Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Метанова уредба без ТАП w124 e320 t, 1994


  • Please log in to reply
39 мнения по тази тема

#31 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 май 2012 - 11:23

Е така, гасне. Когато не е ползвана 10тина часа примерно. И мойта пали първо на бензин и кат дигна 1000 оборота минава на метан. Ама аз ти казвам че гасне и преди да е минала на метан. Без да натискам газ че да дигам оборотите. Така 4-5 пъти паля - гасне, паля - гасне... И после вече като тръгне да върви не го прави тоя номер и на метан вече. Просто докато сгрее ли, докато напълни с гориво ли... не знам. Супер гадно.
Горе съм написал ква ми е системата - OMVL, с изпарител REG, Италия.
Аз не усещам кога ми минава на метан.



Moже ли да качиш една снимка на двигателя ти с монтираната метанова уредба.
  • 0

#32 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 15 май 2012 - 12:12

кажи на майстора си има едно предварително
впръскване на метан преди да превключи съвсем
да го увеличи на разлечните системи е различна
или е брой впръсквания или време ms
ама той ще трябва да знае
  • 0

#33 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 15 май 2012 - 12:47

Това е от редките случаи когато може да попаднеш на малоумен служител вероятно служителка... става не само у нас ... направих си екперимент писах им и аз и за моята не били съвместими вариаторите им...или не чете кво им пиша или не знам...

В линка колега са го написали 510N Кобра с кабел тип Ф става и точно за мотора на колегата sers Ц280 двигател M104.941 запалване HFM
http://www.aeb.it/pr...processors/410f
eto схемите и за кои мерцедеси става
http://www.aeb.it/pr...ductAttachment1

C 280 2.8i HFM Pg.3
CLK 200 2.0i BOSCH Pg.11
E 200 2.0i HFM Pg.3
ML 320 3.2i V6 BOSCH Pg.19
дори и за Vобразния М112.942 туин спарка имат а на мейла говорят глупости.
няма как kолега да е смесица тоя твой двигател HFM e запалването с 3 бобини ... нали двигателя е M104.992 същия е като запалване със 104.941 за който изрично казват, че работи Тапа!?
или не е , м!?
схема 3 я показах http://snimki.be//st...21336070180.png

просто намерете в кутията къде идва кабела от датчика на кол. вал пин 74 е но проверете дали е така при вас и прекъснете го и свържете синия кабел после свържете белия за другата част на кабела.
А за оплетката на кабела от кол. вал без да режете свържете и кафявия и черния кабел...
от другия сноп синия за плюса на газовия клапан ...червения плюс през контакт, черния на маса .
жълто-синия е да не сработва ТАПа на празен ход...при мерцедес няма смисъл...работи винаги като е на газ...
и се радвайте на динамиката...
при Бош запалване вижда се прекъсва се и и другия кабел и се връзват и черния и кафявия от Тапа фиг.11 и фиг.19
просто трябва да се погледне

При някои запалвания не става Кобрата ама понеже ТАПа като измести с 10 градуса да речем показанието на датчика за ГМТ на кол. вал по рано /то това е смисъла/ компа отчита разсинхронизиране с разпределителните валове и те имат датчици, и дава грешки... но при тези мерцедеси това не става...НО И за такива коли имат АЕБ тапове...а тази кокошка на мейла явно е заспала...

Ако не ви се дават 100лв да го купите на риск....намерете в Русе някой с АЕБ Кобра и тествайте...
разликата е доста...на празен ход като го включвам и изключвам мотора променя работа...да не говорим в езда как е...

###################################################################
мапването на компа е идея ама когато караш с две горива ти трябват и две запалителни карти...с Тап на газ и без Тап на бензин...


Колега, от къде мога да си закупя този ТАП 510Н с кабела за свързване ?

Намерих го , струва 115лв и кабел тип Ф-22лв. Твоят кой ти го свързва сам дали ще мога , кабелажа неме бърка ,но прочетох че трябвало да пишеш на Италианците на кой мотор го слагаш те да ти пратят софта и да си го исталнеш на ТАП- чрез флашка и кабел който се купува отделно 2 лв. Това вярно ли е ?“

Този пост е редактиран от sers: 15 май 2012 - 14:17

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#34 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 15 май 2012 - 21:58

http://www.btg-gas.com/
e това е вносителя. иначе ТАПа си идва с инсталиран стандартен фабричнен софтуер.
за мерцедес така остава не се инсталира друга версия, но ето http://www.aeb.it/pr...rocessors/cobra
долу вдясно на cars list като цъкнете излиза за кои коли е ...
http://www.aeb.it/pr...ductAttachment2 вдясно на таблицата PROGRAMMAZIONE на мерцедес си пише 510N демек с фабричен софт, но на Фиат Мареа 1,8i пише 510N-12 тоест трябва да се инсталира 12та версия на софтуера им.
Това не може да стане с флашки за 2лв а вносителя онлайн се свързва с тях имат и специален диск струвал 500лв и т.н. и точи софта...
така поне ми казаха тези от линка...
сам го свързах аз моя, но предлагат и сервиз или поне трябва някой дето е в час...няма какво да се обърка...
ето http://www.aeb.it/pr...ductAttachment1
намери кабела от датчика на кол вал реже се горе и по схемата...
кабеляците на 510N са с метална оплетка против смущения не са е така плеснати...

Този пост е редактиран от polaris: 15 май 2012 - 22:00

  • 0

#35 funfunfan

funfunfan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 58 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Музика, хора, Мерцедес
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w220 s320cdi 2003

Публикувано 15 май 2012 - 22:29

Moже ли да качиш една снимка на двигателя ти с монтираната метанова уредба.


Разбира се, http://funfunfan.dyn...Mercedes/Metan/
в папката са разни дето смятам че са свързани с това.
  • 0

#36 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 15 май 2012 - 22:48

Koлега "Polaris" . Моя мотор е м104,941 и датчика ми е на букса . На колегата с м104,992 мисля , че е на букса горе в кутията .

– Твоето еку е с открити букси и можеш да действаш направо (Поларис )

– Моя е със заляти букси и трябва да ги сцепя някак затова дали има кабел който мога да свържа без да режа ? Отделно да кабела е екраниран , разъл съм такъв после със запояване и изолир бланд - някакви по добри идеи ?

Да гледам опътванията трябва да си ги преведа само . Когато дойде време да го сложа ще пиша пак , смятам че сам ще си го монтирам щом и ти си успял . Лека вечер за сега.

Този пост е редактиран от sers: 15 май 2012 - 22:51

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#37 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 май 2012 - 23:40

Разбира се, http://funfunfan.dyn...Mercedes/Metan/
в папката са разни дето смятам че са свързани с това.


Доста грамотен изглежда монтажа.... това с гасненето го имаше при едно метаново ЦЛК 200/16 136 коня, там се оказа кофти монтаж.. по специално щуцерите на газовите дюзи не бяха на правилното място.
  • 0

#38 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 16 май 2012 - 00:10

колега, датчиците са на букси долу на кол. вал на сички и не се пипа там...горе в кутията както и да е залято незалято - преди да влезе в кутията или по-назад намери кабела от кол. вал ...не цепи заляти букси по никой начин!

Този пост е редактиран от polaris: 16 май 2012 - 00:11

  • 0

#39 funfunfan

funfunfan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 58 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Музика, хора, Мерцедес
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w220 s320cdi 2003

Публикувано 16 май 2012 - 07:32

Доста грамотен изглежда монтажа.... това с гасненето го имаше при едно метаново ЦЛК 200/16 136 коня, там се оказа кофти монтаж.. по специално щуцерите на газовите дюзи не бяха на правилното място.


Аха, е начи има шанс да има защо да си мисля че гасненето е свързано с метановата уредба, щото почна след нея.
  • 0

#40 funfunfan

funfunfan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 58 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Музика, хора, Мерцедес
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w220 s320cdi 2003

Публикувано 13 юни 2012 - 23:24

Днес получих окончателните присъди. И в Севлиево, и в Пловдив, и Румен Роев (не го знам къде е), всички казаха че не могат да сложат ТАП на тая кола. В Севлиево опитаха с Кобра и Пума. Румен Роев, който прави някакви собствени ТАП-ове, каза че ако било купе, от по-новите, можел да се фане, ма на 124 не, много били омацани компютрите им.
Петър (Севлиево) каза че ако го направи по неговата система (Ловато, Италия), ще стане с 10-15% разлика от на бензин. С пропан-бутан - 1:1.

Моля споделете, ако имате конкретни впечатления. Интересува ме и какъв разход има кола с подобен на моя двигател (220 к.с.) на пропан-бутан. Има ли голяма разлика с и без ТАП на пропан-бутан?

Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 14 юни 2012 - 08:02

  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни