Новата стара кола
Започната от staniola, 28 фев 2012 - 14:51:17
465 мнения по тази тема
#151
Публикувано 04 март 2012 - 12:56
Ако пали и заработва стабилно, не се вглеждай в температурният...оборотите ти на загрял мотор са както трябва. Този на вала също го пропусни...ако имаш проблем с него, край с паленето.
Осмака никога не пали от четвърт, а от няколко завъртания на вала.....не му се вглеждай там. Като започнеш да го обслужваш, той ще поне да слуша още повече.
Маани го тоя карсофт, вярвай на стар...карсофта колкото пъти уцели, толкова пъти и не уцели.....
Осмака никога не пали от четвърт, а от няколко завъртания на вала.....не му се вглеждай там. Като започнеш да го обслужваш, той ще поне да слуша още повече.
Маани го тоя карсофт, вярвай на стар...карсофта колкото пъти уцели, толкова пъти и не уцели.....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#152
Публикувано 04 март 2012 - 13:29
Тъкмо щях да кажа - Карсофта показва разни неща, дето Стардиагнозата не е и чувала.
По-добре отиди в оторизиран сервиз, където версията им не е кракната, хакната или китайско-сингапурско чудо.
Струва към 60 лв. диагнозата, обикновено разбират диагностиците им и имат опит.
По-добре отиди в оторизиран сервиз, където версията им не е кракната, хакната или китайско-сингапурско чудо.
Струва към 60 лв. диагнозата, обикновено разбират диагностиците им и имат опит.
#153
Публикувано 05 март 2012 - 12:05
Така и ще направя че да не стане да си купувам на празно датчици.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#154
Публикувано 06 март 2012 - 11:46
За 140-ката какви са допуските за ЕТ ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#155
Публикувано 06 март 2012 - 11:49
По-малко от 40 не бих сложил ,както и повече от 51.
Сега ще се залетят да пишат,че не знам си кой сложил 35 и нямал проблеми
и т.н,обаче ти си прави сметката.
Тая тема е дъвкана 34141 пъти.
Сега ще се залетят да пишат,че не знам си кой сложил 35 и нямал проблеми
и т.н,обаче ти си прави сметката.
Тая тема е дъвкана 34141 пъти.
Този пост е редактиран от shotgun600: 06 март 2012 - 11:50
#156
Публикувано 06 март 2012 - 11:56
Ем сори не можах да намеря инфо за това питам. Много ти благодаря.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#157
Публикувано 06 март 2012 - 12:04
Всичко зависи от модела на джантата.
Важно е тебе да те кефи.
Има джанти на които им отива да са по изнесени,и такива които да са по прибрани.
Зависи какво търсиш в джантата,визия или заводско изпълнение.варианти много.
Важно е тебе да те кефи.
Има джанти на които им отива да са по изнесени,и такива които да са по прибрани.
Зависи какво търсиш в джантата,визия или заводско изпълнение.варианти много.
Не хапи този,който може да те изяде.
#158
Публикувано 06 март 2012 - 12:10
аемжи как кви
или моноблока или като тоя на снимката от обявата
http://www.mobile.bg/11323516029692589
Само че ми се струват че са 18 аз искам макс 17.
Но за момента само гледам да се ориентирам какво се случва кое как и колко върви.
И най вече да знам какво да търся.
или моноблока или като тоя на снимката от обявата
http://www.mobile.bg/11323516029692589
Само че ми се струват че са 18 аз искам макс 17.
Но за момента само гледам да се ориентирам какво се случва кое как и колко върви.
И най вече да знам какво да търся.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#159
Публикувано 06 март 2012 - 12:11
Ами не е така. Не се съди по това как и отива на джантата, ами по това, кое е добре за колата.
140 е мислена да ползва джанти с голямо ЕТ.
Като се ползват джанти с малко ЕТ почва да се усеща промяна в поведението на колата.
Това,че е по-разкрачена се усеща по гаден начин - изпитано.
140 е мислена да ползва джанти с голямо ЕТ.
Като се ползват джанти с малко ЕТ почва да се усеща промяна в поведението на колата.
Това,че е по-разкрачена се усеща по гаден начин - изпитано.
#160
Публикувано 06 март 2012 - 12:54
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#161
Публикувано 06 март 2012 - 13:15
Така е. Някъде бях чел подробна тема за окачването и как влияе ЕТ-то на него. Ем не е никак добре ако не е в нормите...
За това питам как е по "книга".
Този пост е редактиран от staniola: 06 март 2012 - 13:16
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#162
Публикувано 06 март 2012 - 15:10
То се вижда около какви стойности варира ЕТ-то за 140. За мен под 40 е неправилно и се отразява на управлението.
Някакво кекаво усещане се появява като караш с джанти с ниско ЕТ под 40,абе не мога да го обясня, усеща се,че не
и е добре на колата.
Отделно,ако джантите са ти с малко ЕТ ,на предните колела не можеш да слагаш прекалено широки гуми,което е
дразнещо,ама сега не ми се описват всички подробности.
Някакво кекаво усещане се появява като караш с джанти с ниско ЕТ под 40,абе не мога да го обясня, усеща се,че не
и е добре на колата.
Отделно,ако джантите са ти с малко ЕТ ,на предните колела не можеш да слагаш прекалено широки гуми,което е
дразнещо,ама сега не ми се описват всички подробности.
#163
Публикувано 06 март 2012 - 15:26
И аз това щях да напиша, по принцип сте прави за голямото ЕТ, но при широки джанти 19 и 20 инча при изпълненията на Brabus и Carlsson ET-то е 35, та дори и 30, както е дадено в таблицата по-горе
Този пост е редактиран от drjivago: 06 март 2012 - 15:28
#164
Публикувано 06 март 2012 - 15:50
Въпросната таблица не е точна и е обсъждана доста пъти,но всеки сам си прави избора.
Аз съм патил с джанти с ЕТ35 и след това боядисвах арките на предните калници
както и сменях изядени от гумите пластмасови подкалници.
Станиоле, като избираш нови джанти най-добре си се придържай към стандартните
размери и изисквания,за да няма после теми от рода - "Защо ми опира гумата еди къде си",
"Защо ми играе предницата","Защо ми трака като завивам" и т.н...
Аз съм патил с джанти с ЕТ35 и след това боядисвах арките на предните калници
както и сменях изядени от гумите пластмасови подкалници.
Станиоле, като избираш нови джанти най-добре си се придържай към стандартните
размери и изисквания,за да няма после теми от рода - "Защо ми опира гумата еди къде си",
"Защо ми играе предницата","Защо ми трака като завивам" и т.н...
Този пост е редактиран от shotgun600: 06 март 2012 - 15:55
#165
Публикувано 06 март 2012 - 16:04
За 19-ки примерно размерът на гумите е отпред 255/40 а за отзад 285/35
Но вероятно при тези изпълнения има раздуване на калници, окачването също е различно
Аз исках да кажа, че ЕТ зависи много и от широчината на джантата, иначе при стандартни 17 ки, ЕТ е най добре да е над 40
Но вероятно при тези изпълнения има раздуване на калници, окачването също е различно
Аз исках да кажа, че ЕТ зависи много и от широчината на джантата, иначе при стандартни 17 ки, ЕТ е най добре да е над 40
Този пост е редактиран от drjivago: 06 март 2012 - 16:07
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни