W124 & W201 алтернативи на окачване / койлоувъри и др.
Започната от Наско, 20 мар 2012 - 16:02:31
coilvers w124 w201 подмяна
133 мнения по тази тема
#31
Публикувано 23 март 2012 - 09:52
Е кво излиза че съм бил прав за подложките - по дебелите се слагат на по натоварени от към екстри коли
А за тия оригиналните че били по здрави/еластични.. Ме съмнява някой да успее да ме убеди А дори и някой да успее, после ще трябва да ме убеди, че ако кара две еднакви коли, едната с "фалшиви", а другата с "оригинални" подложки, с еднакви окачвания, ще усети коя е с оригиналните и коя с фалшивите
Насе тва купенце е много арно За амортисьорите от Е36 уж само стержена горе бил различен дето се хваща към бомбето, но така и няма точна информация какво точно трябва да се преправя... Май докато не ми паднат в ръчичките няма да се уверя че стават Следващия въпрос е дали оригинален амортисьор с оригиналната пружина може да се сложи (оригиналната пружина до колкото знам е много широка, не е тясна като тия на койловете и не се знае дали няма да опира някъде )
А за тия оригиналните че били по здрави/еластични.. Ме съмнява някой да успее да ме убеди А дори и някой да успее, после ще трябва да ме убеди, че ако кара две еднакви коли, едната с "фалшиви", а другата с "оригинални" подложки, с еднакви окачвания, ще усети коя е с оригиналните и коя с фалшивите
Насе тва купенце е много арно За амортисьорите от Е36 уж само стержена горе бил различен дето се хваща към бомбето, но така и няма точна информация какво точно трябва да се преправя... Май докато не ми паднат в ръчичките няма да се уверя че стават Следващия въпрос е дали оригинален амортисьор с оригиналната пружина може да се сложи (оригиналната пружина до колкото знам е много широка, не е тясна като тия на койловете и не се знае дали няма да опира някъде )
Follow your own star...
#32
Публикувано 23 март 2012 - 14:05
Аз не съм тръгнал никой да убеждавам ..
имат едно като метален пръстен братленце .. пък дали другите имат не мога да ти кажа
имат едно като метален пръстен братленце .. пък дали другите имат не мога да ти кажа
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#33
Публикувано 23 март 2012 - 14:07
Амортисьор от е36 има същия захват долу към шенкела като при 190 и 124, чашката за пружината на амортисьора се изрязва (ако не е койлоувър), горе захвата на бомбето при БМВ-то е на лагер, а при мерцедеса е просто на тампон.Трябва да се престърже малко стержена за да пасне на мерцедесовия захват горе.Задните амортисьори от 190 пасват перфектно на е36 и не са под напрежение (трябва преправяне към шайбата с двете шпилки към бомбето) Задни амортисьори от е36 на 190/124 не сме пробвали, но по спомен мисля, че бяха по-дълги от мерцедесовите... За койлоувър отзад при бенца според мен трябва да се разшири бомбето, понеже няма място (пробвал съм с пружина подобна на койлоувърската)
Окачванията при 190 и 124 са 1:1 като изключим 2.3 и 2.5 16в и комби 124 които са с нивомат.
Окачванията при 190 и 124 са 1:1 като изключим 2.3 и 2.5 16в и комби 124 които са с нивомат.
#34
Публикувано 23 март 2012 - 14:55
Наско, имам 2 задни амортисьора от Е36 (здрави).
Ако ти трябват, измисли някаква дребна сума и ела ги взимай!
Ако ти трябват, измисли някаква дребна сума и ела ги взимай!
#35
Публикувано 23 март 2012 - 18:07
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#36
Публикувано 23 март 2012 - 20:19
Какво ще кажете за този вид окачване
C43-AMG-1920.jpg 135,54K
90 Брой сваляния
Само че на W 210 има червени пружини и фланци същата марка отзад.
Имам документи за тази интервенция "TÜV" но на немски.
До скоро не знаех докато един приятел не видя фланците и ........се разнищи историята.
Ето така изглежда в момента P110312_15.180001.jpg 65,2K 93 Брой сваляния не опира в завоите и е доста
стабилна в завоите,между другото е нисичка.
Само че на W 210 има червени пружини и фланци същата марка отзад.
Имам документи за тази интервенция "TÜV" но на немски.
До скоро не знаех докато един приятел не видя фланците и ........се разнищи историята.
Ето така изглежда в момента P110312_15.180001.jpg 65,2K 93 Брой сваляния не опира в завоите и е доста
стабилна в завоите,между другото е нисичка.
#37
Публикувано 23 март 2012 - 21:12
H&R струват пари
Мислех че темата е скрапер мунинг!
Абе Наско, що гумата ти седи назад спрямо арката на калника.
Мислех че темата е скрапер мунинг!
Абе Наско, що гумата ти седи назад спрямо арката на калника.
#38
Публикувано 24 март 2012 - 21:07
а аз да питам - взех две спортни пружини, червени на цвят - белези нямат отличителни... но чак скоро забелязах, че са същия брой навивки, и на око поне са същата дебелина като мойте стоковите... дали съм се минАл уекинко? и тва да са стокови пружини, пръснати в червено...
измерих тези, които купих - дълги са около 34-35см в разгънато положение
измерих тези, които купих - дълги са около 34-35см в разгънато положение
Този пост е редактиран от Marto BS: 24 март 2012 - 21:10
#39
Публикувано 24 март 2012 - 21:25
а аз да питам - взех две спортни пружини, червени на цвят - белези нямат отличителни... но чак скоро забелязах, че са същия брой навивки, и на око поне са същата дебелина като мойте стоковите... дали съм се минАл уекинко? и тва да са стокови пружини, пръснати в червено...
измерих тези, които купих - дълги са около 34-35см в разгънато положение
Принципно , ако е червена трябва е спортна и не би трябвало да е същата дължина като оригиналната
до колкото ми е известно на мен , а може и да не е така минималното на спортната може да е -10 което е 1 намотка грубо казано
отделно , че и спортната трябва да ти вози по стегнато .. дет се вика слагай и пробвай
Лилофф : Колата спряна на наклон .. задницата е по на високо и в момента се 1 се е опряла на предницата си .. деа знам , ако това може да мине като обяснение приеми го , ако не може .. нямам идея пич
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#40
Публикувано 24 март 2012 - 23:05
А може да са същия брой навивки и същата височина в разгънато положение, но просто да са по-твърди. Не бързай със заключенията на око - виж ги как ще са, когато са върху колата...а аз да питам - взех две спортни пружини, червени на цвят - белези нямат отличителни... но чак скоро забелязах, че са същия брой навивки, и на око поне са същата дебелина като мойте стоковите... дали съм се минАл уекинко? и тва да са стокови пружини, пръснати в червено...
измерих тези, които купих - дълги са около 34-35см в разгънато положение
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#41
Публикувано 25 март 2012 - 00:15
А може да са същия брой навивки и същата височина в разгънато положение, но просто да са по-твърди. Не бързай със заключенията на око - виж ги как ще са, когато са върху колата...
+1 Между другото ако имаш две пружини свалени даже и на ръка като ги напрегнеш с теглото си можеш да усетиш коя е по твърда Аз за моята 190тка бях взел задни пружини от 124ка комби спортлайн, още на ръка усетих че доста лесничко се свиват и като ги сложих опасенията ми се оказаха верни, бяха по меки дори от заводските ми пружини, а спрямо спортните бяха просто плачевни, та си върнах тях. Сегашните ми пружини са сини, не знам каква марка точно е окачването но като цяло съм доста доволен, колата много се промени като го сложих
Follow your own star...
#42
Публикувано 25 март 2012 - 14:35
ами на ръка не мръдват, като ги сгъвам - това ме навежда на мисълта, че колата дори може да се вирне.... не знам какво да мисля, затова просто трябва да ги пробваме
след смяна на пружини нужен ли е реглаж на предницата?
след смяна на пружини нужен ли е реглаж на предницата?
#43
Публикувано 25 март 2012 - 15:11
ами на ръка не мръдват, като ги сгъвам - това ме навежда на мисълта, че колата дори може да се вирне.... не знам какво да мисля, затова просто трябва да ги пробваме
след смяна на пружини нужен ли е реглаж на предницата?
Аз регулирах фаровете , че пружината е -4 намотки .. таа може да ти се наложи тях да регулираш
Този пост е редактиран от Наско: 25 март 2012 - 16:03
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#44
Публикувано 25 март 2012 - 15:14
След смяна на пружини реглажа е задължителен.Откача се носача за да се смени пружината.
Освен ако по разбиращите не знаят друг начин за смяна на пружини.Изчакай тяхното мнение,аз съм лаик по отношение на автомобилите.
Освен ако по разбиращите не знаят друг начин за смяна на пружини.Изчакай тяхното мнение,аз съм лаик по отношение на автомобилите.
Не хапи този,който може да те изяде.
#45
Публикувано 25 март 2012 - 21:16
Аз поне не минавам реглаж, първо свалям амортисьора, и после единия вариант е или със скоби за пружини, или откачаш и спирачния апарат от шенкела и натискаш носача надолу, ако не е със супер спечени тампони би трябвало да си се завърти надолу достатъчно че пружината просто да си "падне". Болтовете на носача не ги пипам съответно според мен няма нужда от реглаж. Отзад най лесния начин за смяна е като откачиш носача, без да сваляш нито джанти, нито амортисьор, нито да разкачаш шенкела.. Отвиваш носача от към подрамата и го натискаш надолу, би трябвало при вдигната на крик кола да е напълно достатъчно за да се освободи пружината. Отзад се регулира само сходимостта, която така или иначе не зависи от носача, така че и там мисля че няма нужда от реглаж. Никого не ангажирам с мнението си.
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 25 март 2012 - 21:19
Follow your own star...
Also tagged with one or more of these keywords: coilvers w124, w201, подмяна
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
малък проект по реставрация на w201 190E от 1987г.стара 190ка се събужда за нов живот Започната от IVTZ, 27 мар 2014 w201, 190E |
|
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни