Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Мерцедес 190Е 122 кс


  • Please log in to reply
71 мнения по тази тема

#16 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 20 април 2012 - 14:32

Еми Насе тая рейка с инжекторите колко ми стъпи има няма 60 кинта с доставката от сааб турбо и е готова за монтаж.. Иначе под икономичен аз говоря за негов труд, то цените са такива че по хубаво да си купуваш инструментите и сам да се оправяш, най лесно е да оставиш колата някъде и да чакаш на готово, ще платиш почти двойно, но ще можеш да държиш сметка на някой после ако стане нещо.. Иначе ти и двигател ще сменяш, питай каква ще е цената без смяната на двигателя и цифрата съм сигурен че ще е съвсем друга ;) Само вадене, слагане, окабеляване, прехвърляне на всичко, гарнитури тук таме, ново масло, антифриз и още какво ли не ще са ти 500 и нагоре ;) Не съм казвал че без пари стават нещата, казвам че могат да станат и с малко и с много пари.. А икономията на пари за части не значи задължително да купуваш боклуци, значи просто да се оглеждаш и да купуваш на сметка. Ето с Наско как го фанахме тоя търг 10 паунда рейка с инжекторите от сааб 9.3S турбо, само дето и доставката беше още толкова, в бг ще ти свалят 100лв само за дюзите..
  • 0
Follow your own star...

#17 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 април 2012 - 14:37

И аз чертата я виждам на 4х.лв. минимум ;)
Щото после това трябва да спира. С онея фабрични спирачки си самоубиец.
Ми съединител...

Лелеее ауспусите нямат нищо общо.
После и окачването ще трябва да смени да не подскача като жаба по пътя като смажеш газта.
И тея 4 бона са за скраперии, а не за много скъпи компоненти.

и така...
Ще се радвам да го видя направено като хората, а не електрожен-къстъмс :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#18 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 20 април 2012 - 14:53

Колко да спира братле ?
На Боян купето си е със сток апарати , дискове :)

Този пост е редактиран от Наско: 20 април 2012 - 14:54

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#19 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 април 2012 - 15:09

Ако не търси някакви мега коне, фабричните спирачки и ауспуси си стават, на аспуховата система ще трябва да се преправи само връзката към даунпайпа на турбото. Lilov в тунинга не винаги скъпото (лъскавото) е по-добро, по-важно е добре подбрани компоненти ;) .
  • 3
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#20 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 април 2012 - 15:52

Съгласен, не съм прав да пиша по темата, понеже не съм правил силов тунинг на моя кола. Говоря от наблюдения първа ръка.
Всичко беше направено с правилно подбрани компоненти, но не лъскави и 90% не нови. После пича реши, че прави скраперии и почна да подменя всичко с качествени и нови детайли. В момента само ъпгрейдите са над 25х.лв., а колата е обратно атмосферна с феноменално поведение за кубатурата си, но определено не става за евридейка.

Спирам да се меся ;)
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#21 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 април 2012 - 16:13

:spam Тебе тунинг ти не требе :whistle2
  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#22 ns_bob

ns_bob

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes 190E

Публикувано 20 април 2012 - 18:09

Леле вие ме убихте направо, толкова много неща не знам, че се плаша, но пък за това ги има форумите и хора, които да си споеделят опита. Сега по темата, понеже имам супер много познати, които по един или друг начин се занимават с такива неща ще има кой да ми помогне със ТНТМ'тата :D . Лошото е, че като споменах че искам да правя Mерцедеса ми се измяха и ме посъветваха да си купя BMW тъй като те карат такива коли , това е в кръга на шегата естествено , въпреки, че един приятел си смени мотора на 3ката от 318 на 325 без никакви преработки, просто plug and play, което ме кара да мисля, че може би тия BMW'та по стават за такива изпълнения. Както и да е, аз за сега съм решил да се захвана сериозно с търсенето на турбина кулер и другите неща, да си направя един списък с цените и вече ще видим. Да разбирам ли от по-горните постове, че мога да взема стара турбина от някоя друга кола, примерно Volvo или няма такъв вариант?
  • 0

#23 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 20 април 2012 - 19:07

А ти какво си мислиш че ще ти е много трудно да сложиш 2.6 на твоята кола ли? ;) Естествено че има такъв вариант, един приятел на 318IS е с турбо от субаро с променлива геометрия и при него лаг просто няма, само вървеж :) За кирил илиев - косата става въпрос, той е със втора рейка и електроника която управлява само нея, иначе колата си е със заводската електроника и инжектори :) Обаче остави сега турбината и куулерите, почвай да дебнеш за рейка от сааб 900 (от 9.3s ще я взема до седмица и нещо и ще проверя дали става защото със сигурност не мога да ти кажа, от 900 си взех вече и пасва директно без преправяне от първа ръка ти казвам), ще я чакаш няколко седмици, събирай през това време пари за MS и я конвертирайте, тогава ги мисли тия турбини и куулери, няма защо от сега да складираш части които може и с месеци да ти стоят в мазата преди да ги сложиш... Моя двигател 2.3-16, който скоро ще си има нов собственик, го преправихме за 3 дни по 3-4 часа занимавка, на практика можеше и за 1 ден да стане цялата работа, но човека който ми прави мегата нямаше време, а аз освен да помагам с махането на инжекциона, слагането на рейката, и навързването на инсталацията, нямаше какво друго да мога да свърша без него. Махането на механичния инжекцион и слагането и свързването на рейката е работа точно за 1 час макс, айде 2 да ги сложим ако не знаеш какво правиш.. Да не говорим че колата запали от раз, след като установихме че дросела и идва прекалено затворен и за това не искаше да пали в началото..
  • 0
Follow your own star...

#24 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 20 април 2012 - 20:11

Абе ти можеш да им кажеш на тези твой познати , че си искаш возията и комфорта и пак да си се гониш :)
Защо Меро си е Меро , а ти на твойта както е казал колегата можеш да й "лепнеш" по голям двигател без много много премеждия ;)
Почваш с турбина и кулер ? Много интересно .. основа няма покрив слагаме :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#25 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 20 април 2012 - 20:25

Аз даже бих препоръчал слагането на по-голям двигател. Хората карат БМВта и си мислят че е по евтино от мерцедес, само че истината е друга.. на 190то можеш да сложиш 2.6, 3.0, 2.8, 3.2, 300-24, 3.6AMG и така нататък, двигатели за под 1000лв, само AMG-то стъпва повечко пари, пасват и на кутия и на коша и кардана си идва и стойките (от 2.6) и всичко, на бмв 2.5 двигателя дето им е най малкия двигател почва от около 1000лв.. На БМВ-тата всичко от 2.8 нагоре си е цифромания, моя човек с мегата ей сега му разтовариха едно Е30 да окабелява, с двигател от Е46 М3, 10 бона дал човека, и като не си разпозна комутатора и нещя да запали направо лошо му стана на моя човек..
  • 0
Follow your own star...

#26 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 20 април 2012 - 20:46

Тия АМГ-та 3.6 ги разправяш от едно време ,че ги имало за по 1000лв.Дай да купим едно две...
Всички сте ги правили тия неща,а не му казвате какво да търси освен някаква рейка от сааб.Ми добре в ибей е пълно с рейки .
Колега,разгледай темите за турбиниране в този раздел.Щом има с кой да си правите нещата,значи няма да е толкова трудно.
Намираш си един ТПС от БМВ примерно М50Б20 за 10-15лв и си го пасваш на дросел клапата.
Инжектори от тия въпросните с регулатора на налягането на горивото 60-70лв
Датчик за температурата на постъпващият в смукателите въздух 20-30лв нов,хващаш един каталог в някой магазин и си харесваш.Търсиш с резба датчик за да може да си направиш фланче и да го завиеш.
Купуваш малко кабели за навързването на тези датчици+ 2-3 релета около 20-30лв
Една мега 300-350лв+настройка около 150лв
Около 50-100лв за разни стругари и заварчици евентулано
Тука удряш чертата и вече си преминал от джетроник към мега.
После отделяш едни 1000 за турбина,кулер ,маслени магистрали,колена снадки и т.н.
Тази турбина от волво 2.3 ще върши работа.
Ако държиш на компресор мога да те уредя с един компресор.

Този пост е редактиран от Dimitar m: 20 април 2012 - 20:56

  • 2

#27 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 20 април 2012 - 21:32

Рейка на човека с все дюзи , регулатор , букси за дюзите мога да му докарам до 100 лева :)
Няма нужда да търси .. аз ги имам "на склад" .. в момента 2 са ми на бюрото ама и 2те са уговорени :)
350 ти е вече МС2 Екстра :)
Ако не друго поне може да се видиме да му покажа каква трябва да е и тн и тн :)

Този пост е редактиран от Наско: 20 април 2012 - 21:52

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#28 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 20 април 2012 - 21:37

Какво да ги разправям от едно време, братчеда си взе неговото за има няма 600 паунда което са има няма 1300-1400лв, друг е въпроса че попадна на нечитав двигател и че доставката му беше още 600лв.. Няма какво да ги разправям не ги сънувам работите отдавна са станали. А ти какво искаш да му кажем на човека? Рейка от saab 900, пишеш го в ebay.co.uk, намираш каквото търсиш, даваш линка на наско и след някоя и друга седмица отиваш да си го вземеш.. Купуваш си горивен маркуч със подходяща дебелина, 4 скоби и вързваш рейката за заводските маркучи без режеш и преправяш каквото и да било. Мап сензор от astra G ползвахме за 2.3-16то, сензора за въздуха и той май беше от същата кола, инсталация от някъв дърт опел.. Повече от това ще бъде да отидем да му напазаруваме частите и да му ги сглобим.. Рейки има много в ибейа ама тия от сааб пасват директно без скъсяване без преправяне без глупости вадиш механичния боклук и пъхаш рейката, стягаш скобите и другото е кабеляк.. Това е целия монтаж..

Ето снимки:
http://img837.images...icture007ei.jpg - рейката с 2 комплекта инжектори
http://img3.imagesha...8/p1090334e.jpg - ето и всичко монтирано, тва зеленото до спирачното серво е мап сензора, сензора за температура на въздуха е забит отгоре на филтъра..

Имаш ли парите и частите е за 1 ден работа цялото нещо, това е само за fuel-only сетъп без TPS и шайба на вала, без управление на искрата.
  • 0
Follow your own star...

#29 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 20 април 2012 - 21:44

http://www.ebay.co.u...4#ht_500wt_1413 ето едно 3.6 AMG, 650 паунда, наско ти го кара за 400 +/-лв, слагаш една мега и за 2.5-3 бона си на 300 коня (слагам ги 3 заради ауспуси и други дреболии които трябва да се преправят)

Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 20 април 2012 - 21:58

  • 0
Follow your own star...

#30 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 20 април 2012 - 22:03

Е много хубаво,ама от 1000лв до 3000лв разликата е от слънчогледа до небето.
МАП за какво му е ,като повечето ги вграждат в мегите.
Човека,не се е занимавал.Никой не Ви кара да му купувате и монтирате частите.
Просто може да кажете купи това,това и това .
  • 0




4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни