Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W124 & W201 алтернативи на окачване / койлоувъри и др.

coilvers w124 w201 подмяна

  • Please log in to reply
133 replies to this topic

#16 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 21 March 2012 - 02:20

, за мен подложките са чисто и просто за уплътняване на пружината към шапката и за леко регулиране на височината,.

.

Ламбо епа ти сам си го написал бреее :)

Несериозно е да твърдиш, че с корави амове, ще повдигнеш височината.Височината я определя пружината.И ако пръжината е някаква афтърмаркет ( не някаква спортна, червена, жълта, синя зелена) е в пъти по мека от оригиналната дори и за по тежък мотор да я вземеш.

Сам го казваш броо с подложката леко коригираш височината на купето.
По коравия амп, обикновено е къс и то е ясно с каква цел.
Височината я определя само пружината бро, амовете се съобразяват с тяхната височина.

А подложките вършат перфектната работа за до регулиране на височината.
Запомни ги тея неща.Във врмето ще ти спестят кеш.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#17 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,185 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

User's Awards

4
2
8
5

Posted 21 March 2012 - 10:11

Той сам ще се убеди за какво служат подложките,когато неговия проект дойде до състояние да му се коригира височината.Тогава ще има въпроси от сорта,абе я кажете какви подложки да си купя за да си коригирам височината.
А плюс това,ти що се обаждаш?
Да не би някога да си резал пружини,да си сменявал подложки и амортесьори?
Чел ли си го някога?Ако не си го чел,не си прав.
Обаче,Ламбо,сега като се замисля за измерването на височината си прав.
След като смених подложките и амовете,изкарах колата да я пробвам.Изминал съм към 1км. да съм изгорил 1л. гориво,а за тия 2-3 минути докато я пробвам Земята се е завъртяла спрямо слънцето и измерването наистина не може да е точно.

Edited by alipi, 21 March 2012 - 10:27 .

  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#18 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 21 March 2012 - 11:02

Наско, от къде да знам къде ще го завиете амортисьора горе :)
Нали казвате, че сте виждали как се прави. Предполагам някаква поръчкова стойка се прави, за да може да се сложи койла и горе и долу.

Предполагам така изглежда на 124 предното окачване.
Публикувано изображение

Еми бате, много филм ми се струва да го правите. Не изглежда невъзможно, но трябва да направите стойка, която да го хваща долу.

Eто ти чист преден койл за Е36, някаква двупружинна маниащина.
Публикувано изображение

Можете да махните широката шапка отгоре и да сложите някаква малка, която да се захване на Бомбето на 124ката.
Публикувано изображение

Ама честно да ти кажа, това е несметнато окачване и предполагам крайният резултат ще е плачевен като поведение на колата.
Не се занимавай с глупости!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#19 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 21 March 2012 - 11:08

Добре няма смисъл от заяждане, написах по горе че "ме съмнява да си ги мерил така, но дори и да си ги мерил".. Аз си казах мнението, никъде не съм писал че амортисьорите отговарят за височината, но аз от моя опит по окачванията съм стигнал до извода че могат да дадат отклонение.. Имам тук едни регулируеми конита за W210 дето като се натегнат до край аз дето съм 100 кила едвам мога да ги събера като ги натисна с тежестта ми, а като ги събера после им трябва (да не приказвам на изуст) може би едни 20-30 секунди докато се отворят наново.. Виждал съм и на Е36 монтирани такива като седнат 3-4 човека на багажника пак и трябва едно стабилно време да се изправи колата.. Както и да е пак казвам не целя да се заяждам, казах си мнението и то е че едни корави стегнати амортисьори като нищо могат да дадат сантиметър разлика, за което спорим в момента.. Аз само не разбрах след като не си съгласен с мен каква е твоята теория за тези 3.5см? Подложките до колкото чета в интернет са със същата дебелина като на 190, демек от тях да си качил 1-1.5см, другите 2 от къде са?

П.П: Мислех че си мерил от калника до земята, както и да е, пак не виждам смисъл от заяждане. Тук сме да обсъждаме и да си помагаме.

П.П2: Тва за мен ли беше?

А плюс това,ти що се обаждаш?
Да не би някога да си резал пружини,да си сменявал подложки и амортесьори?
Чел ли си го някога?Ако не си го чел,не си прав.


Поне 4-5 пъти съм сменял цялостно окачване на 190, повечето от тях на моите коли.. И под смяна имам предвид всичко, сваляне, слагане, пружини, амротисьори, подложки, отпред, отзад.. Знам че не е нищо но за скромния ми шофьорски стаж толкова..

Edited by Lambo_Rambo, 21 March 2012 - 11:16 .

  • 0
Follow your own star...

#20 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 21 March 2012 - 11:20

По другата тема - ето малко хляб за размисъл :)
Публикувано изображение

До колкото знам от Е36 амортисьори е същото захващане към шенкела, само горе стержена май бил по широк и не влизат в наще тампони. Което всъщност със едни камбър плейтове за мерцедес май ще се реши като проблем..

Публикувано изображение

Edited by Lambo_Rambo, 21 March 2012 - 11:24 .

  • 0
Follow your own star...

#21 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 21 March 2012 - 11:34

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0
Follow your own star...

#22 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 21 March 2012 - 12:01

Не е същото към шенкела. Там е работата. Тея снимки са с custom шенкели. На БМВ ам. е със Т-образен захват, на Мерц е П-образен.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#23 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,185 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

User's Awards

4
2
8
5

Posted 21 March 2012 - 12:05

Ламбо,ако позволиш само да обясня за меренето на нивото на колата.Начина по който си казал да се мери от земята до калника е неправилен.
Ако гониш равна стойка на колата,отпред и отзад да е еднакво се мери долу на тампоните за крика.Когато там постигнеш еднакво разстояние отпред и отзад,се отдръпни и погледни колата отстрани.Ще забележиш че задницата е малко по висока.Защото ореолите на калниците не са еднакви.дефакто колата е абсолютно права,а визуално отзад е по висока. :dry

Edited by alipi, 21 March 2012 - 12:08 .

  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#24 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 21 March 2012 - 12:14

Не е същото към шенкела. Там е работата. Тея снимки са с custom шенкели. На БМВ ам. е със Т-образен захват, на Мерц е П-образен.


Не те разбрах, кое е П-образно? Ето снимка на сток амортисьори и до тях афтърмаркет койлове на фирмата Ground Control

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Edited by Lambo_Rambo, 21 March 2012 - 12:17 .

  • 0
Follow your own star...

#25 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 21 March 2012 - 12:35

Аз продължавам да казвам , че преден койл няма как да барнеш по нормален начин / нормален начин повтарям / колкото и да ти се иска или и да има начин ще е ебати галимацията и разправията .. въпреки , че тези снимки над мен друго говорят ..
Ламбо тоя къстъма май е една идея по барнат от оригинала ...
Аз ти казвам давай Събота или Неделя да ходим до Казичене и да гледаме / сравняваме

П.С Заиграх се тука аз с едни парт номера и май ще излезе , че халоген от 210ка ще стане на ЧОЧ броня ..
ама колко е вярно това което казвам и аз нз

Edited by Наско, 21 March 2012 - 12:46 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#26 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 21 March 2012 - 15:45

Насе тия горе дето са двата успоредни един до друг са 1:1, тва е кит за 190 и директно се слага без преправяне.. Проблема е че стрийт версията им беше нещо от рода на 1500$, а пистовата версия е 2400$, тъй че нещата ги има и стават ама са скъпи, за тва гледаме Е36..

http://www.ground-co...p/II=887/CA=289
http://www.ground-co...p/II=888/CA=289
http://www.ground-co...p/II=889/CA=289


Аз съботите и неделите съм във варна, освен това и съм без кола, иначе с удоволствие бих дошъл за компанията.. като за начало някой ще е хубаво да потвърди дали амортисьорите на 190 и 124 са еднакви че да не стане някой със 124 ги мерил и ставали, пък после някой със 190 купил и не ставали..

Edited by Lambo_Rambo, 21 March 2012 - 16:02 .

  • 0
Follow your own star...

#27 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 21 March 2012 - 16:10

Ще взема да скоча на едно КОни жълто и без това бат Анди ми ги хвали и тва е ;)
И возия ще си имам и всичко

аз бях писал го нагоре ..

д2 реисинг кит за отзад
и камбър кит .. 1600 лева и спи градЪ
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#28 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 22 March 2012 - 17:27

Lambo_Rambo ,

Mercedes w124 incl. COUPE SPAX PSX Suspension Kits (Adjustable)

U MAD BRO ?


Edit : 1 бон с доставката от - до
не е койл ама и с койлове може да се направи 124ката
там филма е следния

2 предни койла от е36 с пружини от мерцедес / оригинални /
задни каквито ти е кеф аморт с пружината от предните койлове
и работата стаавааа медец

Това е проверено на 100 процента и бачка на 100 процента при едно плевенско купе
Сега ще видя как стоят и нещата при 190ката

Edited by Наско, 22 March 2012 - 21:02 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#29 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 22 March 2012 - 19:58

Наско нищо не разбрах от тва което написа.. :) Не ми трябват пълни окачвания, искам предни койлоувъри че да мога да почна да си правя нови носачи ;)
  • 0
Follow your own star...

#30 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 22 March 2012 - 22:47

Такаа малко да обобщим цялата тая работа

Предни Койлоувъри от е36 стават на предницата на в124 с минимално преправяне / горе към бомбета - 10 минут макс работа е /
Пружините също стават , без преправяне
Препоръчителни е да се ползват оригинални подложки от БС кой колкото милиметра смята , че е нужно за неговата кола
Освен , че гумата е по здрава / еластична имат и едно като метален пръстен / другите ОЕМ нямат - проверено е /
4 бройки за 124ка от БС излизат грубо казано 50 лева

Ето и снимка на едно купе което е отпред с койл от е36ца без подложки и пружината му е нормална Мерцедесова от която са махнати 4 намотки
Колата е много стабилна на пътя , адски ниска , има уникално поведение .. опира само при пълен ляв или десен на волана

Публикувано изображение

Ще кача снимки и на мойта количка с Мерцедесов аморт , подложка и пак пружина без 4 намотки
Да видите разликата


Сега малко инфо за подложките , защо как и тн написано от производителите на регулируеми окачвания за в124 / APEX /
което съм сигурен , че ще Ви помогне

On some Mercedes applications rubber spacers are used between the spring and vehicle body. If your intended application has these spacers fitted then you should use spacers marked with one "dot" to get the lowest ride heigh.Thicker spacers are fitted to vehicles that have air conditioning and automatic gearboxes (3-4 dots on the front), or that are used with trailers (3 dots at the rear).


Edited by Наско, 22 March 2012 - 23:10 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче





Also tagged with one or more of these keywords: coilvers w124, w201, подмяна

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users