Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W124 & W201 алтернативи на окачване / койлоувъри и др.

coilvers w124 w201 подмяна

  • Please log in to reply
133 replies to this topic

#61 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 26 March 2012 - 19:29

...


Ще кажа само две неща, възможно най кратко, че като тръгна да пиша фермани много се изнервям..

Първо - правим 25-30 годишни коли (моята е на 25, а модела е на 30, на Наско не я знам на колко е), със части втора ръка, а аз специално си слагам и сам окачването.. Колко искаш да излязат 4 амортисьора 2ра ръка за 30 годишен модел кола? Още повече че обсъждаме амортисьори от сходно по размери, тегло и възраст БМВ, мааалко по-евтина и масова марка (особено в тунинга)..

Второ - хората си имат глави на раменете. Със същия успех могат да влязат в раздел тунинг, да прочетат всички теми за слагане на по-големи двигатели, слагане на турбо, на компресори и на какво ли още не.. И да се пребият или да нанесат материални щети, пак със същия успех.. Да вземем да го закрием тоя раздел?
  • 0
Follow your own star...

#62 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 26 March 2012 - 20:09

Нека не се изнервяме излишно.
Аз лично ще съм щастлив да видя 124ка с двойни пружини отпред, направена надеждно и истински.
Снимайте и ъпдейтвайте темата. Ако искате ще я заключа докато не стане готов проекта, за да избегнем дразги.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#63 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 26 March 2012 - 20:16

Ламбо, точно за това говоря - колите са по на 20-30 години и колкото да са презапасени със здравина и ресурс, границата може лесно да бъде премината и нещо да не издържи.
Разбирам да се хванете и да налеете пари за ново окачване, подсилване на купето, преработка на двигателя дори, но СЛЕД подсилването и обезопасяването, НО да слагаш части втора употреба и то от кола, която поне на мен ми се вижда по-малка и лека - не го разбирам това.
Може би остарявам. Наско след още една ракия от теб може да ти разреша да ми викаш пак чичо Блонд.
:beer
Коце, аз не влагам нерви.
  • 0

#64 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 26 March 2012 - 23:10

Ем аз съм в такъв период от живота ми, че отказвам да давам пари за нещо, което за 3-4 пъти по малко пари мога да си купя втора ръка, и което след първото недозавиване и удар на гумата в бордюр или нещо друго ще е скрап.. (тва се случва с предния амортисьор след стабилен удар отпред, пробвано е не веднъж.. и докато турските калници са по 50лв чистак нови, новите конита не съм чул да ги продават поединично..

Изнервям се защото всички все кусури посочват вместо да помогнат с нещо.. До никъде няма да стигнем така.. Че работата е сложна, сложна е, най-малкото бомбето на мерцедеса не е направено да поема тежест, това се извършва от леглата на пружините, които не случайно са заварени за гредите на купето.. А подсилването на бомбетата също не е проста работа, изисква се солидно разчистване и пренареждане на коша..

Както и да е, на мен интереса ми от койлоувърите е съвсем друг, ако си мислите, че съм се събудил една сутрин и съм си казал че окачването на мерцедеса е боклук, и че с койлове ще е много много по добре от колкото еквивалентно спортно окачване за мерцедес с отделна пружина и амортисьор..

Edited by Lambo_Rambo, 26 March 2012 - 23:12 .

  • 0
Follow your own star...

#65 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
Garage View Garage

Posted 29 March 2012 - 14:29

:flag
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#66 Гост_евоГост_

Гост_евоГост_
  • Гости

Posted 05 October 2012 - 13:46

Attached File  IMG_07251.JPG   112.44K   89 downloads -W201
  • 0

#67 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 05 October 2012 - 14:37

Евала :)
Сега, ако и напишеш малко подробности, да е по-пълна темата...
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#68 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 05 October 2012 - 20:38

Това от къде е ?
Марка ? Цена ?
Щом на 201 става и на 124ка пасва

Две думи : ДВОЙНА ПРУЖИНА .... КРАСОТА НЕЗЕМНА !

Edited by Наско, 05 October 2012 - 20:39 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#69 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 05 October 2012 - 20:44

Тва има ли шанс да е от Е36? Лилов питам, че той със сигурност би трябвало да може да каже :) Колегата едва ли влиза много често във форума..
  • 0
Follow your own star...

#70 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 05 October 2012 - 22:29

Има малък шанс, но Е36ицовите имат едни планки за спирачните маркучи, които не видях тук. Според мен не са или са модифицирани такива.

Публикувано изображение
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#71 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 06 October 2012 - 12:30

Тва има ли шанс да е от Е36? Лилов питам, че той със сигурност би трябвало да може да каже :) Колегата едва ли влиза много често във форума..


Е36цов пасва с преправяне горе на "бомбетата" , ако колегата снима горе как ги е хванал може и е36цови да са
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#72 Гост_евоГост_

Гост_евоГост_
  • Гости

Posted 08 October 2012 - 11:33

Ще го наснимам и ще ги постна , но всичко е казано тук вече . За Е36 е койловер кит-а , горе е на лагер и се маха тампона на Мерцедеса и се магери 10-тина минути .Ако е с кит за кастъра е още по лесно. Не стават само задните пружини , задните амортесиори от БМВ-то са по-дълги , или на струг сваляте с няколко сантиметра ръба на който стипва шаибата на тампона , или използвате реголируеми.Успех.
  • 2

#73 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 08 October 2012 - 12:19

Браво, това очаквахме :) Аз обаче съм нахален :P и да помоля за отзиви как се държи колата със две пружини, че чувам противоречиви отзиви.. И също задните амортисьори само стержена ли е по дълъг или и самото тяло? Ако е само стержена няма проблем, но ако и тялото е по дълго не е много безопасно..
  • 0
Follow your own star...

#74 Гост_евоГост_

Гост_евоГост_
  • Гости

Posted 08 October 2012 - 12:51

Нямам оригинален от е36 за да ти кажа , моя е с регулируемо тяло . Пружините на койловера Д2 съм ги направил максимално меки , защото основните ми са айбах -40мм . С промяна на твърдостта/височината - отпред/отзад настроиваш колата кога и как да недозавива/презавива. Противоречивите мнения предполагам почиват на теория и са малко с вкуса на кисело грозде ;) .
  • 0

#75 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 08 October 2012 - 13:26

Ами ставаше въпрос, че амортисьора трябва да удържа 2 пружини които го напъват да се разпъне ии това не му се отразява много добре в дългосрочен план, но ти явно си ги настроил меки вторите пружини :)
  • 0
Follow your own star...





Also tagged with one or more of these keywords: coilvers w124, w201, подмяна

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users