Новата стара кола
Започната от staniola, 28 фев 2012 - 14:51:17
465 мнения по тази тема
#346
Публикувано 04 юли 2012 - 10:13
Toва?
Ако е това преди да сложа газовата беше укъсил. След като правиха жиците от тогава не съм имал проблем.
Ако е това преди да сложа газовата беше укъсил. След като правиха жиците от тогава не съм имал проблем.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#347
Публикувано 04 юли 2012 - 10:13
Инсталацията е сменена но не цялата. Само горната част на мотора.
Никого не ща да плаша, но и не се шегувам, дано тези жици не са повод да ставаме още по близки с Мимо .
Този пост е редактиран от Вай Басо: 04 юли 2012 - 10:17
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#348
Публикувано 04 юли 2012 - 10:15
Toва?
Не е това. Друг няма ли? Трябва да е с плоска букса двойка.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#349
Публикувано 04 юли 2012 - 10:16
Това как да го разбирам незнам : ))))Никого не ща да плаша, но и не се шегувам. Дано тези инсталации не са повод да ставаме още по близки с Мимо .
Довечера ще го ровя да видя. Че нямам други снимки.Не е това. Друг няма ли? Трябва да е с плоска букса двойка.
Този пост е редактиран от staniola: 04 юли 2012 - 10:18
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#350
Публикувано 04 юли 2012 - 10:19
Професията на Мимо не я ли знаеш.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#351
Публикувано 04 юли 2012 - 10:21
Е-е-е-е стига де : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#352
Публикувано 04 юли 2012 - 10:24
Не го пожелавам на никого!
Скоро една Г класа пламна и по медиите я даваха.
Скоро една Г класа пламна и по медиите я даваха.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#353
Публикувано 04 юли 2012 - 16:25
Е що да ръся бисери като последния месец ми се е налагало няколко пъти да свалям долната кора
като всеки път ме влудява. За мен бронята се сваля в пъти по лесно...
И къде пък е тази 3та бибитка? Клаксона на 140 е съставен от 2 тромбички /проверено в EPC/.
3тата да не ви е за някаква фабрична аларма?
Иначе бах маа му, много тръбички и кабелчета, много нещо...
Как ще го извадиш тоя датчик, не знам...
като всеки път ме влудява. За мен бронята се сваля в пъти по лесно...
И къде пък е тази 3та бибитка? Клаксона на 140 е съставен от 2 тромбички /проверено в EPC/.
3тата да не ви е за някаква фабрична аларма?
Иначе бах маа му, много тръбички и кабелчета, много нещо...
Как ще го извадиш тоя датчик, не знам...
#354
Публикувано 04 юли 2012 - 20:37
Провери лентовия кабел.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#355
Публикувано 04 юли 2012 - 20:42
Аз съм си монтирал полицейска аларма и като я пусна когато ми пречи някой и той се свива да чукна на дърво , че не са ме набарали куките
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#356
Публикувано 04 юли 2012 - 20:46
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#357
Публикувано 04 юли 2012 - 20:47
Точно това са прословутите вече бибитки : ))))
Много благодаря за инфото Роска
А датчика го намерих обаче както го пипнах и му падна пластмасата. Най странното е че днеска перките не се включват, луда работа. Окъсявах датчика но не се включваха перките.
Ето го датчика:
Сега трябва да го чакам пак да се пояди тоя проблем да го дебна от къде е
Днеска ми смениха задното стъкло обаче от едната страна лайсната нещо не е легнала добре и утре обратно за рекламация.
п.п.
Най вероятно е за това.
Много благодаря за инфото Роска
А датчика го намерих обаче както го пипнах и му падна пластмасата. Най странното е че днеска перките не се включват, луда работа. Окъсявах датчика но не се включваха перките.
Ето го датчика:
Сега трябва да го чакам пак да се пояди тоя проблем да го дебна от къде е
Днеска ми смениха задното стъкло обаче от едната страна лайсната нещо не е легнала добре и утре обратно за рекламация.
п.п.
кой лентов кабел ??Провери лентовия кабел.
Брат пази се че барнат ли те, д@пе да ти е яко.Аз съм си монтирал полицейска аларма и като я пусна когато ми пречи някой и той се свива да чукна на дърво , че не са ме набарали куките
3тата да не ви е за някаква фабрична аларма?
Най вероятно е за това.
Този пост е редактиран от staniola: 04 юли 2012 - 20:55
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#358
Публикувано 04 юли 2012 - 20:50
Лентовия кабел на Рошя.
Ай стига! Не може всички ремонтни дейности да са по твойта....
Ай стига! Не може всички ремонтни дейности да са по твойта....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#359
Публикувано 04 юли 2012 - 22:14
По старите години са с писти.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#360
Публикувано 05 юли 2012 - 10:33
От малкото което виждам на снимката на датчика ми се види че не е правена нова изолация на кабелите и там е проблема.
И при мене беше така ту паля колата и перките фучат ту не докато не дойде проблема с реста, който също се управлява от този датчик и не направих новата изолация и всичко заспаза сега пък то ще си докаже до кога.
И при мене беше така ту паля колата и перките фучат ту не докато не дойде проблема с реста, който също се управлява от този датчик и не направих новата изолация и всичко заспаза сега пък то ще си докаже до кога.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни