Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 & W201 алтернативи на окачване / койлоувъри и др.

coilvers w124 w201 подмяна

  • Please log in to reply
133 мнения по тази тема

#31 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 23 март 2012 - 09:52

Е кво излиза че съм бил прав за подложките - по дебелите се слагат на по натоварени от към екстри коли :)

А за тия оригиналните че били по здрави/еластични.. Ме съмнява някой да успее да ме убеди :) А дори и някой да успее, после ще трябва да ме убеди, че ако кара две еднакви коли, едната с "фалшиви", а другата с "оригинални" подложки, с еднакви окачвания, ще усети коя е с оригиналните и коя с фалшивите ;)

Насе тва купенце е много арно :) За амортисьорите от Е36 уж само стержена горе бил различен дето се хваща към бомбето, но така и няма точна информация какво точно трябва да се преправя... Май докато не ми паднат в ръчичките няма да се уверя че стават :) Следващия въпрос е дали оригинален амортисьор с оригиналната пружина може да се сложи (оригиналната пружина до колкото знам е много широка, не е тясна като тия на койловете и не се знае дали няма да опира някъде :) )
  • 0
Follow your own star...

#32 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 23 март 2012 - 14:05

Аз не съм тръгнал никой да убеждавам ..
имат едно като метален пръстен братленце .. пък дали другите имат не мога да ти кажа :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#33 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2012 - 14:07

Амортисьор от е36 има същия захват долу към шенкела като при 190 и 124, чашката за пружината на амортисьора се изрязва (ако не е койлоувър), горе захвата на бомбето при БМВ-то е на лагер, а при мерцедеса е просто на тампон.Трябва да се престърже малко стержена за да пасне на мерцедесовия захват горе.Задните амортисьори от 190 пасват перфектно на е36 и не са под напрежение (трябва преправяне към шайбата с двете шпилки към бомбето) Задни амортисьори от е36 на 190/124 не сме пробвали, но по спомен мисля, че бяха по-дълги от мерцедесовите... За койлоувър отзад при бенца според мен трябва да се разшири бомбето, понеже няма място (пробвал съм с пружина подобна на койлоувърската)

Окачванията при 190 и 124 са 1:1 като изключим 2.3 и 2.5 16в и комби 124 които са с нивомат.
  • 1

signatureqps.jpg
 


#34 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2012 - 14:55

Наско, имам 2 задни амортисьора от Е36 (здрави).
Ако ти трябват, измисли някаква дребна сума и ела ги взимай!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#35 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2012 - 18:07

Прикачен файл  20120323_143051.jpg   159,9K   75 Брой сваляния
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#36 roro77

roro77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W210 E290 1996г.

Публикувано 23 март 2012 - 20:19

Какво ще кажете за този вид окачване Прикачен файл  C43-AMG-1920.jpg   135,54K   90 Брой сваляния

Само че на W 210 има червени пружини и фланци същата марка отзад.

Имам документи за тази интервенция "TÜV" но на немски.

До скоро не знаех докато един приятел не видя фланците и :o ........се разнищи историята.

Ето така изглежда в момента Прикачен файл  P110312_15.180001.jpg   65,2K   93 Брой сваляния не опира в завоите и е доста
стабилна в завоите,между другото е нисичка.Публикувано изображение
  • 0

#37 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2012 - 21:12

H&R струват пари :)
Мислех че темата е скрапер мунинг! :)
Абе Наско, що гумата ти седи назад спрямо арката на калника.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#38 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 24 март 2012 - 21:07

а аз да питам - взех две спортни пружини, червени на цвят - белези нямат отличителни... но чак скоро забелязах, че са същия брой навивки, и на око поне са същата дебелина като мойте стоковите... дали съм се минАл уекинко? и тва да са стокови пружини, пръснати в червено...

измерих тези, които купих - дълги са около 34-35см в разгънато положение

Този пост е редактиран от Marto BS: 24 март 2012 - 21:10

  • 0

#39 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 24 март 2012 - 21:25

а аз да питам - взех две спортни пружини, червени на цвят - белези нямат отличителни... но чак скоро забелязах, че са същия брой навивки, и на око поне са същата дебелина като мойте стоковите... дали съм се минАл уекинко? и тва да са стокови пружини, пръснати в червено...

измерих тези, които купих - дълги са около 34-35см в разгънато положение


Принципно , ако е червена трябва е спортна и не би трябвало да е същата дължина като оригиналната
до колкото ми е известно на мен , а може и да не е така минималното на спортната може да е -10 което е 1 намотка грубо казано
отделно , че и спортната трябва да ти вози по стегнато .. дет се вика слагай и пробвай

Лилофф : Колата спряна на наклон .. задницата е по на високо и в момента се 1 се е опряла на предницата си .. деа знам , ако това може да мине като обяснение приеми го , ако не може .. нямам идея пич :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#40 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2012 - 23:05

а аз да питам - взех две спортни пружини, червени на цвят - белези нямат отличителни... но чак скоро забелязах, че са същия брой навивки, и на око поне са същата дебелина като мойте стоковите... дали съм се минАл уекинко? и тва да са стокови пружини, пръснати в червено...

измерих тези, които купих - дълги са около 34-35см в разгънато положение

А може да са същия брой навивки и същата височина в разгънато положение, но просто да са по-твърди. Не бързай със заключенията на око - виж ги как ще са, когато са върху колата...
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#41 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 25 март 2012 - 00:15

А може да са същия брой навивки и същата височина в разгънато положение, но просто да са по-твърди. Не бързай със заключенията на око - виж ги как ще са, когато са върху колата...


+1 Между другото ако имаш две пружини свалени даже и на ръка като ги напрегнеш с теглото си можеш да усетиш коя е по твърда :) Аз за моята 190тка бях взел задни пружини от 124ка комби спортлайн, още на ръка усетих че доста лесничко се свиват и като ги сложих опасенията ми се оказаха верни, бяха по меки дори от заводските ми пружини, а спрямо спортните бяха просто плачевни, та си върнах тях. Сегашните ми пружини са сини, не знам каква марка точно е окачването но като цяло съм доста доволен, колата много се промени като го сложих :)
  • 0
Follow your own star...

#42 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 25 март 2012 - 14:35

ами на ръка не мръдват, като ги сгъвам - това ме навежда на мисълта, че колата дори може да се вирне.... не знам какво да мисля, затова просто трябва да ги пробваме
след смяна на пружини нужен ли е реглаж на предницата?
  • 0

#43 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 25 март 2012 - 15:11

ами на ръка не мръдват, като ги сгъвам - това ме навежда на мисълта, че колата дори може да се вирне.... не знам какво да мисля, затова просто трябва да ги пробваме
след смяна на пружини нужен ли е реглаж на предницата?


Аз регулирах фаровете , че пружината е -4 намотки .. таа може да ти се наложи тях да регулираш :)

Този пост е редактиран от Наско: 25 март 2012 - 16:03

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#44 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 25 март 2012 - 15:14

След смяна на пружини реглажа е задължителен.Откача се носача за да се смени пружината.
Освен ако по разбиращите не знаят друг начин за смяна на пружини.Изчакай тяхното мнение,аз съм лаик по отношение на автомобилите.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#45 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 25 март 2012 - 21:16

Аз поне не минавам реглаж, първо свалям амортисьора, и после единия вариант е или със скоби за пружини, или откачаш и спирачния апарат от шенкела и натискаш носача надолу, ако не е със супер спечени тампони би трябвало да си се завърти надолу достатъчно че пружината просто да си "падне". Болтовете на носача не ги пипам съответно според мен няма нужда от реглаж. Отзад най лесния начин за смяна е като откачиш носача, без да сваляш нито джанти, нито амортисьор, нито да разкачаш шенкела.. Отвиваш носача от към подрамата и го натискаш надолу, би трябвало при вдигната на крик кола да е напълно достатъчно за да се освободи пружината. Отзад се регулира само сходимостта, която така или иначе не зависи от носача, така че и там мисля че няма нужда от реглаж. Никого не ангажирам с мнението си.

Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 25 март 2012 - 21:19

  • 0
Follow your own star...





Also tagged with one or more of these keywords: coilvers w124, w201, подмяна

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни