
W124 & W201 алтернативи на окачване / койлоувъри и др.
Започната от Наско, 20 мар 2012 - 16:02:31
coilvers w124 w201 подмяна
133 мнения по тази тема
#46
Публикувано 25 март 2012 - 21:27
И аз мисля, че няма нужда да се сваля носача за пружината. Поне на ЦЛК-то не се сваляше, а беше с АМГ окачване.
Същото 100% важи за 202ка.
Ако има скоби за пружини, още по-лесно с тези многонамоткови пружини на Мерц.
А заради самата смяна на пружината няма нужда от реглаж според мен, освен ако не се правят драстични промени по сетъпа. Да кажем от нормални, на супер ниски и твърди пружини. Това ще има нужда от настройки, понеже ще се разчекне леко нормалната позиция на гумата спрямо пътя, заради по-прибраната пружина.
Същото 100% важи за 202ка.
Ако има скоби за пружини, още по-лесно с тези многонамоткови пружини на Мерц.
А заради самата смяна на пружината няма нужда от реглаж според мен, освен ако не се правят драстични промени по сетъпа. Да кажем от нормални, на супер ниски и твърди пружини. Това ще има нужда от настройки, понеже ще се разчекне леко нормалната позиция на гумата спрямо пътя, заради по-прибраната пружина.
#47
Публикувано 25 март 2012 - 22:17
H&R струват пари
Мислех че темата е скрапер мунинг!
Абе Наско, що гумата ти седи назад спрямо арката на калника.
Щото са му рязали твърде много от пружината.
Или щото кастера е на минимум.
Между другото да купува камбер кит за 124 е безумно, защото...фабрично го има реглажа.
Не го рабирам цялото това упражнение с койловърите и амортисьорите от БМВ. Сигурно трябва да са неземно добри.
Втвърдете анти-ролбарите и не се занимавайте с глупости.
#48
Публикувано 25 март 2012 - 22:21
А може да са същия брой навивки и същата височина в разгънато положение, но просто да са по-твърди. Не бързай със заключенията на око - виж ги как ще са, когато са върху колата...
Най-веоятно са с милиметър-два по-дебели. А може и да са по-закалени просто.
#49
Публикувано 25 март 2012 - 22:32
Всичко е въпрос на ентусиазъм и избор 
Всеки си прави колата така както намери за добре
Аз лично ще минавам на БМВ окачване и койлове само , че мойта система ще е смесица от всички налични
А бюджета ще е под 400 лева и цялата кола ще стане регулируема

Всеки си прави колата така както намери за добре

Аз лично ще минавам на БМВ окачване и койлове само , че мойта система ще е смесица от всички налични

А бюджета ще е под 400 лева и цялата кола ще стане регулируема

Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#50
Публикувано 25 март 2012 - 23:04
Аз моите задните ги взех за 150, и сега се чудя на едни предни 300 им иска пича, и аз кажи речи за 400 ще се вместя в регулируеми конита 
Subsonic реглажа си го има, но е доста ограничен. Аз още се опитвам да разбера какъв е смисъла от многото статичен камбър който всички много демонстративно си слагат, моята и сложих камбъра на макс (около -3 градуса, при заводски препоръчителни 0 ) и колата започна да недозавива още повече, и освен това спираше по зле заради реално по-малкта контактна площ на гумата с пътя.. Но за това пък при по висока скорост колата се чувства доста стабилна.
За амортисьорите от бмв-просто са по масов и по евтин вариант, за мерцедес 190 специално аз знам има няма 1-2 фирми които правят койлоувъри..

Subsonic реглажа си го има, но е доста ограничен. Аз още се опитвам да разбера какъв е смисъла от многото статичен камбър който всички много демонстративно си слагат, моята и сложих камбъра на макс (около -3 градуса, при заводски препоръчителни 0 ) и колата започна да недозавива още повече, и освен това спираше по зле заради реално по-малкта контактна площ на гумата с пътя.. Но за това пък при по висока скорост колата се чувства доста стабилна.
За амортисьорите от бмв-просто са по масов и по евтин вариант, за мерцедес 190 специално аз знам има няма 1-2 фирми които правят койлоувъри..
Follow your own star...
#51
Публикувано 25 март 2012 - 23:10
Виж си ЛС-то и недей бърза

Този пост е редактиран от Наско: 25 март 2012 - 23:12
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#52
Публикувано 25 март 2012 - 23:31
Аз моите задните ги взех за 150, и сега се чудя на едни предни 300 им иска пича, и аз кажи речи за 400 ще се вместя в регулируеми конита
Subsonic реглажа си го има, но е доста ограничен. Аз още се опитвам да разбера какъв е смисъла от многото статичен камбър който всички много демонстративно си слагат, моята и сложих камбъра на макс (около -3 градуса, при заводски препоръчителни 0 ) и колата започна да недозавива още повече, и освен това спираше по зле заради реално по-малкта контактна площ на гумата с пътя.. Но за това пък при по висока скорост колата се чувства доста стабилна.
За амортисьорите от бмв-просто са по масов и по евтин вариант, за мерцедес 190 специално аз знам има няма 1-2 фирми които правят койлоувъри..
За w201кембъра 0 градуса ли е? Вярно че дават нула за бейби бенца. На по-големият брат е 30 минути.
Това за кембъра сигурно е така, но ще важи с пълна сила ако увеличиш и кастера.
Ако втвърдиш много предницата, внимавай да не вземе да се пързаля по допирателната при дъжд. Много е кофти да ти тръгва първо предницата.
Аз съм със спортлайн щанга отпред и стоковите пружини. Скъсени са четвърт витка по неволя. Едната беше счупена и ме домърза да обикалям и да търся двойка от същите пружини (имат цветна кодировка в края). Кастера ми е на долната граница, камбера в норми - колата търгва да поднася първо с предница когато се опитам да завия по-бързо отколкото позволяват атмосферните условия, особено сняг и лед. На коловози е трудно да излезеш. Но все пак аз карам ежедневка, не тунинг бегачка.
Ще ми се да сложа и задната по-твърда щанга, но трябва да падне целия заден мост - удобен момент да си сменя и тампоните на моста.
#54
Публикувано 26 март 2012 - 09:18
Съгласен съм.При слагането на по-ниски пружини се променя камбъра на минус и колата се разкрачва и е препоръчителен реглажа за да върнете старите параметри.
След смяна на всеки регулируем компонент или нерегулируем, но с различни от заводските параметри, се налага нов реглаж.
Аз реглаж правих последно след като смених кормилни накрайници, преди 2-3 месеца.
Та информацията за камбера и кастера ми е сравнително прясна. (пружините вече бяха скъсени)
#55
Публикувано 26 март 2012 - 13:28
Най-после някой, на който би трябвало да повярват, да им го каже на момчетата!
Насе и Ламбо, с тези сложни думички, дето използвате, а накрая казвате, че "проектите" ви ще струват по 400лв ми звучи НЕСЕРИОЗНО.
Извинявам се за израза, ама "с пръдня боя не се прави"!
Ако ще правите нещо, което ви е повече от знанията - после отидете при по-знаещи хора да го проверят, най-малкото за да сте живи и здрави дълго време. Да - ще ви струва и повече пари, но поне и аз ще съм сигурен, че ще имаме още доста бири да пием заедно.
Другото ми притеснение е, че някой може да прочете какво сте писали и да го приеме за абсолютно вярно, а после да му струва не само пари, а и здравето. Аз виждам, че това което пишете са разсъждения и чак накрая ще ви се избистри крайното решение, но както знаете повечето хора четат, за да търсят решения и могат да вземат наготово и за крайно решение някой етап от разсъжденията ви.
Бих приел промените, които искате да правите, ако след това си ги тествате и се кефите на затворени писти, ама вие искате да карате тези коли по пътищата, заедно с други невинни участници в движението.
Правилно го е писал по-горе Лилов, че работата ви повече заприличва на Скрап-Тунинг.
Неслучайно немците са въвели TUV за всяка една промяна по автомобилите, която е по-мащабна от смяна на тапицерията на седалките!
Поздрави!
...
След смяна на всеки регулируем компонент или нерегулируем, но с различни от заводските параметри, се налага нов реглаж.
...
Насе и Ламбо, с тези сложни думички, дето използвате, а накрая казвате, че "проектите" ви ще струват по 400лв ми звучи НЕСЕРИОЗНО.
Извинявам се за израза, ама "с пръдня боя не се прави"!
Ако ще правите нещо, което ви е повече от знанията - после отидете при по-знаещи хора да го проверят, най-малкото за да сте живи и здрави дълго време. Да - ще ви струва и повече пари, но поне и аз ще съм сигурен, че ще имаме още доста бири да пием заедно.
Другото ми притеснение е, че някой може да прочете какво сте писали и да го приеме за абсолютно вярно, а после да му струва не само пари, а и здравето. Аз виждам, че това което пишете са разсъждения и чак накрая ще ви се избистри крайното решение, но както знаете повечето хора четат, за да търсят решения и могат да вземат наготово и за крайно решение някой етап от разсъжденията ви.
Бих приел промените, които искате да правите, ако след това си ги тествате и се кефите на затворени писти, ама вие искате да карате тези коли по пътищата, заедно с други невинни участници в движението.
Правилно го е писал по-горе Лилов, че работата ви повече заприличва на Скрап-Тунинг.
Неслучайно немците са въвели TUV за всяка една промяна по автомобилите, която е по-мащабна от смяна на тапицерията на седалките!
Поздрави!
#56
Публикувано 26 март 2012 - 14:25
Насе и Ламбо, с тези сложни думички, дето използвате, а накрая казвате, че "проектите" ви ще струват по 400лв ми звучи НЕСЕРИОЗНО.
Извинявам се за израза, ама "с пръдня боя не се прави"!
Ако ще правите нещо, което ви е повече от знанията - после отидете при по-знаещи хора да го проверят, най-малкото за да сте живи и здрави дълго време. Да - ще ви струва и повече пари, но поне и аз ще съм сигурен, че ще имаме още доста бири да пием заедно.
Звучи несериозно защото частите са от БМВ и са на 100 процента заменяеми с мерцедесовите / дори сайтовте ги дават еднакви по хар. /
Звучи несериозно защото съм продал / уж - реално не притежавам нищо в момента / ненужните ми нещата и съм казал крайната сума която ще ми стъпи
Звучи несериозно защото не съм сложил труда на майсторите които ще правят колата
Звучи несериозно защото не съм вкл цената на камбър кит-а в тези 400 лева
Звучи несериозно защото не съм вкл подложки за пружините в тая цялата сметка и някой други дреболиии "Балкана пази своите тайни"
Звучи несериозно защото не съм вкл цената за доставката на частите от Англия + моята комисионна
Крайната цена на човек който не ползва намаления / от сайтовете за части , други от Prospeed с огромен процент намаление / , трябва да плаща доставка , комисионна и тн ще му стъпи на много ама много повече от тези 400 лева. Оценявам това , че се интересувате , давате мнение , коментирате и тн и съм Ви благодарен за което.
Нещата са съгласувани с хора минали по този път и вече завършили своите проекти
хора които са наясно какво правят и защото го правят .. един от тях е колегата "projektzwo" на който му благодаря за инфото / помоШтъ и абе с 2 думи за всичко


П.С Повечето от нещата за окачването освен някой моментни мой мисли , разсъждения относно какво се прави след смяна на пружина , защо или защо не се и тн .. като обикновенно казвам да ме поправят , ако греша и така

Този пост е редактиран от Наско: 26 март 2012 - 15:22
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#57
Публикувано 26 март 2012 - 14:55
А кой прави нещата, ако не е тайна? Да не е Боби - дето е до моя офис? Само питам, от любопитство

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#58
Публикувано 26 март 2012 - 15:10
Нем , а и той е Данчо , а може и Боби да има в сервиза де
Там напоследък съм за дребни работи .. вискота , масла , филтри и най вече бира , бира и пак бира
Иначе едно момче което има дългогодишен опит като рали механик
Той ще се занимае от - до с ходовата част
П.С Всичко ще се смени в гаража му - да може да си я работи на спокойствие
След това ще мине през сервиза където работи за всичко което е нужно / реглажи , меглажи и тн /

Там напоследък съм за дребни работи .. вискота , масла , филтри и най вече бира , бира и пак бира
Иначе едно момче което има дългогодишен опит като рали механик

Той ще се занимае от - до с ходовата част

П.С Всичко ще се смени в гаража му - да може да си я работи на спокойствие
След това ще мине през сервиза където работи за всичко което е нужно / реглажи , меглажи и тн /
Този пост е редактиран от Наско: 26 март 2012 - 15:19
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#59
Публикувано 26 март 2012 - 15:19
Насе, ако тръгнеш да правиш проект и искаш да покажеш как се прави, за да предадеш натрупаните знания, трябва да споделиш и дребните детайли.
Казвай реалната цена и кой ти дава акъла, щото като се чете отстрани и не се знаят вътрешните неща, все едно е едно от най-лесните и евтини неща да промениш колата си.
Тия хора, дето им благодариш в поста си - не си ги споменал преди това нито веднъж.
Една снимка не съм видял на колата ти, откакто я купи. Само говориш че си направил това и онова.
Аре появи се най-накрая на някоя среща!
Има и още ама сега нямам време.
Казвай реалната цена и кой ти дава акъла, щото като се чете отстрани и не се знаят вътрешните неща, все едно е едно от най-лесните и евтини неща да промениш колата си.
Тия хора, дето им благодариш в поста си - не си ги споменал преди това нито веднъж.
Една снимка не съм видял на колата ти, откакто я купи. Само говориш че си направил това и онова.
Аре появи се най-накрая на някоя среща!
Има и още ама сега нямам време.
#60
Публикувано 26 март 2012 - 15:30
То така изглежда защото информацията е преработена и изплюта
Това за знанията ясно , ако ще е - да е ..
До момента нямам нещо съществено което да споделям
Реалната цена ще почна да я пиша от тук нататък
Факт е не съм ,а и някой от тях не искат да бъдат споменавани - защо , нямам си идея , а и всеки си има нещо наум
Чакам Владо190 да ми се обади , че е в София да отида да ме настрои , да добави някакви неща които е поръчал да изработят за скоростната кутия и аз самия нямам идея какви са .. / ето за тези малки тайни говоря , с това изкарва парите и предпочитам той да има работа и така .. надявам се ме разбра какво имам предвид /
от време на време се появява някоя снимка във фейса
Едит :
Това за знанията ясно , ако ще е - да е ..
До момента нямам нещо съществено което да споделям
Реалната цена ще почна да я пиша от тук нататък
Факт е не съм ,а и някой от тях не искат да бъдат споменавани - защо , нямам си идея , а и всеки си има нещо наум
Чакам Владо190 да ми се обади , че е в София да отида да ме настрои , да добави някакви неща които е поръчал да изработят за скоростната кутия и аз самия нямам идея какви са .. / ето за тези малки тайни говоря , с това изкарва парите и предпочитам той да има работа и така .. надявам се ме разбра какво имам предвид /
от време на време се появява някоя снимка във фейса

Едит :

Този пост е редактиран от Наско: 26 март 2012 - 16:26
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
Also tagged with one or more of these keywords: coilvers w124, w201, подмяна
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
![]() малък проект по реставрация на w201 190E от 1987г.стара 190ка се събужда за нов живот Започната от IVTZ, 27 мар 2014 ![]() |
|
![]() |
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни