Мерцедес 190Е 122 кс
Започната от ns_bob, 20 апр 2012 - 10:40:12
71 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 април 2012 - 10:40
Здравейте колеги. Това ми е първият пост във форума и започвам със сериозен въпрос Имам една 190'ка която искам да я пипна малко и се надявам на вашите насоки и т.н . Има ли вариант, при който мога да използвам компресор примерно от С'класа на моя двигател и какво трябва да преработя по него и съответно приблизително колко ще ми излезне, какво още трябва да взема освен компресора и др. подобни въпроси, на които нямам отговор, защото да си кажа честно не разбирам много, но пък имам мерак. Другия вариант е да взема цял мотор от С 200 компресор примерно, но мисля, че освен мотора трябва да взема и скорости съединиетел и др, защото съм почти сигурен, че няма да паснат. И разбира се третият вариант, който ми се върти в главата е турбина, но честно казано това е последна възможност, защото съм сигурен, че ще излезне много пари, а и не съм сигурен, че този мотор ще я издържи. Изчетох някоко теми в форума за 190 ки с турбини , но отново мисля, че ще ми излене доста скъпо. Все си мисля, че варианта с компресора е най-добър , но искам да видя вие какво ще кажете.
Опитах се да потърся тема за 190'ка с компресор , но не намерих и затова пускам нова.
Поздрави
Опитах се да потърся тема за 190'ка с компресор , но не намерих и затова пускам нова.
Поздрави
#2
Публикувано 20 април 2012 - 11:01
Koлега, мерак с пари се гаси.
Отговори си на въпроса имаш ли свободни минимум 3-4х.лв. докато тръгне това?
И не отговаряй веднага, че братчеда на брата на вуйчото на един приятел на твой приятел го е направил за 500лв.
Варианти:
1. Турбо, пари за глупости, правиш си колата непродаваема, я тръгне приемливо, я не (крайната сума е обратнопропорционална на познанията ти)
2. Цял мотор, кутия, генерация, ЕКУ, диф, спирачки и т.н. от В202 Компресор... ама докато тръгне електрониката, ще побелееш. Това за крайната сметка е като отгоре.
3. Продаваш си количката за някаква сума, даваш още някоя хилядарка и скачаш на 192к.с. W202-ка, която е доста приятен автомобил.
Доста колеги има във форума с такива. А и на пазара се намират на приемлива цена вече.
Отговори си на въпроса имаш ли свободни минимум 3-4х.лв. докато тръгне това?
И не отговаряй веднага, че братчеда на брата на вуйчото на един приятел на твой приятел го е направил за 500лв.
Варианти:
1. Турбо, пари за глупости, правиш си колата непродаваема, я тръгне приемливо, я не (крайната сума е обратнопропорционална на познанията ти)
2. Цял мотор, кутия, генерация, ЕКУ, диф, спирачки и т.н. от В202 Компресор... ама докато тръгне електрониката, ще побелееш. Това за крайната сметка е като отгоре.
3. Продаваш си количката за някаква сума, даваш още някоя хилядарка и скачаш на 192к.с. W202-ка, която е доста приятен автомобил.
Доста колеги има във форума с такива. А и на пазара се намират на приемлива цена вече.
#3
Публикувано 20 април 2012 - 11:07
Здравей и добре дошъл. Първо трябва да кажеш горе-долу какви са ти намеренията ,много ли искаш да я надуеш или просто искаш да върви прилично.
При почти всички варианти ще се наложи да смениш горивната система. т.е. Да станеш с електрическа инжекция ,вместо с механична. Може би най-лесния вариант е да сложиш така наречения megasquirt който обаче също не е евтин. Като го сложиш него вече ще може да се дозира много точно подаването на гориво ,дефакто ще ти трябват и нови дюзи и нова рейка и още малко инсталация. После като сложиш компресора е най-добре да му сложиш и интеркулер за по-голям ефект и майстор да ти настрои мегата и компресора да се разбират. Много е важно дали мотора ти в момента е добър ,защото ако сега подхарчва масълце ,после ще ти се сгади. Съответно като слагаш компресора ,ще ти трябват тръбите за въздуха до кулера и към мотора ,колена и някои други дреболии ,които също са пари. Общо взето филма е голям и скъп ,но щом казваш ,че си мераклия значи няма проблем.
Другия вариант е да вземеш някой 6-ак с кутия (мисля ,че Lorinser има и двете) и да го монтираш него.
Успех в начинанието и пиши все пак какво си решил.
При почти всички варианти ще се наложи да смениш горивната система. т.е. Да станеш с електрическа инжекция ,вместо с механична. Може би най-лесния вариант е да сложиш така наречения megasquirt който обаче също не е евтин. Като го сложиш него вече ще може да се дозира много точно подаването на гориво ,дефакто ще ти трябват и нови дюзи и нова рейка и още малко инсталация. После като сложиш компресора е най-добре да му сложиш и интеркулер за по-голям ефект и майстор да ти настрои мегата и компресора да се разбират. Много е важно дали мотора ти в момента е добър ,защото ако сега подхарчва масълце ,после ще ти се сгади. Съответно като слагаш компресора ,ще ти трябват тръбите за въздуха до кулера и към мотора ,колена и някои други дреболии ,които също са пари. Общо взето филма е голям и скъп ,но щом казваш ,че си мераклия значи няма проблем.
Другия вариант е да вземеш някой 6-ак с кутия (мисля ,че Lorinser има и двете) и да го монтираш него.
Успех в начинанието и пиши все пак какво си решил.
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 20 април 2012 - 11:13
Между другото ,преди време във форума пишеш едно момче на име Желязко с ник eacon и той на същия мотор сложи турбо и кулер и извади около 300 коня ,когато ме повози направо ми се дръпна лай****. Така ,че ако имаш възможност и желание няма невъзможни неща.
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Публикувано 20 април 2012 - 11:14
Компресора няма да излезе много по-малко пари от колкото да го правиш с турбина.Почти едно към едно са средствата.
При едното ще пуснеш маркуч с щуцери,тройници и т.н. за маслото към турбината и ще правиш колектори,фланци .При другото ще правиш стойка за компресора,ролка евентуално ,ремък,и фланци за компресора.
И при двете ползваш въпросните колена,клапани,кулер и т.н.Даже компресора може и без кулер да се подкара.
Аз се сдобих с един компресор и още се чудя от къде да я подкарам.
При едното ще пуснеш маркуч с щуцери,тройници и т.н. за маслото към турбината и ще правиш колектори,фланци .При другото ще правиш стойка за компресора,ролка евентуално ,ремък,и фланци за компресора.
И при двете ползваш въпросните колена,клапани,кулер и т.н.Даже компресора може и без кулер да се подкара.
Аз се сдобих с един компресор и още се чудя от къде да я подкарам.
#6
Публикувано 20 април 2012 - 11:34
190-ката вече е доста стара като платформа и не си заслужава човек на налива пари в нея. Според мен е по-добре вместо да даваш пари за друг мотор или за турбо/компресорна конверсия, по-добре продай 190-ката, добави тези пари и си вземи нещо по-добро, което да е с турбо или компресор ( w202 с компресор, ако не държиш да е МБ може VW/Audi/Seat 1.8t и т.н.)..... естесвено това е лично мое мнение.
Този пост е редактиран от joreto: 20 април 2012 - 11:35
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#7
Публикувано 20 април 2012 - 11:44
Много Ви благодаря за бързите отговори. Като цяло сте прави за варианта да си купя нова кола, но има проблем. Едва ли ще съм първият човек, който пише, че тази кола има доста висока сантиментална стойност и наистина е така, тази кола е в семейството от доста време и преди 3 години баща ми я даде. Колегата joreto: Карал съм коли с предно и по-добро от задното няма , въпреки че колите които си изброил са много добри и наистина са приемлив вариант, но мерцедеса сменям само за БМВ или Мерцедес или Субару . По принцип наиситна има W202 на много приемливи цени, но знае ли човек на какво ще попадне. Мен като цяло ме интерсуваше колко пари би излезнал такъв проект. Истината е , че искам да я направя да върви прилично тази кола. Има л ивариант нещо по вала да се направи и от там да получа малко коне в бонус, тъй като проекта турбо или компресор май излиза доста скъпичък
#8
Публикувано 20 април 2012 - 11:49
Атмосферният тунинг е доста по-скъп!
#9
Публикувано 20 април 2012 - 12:09
Тези май още предлагат вал за м102 -> http://www.dbilas-sh..._2663_3157.html , новите са по 329 eur а стандартни преработени по 169 eur
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#10
Публикувано 20 април 2012 - 12:12
Отваряне на двигател и без пари не вървят в 1 изречение .. сиреч само със смяна на вала не мисля , че ще си заслужава парите които ще набиеш
Имаше 1 компресор ЕАТОН във форума аз бих се насочил натам и бих си развихрил въображението За прилична сума чудеса могат да станат , то сумата и за турбинирането ще ти е таква горе долу С 2 думи бих си заделил 1500 - 2000 лева и тогаве вече пих почнал да правя нещо Отделно после ще ти трябва и парички да я храниш количката .. това също не трябва да се забравя
Едит : Хари .. Желязко пишеШЕ
Имаше 1 компресор ЕАТОН във форума аз бих се насочил натам и бих си развихрил въображението За прилична сума чудеса могат да станат , то сумата и за турбинирането ще ти е таква горе долу С 2 думи бих си заделил 1500 - 2000 лева и тогаве вече пих почнал да правя нещо Отделно после ще ти трябва и парички да я храниш количката .. това също не трябва да се забравя
Едит : Хари .. Желязко пишеШЕ
Този пост е редактиран от Наско: 20 април 2012 - 12:15
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#11
Публикувано 20 април 2012 - 12:16
тея 2000лв ще са само начало, минал съм по този път и знам
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#12
Публикувано 20 април 2012 - 13:02
Еее вие пък какво го отказвате човека, надъхайте го малко че ей така ни излиза пенсионерското име Пич виж ся мегаскуирт 1 ще ти излезе 700-800лв от където и да го гледаш, самата мега с инсталацията монтажа и настройката идва около 500-600 ама като сложиш бензина за настройването (с тия цени и той си е фактор т@ш@к да няма, едни 100-150лв сигурно отиват), рейката, дюзите, мап сензора, инсталация да откраднеш от някоя кола щото ако я правиш от нулата е много голяма играчка, та отиваш някъде към 800лв.. За мегаскуирт 2 ти е към 1000 но мен ме убеждават че няма никакъв смисъл от двойката и че единицата е достатъчно добра. После за има няма 500-600лв можеш да си намериш турбо и куулер втора ръка, гледаш турбото да е с вграден уейстгейт и някъв блоу-оф да си намериш, накачулването си е чиста водопроводна работа, палиш надуваш и бой в зъбите. Ако мотора се скапе ги има за по 200лв вече комплекти. Ако си много икономичен може и да се събереш в 1500лв като цяло, но както винаги съм казвал турбинирането си е поетапна работа, събери си частите да подкараш мегата, карай си колата с нея известно време, през това време си събирай турбо частите и като събереш всичко почваш да сглобяваш Давай смело, във фен клуб форума един човек наскоро пусна тема как си е сложил мега че и газовия инжекцион беше вързал към нея до колкото разбрах.
Follow your own star...
#13
Публикувано 20 април 2012 - 13:12
Мегата може да командва и газова / става газ.инж / - не е проблем - Да ама някой хора като мен предпочитат нещата да са на различни компове , че брах един пътя ядове с газ на мегата и се отакзах , а Жорката - joro0o / 280 купето / все още има някакви проблеми с газ + мега Според мен там проблема е в инсталцията - за подмяна е ама .. това е друга тема
Аз с външния комп оправих работата
Е чакай бе братле аз какво казах ? 1500 - 2000 лева ? ти какво каза 1500 лева , ако е икономичен е .. и ако много икономисва после ще има " олеле майко ма това защо така и онова защо така " Tунинг без пари не съм чувал да се прави , а и да го надъхаме да почне да прави нещо и като не е сметнал нещата ще стане много интересно .. трябва да сме реалисти
Жорето : Повечето пишещи в тая сме минали или минаваме по тоя път в момента
Колега за рейка можеш да разчиташ на мен - 100 - 150 лева ще дойде от англия с все дюзите
Мега за 250 може да се уреди от Владо от форума
За 150 още може да я монтира и настрои
Резервоара с гориво там според ценат на бензина
Ще ти трябват и някой други букси за дюзите - тях безплатно от някоя морга / колега във форума можеш да си ги набавиш
Моите ги взех от едно Рено Лагуна , а може и да ти се наложи да ги платиш ама да са макс 5 - 10 лева , ако е някой кисел
Ето това ти е първоначалната инвестиция после която ще ти служи за основа на твоя проект
Аз с външния комп оправих работата
Е чакай бе братле аз какво казах ? 1500 - 2000 лева ? ти какво каза 1500 лева , ако е икономичен е .. и ако много икономисва после ще има " олеле майко ма това защо така и онова защо така " Tунинг без пари не съм чувал да се прави , а и да го надъхаме да почне да прави нещо и като не е сметнал нещата ще стане много интересно .. трябва да сме реалисти
Жорето : Повечето пишещи в тая сме минали или минаваме по тоя път в момента
Колега за рейка можеш да разчиташ на мен - 100 - 150 лева ще дойде от англия с все дюзите
Мега за 250 може да се уреди от Владо от форума
За 150 още може да я монтира и настрои
Резервоара с гориво там според ценат на бензина
Ще ти трябват и някой други букси за дюзите - тях безплатно от някоя морга / колега във форума можеш да си ги набавиш
Моите ги взех от едно Рено Лагуна , а може и да ти се наложи да ги платиш ама да са макс 5 - 10 лева , ако е някой кисел
Ето това ти е първоначалната инвестиция после която ще ти служи за основа на твоя проект
Този пост е редактиран от Наско: 20 април 2012 - 13:17
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#14
Публикувано 20 април 2012 - 13:21
Това за 1500лв. искам да го видя как ще стане, като само мега, читаво турбо (дори 2-ра ръка) и добър кулер ти е толкова .
Турбо (2-ра ръка) 400-500 лв
Инжектори ~ 200 лв
Мега ~ 800 лв
изпускателен колектор мин 300лв ако не си го прави той
читав кулер - 100 - 150 лв мин.
разтоварващ клапан - 70-80 лв
до тук са едни 1870 - 2030 лв , от тук натам има фланци (за турбото), даунпайп, турбо пътища, силиконови снадки, съединител и т.н. , а ако него прави сам като прибавиш и цената за работа .........
Идеата не е да го надъхаме а да му кажем как седият нещата реално за да може той да си реши дали си заслужава
П.С. Наско, аз този път съм го минал много пъти, та нещата са ми малко по-ясни от на повечето които пишат в тази тема. Идеата е като се направи конверсия тя да е надеждна и да може да се кара всеки ден, а това без пари не става
Турбо (2-ра ръка) 400-500 лв
Инжектори ~ 200 лв
Мега ~ 800 лв
изпускателен колектор мин 300лв ако не си го прави той
читав кулер - 100 - 150 лв мин.
разтоварващ клапан - 70-80 лв
до тук са едни 1870 - 2030 лв , от тук натам има фланци (за турбото), даунпайп, турбо пътища, силиконови снадки, съединител и т.н. , а ако него прави сам като прибавиш и цената за работа .........
Идеата не е да го надъхаме а да му кажем как седият нещата реално за да може той да си реши дали си заслужава
П.С. Наско, аз този път съм го минал много пъти, та нещата са ми малко по-ясни от на повечето които пишат в тази тема. Идеата е като се направи конверсия тя да е надеждна и да може да се кара всеки ден, а това без пари не става
Този пост е редактиран от joreto: 20 април 2012 - 13:25
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#15
Публикувано 20 април 2012 - 13:36
Аз говоря за чистата част т.е мегата и да си закупи някой дреболийки и затова по нагоре съм споменал за заделянето им
На мен при наличието на Мега . рейка , инжектори ще ми стъпи на 2 бона турбирането , че и отгоре .. да не говорим , че и генерация трябва да правя и изпускателни ама в случая хубавото е , че мога да те ползвам за копир хъхъхъхъ копи / пейст
Именно - трее се стъпи здраво на земята и да се тегли чертата
На мен при наличието на Мега . рейка , инжектори ще ми стъпи на 2 бона турбирането , че и отгоре .. да не говорим , че и генерация трябва да правя и изпускателни ама в случая хубавото е , че мога да те ползвам за копир хъхъхъхъ копи / пейст
Именно - трее се стъпи здраво на земята и да се тегли чертата
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни