Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с климатроника


  • Please log in to reply
56 мнения по тази тема

#1 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 09 юни 2012 - 13:30

Днес правих това-онова по колата и докато я карах си пуснах да ми духа студено.
Да, ама вместо да духа обичайния студ сега духа леко хладно и е студено /ако може така да се каже/
само като си пипа точно пред духалките.
Абе общо взето климатроника духа студено едва на 1/3та от възможностите си.

Преди месец свалях електромагнитните клапани на парното, за да им сменям
уплътненията /о-пръстени/, понеже изпускаха антифриз и всичко беше влажно под тях.

Възможно ли е там да е проблема? Нещо да е запецнал някой от клапаните, или те
играят роля само като се пуска да духа топло?
Да спомена,че като ги свалях се откъсна от пина крайчето на намотката на единия от клапаните
/понеже някой преди мен ги е правил цигански/ обаче после си го запоих както си трябва и би
трябвало да не е от това проблема.

Друга информация, която може да е полезна е,че при диагностика през дисплейчетата на климатика,
на позиция 6 ми показва,че температурата на антифриза е 5 градуса...Друг път не ми е показвало лъжливо.




Ето то си личи, къде е бърникано и срано преди мен,обаче
би трябвало да са наред нещата.Публикувано изображение
Публикувано изображение


HELP!
  • 0

#2 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 09 юни 2012 - 13:36

Eто тук е описана процедурата по проверка на разни неща през дисплейчетата на климатроника
http://www.k6jrf.com/MB_AAC.html

Само да допълня,че изпарителя е чисто нов - сменян е преди 6 години някъде,
но за това време колата да е изминала 15 000км....не повече.

Този пост е редактиран от shotgun600: 09 юни 2012 - 13:37

  • 0

#3 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 09 юни 2012 - 13:43

Аз имах този проблем на 124-ката.
Говорих с моя майстор на климатици и той ми каза че дехидратора е консуматив и е желателно да се сменя на 3 до 4 години без значение от пробега.
Сега имам горе-долу същия проблем със 140-ката,но като почукна дуовентилите с дръжката на отвертката се оправя.Явно някъде нещо запушва и задържа.

Този пост е редактиран от alipi: 09 юни 2012 - 13:44

  • 1
Не хапи този,който може да те изяде.

#4 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 09 юни 2012 - 13:46

Дехидратора е онова цилиндрично и изпотяващо се нещо?
  • 0

#5 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 09 юни 2012 - 15:15

Да, но не трябва да се изпотява.Ако се изпотява значи нещо в системата не работи добре.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#6 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 09 юни 2012 - 15:45

Винаги ми се е изпотявал.
Това дали мога сам да го сменя или ще трябва да ходя
при майстор за климатици?
  • 0

#7 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 09 юни 2012 - 18:01

Можеш и сам,ама по добре е да го смени майстор.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#8 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 09 юни 2012 - 18:50

Малко ъпдейт на проблема - компресора на климатика изобщо не се включва.
Заблудих се,че работи понеже като изключа ЕС двигателя леко променя шума
си, но сега видях,че компресора не помръдва.

Та какви може да са причините да не иска да се включи дори за секунда?
  • 0

#9 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 09 юни 2012 - 18:53

А не трябва ли дори и да няма фреон да се пуска са момент тоя компресор.
И как така имаше фреон като го зазимих, пък сега го няма.
Разбирам да изчезне при активно ползване на колата, ама то тя не е каран,деба.
  • 0

#10 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 09 юни 2012 - 19:10

Отиди при колегата от форума,Poroka,мисля че беше, да го погледне.
Може системата да изпуска отнякъде.
Вчера с Марто ходихме при моя човек за проверка на системата и имаше 340гр.
Марто каза че миналата година го е пълнил.Провери може да има разхлабена връзка по системата и оттам да църцори помалко.за да не включва значи има малко фреон,не включва за да предпази компресора да не изгори.Прав си че при пускане трябва да включи веднага и като разбере че му е малко да изключи.
Проверката,висша форма на доверие.

Този пост е редактиран от alipi: 09 юни 2012 - 19:11

  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#11 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 09 юни 2012 - 19:36

Ще се свържа с него тези дни...аман.
  • 0

#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юни 2012 - 19:51

Пушка, звънни на 0878 47 99 64, търси Велизар -.crush. Кадърни момчета са, ще го оправят.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 09 юни 2012 - 19:53

Супер, вече има няколко човека, към които мога да се обърна.
Мерси.
  • 0

#14 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 09 юни 2012 - 20:03

Дехидраторът е http://www.automotiv...icle_dryer.html ;) Като имаш време обади се да ти оправим проблема ;) Само да вметна, че в жегите в момента графикът се пълни с 3-4 напред. Т.е. от днес за утре няма да можем да те вземем, имай го предвид.
  • 1
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#15 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юни 2012 - 20:06

Супер, вече има няколко човека, към които мога да се обърна.
Мерси.


За нищо! Моя го направиха брутално добре. На големия също съм за дехидратор и намеря ли време отивам при тях.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни