Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с климатроника


  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#16 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 09 June 2012 - 20:47

Дехидраторът е http://www.automotiv...icle_dryer.html ;) Като имаш време обади се да ти оправим проблема ;) Само да вметна, че в жегите в момента графикът се пълни с 3-4 напред. Т.е. от днес за утре няма да можем да те вземем, имай го предвид.


Най ще ме улесниш, ако направо ти ми кажеш кога ти е удобно да мина. Мога по всяко време.
Дехидратор аз ли трябва да си купя от някъде, или вие имате и ще го закупя от вас?

Edited by shotgun600, 09 June 2012 - 20:54 .

  • 0

#17 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 09 June 2012 - 22:38

Случва се да се разхлабят големите гайки на тия тръби на подкалника - алуминий са и при загряване и изстиване се саморазвиват по някога
(имах подобен случай)
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#18 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 09 June 2012 - 23:05

Най ще ме улесниш, ако направо ти ми кажеш кога ти е удобно да мина. Мога по всяко време.
Дехидратор аз ли трябва да си купя от някъде, или вие имате и ще го закупя от вас?


Ще трябва да си го вземеш ти. Най-вероятно няма да го имат наличен и ще чакаш с поръчка. Ако изпитваш затруднения, свържи се с мен. Това за развиването на гайките е почти невъзможно.

Мерси, бай Васо, за хубавите слова ;)
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#19 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 09 June 2012 - 23:15

Ето така изглежда (всъщност по номер е същия, но моя на външен вид е сякаш по-различен,ама няма значение).
Ами ще го поръчам още в Понеделник от Ивая, а когато пристигне
ще се свържа с теб, за да ми кажеш кога да дойда. :)
Публикувано изображение

Edited by shotgun600, 09 June 2012 - 23:17 .

  • 0

#20 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 10 June 2012 - 04:44

Пушка,там дето си дал линка за диагностиката при тебе на 7 канал какво налягане дава.
Ако ти е празна системата също няма да включи компресора и ще дава на 7-ми канал 0. Моят е така сега.
А за проба е най лесно като отвиеш капачката на тръбата под десния капак до вентилите май беше някъде и натиснеш игличката да видиш дали ще изсъска нещо.Ама за малко да не го изпуснеш ако има нещо.Tо си личи когато има налягане

И най за на края да не те плаша ама един пич (някой го познават) сменява радиатора (изпарителя) в купето зад таблото.Много лоша работа.Всичко вътре и отпред под стъклото пада наземи.
Успех и дано се разминеш с малко.
  • 0

#21 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 10 June 2012 - 08:11

И аз се сетих,че при диагностиката през дисплейчетата на климата, една от позициите беше за налягането на фреона,
ама се сетих,чак снощи. Доколкото си спомням обаче, вчера като цъках на нито една от позициите нямах нулеви
показания.Даже пак по спомен, числото на позиция 7 беше около 12-14, но за да го кажа със сигурност трябва
отново да проверя след малко.

Изпарителя на практика е чисто нов. Сменян е преди 6 години,но колата от тогава е изминала едва около 15 000км,
тоест не би трябвало да се е пукнал отново. Иначе тоя дехидратор сигурно ми е на 20 години... :)

Edited by shotgun600, 10 June 2012 - 08:41 .

  • 0

#22 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 10 June 2012 - 09:16

Ебаси, сега пък като че ли работи....

И да добавя,че съм гледал ролката на въздушната помпа, като съм си мислил,че
това е компресора на климатика! Тоест нямам идея дали работи компресора, защото
ролката му е на майната си и не се вижда какво се случва.


Снощи пак махнах акумулатора и сега като го закачих и запалих колата, духа студено.

На позиция 7 където показва налягането на фреона стойностите винаги са от 7 нагоре.

Определено трябва да се прегледа климатичната система на колата и да се смени
тоя дехидратор, поне да знам,че той е наред....

Edited by shotgun600, 10 June 2012 - 09:24 .

  • 0

#23 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 10 June 2012 - 09:23

Същите симптоми има и наща 140ка.

Сутрин на ниски обороти когато е още студена, тръгва и си бачка без проблем но вдигнат ли се оборотите, повиши ли се налягането, край!

Според мен,при мене са две вероятностите: Датчик за обороти на компресора или дехидратор.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#24 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 10 June 2012 - 09:29

Тоя датчик къде по принцип седи?
Може да се е окислил от влагата, както
са ми се окислили доста от буксите след
пролетта и седенето във влажния гараж.
/зимата колата прекара в един друг доста сух гараж/...


Вчера съм гледал оградената с червено ролка, а компресора май е тази в синьо....

Attached Files


Edited by shotgun600, 10 June 2012 - 09:35 .

  • 0

#25 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 10 June 2012 - 09:36

На компресора седи, на задният му капак.

Нищо не ти пречи да провериш как му е връзката.

Кабелчето му отива към тройната букса за компресора.......

Аз си карам един такъв датчик в багажника, не се ли оправи от дехидратора ще помоля Велизар да го източи пак, слизам отдолу и сменявам и него....


.....от там нататък не стане ли....следва кардинално прогонване на цялата ел система с всичките и около 10 бр датчици, мерения и защити.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#26 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 10 June 2012 - 20:24

Attached File  ac_rpm_sensor.jpg   192.87K   23 downloads

Попринцип най-хубаво е да се провери всичко!
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#27 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 10 June 2012 - 21:16

35 градуса в Калифорния, черен Бенц, климата се справя на 1, около 24 в купето, без значение на място или в движение.

Attached File  Снимка0467.jpg   101.66K   26 downloads

Пушка, да помолиме някой приятел ползващ хубава отстъпка в Ауто +, да вземе 2 бр. дехитратори и там.

На 124та съм с нов, родих се!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#28 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 10 June 2012 - 21:24

Е те не били скъпи. Гледам из нета,че са по около 40евро.
Утре ще поръчам моя от Ивая, и без това ми е на 5 минути,а на теб ти
е още по-близо.
  • 0

#29 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5,566 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex

User's Awards

3
24
15
3
Garage View Garage

Posted 10 June 2012 - 21:33

Уф.. направо като чета все повече си мисля , че тия 140ки са фул от към проблеми с климатика :X
На нашата първо и се прецака дуовинтила... взех от Хари (благодаря пак братле ! ) , ама сега пак почна да духа топло от крайните духалки и някакво никакво от средните...
Колкото и да го набримчвам на сила някак не ми духа като в Ес...
Дехидратор ще трябва нов за нея гаранция (ще се радвам ако споделите цена в крайна сметка..)
Тия дни съм на проверка на неговата система , че си правех сметка ако ходя на море.. то да е със 140 :blush
Пушка.. успех с проблема !
И да кажеш какво е било :)
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#30 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 10 June 2012 - 21:35

Колко е дехидатора в Ивая?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users