Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Мерцедес 190Е 122 кс


  • Please log in to reply
71 мнения по тази тема

#31 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 20 април 2012 - 22:09

Примерно рейката :

http://www.ebay.co.u...=item3f152ef46f

Пасва на 100 процента

Има си дюзи и регулатор

Тука ти е мегата и монтажа

http://forums.mbclub...r/147-vlado190/

Драсни 1 ЛС

Дросел с ТПС може от Явор

http://www.bmwpower-...ewprofile&u=390

Има много БМВ-та на части

Oт БМВ с мотор м40б16 става

За ТПС-а съм малко раздвоен .. моята 3,0 е без ТПС и си ми е перфе ..

Датчик : http://www.vmall.bg/...-2-schifta.html

Моя е подобен на интейка .. пасва перфе .. все едно е за там :)

Ако си с 104 мотор - ТПС отпада за закупуване .. имат си фабричен

Този пост е редактиран от Наско: 20 април 2012 - 22:24

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#32 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 20 април 2012 - 22:15

Ами това е,и един дросел с ТПС или само тпс потенциометричен тип ,един датчик за температура на въздуха и удря чертата около или малко под 1000лв
  • 0

#33 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 20 април 2012 - 22:21

Аз казах че от тия двигатели дет съм казал, само 3.6 цата е над 1000лв, само за двигателя говорим, монтажа е съвсем отделен въпрос.. Доставката и тя, кой както се уреди ;) А и в тия 3 бона съм вкарал и мегата, която така или иначе иска да си я купува.. И преправянето на ауспусите, 200-300лв му е една изпускателна система.. А 3.6цата си има вграден ТПС, както май и 2.8 и 3.2 двигателите ако не се лъжа..

Има много пътища, за мен атмосферния тунинг е крайно неоправдан като цена.. Като искаш повече коне или качваш кубиците или принудително пълнене, всичко друго са неоправдани пари..

Ето пича е писал че има приятели в тия среди, няма да го дерат за глупости, дет са вика и по приятелски могат да му ги свършат..

Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 20 април 2012 - 22:25

  • 0
Follow your own star...

#34 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 20 април 2012 - 22:27

Лично аз се сериозен тунинг бих си взел едно М103 в 190-ката да го надуя на 1.5 бара ,да стане едно 450к.с. и да си гледам кефа.
А колкото до скромен тунинг този мотор може да се направи и с джетроника на 150-160к.с. стига да има кой да му го настрои.

Този пост е редактиран от Dimitar m: 20 април 2012 - 22:30

  • 0

#35 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 20 април 2012 - 22:35

Лично аз се сериозен тунинг бих си взел едно М103 в 190-ката да го надуя на 1.5 бара ,да стане едно 450к.с. и да си гледам кефа.
А колкото до скромен тунинг този мотор може да се направи и с джетроника на 150-160к.с. стига да има кой да му го настрои.


Ми да, даже на 1 бар, кво ще го мъчи мотора, с мегата на 1 бар пак могат да се докарат едни към 400 коня, предостатъчно за 190, даже няма да става за каране сигурно..

С твоя проект кво стана последно? подкара ли го?
  • 0
Follow your own star...

#36 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 април 2012 - 22:39

ама как ги разметате тези коне не е истина :)
  • 2
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#37 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 20 април 2012 - 22:41

Не,пак ме отвлече към интериор.Купил съм си материали и правя карбонови детайли.
Чакам Владо да се пооправи да каже компресора до каква степен ще ми върши работа.
Ако надува на 0.4 бара без да вдига голяма температура го слагам и ще видим какво ще стане.

Що как ги разметаме,ония изтръпналия руснак гледам на диното изкара доста мощност,пък и не само той.
  • 0

#38 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 април 2012 - 22:46

Да твърди че ги прави но още няма читава димо графика нито времена на 402метра от него.......пък и не забравяй че ги прави c E85 гориво ;)

Този пост е редактиран от joreto: 20 април 2012 - 22:48

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#39 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 20 април 2012 - 22:48

ЕТАНООООЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛ

Този пост е редактиран от Наско: 20 април 2012 - 22:53

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#40 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 20 април 2012 - 22:50

С етанола има игра, до колкото знам е два пъти по нискокалоричен от бензина, но и цената му е 2 и надолу пъти по-ниска, колкото на газта горе долу.. Едно приятелче сега ще прави експерименти на турбо тойотката му, каза че ако с етанола изкара повече коне от колкото на бензин, ще разкара газовото :D
  • 0
Follow your own star...

#41 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 21 април 2012 - 06:41

Не знам какво е сипвал, но се отдалечаваме от същността на темата.
Най-евтиният вариант е да се ползва ке-джетроника.
Намерих една темичка,и човека си намерил брабус турбо кит .
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Цитат:
"Има KKK 26 турбо, колектор чугун, изработени от GGG-NiSiCr байпас клапан, алуминиев интеркулер, промяна на въздушния филтър, специални свещи и свързващи части. В допълнение, изменение комплекти съдържа висока ефективност на системата за отработените газове."

Увеличаване на мощността се отиде от 122PS/90kW до 177PS/130kW. На това 2,0, почти 3.0 мощност. Цената на системата тогава беше 14364 DM плюс 1368 DM инсталация;-)
Така,че това е възможно най-евтиният вариант-да ползва джетроника и бюджета да е под 1000лв.
  • 0

#42 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2012 - 08:07

Човек, точно горивото е много важно и ключа към правенето на тези коне, Е85 е доста по-устойчив на детонации от нормалния бензи и съответно не се налага да дърпа толкова аванса откъдето идват и конете. Инак това на снимката много прилича на mosselman турбо кит-а. С джетроника става но е далеч от оптималното (върви по-малко, харчи повече), привил съм го и това (може да питаш ви Vlado190). Един момент който пропускаш е че с този кит идва и електроника която се връзва към електрохидравличния регулатор и променя сигнала когато е в надналягане, т.е. ако го прави с джетроника трябва по-някакъв начин да обогатява сместта когато е в надналягане .

Този пост е редактиран от joreto: 21 април 2012 - 08:07

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#43 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 21 април 2012 - 08:48

Жоре,точно пък аз най-малко трябва да споря с теб.
Естествено с електроника,може да си промени авансите горивото и т.н.
С малак бюджет толкова.За това казах по-горе,че човек който разбира на джетроника може да му го направи това нещо.
Имаше още един изпитател с тази система и турбо(не мога да намеря темата) ,резултата му беше около 160к.с. и даваше разлика около 1.5-2 секунди от 0-100.Проблема му беше ,че му вади П-образните маркучи.
За един хубав проект трябва сума от порядъка на 3-5к
  • 0

#44 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2012 - 09:06

Аз не го приемам като спорене а по скоро като обсъждане :) . Според мен така се получава доста интересна и полезна тема, все пак вариянти има много въпроса е колегата да придобие представа за тях, колко горе-долу ще струва и какви усилия ще му коства . Лично аз си мисля че тези тема е доста полезна в това отношение и има още какво да се каже ;) . Лично мое мнение е ,че ако реши да слага турбо/компресор то по-добре да даде някой лев повече сега и да го направи както трябва още от първия път.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#45 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 април 2012 - 10:28

Лично аз се сериозен тунинг бих си взел едно М103 в 190-ката да го надуя на 1.5 бара ,да стане едно 450к.с. и да си гледам кефа.
А колкото до скромен тунинг този мотор може да се направи и с джетроника на 150-160к.с. стига да има кой да му го настрои.


че той м103 мотора фабрично си е 150-160 коня във версия 2.6.

А версия 3.0 литра е 190-200 коня.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни