Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Гориво-въздушна смес

М111 Обороти 136 к.с.

  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 март 2012 - 11:15

Здравейте колеги, колата е W124, M111.940.
Проблемът се състои, в това че колата не беше карана доста време поради проблем с ел. инсталацията ( всички кабели бяха оголени и при влажно време просто беше невъзможно да се кара, менеше обороти, гаснеше форсираше се и т.н. ).
След като си реставрирах електрическата инсталация се появи проблемът, а той е следният: На ниски обороти колата се държи добре около 1100 когато е студена, но ми направи впечатление, че вчера когато загря до работната си температура държеше обороти около 1500. Същинският проблем е когато се подаде рязко газ колата заглъхва и тръгва да гасне, но при плавно подаване на газ няма никакъв проблем ( при спряло положение ). В движение нещата се повтарят, когато плавно подавам газ колата си върви без проблем, даже успях на първа после и на втора да я резна до около 6000 - 6500 оборота.

Очевидно първото за което би се сетил всеки е проблем с гориво-въздушната смес.
Аз първо се насочих към дросела, отворих му доста компресирания кабел водещ до буксата и видях, че вътре също има проблем с ронеща се изолация ( срязах буксата на дросела, отворих моторчето за празния ход и осемте жички ги подмених една по една като на всяка слагах и допълнително термосвиваемо шлаухче, изолирах хубаво от влага срязаната букса и след това целия сноп му наденах голям термосвиваем шлаух ). Изчистих много хубаво дросела от маслени налепи, след това изпрах въздушния филтър ( спортен който се пере с препарати от същата марка ) и свалих и измих много хубаво цялата кутия на филтъра. Запалих колата, но проблема си остана същия.

Другото което ми хрумна е запушени дюзи, купих черно STP от Shell ( 22 лв. ) дозирах повече от предписанието на производителя и преди да запаля проверих всеки кабел със съответната свещ дали хвърля искра ( нямаха проблеми ).

Запалих колата на дърпане, защото в момента нямах хубав акумулатор, а моя нямаше достатъчно ток и колата се давеше. Изчаках колата да загрее с надеждата препарата да изчисти налепите и нещата да се оправят, но нищо подобно проблема си е все така същия.

Според мен единственото което остава е проблем по токовете, може би някой датчик или по-лошо комутатор или целия дросел. И искам да помоля за някакви идеи мнения или съвети, та дори и те да са от сорта колата да се качва на автовоза за Надин :)

При един познат ще пуснеме една диагностика в събота да прочетеме грешките и ще ги напиша тук.
Преди време във форума бях прочел, че колите преди излизането от завода им се прави някаква настройна на дросел - гориво - въздух и т.н. В Балкан Стар прави ли се нещо подобно и какво представлява доста споменаваната тук "Стар диагноза"

П.С. незнам до колко има значение, но колата има прекъсвач на 4000 оборота

Този пост е редактиран от dzuvko: 26 март 2012 - 11:23

  • 0

#2 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 март 2012 - 10:13

На този двигател какво определя гориво-въздушната смес
  • 0

#3 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 март 2012 - 12:30

Някакви идеи по моя въпрос, тук се разбих от разглеждане и четене на документации, за да разбера какъв може да бъде проблема. А има ли някой идея на какво немците викат МОТРОНИК КОНТРОЛ, качвам и снимка Прикачен файл  motronik.jpeg   42,31K   54 Брой сваляния
  • 0

#4 Pan4o_

Pan4o_

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    mercedes 200ce ,kupe ,motor 111 94 god.

Публикувано 31 март 2012 - 14:16

на тоя модел дросел не се прави обучение, прави се на други дросели. Прекъсвач на оборотите имаш само ако на място я форсираш на 4 хил оборота. По време на движение не са ограничени на 4 хил. влизаш си спокойно в червения сектор :) . Виш си вакума от компа до колектора да не е запушен, вече писах в една тема за това. И не прави обучение по следния метод, даваш ан контакт седиш така ,после палиш не пишаш нищо ,седи на обороти 5 мин , после караш до 120 и тем подобни, само ще си изхабиш горивото на вятъра. Клапата ти сама ще се адаптира ,ако изобщо и е станало нещо, че да се разцентрова.
  • 0

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 31 март 2012 - 17:11

Какви са тия тъпотии с разни смеси,да не изследвате развитието на процеса на стъклена бутилка от кола пълна с бензин,че и пусната в печката,та освен теб надали някой друг ще се сети за такива смески.По вероятно е човек като за начало да се замисли за свещи,да речем.Иначе не бих ти препоръчал Надин тъй като не го познавам.Чакаме резултатите от диагностиката,макар не мисля,че в случая ще е от полза,но поне е възможно да даде насоки.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 април 2012 - 05:46

А dzuvko ще можеш ли да обясниш как се раглобява дорсела че искам да му сваля моторчето да видя дали ще има управия.Пиши на лични.ААА и измерих при моя дросел стоиностите в другат тема са.
  • 0

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 април 2012 - 08:28

. Виш си вакума от компа до колектора да не е запушен, вече писах в една тема за това.


+1
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2012 - 10:20

Неква храна усещам тук, въпреки че е обедно време още не бях гладен, ама сега поняма няма да обядвам.

Освен да продухам тръбичката на вакуума от комутатора до колектора, друго има ли?
  • 0

#9 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 април 2012 - 10:36

За сряда си взех един ден отпуска специално за да оправя колата. За съжаление с диагностиката ударих на камък, защото момчето който я прави ми каза, че нямало смисал да ми взима парите понеже не давало много информация.

Въпреки това мога да се похваля че проблема е отстранен и сега не само че колата си върви перфектно, но и когато се доближа до гаража и само и покажа ключа тя сама запалва двигателя :D :) .

Проблема беше във вакуум, но не този от колектора до компа, а един от онези на върха на колектора. Беше му се скъсал гумения съединител между две тръбички. И сега МБ-чето Мърка

Този пост е редактиран от dzuvko: 05 април 2012 - 10:38

  • 0

#10 Pan4o_

Pan4o_

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    mercedes 200ce ,kupe ,motor 111 94 god.

Публикувано 07 април 2012 - 12:32

Здравейте отново. Относно диагностиката не съм съгласен , че не дава мн информация. Имах проблем с моята кола с оборотите/ дълго е за обяснение/ , но точно в оторизиран сервиз на мерцедес ми хванаха проблема от къде е. Не знам по другите сервизи ,какви диагностики правят , но там си излезе всичко. Показва грешки от рода на : не работеща клапа, не работещ смукач на клапата, не работещ температурен датчик, не работещ датчик на коляновия вал и най важното , което ми показа на мен беше ПОБЛЕМ С ВАКУМА НА КОМПА, и точна така успях да хвана тая гад с вакума , която ме побъркваше близо 2 години. Съща така ти мерят налягането на помпата , с един уред като пистолет и с помпа на него закачат всикчи вакуми и ги надуват или смучат/не знам точно кое от двете/ да проверят държат ли определено налягане, замерват стойностите на изгорелите газове дали са в нормите/по богата или бедна смес/, и още куб неща, вече не помня какви. Мисля ,че такава диагностика достатъчно би ни насочила ако имаме проблем някъде с мотора. Успех на всички с ремонтите :)
  • 0

#11 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 април 2012 - 14:24

Здравей! Какво имаш предвид,под "оторизиран сервиз"? За "Балкан Стар" ли става въпрос?
Ако не,кажи къде си ходил.И колко ти е струвала тази диагностика.
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#12 Pan4o_

Pan4o_

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    mercedes 200ce ,kupe ,motor 111 94 god.

Публикувано 07 април 2012 - 16:49

В Русе , казва се Евро Старс - оторизиран сервиз само за мерцесеси. За цена не искам да пиша нищо, познат ми прави цялата диагностига. Но да речем ,че няма да е повече от 20-30 лв. , това беше преди година и половина. Също така и окачването ми прегледаха и куп др. неща. Като видяха мечо другите викат ,, яяя каква антика дойде хахаха, от 2 години не им била стъпвала 124 в сервиза. :)
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: М111, Обороти, 136 к.с.

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни