W124 & W201 алтернативи на окачване / койлоувъри и др.
Започната от Наско, 20 мар 2012 - 16:02:31
coilvers w124 w201 подмяна
133 мнения по тази тема
#76
Публикувано 08 октомври 2012 - 14:15
Ако си купил цял D2 coilover kit за Е36, да ти се въргалят някъде само задните пружини?
Много ми трябват регулируеми задни за Е36, а ще ми спестиш поръчки от чужбинско, че в БГ трудно се намират само задни
Много ми трябват регулируеми задни за Е36, а ще ми спестиш поръчки от чужбинско, че в БГ трудно се намират само задни
#77
Публикувано 08 октомври 2012 - 14:42
но всичко е казано тук вече .
То туй ясно
Ама само аз съм с преден е36цов Аморт , а проджектЦво дето вече не пише е изцяло с такова окачване ама реши нещо да си бие шута и да не се занимава да пише и тн
Снимки засега има само от теб за което много ти благодаря
Значи викаш смело да се мятам на Койлове .. ами добре .. нави ме
Това е следващото по колата което ще барна
Благодаря още веднъж
Този пост е редактиран от Наско: 08 октомври 2012 - 14:43
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#78
Публикувано 08 октомври 2012 - 14:48
Танасе, давам десетки $$ за задните пружини с врътките от койл, ако ще купуваш, веднага си им намалил цената
Трифончо може да се зарадва на задните амове
Трифончо може да се зарадва на задните амове
#79
Публикувано 08 октомври 2012 - 14:55
Танасе, давам десетки $$ за задните пружини с врътките от койл, ако ще купуваш, веднага си им намалил цената
Трифончо може да се зарадва на задните амове
Лилов защо не напазаруваме с тебе на партия ?
480 лева е цялото окачване .. 240 от мене .. 240 от тебе
Ти взимай задницата , аз цялата предица ?
Или иначе казано
Аз - 240
Трифон - 120
Ти - 120
и айде .. готово
Този пост е редактиран от Наско: 08 октомври 2012 - 14:56
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#80
Публикувано 08 октомври 2012 - 17:01
Само да вметна , че окачването на колегата е Д2 Рейс , защото има и д2 стриит версия която трябва задълже да се барне в ботуша
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#81
Публикувано 08 октомври 2012 - 19:30
Аз докато не видя с очите си как заспива тва окачване на 190 няма да се престраша да изкарам 1500+++ лева за D2 race Иначе е яко за пръв път виждам регулируемо тяло на задните амортисьори.. Голяма гъзария. Пък и за тия пари започваме да навлизаме в сферата на Ground Control китовете, които поне са си проектирани специално за 190.. Друг въпрос тая плочка за реглажа на камбъра/кастъра дали пасва директно на 190? Ако пасва си е още един + за това окачване..
Follow your own star...
#82 Гост_евоГост_
Публикувано 09 октомври 2012 - 09:30
за 2,5-16 оригиналният амортесиор струва 980 лв за 1 брой . Демек с това д2 окачване минавам 2 пъти по-тънко .
#83
Публикувано 09 октомври 2012 - 11:33
за 2,5-16 оригиналният амортесиор струва 980 лв за 1 брой . Демек с това д2 окачване минавам 2 пъти по-тънко .
Къде го намери това д2 ?
И какъв точно се води модела тъй като аз след проучване установих , че е д2 рейс ?
Така ли или не е ?
за е36 седан ?
Този пост е редактиран от Наско: 09 октомври 2012 - 11:34
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#84 Гост_евоГост_
Публикувано 09 октомври 2012 - 11:42
upg-shop.com rally asphalt
#85
Публикувано 09 октомври 2012 - 13:23
upg-shop.com rally asphalt
Не каза само камбър/кастър плейтовете за Е36 дали стават без преправяне на бомбето на 190? А цената мислех че е по ниска, пък тя близо 2000лв.. Ако не изпадне втора ръка нещо, май бих предпочел нещо такова, поне и отпред и отзад със сигурност всичко ще пасне, пък и гледам имат доживотна гаранция.. http://www.ground-co...p/II=888/CA=289
Follow your own star...
#86
Публикувано 09 октомври 2012 - 15:10
upg-shop.com rally asphalt
http://upg-shop.com/...alt-series.html
2та предни с пружините ти се вързаха 1000 лева така ли ?
Ей, пич имам чувството , че постовете насила ги пишеш
Този пост е редактиран от Наско: 09 октомври 2012 - 15:11
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#87 Гост_евоГост_
Публикувано 09 октомври 2012 - 15:55
Не съм ги купувал от тук , около 2000 лв за 4 прижини и 4 амортесиора .
#88
Публикувано 09 октомври 2012 - 15:59
Не съм ги купувал от тук , около 2000 лв за 4 прижини и 4 амортесиора .
ДОбре , а откъде си ги купувал ?
Може ли линк ?
Транспорта колко ти се върза ?
Кой ги докара ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#89
Публикувано 09 октомври 2012 - 16:21
тук явно трябва някой да дойде да ви ги сложи и чак тогава евентуално ще повярвате че от е36 предните стават... те всъщност и задните стават... ама са леко по-дълги, което лично мен не ме устройва...
и 2000лв. за Д2 и Део... вече хората предлагат в пъти по-добри алтернативи, но няма да влизам в излишни спорове с профитата тук...
не знам кой е бил на тунинг изложението тази година, но един познат ми каза че е питал някой там (на щанда на Мерцедес) за окачването на изложените 124-ки, след което е получил отговор - да отиде в сервиза им и ще види голямата тайна... уау...
а иначе... не знам защо въобще се занимавате с подобна интервенция, това се прави когато човек иска колата му, по-специално 190 и 124, да бъде на 1-2см (буквално) от асфалта и поведението на автомобила да е адекватно, но след като съм сигурен че никой тук няма да посегне по подобен начин на прескъпия мерцедес, не виждам смисъл само да разлайвате кучетата...
и докато откриете тайната, което от кое и на кое пасва... то вече се измисли хубаво регулируемо окачване и за 124-ка, даже и с камбър плейтове отпред... даже и по-евтино от това на Д2 и Део...
и 2000лв. за Д2 и Део... вече хората предлагат в пъти по-добри алтернативи, но няма да влизам в излишни спорове с профитата тук...
не знам кой е бил на тунинг изложението тази година, но един познат ми каза че е питал някой там (на щанда на Мерцедес) за окачването на изложените 124-ки, след което е получил отговор - да отиде в сервиза им и ще види голямата тайна... уау...
а иначе... не знам защо въобще се занимавате с подобна интервенция, това се прави когато човек иска колата му, по-специално 190 и 124, да бъде на 1-2см (буквално) от асфалта и поведението на автомобила да е адекватно, но след като съм сигурен че никой тук няма да посегне по подобен начин на прескъпия мерцедес, не виждам смисъл само да разлайвате кучетата...
и докато откриете тайната, което от кое и на кое пасва... то вече се измисли хубаво регулируемо окачване и за 124-ка, даже и с камбър плейтове отпред... даже и по-евтино от това на Д2 и Део...
#90
Публикувано 09 октомври 2012 - 16:53
На изложението беше моята кола и на Боян и имаше още около 20 - 30 човека то клуба .. айде ходи сега разбери кой точно му го е казал това
След като имаш информация за марка , модел - сподели го и ни отвори очите
В момента този твой пост си е чисто заяждане / лаене /
A , защо пък да не ги смикнеме ?
Аз в момента съм с е36цов аморт след като си лафихме с тебе направо го барнах .. ама от тея скъпите се пазя
Просто да не си метна парата на вятъра
След като имаш информация за марка , модел - сподели го и ни отвори очите
В момента този твой пост си е чисто заяждане / лаене /
A , защо пък да не ги смикнеме ?
Аз в момента съм с е36цов аморт след като си лафихме с тебе направо го барнах .. ама от тея скъпите се пазя
Просто да не си метна парата на вятъра
Този пост е редактиран от Наско: 09 октомври 2012 - 17:21
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
Also tagged with one or more of these keywords: coilvers w124, w201, подмяна
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
малък проект по реставрация на w201 190E от 1987г.стара 190ка се събужда за нов живот Започната от IVTZ, 27 мар 2014 w201, 190E |
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни