Мерцедес 190Е 122 кс
Started by ns_bob, 20 Apr 2012 - 10:40:12
71 replies to this topic
#46
Posted 21 April 2012 - 11:09
За М102 казвах,че може да се направи толкова.Иначе щеше да е голям "напредък" от 188 да стане на 150к.с.
#47
Posted 21 April 2012 - 11:16
За М102 казвах,че може да се направи толкова.Иначе щеше да е голям "напредък" от 188 да стане на 150к.с.
103ката няма смисъл от разреждане
Перфектна е направо за турбинка .. Верно щеше да е огромна грешка , ако някой реши да отваря направо вместо първо да премери
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#48
Posted 21 April 2012 - 22:06
Да колеги, мене ме интересува по-скоро нещо такова, надуване до 200 кс макс. Ако наистина става да се ползва KE-Jetronic'a този проект ми се вижда доста по- реален, тъй като всичко опира до пари все пак,ако не вкарвам един мотор 2,6 и за сега толкова. Има ли някой, който е правил такъв swap , да каже какви преработки трябва да се направят. Предполагам, че скоростите няма да паснат и др. подобни.Жоре,точно пък аз най-малко трябва да споря с теб.
Естествено с електроника,може да си промени авансите горивото и т.н.
С малак бюджет толкова.За това казах по-горе,че човек който разбира на джетроника може да му го направи това нещо.
Имаше още един изпитател с тази система и турбо(не мога да намеря темата) ,резултата му беше около 160к.с. и даваше разлика около 1.5-2 секунди от 0-100.Проблема му беше ,че му вади П-образните маркучи.
За един хубав проект трябва сума от порядъка на 3-5к
Отново искам да Ви благодаря за отзивчивостта и за това, че споделяте вашият опит. Поздрави
#49
Posted 21 April 2012 - 22:19
2,6 ? МММ нем .. обърка цифрите
2ката е добре според мен малее / освен , ако няма някоя 3ка примерно или 5ца след нея / ама 6цата след това - не
Давай нещо по височко
Двигателя си го взимаш / със скорости задълже / и електроника
Лапите сменяш и слагаш в коша
2ката е добре според мен малее / освен , ако няма някоя 3ка примерно или 5ца след нея / ама 6цата след това - не
Давай нещо по височко
Двигателя си го взимаш / със скорости задълже / и електроника
Лапите сменяш и слагаш в коша
Edited by Наско, 22 April 2012 - 22:15 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#50
Posted 22 April 2012 - 07:20
С джетроника става, единствено е хубаво да вземеш един контролер за допълнителни
инжектори към който да вържеш един или два инжектора които да обогатяват сместа в надналягане. По този начин няма да има нужда да пипаш джетроника т.е. като караш в
атмосферните режими колата ще си е с заводските настройки
инжектори към който да вържеш един или два инжектора които да обогатяват сместа в надналягане. По този начин няма да има нужда да пипаш джетроника т.е. като караш в
атмосферните режими колата ще си е с заводските настройки
Edited by joreto, 22 April 2012 - 07:21 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#51
Posted 22 April 2012 - 07:25
Турбо изпарител на газ?
#52
Posted 22 April 2012 - 09:18
2,6 ? МММ нем .. обърка цифрите
2ката е добре според мен малее / освен , ако няма някоя 3ка примерно или 5ца след нея / ама 6цата след това - не
Давай нещо по височко
Двигателя си го взимаш със скорости задълже и електроника
Лапите сменяш и слагаш в коша
2.3-16v ? Иска ми се много, но са доста редки и трудно се намират, но аз така или иначе не бързам, по-добре наистина да вкарам такъв мотор, хем ще върви, хем ще може да се надгражда по-нататък. Може би трябва да потърся от Англия или Германия. Някой докарвал ли си е от чужбина да сподели процедурата с доставката?
#53
Posted 22 April 2012 - 12:00
Аз докарвам всичко от Англия де що се сетиш
Мога да ти говоря много ... какво по точно те интересува ?
Общо взето процедурата е следна
Харесваш си двигател
Пускаш линка
Минават 2 седмици
Получаваш го от мен в София
1 лира на кило е тарифата
Комисионна рядко взимам за манЯци от форума
Доставката грубо ти излиза 300 - 400 лева зависи от двигателя / 120 кила - 160 кила /
Условието е "продукта" който си си харесал да има шипинг в Англия защото , ако тръгна да пращам камиона да го взима да се връща до Лондон и тн тоя двигател ще ти излезне златен ,, заради горивото което ще трябва да заплатиш
Жокер
2,3 8в има същия блок като 2,3 16в
само бутала и глава ти трябват
Мога да ти говоря много ... какво по точно те интересува ?
Общо взето процедурата е следна
Харесваш си двигател
Пускаш линка
Минават 2 седмици
Получаваш го от мен в София
1 лира на кило е тарифата
Комисионна рядко взимам за манЯци от форума
Доставката грубо ти излиза 300 - 400 лева зависи от двигателя / 120 кила - 160 кила /
Условието е "продукта" който си си харесал да има шипинг в Англия защото , ако тръгна да пращам камиона да го взима да се връща до Лондон и тн тоя двигател ще ти излезне златен ,, заради горивото което ще трябва да заплатиш
Жокер
2,3 8в има същия блок като 2,3 16в
само бутала и глава ти трябват
Edited by Наско, 22 April 2012 - 12:03 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#55
Posted 22 April 2012 - 13:21
Братле ...
http://www.ebay.co.u...=item1e6bb1e581
3.2 -> 220 лири
Edited by Наско, 22 April 2012 - 13:21 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#56
Posted 22 April 2012 - 14:00
Само не знам с каква кутия ще го сложи това В6.И дали ще има много неща за преправяне.
Иначе това с компресора е удачен вариант.
Иначе това с компресора е удачен вариант.
#57
Posted 22 April 2012 - 14:46
Само не знам с каква кутия ще го сложи това В6.И дали ще има много неща за преправяне.
Иначе това с компресора е удачен вариант.
С кутия автомат от в208 или Ц 202ка от 320ков двигател
Все си мисля , че кутия ще се намери
Иначе да - компресора е по лесен за бутане у кОшО
Edited by Наско, 22 April 2012 - 14:47 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#58
Posted 22 April 2012 - 16:37
До колкото знам кутията на този двигател е същата на осмака.
#59
Posted 22 April 2012 - 20:55
До колкото знам кутията на този двигател е същата на осмака.
Ами .. пробвано кутия от 6так да се бафне на 8мак и не стана
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#60
Posted 22 April 2012 - 20:58
Човека иска нещо по елементарно а вие го направихте шашък с разни в6 двигатели от 208. И Насе не ми стана ясно защо на М103 2.6или3.0 мотора трябва да се сменят лапите като се монтира в 190,айде светни ни нас непросветените каква е логиката и за скоростите също.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users