Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 & W201 алтернативи на окачване / койлоувъри и др.

coilvers w124 w201 подмяна

  • Please log in to reply
133 мнения по тази тема

#106 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 октомври 2012 - 13:53

Преди доста години пробвахме да рециклираме амортисьори.
Излезе 50-60лв. за 2 предни, след това не ставаха за нищо. Да, бяха здрави, но не се държаха правилно. 2-3 месеца по-късно каране изпуснаха.
Загуба на време и пари, може и да работи на Жигули и Москали, но там файда нема така или иначе!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#107 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 октомври 2012 - 14:01

Незнам, аз не бих си рециклирал амортесьор.
Нов но само да не е монро : ))
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#108 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 16 октомври 2012 - 21:38

Още не съм прочел всичко на което попаднах от дадените тук линкове и дадените в тях линкове, но до сега което разбрах е че койлоувърите на yellow не са никакви койлоувъри а най обикновено окачване със камбър плейтове и регулиране на пружините ->http://picasaweb.goo...eat=directlink# Явно само Ground Control единствени в света произвеждат наистина койлоувъри за мерцедеси..

Някъде попаднах и на ето това -> http://www.racelandu...-coilovers.html Изглежда.. Доста евтина опция :) Някой ако има повече инфо за тези да казва

Между другото освен за 190 и 124 мисля че същите неща важат и за SL R129, до колкото ми е известно носачите и шенкелите и на трите коли са абсолютно еднакви.. Тоест дискове, апарати, тампони, шарнири, пружини и амортисьори би трябвало да са взаимозаменяеми за въпросните модели..
  • 0
Follow your own star...

#109 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 октомври 2012 - 07:46

Още не съм прочел всичко на което попаднах от дадените тук линкове и дадените в тях линкове, но до сега което разбрах е че койлоувърите на yellow не са никакви койлоувъри а най обикновено окачване със камбър плейтове и регулиране на пружините ->http://picasaweb.goo...eat=directlink# Явно само Ground Control единствени в света произвеждат наистина койлоувъри за мерцедеси..

Някъде попаднах и на ето това -> http://www.racelandu...-coilovers.html Изглежда.. Доста евтина опция :) Някой ако има повече инфо за тези да казва

Не знам как разбра че не са никакви койлове или понеже на задните пружината не е на амортисъора?Също така имаш 33 вида настройки на това окачване, но това е друга тема...

Колкото до raceland бих казал че са евентуално едно стапало над JOM, TA-Technix, FK и др. подобни, съответно са и малко по-скъпи.
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#110 Гост_евоГост_

Гост_евоГост_
  • Гости

Публикувано 17 октомври 2012 - 07:53

Аз не разбрах защо никой не иска да каже стават ли койловъри от Е36 на МБ 190 , сърдит съм и няма да си играя повече с вас ;)

Този пост е редактиран от ево: 17 октомври 2012 - 07:56

  • 0

#111 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 октомври 2012 - 10:06

Не знам как разбра че не са никакви койлове или понеже на задните пружината не е на амортисъора?Също така имаш 33 вида настройки на това окачване, но това е друга тема...

Колкото до raceland бих казал че са евентуално едно стапало над JOM, TA-Technix, FK и др. подобни, съответно са и малко по-скъпи.


Първото и най-очевидно - дал съм линк със снимки на това окачване - даже човека си е направил труда да снима лепенките и окачването монтирано.. Второ - в една от темите един потребител беше писал, че тъкмо е отказал поръчката си, защото на снимката в ибей са койлоувъри, която снимка се е оказала примерна, а окачването не е от този тип реално.. Айде пак да кача снимките тоя път директно че да няма такива въпроси "как пък го реши тва"

Снимката в ибей:
Публикувано изображение

Каква е реалността:
Публикувано изображение

Монтирано:
Публикувано изображение

И да не вземете да помислите че ви показвам друго окачване:
Публикувано изображение

Всичко това е от албума който постнах и по-горе -> http://picasaweb.goo...eat=directlink#

На койлоувъри ли ти приличат това? Щот на мен не.. И в тая тема никой не говори за отзад, мисля че на всички е ясно че отзад койлоувъри не влазят без да се орязва купето..
  • 0
Follow your own star...

#112 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 октомври 2012 - 11:09

Задното окачване на БМВ е идентично. Там не е буквално coil-over. Отделно са пруж. и амортисьора.
Отпред само е coil-over. Те нали масово казват на всичко регулируемо coilover.
Интересна концепция за заден амортисьор. Стъбло в стъбло, които се движат едно спрямо друго. Хитро е. Не съм го виждал при БМВ за задните амове. Явно там клирънса нагоре надолу е малък, в рамките на 6-7 сантиметра.

Но ми е странно защо винаги слагат задната регулируема пружина с регулатора нагоре.
И при БМВ съм го виждал в горната страна, но там долната е по-трудна за регулиране, понеже влиза в едно "ухо" на носача. Докато при Мерц изглежда да е лесно достъпно от двете страни.

Има ли препоръка къде се слага регулатора... отгоре или отдолу? Аз чисто инженерно не виждам разлика.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#113 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 октомври 2012 - 11:25

хубаво бе пич, снимките ги видях и пак не разбирам какъв ти е проблема...

че ти на всеки един coilover можеш да му свалиш пружините и да излгеждат по въпросния начин, тук просто ги няма хелпърите...

аз на моите също изхвърлих пружините и си оставих само амортисъора, като си запазих оригиналната пружина долу на носача.

виждал съм и цял coilover + отделна пружина на носача, което е безсмислено за мен.
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#114 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 октомври 2012 - 11:27

Аз не разбрах защо никой не иска да каже стават ли койловъри от Е36 на МБ 190 , сърдит съм и няма да си играя повече с вас ;)

то заради такива като теб на човек да му се доповръща да пише...

направете си поне труда да четете написаното, не само в мнението над вашето.
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#115 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 октомври 2012 - 12:25

Моите разбирания за койлоувър са доста.. елементарни, тъпи ако искате ги наречете, но в буквален превод coil-over -> пружината отгоре, нанизана на амортисьора.. Дет вика лилов тва че едното било нерегулируемо, пък другото регулируемо, да не би да означава че първото не е койлоувър? Според моите разбирания не.. Иначе просто в тоя комплект за мерцедеса пружината очевидно е проектирана да е отделно от амортисьора, а както казах според моите разбирания това не е койлоувър.. И пак да кажа - обект на коментар за мен е само предницата - отзад първо не ме засяга какво е за моите нужди, второ е ненужно затруднение да се сложи там такъв тип окачване, според мен окачването на 190/124 си е перфектно отзад, амортисьорите могат да се сменят без да се сваля гумата, без да се разглобява абсолютно нищо, пружината се сваля за 2 мин като се разкачи носача - пак без да се сваля гумата, за мен си е самото съвършенство.

За регулатора на задната пружина - и при мерцедесите долу на носача има нещо като каналче в който влиза намотката на пружината, мерцедесовите пружини са плоски само отгоре - където се навива гумената подложка и влизат в "шапката", така че там според мен е очевидното място да се сложи тази джаджа. И като споменах тия шапки - купето на 190тката си има нещо като шаси, което е вградено в купето, и задните шапки са точно под него, докато предните са отстрани поради разбираеми причини. Та до колкото съм чувал тия шапки се случва да се късат при по големи натоварвания, просто споменавам че там трябва да се обърне внимание защото тия шапки носят тежестта на цялата кола, не нещо друго.. Това е ако се ползват по-здрави пружини на заводското място, а при койлоувъри според мен е очевидно че бомбето на 190 не е проектирано да носи тежест, освен камбър плейтове вместо гумени тампони според мен е препоръчително и поне една разпънка да се сложи, ако не и да се пуснат едни тръби към роговете..

Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 17 октомври 2012 - 12:27

  • 0
Follow your own star...

#116 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 октомври 2012 - 14:24

Моите разбирания за койлоувър са доста.. елементарни, тъпи ако искате ги наречете, но в буквален превод coil-over -> пружината отгоре, нанизана на амортисьора.. Дет вика лилов тва че едното било нерегулируемо, пък другото регулируемо, да не би да означава че първото не е койлоувър? Според моите разбирания не.. Иначе просто в тоя комплект за мерцедеса пружината очевидно е проектирана да е отделно от амортисьора, а както казах според моите разбирания това не е койлоувър.. И пак да кажа - обект на коментар за мен е само предницата - отзад първо не ме засяга какво е за моите нужди, второ е ненужно затруднение да се сложи там такъв тип окачване, според мен окачването на 190/124 си е перфектно отзад, амортисьорите могат да се сменят без да се сваля гумата, без да се разглобява абсолютно нищо, пружината се сваля за 2 мин като се разкачи носача - пак без да се сваля гумата, за мен си е самото съвършенство.

И ти понеже видя на някаква снимка че пружината е извадена от амортисъора и не било coilover? Ами то е повече от ясно че човечеца е искал (понеже е по-лесно) да си извади оригиналната пружина и да си забоде тази с регулаторите. Иначе мога да ти покажа специално yellow speed монтирани на 124, както ги виждаш на снимката в сайта, т.е. като coilover. Това просто за да ти покажа че си в някаква заблуда, не че ме интересува, всеки си има право на мнение...
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#117 Гост_евоГост_

Гост_евоГост_
  • Гости

Публикувано 17 октомври 2012 - 19:08

Прикачен файл  IMG_07411.jpg   110,94K   78 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_07451.jpg   98,01K   81 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_07271.jpg   126,83K   66 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_07281.jpg   108,08K   63 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_07301.jpg   139,87K   62 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_07291.jpg   137,8K   65 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_07311.jpg   153,63K   71 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_07321.jpg   94,71K   72 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_07342.jpg   143,81K   75 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_07351.jpg   166,33K   76 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_07371.jpg   145,84K   65 Брой сваляния

Този пост е редактиран от ево: 17 октомври 2012 - 19:21

  • 0

#118 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 октомври 2012 - 20:05

И ти понеже видя на някаква снимка че пружината е извадена от амортисъора и не било coilover? Ами то е повече от ясно че човечеца е искал (понеже е по-лесно) да си извади оригиналната пружина и да си забоде тази с регулаторите. Иначе мога да ти покажа специално yellow speed монтирани на 124, както ги виждаш на снимката в сайта, т.е. като coilover. Това просто за да ти покажа че си в някаква заблуда, не че ме интересува, всеки си има право на мнение...


И на тая снимка, която си виждал, от къде знаеш че е монтиран модела който предлагат за 124, а не за Е36 примерно?.. Ако се виждат парт номерата на снимката ще ме убедиш че си прав и че човека от моите снимки нарочно си е поръчал окачване с отделна пружина отпред, вместо да си вземе койлоувъри при положение че се предлагат такива.. Само дето в сайта на yellow има само един парт номер за 124, и не знам като ще да си прав и наистина са койлоувъри - това от снимката какво е, защото определено окачването от снимката е комплект предназначен за 124 и пружините са си проектирани да си стоят на мястото на оригиналната и човека нищо не е махал от амортисьора..

На колегата ево благодаря за снимките, това чаках :) До колкото виждам си разпробил камбър плейта за монтажните дупки на 190тката?
  • 0
Follow your own star...

#119 Гост_евоГост_

Гост_евоГост_
  • Гости

Публикувано 17 октомври 2012 - 21:04

Да след като счупих две бургии в бумбето :)
  • 1

#120 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 октомври 2012 - 13:10

Само незнам защо за w202 започват от 1400лв. и то JOM FK и т.н. регулируеми окачвания ... аз разлика в окачванията от w201 и w202 не виждам. За БМВ Е36 миналия ден познат си купи регулируемо окачване чисто ново за 500лв. :D
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: coilvers w124, w201, подмяна

3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни