Проблемът се състои, в това че колата не беше карана доста време поради проблем с ел. инсталацията ( всички кабели бяха оголени и при влажно време просто беше невъзможно да се кара, менеше обороти, гаснеше форсираше се и т.н. ).
След като си реставрирах електрическата инсталация се появи проблемът, а той е следният: На ниски обороти колата се държи добре около 1100 когато е студена, но ми направи впечатление, че вчера когато загря до работната си температура държеше обороти около 1500. Същинският проблем е когато се подаде рязко газ колата заглъхва и тръгва да гасне, но при плавно подаване на газ няма никакъв проблем ( при спряло положение ). В движение нещата се повтарят, когато плавно подавам газ колата си върви без проблем, даже успях на първа после и на втора да я резна до около 6000 - 6500 оборота.
Очевидно първото за което би се сетил всеки е проблем с гориво-въздушната смес.
Аз първо се насочих към дросела, отворих му доста компресирания кабел водещ до буксата и видях, че вътре също има проблем с ронеща се изолация ( срязах буксата на дросела, отворих моторчето за празния ход и осемте жички ги подмених една по една като на всяка слагах и допълнително термосвиваемо шлаухче, изолирах хубаво от влага срязаната букса и след това целия сноп му наденах голям термосвиваем шлаух ). Изчистих много хубаво дросела от маслени налепи, след това изпрах въздушния филтър ( спортен който се пере с препарати от същата марка ) и свалих и измих много хубаво цялата кутия на филтъра. Запалих колата, но проблема си остана същия.
Другото което ми хрумна е запушени дюзи, купих черно STP от Shell ( 22 лв. ) дозирах повече от предписанието на производителя и преди да запаля проверих всеки кабел със съответната свещ дали хвърля искра ( нямаха проблеми ).
Запалих колата на дърпане, защото в момента нямах хубав акумулатор, а моя нямаше достатъчно ток и колата се давеше. Изчаках колата да загрее с надеждата препарата да изчисти налепите и нещата да се оправят, но нищо подобно проблема си е все така същия.
Според мен единственото което остава е проблем по токовете, може би някой датчик или по-лошо комутатор или целия дросел. И искам да помоля за някакви идеи мнения или съвети, та дори и те да са от сорта колата да се качва на автовоза за Надин
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
При един познат ще пуснеме една диагностика в събота да прочетеме грешките и ще ги напиша тук.
Преди време във форума бях прочел, че колите преди излизането от завода им се прави някаква настройна на дросел - гориво - въздух и т.н. В Балкан Стар прави ли се нещо подобно и какво представлява доста споменаваната тук "Стар диагноза"
П.С. незнам до колко има значение, но колата има прекъсвач на 4000 оборота
Този пост е редактиран от dzuvko: 26 март 2012 - 11:23