Новата стара кола
Започната от staniola, 28 фев 2012 - 14:51:17
465 мнения по тази тема
#136
Публикувано 02 март 2012 - 11:29
Момчета повече помощ, мнение и цени никога не се а в повече.
Аз това което намерих уж са приятели на един приятел, лично аз не ги познавам. Един приятел си се слагал при тях на V6 и е доволен няма грижи.
Каза ми че имат бардолини и още някаква вече не помня. Довечера ще мина да видя какво ще кажат, че искат да видят колата.
Та не пречи да проверя на повече места.
Вие и двамата ли сте на газ ?
Аз това което намерих уж са приятели на един приятел, лично аз не ги познавам. Един приятел си се слагал при тях на V6 и е доволен няма грижи.
Каза ми че имат бардолини и още някаква вече не помня. Довечера ще мина да видя какво ще кажат, че искат да видят колата.
Та не пречи да проверя на повече места.
Вие и двамата ли сте на газ ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#137
Публикувано 02 март 2012 - 11:34
Е как да сме...на бензин ли?
Хахаххахаха!
Хахаххахаха!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#138
Публикувано 02 март 2012 - 18:25
Ей хора на Станиолата бенца много арен от мен да го знаете.Днес най накрая се видяхме на живо и с него и с колата.
#139
Публикувано 02 март 2012 - 18:44
Евалата Мимо, и твоя бенц не е по назад !
С тея стъкла и с тея стопове точната комбинация, само едни гоУеми жАнти и ще заспи
И на бай Васил 124-ката, по натоварена не съм виждал
А и стойката е .....
С тея стъкла и с тея стопове точната комбинация, само едни гоУеми жАнти и ще заспи
И на бай Васил 124-ката, по натоварена не съм виждал
А и стойката е .....
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#140
Публикувано 02 март 2012 - 18:55
НещЪ по големи джанти, ще се развали убавата возия.
Станиоле кво ми е на стоповете?
Станиоле кво ми е на стоповете?
#141
Публикувано 02 март 2012 - 18:57
Стоповете са като мойте гангстерски. Повече ме радват от тея на фейса.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#142
Публикувано 02 март 2012 - 19:05
Аха аз си мислех че си видял забележчиците по тях.Онуй момче от Русе ги беше пръснало с черна боя и отгоре лак и едва даже почти не се виждаха как светят през деня.Какво търкане падна не е истина после полиране (заглаждане)и после за финал лак.
Честно да си кажа без да се изхвърлям много ама всичките коли са ми изглеждали гангстерски.
Честно да си кажа без да се изхвърлям много ама всичките коли са ми изглеждали гангстерски.
#143
Публикувано 02 март 2012 - 20:52
Перфектни са но не и черни. Както и черни джанти. Но както се казва въпрос на вкус : ))
Иначе сега поръчах един фан резистор за парното
http://www.ebay.com/...=item3f0ffa601b
87 камъка.
п.п. сега го видях че е в щатите. Ще му пиша да пише по малка стойност да не ме друснат некое мито.
Иначе сега поръчах един фан резистор за парното
http://www.ebay.com/...=item3f0ffa601b
87 камъка.
п.п. сега го видях че е в щатите. Ще му пиша да пише по малка стойност да не ме друснат некое мито.
Този пост е редактиран от staniola: 02 март 2012 - 21:01
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#144
Публикувано 02 март 2012 - 21:04
Ей хора на Станиолата бенца много арен от мен да го знаете.Днес най накрая се видяхме на живо и с него и с колата.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#145
Публикувано 02 март 2012 - 21:09
Трифка ще има скара за тебе. Ти си главния виновник : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#146
Публикувано 03 март 2012 - 16:08
Дават грешка, датчика на разпределителния вал и температурния датчик на мотора. Според днешната диагностика при един приятел.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#147
Публикувано 03 март 2012 - 17:27
Имаш ли проблем с паленето?
Оборотите при топъл мотор колко са?
Оборотите при топъл мотор колко са?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#148
Публикувано 03 март 2012 - 17:37
Колата не пали от раз , а има забавяне от 2-3 секунди и тогава пали.
Оборотите са като на дизел , около 600-650 .
При въртене на геврека падат
Оборотите са като на дизел , около 600-650 .
При въртене на геврека падат
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#149
Публикувано 03 март 2012 - 19:45
студеното палене
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#150
Публикувано 04 март 2012 - 12:34
Спред мен пали нормално като за голям двигател. Трябват му няколко оборота не пали само с "почукване" на стартера.
Но предполагам като ги сменя ще има подобрение.
Има още няколко грешки:
B016 interior switch
F242
F248
F87
Teзи мисля бяха на ABS-а
F70
F144
F48
Но предполагам като ги сменя ще има подобрение.
Има още няколко грешки:
B016 interior switch
F242
F248
F87
Teзи мисля бяха на ABS-а
F70
F144
F48
Този пост е редактиран от staniola: 04 март 2012 - 12:39
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни