Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Мерцедес 190Е 122 кс


  • Please log in to reply
71 мнения по тази тема

#61 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 22 април 2012 - 21:56

Ами .. пробвано кутия от 6так да се бафне на 8мак и не стана :)


Наско тия кутии дет говориш за тях нямат нищо общо. Тва са новите двигатели, ти говориш за М104 и М119. От М102 към М103 мисля че лапите са различни, но кутията с маховика и съединителя и всичко може да си се ползва, даже и кардана не се пипа..

И аз съм чувал че М272 и М113 са с еднакъв захват на камбаните, освен това се носят и някви митове за супер рядка ръчна кутия която се слага на SLK 350, съответно става и на шестака и на осмака..
  • 0
Follow your own star...

#62 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 22 април 2012 - 22:06

Обърквацията е моя пък и обсъждаме аз не твърдя , че вс което казвам е най вярното видиш ли :)
Шарки говоря от 102 към 103 мотор мисля , че лапите са различни :)

Този пост е редактиран от Наско: 22 април 2012 - 22:21

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#63 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 22 април 2012 - 22:15

Няма за какво да я сменя :) М102/103/104/111, както и ОМ601, 602, 603 и 606 са с еднакви захвати на кутиите. Има значение маховика дали е демферен или не, но той така или иначе си има маховик от неговия двигател (който пак пасва на гореизброените двигатели) така че не го бърка.. :)
  • 1
Follow your own star...

#64 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 22 април 2012 - 22:17

Ясно :)
То човек грешка да не допусне ще ме изядете с парцалите :)
В интерес на истината сам си се обърках :)

Този пост е редактиран от Наско: 22 април 2012 - 22:30

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#65 ns_bob

ns_bob

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes 190E

Публикувано 23 април 2012 - 08:58

Само не знам с каква кутия ще го сложи това В6.И дали ще има много неща за преправяне.
Иначе това с компресора е удачен вариант.

Да, колега аз първоначално бях с такава идея да вкарам мотора от W202 с компресора, защото ми се струва най-удачния вариант, след него поставям 2,3-16 и на последно място 2,6. Истината е , че финансовия капитал не ми е много голям и ми се иска да мина с колкото се може по-малко преработки, имайки в предвид, че си трябват пари за всичко, но пък аз имам желание. За сега ще почна да се оглеждам за гореизброените мотори и ако съм разбрал правилно, за 2,6 не ми трябва скорости към него, а за другите трябва да ги търся със скоростите, защото мисля, че е по-добре да ги взема заедно от една кола, вместо да взимам мотора от една пък другите неща от друга и т.н.
  • 0

#66 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 23 април 2012 - 09:15

Колега отговярам ти и тук и на лично съм ти го пуснал.
Първо - това което казвам е от опит, не е теоретично изказване от четене по форуми.
Второ - на 0.6 ще върви доста повече от въпросния опел - 101% :yeah
Трето сумата ще е около 2,5к лв.
Четвърто - това което ти трябва е:
Турбина - втора употреба ~ 250-300лв. (има едни от волва които са с вграден блоуофф и си го спестяваш, а и стават за твоята кубатура)
Кулер - в ибей има нови с доставката излизат към 140 - 150 лв.
Турбо пътища - ~ 150лв.
Рейка с инжектори - тука вече различно зависи дали ще я правиш или готова от друга кола, инжекторите също са различни цени - трябват ти мин. 210кб/см инжектори !!! ~ 100 - 200лв.
Колектор - като материали е не повече от 50лв, но за изработка обикновено взимат 150.
Маслена магистрала, оттичане от турбото - материали около 50 до 100лв, зависи от материалите.
Блоуофф вентил - 50-80лв.
Електроника - мога да ти дам megaskuirt2 extra spark чисто нов за 400лв.
Окабеляване, тпс, преработка на жилото на газта, хващане на даунпайпа към изпускателната система(с мека връзка ~25лв) и др такива дреболии - ~ 200лв.
До тук приблизително 1650 - ако си го правиш сам, знаеш какво правиш, настройваш и т.н. Ако си случил на хубави части втора употреба (визирам предимно турбокомпресора). Ако ти го прави друг му слагаш труд...
Също се предполага съединителят ти да е здрав а не на примерно 400+к. км.
Мотора да държи добро налягане на маслото загрял и на празен ход а не да пада на примерно <1бар... и т.н.
Датчика на маховика ли чете или е от старите вътре в разпределителя (те не държат мн. добър аванс поради луфта в зъбната предавка и оттам грешка при четенето, а също и поради факта че авансатора е вътре...) Ако е на маховика си ползваш него, ако не трябва зъбна шайба 60-2 отпред на шайбата на кояновия вал... - още 40лв.

Това е което се сещам, ако има нещо питай. Само дето рядко влизам тук че все съм някъде - след малко заминавам командировка за седмица :( ...
А и още нещо - Жорето спомена че и той е почнал с 2 хил. лева, и аз съм почнал... А що не стигат ли? ами после тия 0.6 вече не ти стигат, искаш още малко, после още, преправяш нещо с по добро, сменяш нещо после още още... абе :D .
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#67 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 23 април 2012 - 10:19

За М111 2.3 компресор или 2.0 компресор или какъвто и да е М111 не ти трябват скорости до колкото знам, за захвата съм на 100% сигурен че е същия, но там май ще трябва да правиш стойки на мотора.. 2.6/3.0 по принцип ти е най лесния и евтин вариант, а 2.3-16 още по лесно, но по скъпо, ако изобщо си намериш. Оглеждай се за тия двигатели, и 2.3-16то и 230 компресора са хубави варианти със сходни коне, аз бих заложил на 230 компресор, защото принудителното пълнене го получаваш на готово и после може да има игра със ролката на компресора и ремап. Абе оглеждай се, в общи линии май цената на двигателя (ако ще сменяш) е най важна, после труда ще е кажи речи един и същ, във всички случаи имаш вадене/слагане, масла, филтри, окабеляване, свързване водни пътища (евентуално турбо пътища) и тн.. Дали ще правиш едни стойки отгоре или не едва ли ще ти се отрази толкова в крайната цена..
  • 0
Follow your own star...

#68 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 25 април 2012 - 23:13

http://drifting.bg/f.../8562-garett-t3 Ето едно турбо на много скромна цена, пише че е в добро състояние и стига за двигатели до 2 литра..
  • 0
Follow your own star...

#69 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 април 2012 - 08:39

По номера от табелката излиза че това е турбо от volvo турбо дизел с цели 116 коня, едва ли е подходящо, поне според мен ;) .

Този пост е редактиран от joreto: 26 април 2012 - 08:40

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#70 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 27 април 2012 - 21:07

Във всеки случай, с турбо е по-добре отколкото без :)

116 коня - 116 коня, особено ако идват още на средата на оборотомера :)

Да поспамя и аз малко, като всички други освен Жорето и Владо :)
  • 0

#71 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 април 2012 - 08:42

Бе не е точно така тъй като от един момент самото турбо ще почне да диши мотор . Турбини има много, според мен колегата да не бърза да се хвърля на най-ефтината (или най-скъпата) а да подбере тази която ще му пасне най-добре, така няма да се налага да прави един и същи неща 2-път.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#72 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 09 май 2012 - 07:05

Аз съм си правил нарочно експеримент с такава малка турбина - резултата е много, ама наистина доста въртящ момент още от ниските, колата тръгваше от 1500-1700оборота. Пример - карам на втора , на 1500оборота давам газ и гумите веднага почват да превъртат и задницата поднася... много момент от ниските.. Обаче след 3500 оборота вече няма никой, мотора е буквално затапен... Ако колегата иска да си направи колата да се държи като турбодизел става, но поне според мен никак не е удачно.
Има хубави и не много скъпи турбокомпресори в ибей, с които ще върви много добре - например ще тръгва от 2000-2200 и ще върви до 5500 като и конете ще са със сигурност повече от 116к.с. на 3000об ;)

Този пост е редактиран от Vlado190: 09 май 2012 - 14:43

  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни