс

Явно това количество антифриз което минава е достатъчно...
Вчера пича ми напълни системата , смених филтъра на климатика и накрая... греда.
Вътре от централните духалки струята добре (мисля че може и по-добре ама ...), от дясно .. духа по-слабо , но пак студено. Докато от лявата страна.... все едно съм пуснал парното на макс

Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#49
Публикувано 14 юни 2012 - 08:57
Не вряврам да създава големи проблеми
при охлаждането.
Ти твоите клапани отварял ли си ги,
за да им видиш състоянието?
Явно от хиляди пъти отваряне и затваряне на тия клапи,
гуменото им легълце се нащърбва и после не могат
да легнат плътно, ама количеството, което пропускат
за мен е смешно и недостатъчно да насере студеното.
Мерил ли си съпротивление на тройната букса на клапаните?
Може единия да не бачка и затова да духа топло от едната страна.
при охлаждането.
Ти твоите клапани отварял ли си ги,
за да им видиш състоянието?
Явно от хиляди пъти отваряне и затваряне на тия клапи,
гуменото им легълце се нащърбва и после не могат
да легнат плътно, ама количеството, което пропускат
за мен е смешно и недостатъчно да насере студеното.
Мерил ли си съпротивление на тройната букса на клапаните?
Може единия да не бачка и затова да духа топло от едната страна.
Този пост е редактиран от shotgun600: 14 юни 2012 - 09:12
#51
Публикувано 14 юни 2012 - 10:10
Докато от лявата страна.... все едно съм пуснал парното на макс
Чукни ги де.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#52
Публикувано 14 юни 2012 - 11:53
Засяденето се получава в горната част на тия клапи,където
се движат в самите намотки. Там по стените на канала
се натрупват някакви говна, които пречат тия металните
неща да се движат свободно и съответно клапата запецва.
Сега почистих моите с една мини дрелка с телен кръгъл
накрайник.
Някой може ли да ми намери номерата на 4те
маркуча, които излизат от дуовентилите, за да ги подменя.
Моите са супер стари и не им се четат. Само годината
на производство се вижда - 91ва
се движат в самите намотки. Там по стените на канала
се натрупват някакви говна, които пречат тия металните
неща да се движат свободно и съответно клапата запецва.
Сега почистих моите с една мини дрелка с телен кръгъл
накрайник.
Някой може ли да ми намери номерата на 4те
маркуча, които излизат от дуовентилите, за да ги подменя.
Моите са супер стари и не им се четат. Само годината
на производство се вижда - 91ва

Този пост е редактиран от shotgun600: 14 юни 2012 - 11:54
#53
Публикувано 14 юни 2012 - 13:13
Нищо не е мерено около тях. Миналата година като сложих новия стар дуовентил и работеше ...
Като се чукне леко и тръгва - до следващото гасене.
Бай Васо чук-чук един два пъти.. ама на всяко палене... си е досадно ...
Като се чукне леко и тръгва - до следващото гасене.
Бай Васо чук-чук един два пъти.. ама на всяко палене... си е досадно ...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#54
Публикувано 14 юни 2012 - 13:52
Еми проверява се дали има съпротивление като извадиш
буксата и мериш с мултицет. Едното кабелче го държиш на средния пин,
а с другото мериш на останалите два, като и на двата трябва да има съпротивление,
а да не показва 1ца.
При мен дава и на двете намотки 13,7ома.
Другото е за чистенето. Явно има наслагвания там, където
се движат главите на клапаните и затова засядат.
Тоест, ей в тези две дупки по стените се натрупват някакви неща
и това, което се движи нагоре и надолу се затруднява.
Аз днес изчистих моите.
буксата и мериш с мултицет. Едното кабелче го държиш на средния пин,
а с другото мериш на останалите два, като и на двата трябва да има съпротивление,
а да не показва 1ца.
При мен дава и на двете намотки 13,7ома.
Другото е за чистенето. Явно има наслагвания там, където
се движат главите на клапаните и затова засядат.
Тоест, ей в тези две дупки по стените се натрупват някакви неща
и това, което се движи нагоре и надолу се затруднява.
Аз днес изчистих моите.

#55
Публикувано 14 юни 2012 - 19:05
Марто, опитай с по-мазничък антифриз, .,..забиват гадове са.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#56
Публикувано 20 юни 2012 - 11:32
Айде още един доволен от Велизар (Crush).
Хиляди благодарности!
Днес старият дехидратор беше сменен с нов
и системата беше допълнена с около 400гр фреон,
защото за 6-7 годинки се беше поизгубил.
На връщане чак ми потече сопол от студа.
Хиляди благодарности!
Днес старият дехидратор беше сменен с нов
и системата беше допълнена с около 400гр фреон,
защото за 6-7 годинки се беше поизгубил.
На връщане чак ми потече сопол от студа.

#57
Публикувано 22 юни 2012 - 22:45
Хехехе, забравих да ти оставя кърпичка

http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни