Това е от редките случаи когато може да попаднеш на малоумен служител вероятно служителка... става не само у нас ... направих си екперимент писах им и аз и за моята не били съвместими вариаторите им...или не чете кво им пиша или не знам...
В линка колега са го написали 510N Кобра с кабел тип Ф става и точно за мотора на колегата sers Ц280
двигател M104.941 запалване HFMhttp://www.aeb.it/pr...processors/410feto схемите и за кои мерцедеси става
http://www.aeb.it/pr...ductAttachment1C 280 2.8i HFM Pg.3
CLK 200 2.0i BOSCH Pg.11
E 200 2.0i HFM Pg.3
ML 320 3.2i V6 BOSCH Pg.19
дори и за Vобразния М112.942 туин спарка имат а на мейла говорят глупости.
няма как kолега да е смесица тоя твой двигател HFM e запалването с 3 бобини ... нали двигателя е M104.992 същия е като запалване със 104.941 за който изрично казват, че работи Тапа!?или не е , м!?схема 3 я показах
http://snimki.be//st...21336070180.pngпросто намерете в кутията къде идва кабела от датчика на кол. вал пин 74 е но проверете дали е така при вас и прекъснете го и свържете синия кабел после свържете белия за другата част на кабела.
А за оплетката на кабела от кол. вал без да режете свържете и кафявия и черния кабел...
от другия сноп синия за плюса на газовия клапан ...червения плюс през контакт, черния на маса .
жълто-синия е да не сработва ТАПа на празен ход...при мерцедес няма смисъл...работи винаги като е на газ...
и се радвайте на динамиката...
при Бош запалване вижда се прекъсва се и и другия кабел и се връзват и черния и кафявия от Тапа фиг.11 и фиг.19
просто трябва да се погледне
При някои запалвания не става Кобрата ама понеже ТАПа като измести с 10 градуса да речем показанието на датчика за ГМТ на кол. вал по рано /то това е смисъла/ компа отчита разсинхронизиране с разпределителните валове и те имат датчици, и дава грешки... но при тези мерцедеси това не става...НО И за такива коли имат АЕБ тапове...а тази кокошка на мейла явно е заспала...
Ако не ви се дават 100лв да го купите на риск....намерете в Русе някой с АЕБ Кобра и тествайте...
разликата е доста...на празен ход като го включвам и изключвам мотора променя работа...да не говорим в езда как е...
###################################################################
мапването на компа е идея ама когато караш с две горива ти трябват и две запалителни карти...с Тап на газ и без Тап на бензин...
Този пост е редактиран от polaris: 14 май 2012 - 23:37