Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 & W201 алтернативи на окачване / койлоувъри и др.

coilvers w124 w201 подмяна

  • Please log in to reply
133 мнения по тази тема

#46 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 март 2012 - 21:27

И аз мисля, че няма нужда да се сваля носача за пружината. Поне на ЦЛК-то не се сваляше, а беше с АМГ окачване.
Същото 100% важи за 202ка.
Ако има скоби за пружини, още по-лесно с тези многонамоткови пружини на Мерц.
А заради самата смяна на пружината няма нужда от реглаж според мен, освен ако не се правят драстични промени по сетъпа. Да кажем от нормални, на супер ниски и твърди пружини. Това ще има нужда от настройки, понеже ще се разчекне леко нормалната позиция на гумата спрямо пътя, заради по-прибраната пружина.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#47 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4575 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 март 2012 - 22:17

H&R струват пари :)
Мислех че темата е скрапер мунинг! :)
Абе Наско, що гумата ти седи назад спрямо арката на калника.


Щото са му рязали твърде много от пружината.
Или щото кастера е на минимум.

Между другото да купува камбер кит за 124 е безумно, защото...фабрично го има реглажа.

Не го рабирам цялото това упражнение с койловърите и амортисьорите от БМВ. Сигурно трябва да са неземно добри.

Втвърдете анти-ролбарите и не се занимавайте с глупости.
  • 0

#48 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4575 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 март 2012 - 22:21

А може да са същия брой навивки и същата височина в разгънато положение, но просто да са по-твърди. Не бързай със заключенията на око - виж ги как ще са, когато са върху колата...


Най-веоятно са с милиметър-два по-дебели. А може и да са по-закалени просто.
  • 0

#49 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 25 март 2012 - 22:32

Всичко е въпрос на ентусиазъм и избор :)
Всеки си прави колата така както намери за добре :)
Аз лично ще минавам на БМВ окачване и койлове само , че мойта система ще е смесица от всички налични :)
А бюджета ще е под 400 лева и цялата кола ще стане регулируема :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#50 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 25 март 2012 - 23:04

Аз моите задните ги взех за 150, и сега се чудя на едни предни 300 им иска пича, и аз кажи речи за 400 ще се вместя в регулируеми конита :)

Subsonic реглажа си го има, но е доста ограничен. Аз още се опитвам да разбера какъв е смисъла от многото статичен камбър който всички много демонстративно си слагат, моята и сложих камбъра на макс (около -3 градуса, при заводски препоръчителни 0 ) и колата започна да недозавива още повече, и освен това спираше по зле заради реално по-малкта контактна площ на гумата с пътя.. Но за това пък при по висока скорост колата се чувства доста стабилна.

За амортисьорите от бмв-просто са по масов и по евтин вариант, за мерцедес 190 специално аз знам има няма 1-2 фирми които правят койлоувъри..
  • 0
Follow your own star...

#51 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 25 март 2012 - 23:10

Виж си ЛС-то и недей бърза :)

Този пост е редактиран от Наско: 25 март 2012 - 23:12

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#52 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4575 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 март 2012 - 23:31

Аз моите задните ги взех за 150, и сега се чудя на едни предни 300 им иска пича, и аз кажи речи за 400 ще се вместя в регулируеми конита :)

Subsonic реглажа си го има, но е доста ограничен. Аз още се опитвам да разбера какъв е смисъла от многото статичен камбър който всички много демонстративно си слагат, моята и сложих камбъра на макс (около -3 градуса, при заводски препоръчителни 0 ) и колата започна да недозавива още повече, и освен това спираше по зле заради реално по-малкта контактна площ на гумата с пътя.. Но за това пък при по висока скорост колата се чувства доста стабилна.

За амортисьорите от бмв-просто са по масов и по евтин вариант, за мерцедес 190 специално аз знам има няма 1-2 фирми които правят койлоувъри..


За w201кембъра 0 градуса ли е? Вярно че дават нула за бейби бенца. На по-големият брат е 30 минути.
Това за кембъра сигурно е така, но ще важи с пълна сила ако увеличиш и кастера.
Ако втвърдиш много предницата, внимавай да не вземе да се пързаля по допирателната при дъжд. Много е кофти да ти тръгва първо предницата.

Аз съм със спортлайн щанга отпред и стоковите пружини. Скъсени са четвърт витка по неволя. Едната беше счупена и ме домърза да обикалям и да търся двойка от същите пружини (имат цветна кодировка в края). Кастера ми е на долната граница, камбера в норми - колата търгва да поднася първо с предница когато се опитам да завия по-бързо отколкото позволяват атмосферните условия, особено сняг и лед. На коловози е трудно да излезеш. Но все пак аз карам ежедневка, не тунинг бегачка.

Ще ми се да сложа и задната по-твърда щанга, но трябва да падне целия заден мост - удобен момент да си сменя и тампоните на моста.
  • 1

#53 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 март 2012 - 02:30

При слагането на по-ниски пружини се променя камбъра на минус и колата се разкрачва и е препоръчителен реглажа за да върнете старите параметри.
  • 2

signatureqps.jpg
 


#54 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4575 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 26 март 2012 - 09:18

При слагането на по-ниски пружини се променя камбъра на минус и колата се разкрачва и е препоръчителен реглажа за да върнете старите параметри.

Съгласен съм.
След смяна на всеки регулируем компонент или нерегулируем, но с различни от заводските параметри, се налага нов реглаж.

Аз реглаж правих последно след като смених кормилни накрайници, преди 2-3 месеца.
Та информацията за камбера и кастера ми е сравнително прясна. (пружините вече бяха скъсени)
  • 0

#55 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 26 март 2012 - 13:28

Най-после някой, на който би трябвало да повярват, да им го каже на момчетата!

...
След смяна на всеки регулируем компонент или нерегулируем, но с различни от заводските параметри, се налага нов реглаж.
...


Насе и Ламбо, с тези сложни думички, дето използвате, а накрая казвате, че "проектите" ви ще струват по 400лв ми звучи НЕСЕРИОЗНО.
Извинявам се за израза, ама "с пръдня боя не се прави"!
Ако ще правите нещо, което ви е повече от знанията - после отидете при по-знаещи хора да го проверят, най-малкото за да сте живи и здрави дълго време. Да - ще ви струва и повече пари, но поне и аз ще съм сигурен, че ще имаме още доста бири да пием заедно.

Другото ми притеснение е, че някой може да прочете какво сте писали и да го приеме за абсолютно вярно, а после да му струва не само пари, а и здравето. Аз виждам, че това което пишете са разсъждения и чак накрая ще ви се избистри крайното решение, но както знаете повечето хора четат, за да търсят решения и могат да вземат наготово и за крайно решение някой етап от разсъжденията ви.
Бих приел промените, които искате да правите, ако след това си ги тествате и се кефите на затворени писти, ама вие искате да карате тези коли по пътищата, заедно с други невинни участници в движението.
Правилно го е писал по-горе Лилов, че работата ви повече заприличва на Скрап-Тунинг.
Неслучайно немците са въвели TUV за всяка една промяна по автомобилите, която е по-мащабна от смяна на тапицерията на седалките!

Поздрави!
  • 6

#56 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 26 март 2012 - 14:25

Насе и Ламбо, с тези сложни думички, дето използвате, а накрая казвате, че "проектите" ви ще струват по 400лв ми звучи НЕСЕРИОЗНО.
Извинявам се за израза, ама "с пръдня боя не се прави"!
Ако ще правите нещо, което ви е повече от знанията - после отидете при по-знаещи хора да го проверят, най-малкото за да сте живи и здрави дълго време. Да - ще ви струва и повече пари, но поне и аз ще съм сигурен, че ще имаме още доста бири да пием заедно.


Звучи несериозно защото частите са от БМВ и са на 100 процента заменяеми с мерцедесовите / дори сайтовте ги дават еднакви по хар. /
Звучи несериозно защото съм продал / уж - реално не притежавам нищо в момента / ненужните ми нещата и съм казал крайната сума която ще ми стъпи
Звучи несериозно защото не съм сложил труда на майсторите които ще правят колата
Звучи несериозно защото не съм вкл цената на камбър кит-а в тези 400 лева
Звучи несериозно защото не съм вкл подложки за пружините в тая цялата сметка и някой други дреболиии "Балкана пази своите тайни"
Звучи несериозно защото не съм вкл цената за доставката на частите от Англия + моята комисионна

Крайната цена на човек който не ползва намаления / от сайтовете за части , други от Prospeed с огромен процент намаление / , трябва да плаща доставка , комисионна и тн ще му стъпи на много ама много повече от тези 400 лева. Оценявам това , че се интересувате , давате мнение , коментирате и тн и съм Ви благодарен за което.
Нещата са съгласувани с хора минали по този път и вече завършили своите проекти
хора които са наясно какво правят и защото го правят .. един от тях е колегата "projektzwo" на който му благодаря за инфото / помоШтъ и абе с 2 думи за всичко :) Има и колеги от Аглийските / Немските форуми :)


П.С Повечето от нещата за окачването освен някой моментни мой мисли , разсъждения относно какво се прави след смяна на пружина , защо или защо не се и тн .. като обикновенно казвам да ме поправят , ако греша и така :)

Този пост е редактиран от Наско: 26 март 2012 - 15:22

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#57 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 март 2012 - 14:55

А кой прави нещата, ако не е тайна? Да не е Боби - дето е до моя офис? Само питам, от любопитство :)
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#58 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 26 март 2012 - 15:10

Нем , а и той е Данчо , а може и Боби да има в сервиза де ;)
Там напоследък съм за дребни работи .. вискота , масла , филтри и най вече бира , бира и пак бира
Иначе едно момче което има дългогодишен опит като рали механик :)
Той ще се занимае от - до с ходовата част :)

П.С Всичко ще се смени в гаража му - да може да си я работи на спокойствие
След това ще мине през сервиза където работи за всичко което е нужно / реглажи , меглажи и тн /

Този пост е редактиран от Наско: 26 март 2012 - 15:19

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#59 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 26 март 2012 - 15:19

Насе, ако тръгнеш да правиш проект и искаш да покажеш как се прави, за да предадеш натрупаните знания, трябва да споделиш и дребните детайли.
Казвай реалната цена и кой ти дава акъла, щото като се чете отстрани и не се знаят вътрешните неща, все едно е едно от най-лесните и евтини неща да промениш колата си.
Тия хора, дето им благодариш в поста си - не си ги споменал преди това нито веднъж.
Една снимка не съм видял на колата ти, откакто я купи. Само говориш че си направил това и онова.
Аре появи се най-накрая на някоя среща!
Има и още ама сега нямам време.
  • 0

#60 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 26 март 2012 - 15:30

То така изглежда защото информацията е преработена и изплюта
Това за знанията ясно , ако ще е - да е ..
До момента нямам нещо съществено което да споделям
Реалната цена ще почна да я пиша от тук нататък
Факт е не съм ,а и някой от тях не искат да бъдат споменавани - защо , нямам си идея , а и всеки си има нещо наум
Чакам Владо190 да ми се обади , че е в София да отида да ме настрои , да добави някакви неща които е поръчал да изработят за скоростната кутия и аз самия нямам идея какви са .. / ето за тези малки тайни говоря , с това изкарва парите и предпочитам той да има работа и така .. надявам се ме разбра какво имам предвид /
от време на време се появява някоя снимка във фейса :)


Едит : :)

Този пост е редактиран от Наско: 26 март 2012 - 16:26

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче





Also tagged with one or more of these keywords: coilvers w124, w201, подмяна

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни