CLK-тата във Клуба и форума
Започната от kdl, 12 апр 2012 - 21:55:06
205 мнения по тази тема
#16
Публикувано 30 април 2012 - 21:34
Ето я и моята от януари си я имам, ЦЛК 320 ELEGANCE
#17
Публикувано 08 юни 2012 - 07:38
............. aбе не е готово , ама докато е в измито състояние
За тялото: Legacy 2,5 GX-AT '99 / CLK320 W208 '97
За душата: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM
МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ
За душата: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM
МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ
#18
Публикувано 08 юни 2012 - 08:03
Ти нали не си мислиш че ще минеш само с тези снимки?
Давай още.Снимай всичко което си направил,нищо че не е готово.
Давай още.Снимай всичко което си направил,нищо че не е готово.
Не хапи този,който може да те изяде.
#20
Публикувано 08 юни 2012 - 13:53
Коко страхотна е
Евала пич !
Евала пич !
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#21
Публикувано 08 юни 2012 - 15:12
Каквото има направено се вижда горе доло на снимките а то не е кой знае какво.......
- Джантите ги свалихме от едно Е55 (Комби W210 - Safety Car от Nurburgring дойде)
- Махагона е облепен с 3М карбоново фолио(с китайското не става надува се лятото не си правете експерименти) единствено тая централната лайсна на таблото ми прави нерви(трябва да сваляме таблото за да я "облечем" и нея
- Топката на скоростният лост е ebay.com придобивка както и педалите по препоръка(линкове) на колегите от форума (Насе благодаря)
- Емблемите са на Тапа вече с логото на AMG (хем по ме кефи , хем е по различно , хем всички ме питат каква марка е колата ....... само дето тая тапа(емблема) на задният капак ми даде доста зор дорде я намисля как да я монтирам , ама се справих де
- Надписите на лайсничката на калниците "ELEGANCE" ги замених много бързо и лесно с такива но "AMG"
- Отзад сложихме 15мм фланци от - ЕТЕ Енчо Енчев Долна Оряховица
- Стъклата са със Фото-Соларно Фолио на 3М 23% страничните и 68% задното
- Спойлера на задният капак си дойде в цвят по код на боята директно
- Навигация/ДВД/ЦД и т.н. Дабъл Динче е и е от ebay.co.uk и заспа перфектно(все едно за там е правено)
............ Като цяло остава да се сменят СПИРАЧНИТЕ ДИСКОВЕ + Някакви истински накладки(ФЕРОДО или ЕВС) и да се "облече" лайсната на таблото която за сега е "махагонова"
- Джантите ги свалихме от едно Е55 (Комби W210 - Safety Car от Nurburgring дойде)
- Махагона е облепен с 3М карбоново фолио(с китайското не става надува се лятото не си правете експерименти) единствено тая централната лайсна на таблото ми прави нерви(трябва да сваляме таблото за да я "облечем" и нея
- Топката на скоростният лост е ebay.com придобивка както и педалите по препоръка(линкове) на колегите от форума (Насе благодаря)
- Емблемите са на Тапа вече с логото на AMG (хем по ме кефи , хем е по различно , хем всички ме питат каква марка е колата ....... само дето тая тапа(емблема) на задният капак ми даде доста зор дорде я намисля как да я монтирам , ама се справих де
- Надписите на лайсничката на калниците "ELEGANCE" ги замених много бързо и лесно с такива но "AMG"
- Отзад сложихме 15мм фланци от - ЕТЕ Енчо Енчев Долна Оряховица
- Стъклата са със Фото-Соларно Фолио на 3М 23% страничните и 68% задното
- Спойлера на задният капак си дойде в цвят по код на боята директно
- Навигация/ДВД/ЦД и т.н. Дабъл Динче е и е от ebay.co.uk и заспа перфектно(все едно за там е правено)
............ Като цяло остава да се сменят СПИРАЧНИТЕ ДИСКОВЕ + Някакви истински накладки(ФЕРОДО или ЕВС) и да се "облече" лайсната на таблото която за сега е "махагонова"
Този пост е редактиран от kokoVmaxa: 08 юни 2012 - 15:17
За тялото: Legacy 2,5 GX-AT '99 / CLK320 W208 '97
За душата: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM
МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ
За душата: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM
МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ
#22
Публикувано 08 юни 2012 - 16:24
Браво , разкошна е колата!
#24
Публикувано 19 юни 2012 - 17:25
Красавец е Малее кабриотата винаги са били много красивиТова е мойта мечка, някъде в друга тема май бях писал какви екстри има. Имам я от 30к км., за това време съм сменил само едни задни накладки, изгубен болт на кардана и една калобрана.
clk.jpg 67,53K 219 Брой сваляния
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#25
Публикувано 24 юни 2012 - 21:24
След дълъг престой в сервиза, най-накрая отново си карам Бенца, което ме прави изключително щастлив...
Докато беше на ремонт, временно карах SAAB 93 Cadrio, Jaguar XJ8 и Citroen Xsara... не са лоши колите, ама Бенца си е Бенц - кефа от него е несравним с никоя от другите коли.
Понеже имаше много въпроси - защо колата е била толкова дълго в сервиза, като изключим факта, че имам алтернативни возила и не съм давал зор за нещата, по колата се направиха следните интервенции:
Снимки на новите работи ще добавя тия дни, че още не съм снимал
Докато беше на ремонт, временно карах SAAB 93 Cadrio, Jaguar XJ8 и Citroen Xsara... не са лоши колите, ама Бенца си е Бенц - кефа от него е несравним с никоя от другите коли.
Понеже имаше много въпроси - защо колата е била толкова дълго в сервиза, като изключим факта, че имам алтернативни возила и не съм давал зор за нещата, по колата се направиха следните интервенции:
- Сменени са гарнитурите на картера, на главата и на капака на клапаните и разните допълнителни уплътнения покрай тях;
- Главата е шлайфана и клапаните са напаснати (не че имаше належаща нужда, ама така или иначе е отворена за другите неща) и разбира се - вътре всичко е почистено - маслени пътища, маркучи и т.н;
- Пълен ремонт на спирачната система - нови спирачни дискове MTec (вентилирани, прорязани и перфорирани), нови спирачни маркучи GOODRIDGE със стоманена плетка и силиконова изолация, нови накладки FERODO, спирачните апарати са боядисани в сребристо;
- Монтиран е т.нар. паркинг отоплител Webasto, известен още като "мокра печка". След доста дълго търсене, най-накрая си намерих жива и почти работеща (наложи се малко ремонт на електро мотора) печка на бензин, а не на дизел;
- Също след дълго търсене, си намерих и оптични влакна и вече си имам и CD Changer към оригиналната система;
- Сменени са доста от флуидите - спирачна течност, антифриз, масло;
- Сменени са разни неща по окачването - шарнири отпред, разни тампони, пооправени са носачите, натегната е кормилната кутия.
- Сменен е обтегача на шофьорската врата - беше му счупен лагера, дето държи вратата отворена;
- Монтирана е газова уредба - газов инжекцион, не е маркова, полска е, засега работи перфектно и съм много доволен от вървежа...
- Освен спирачните апарати ми боядисаха и капака на клапаните (от сиво - пак в сиво) и капака на свещите (от червено в черно) и сега мотора изглежда доста симпатично (на мен ми харесва повече с черен капак на свещите, но всеки си знае за него).
Снимки на новите работи ще добавя тия дни, че още не съм снимал
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#26
Публикувано 30 юни 2012 - 18:04
Малко снимки на "близнаците" от днес
Прикачени файлове
#27
Публикувано 01 юли 2012 - 11:27
Качи още снимки колегаМалко снимки на "близнаците" от днес
#28
Публикувано 01 юли 2012 - 20:21
Качи още снимки колега
Скоро
Ти няма ли да ни зарадваш с някоя снимка?
ако нямаш, петък съм в Плд ще асистирам за снимки
#29
Публикувано 02 юли 2012 - 18:41
#30
Публикувано 02 юли 2012 - 18:41
Колата ти е върха! Още щом я видах в Люлин ти го казах - направо е кукличка!Ето го за моето... Можете горе да настроите годината а долу вляво си цъката модела.
http://web.archive.o.../clk/photo1.htm
Благодаря
Този пост е редактиран от kdl: 02 юли 2012 - 19:10
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни