Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Палене на автоматик на буксир ?! Става или не?


  • Please log in to reply
44 мнения по тази тема

#31 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 22 февруари 2012 - 00:51

.. от датчика за ниво на маслото в картера, датчик-налягане на маслото, зависи коя е версията и кабела за детонационен датчик.
Взимаш снопа от пура V8, и забравяш, ако е там проблема де.

Към хората които все още не-вярват. автоматик 722.3 на 100% пали с дърпане. лично съм пробвал на 124 300д, 126-280, 126-260, и 140-500, но не помня коя година беше, съответно незнам кой модел кутия беше- вероятно 722.4
  • 0

#32 Lazar V12

Lazar V12

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:От всичко по малко !
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 600 SEL '1992
    Chrysler Voyager 3.3 AWD '1993
    SAAB 9000 CS '1995
    Fiat Tipo 1.4 '1995
    Fiat 126P '1989
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2012 - 09:51

.. от датчика за ниво на маслото в картера, датчик-налягане на маслото, зависи коя е версията и кабела за детонационен датчик.
Взимаш снопа от пура V8, и забравяш, ако е там проблема де.

Към хората които все още не-вярват. автоматик 722.3 на 100% пали с дърпане. лично съм пробвал на 124 300д, 126-280, 126-260, и 140-500, но не помня коя година беше, съответно незнам кой модел кутия беше- вероятно 722.4

Е добре де - мойта тогава защо не иска ? Кутията ми е 722.362 и с 80 даже пак неще...
  • 0
Публикувано изображение
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!

#33 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 22 февруари 2012 - 16:31

незнам...
сега се сещам за едно пура 280 дето я дърпахме яко, стигнахме 65-70км/ч и неискаше да зацепи. сигурно нещо не беше в ред в тази кола. щото друга пура 280 я палихме така, и още от 45-50км/ч, зацепи.
лазо, ти лоста на 2 ли го слагаш, или на Д ?? от тръгването трябва да е на 2, за да тръгне от първа предавка
  • 0

#34 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 22 февруари 2012 - 19:48

зависи от кутиите на едните има втора маслена помпа на опашката
и при дърпане вдига налягане и зацепва хидротрансформатора и пали
при други я няма тази помпа
  • 0

#35 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 22 февруари 2012 - 21:25

Нека не забравяме,че хидротрансформатора ползва енергията от коляновия вал.Няма въртене на вала,няма хидротрансформатор,няма зацепване на дисковете.Помпата само засмуква маслото от картера.
Да потърсим друго възможно обяснение.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#36 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 23 февруари 2012 - 18:47

не е друго задната помпа е на опашката на кутията и се върти от кардана
а той от задните гуми
но понеже е с по-малък дебит за това трябва
да вдигнеш поне 50-60 км за да може да
вдигне налягане и да зацепи хидротрансформатора
  • 0

#37 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 23 февруари 2012 - 21:38

не е друго задната помпа е на опашката на кутията и се върти от кардана
а той от задните гуми
но понеже е с по-малък дебит за това трябва
да вдигнеш поне 50-60 км за да може да
вдигне налягане и да зацепи хидротрансформатора

Че какво има в тази хидро муфа,че да зацепи,та нали тя прави налягянето,благодарение на въртеливите движения на коляновия вал.Вътре в тумбата има лопатки.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#38 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 24 февруари 2012 - 18:01

налягането го прави предната помпа
и в зависимост от оборотите хидротрансформатора
предава въртящия момен чрез тези лопантки
на първичния вал на скоростната кутия
  • 0

#39 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2012 - 19:12

На него това май му е ясно, но пита как чрез другата помпа се зацепва голямата и съответно мотора....но може и да греша.

Галимацията започва от позицията на лоста, чрез когото пък вътре се пренасочват други механизми, маслени трасета, вихри и валове.........

Дилянски, ако разгледаш шийката на турбината, ще си отговориш..
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#40 Cougar

Cougar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Интереси:Мерцедеси, Кучета
  • Автомобил:
    W108 250 S 69' - pickUp
    W116 450 SEL 6.9 75' - RESTORATION
    W124 230 CE 89' - Black Dream
    W210 220 D 97' - Franky

Публикувано 24 февруари 2012 - 21:44

При мен се наложи само един единствен път да ме палят "на ласо". Бях попрочел тук там малко информация и си виках "Аааа никога няма да е паля на дърпане, да си пребия кутията и т.н." Да ама дойде денят, в който хубаво, че бях чел това инфо. Тръгнахме и треперех докато щраках лоста на D, след няма и 5 секунди колата просто си заработи всеедно не е била гасена, без всякакви усилия от сорта на лашкане, придърпване и т.н. Колата - W124, 230CE
  • 0
Публикувано изображение

#41 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2012 - 21:48

щраках лоста на D, след няма и 5 секунди колата просто си заработи всеедно не е била гасена, без всякакви усилия от сорта на лашкане, придърпване и т.н. Колата - W124, 230CE



Кратко точно и ясно. :)

Този пост е редактиран от бай Васил: 24 февруари 2012 - 21:51

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#42 Lazar V12

Lazar V12

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:От всичко по малко !
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 600 SEL '1992
    Chrysler Voyager 3.3 AWD '1993
    SAAB 9000 CS '1995
    Fiat Tipo 1.4 '1995
    Fiat 126P '1989
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2012 - 23:20

При мен се наложи само един единствен път да ме палят "на ласо". Бях попрочел тук там малко информация и си виках "Аааа никога няма да е паля на дърпане, да си пребия кутията и т.н." Да ама дойде денят, в който хубаво, че бях чел това инфо. Тръгнахме и треперех докато щраках лоста на D, след няма и 5 секунди колата просто си заработи всеедно не е била гасена, без всякакви усилия от сорта на лашкане, придърпване и т.н. Колата - W124, 230CE

Е да ама мойта неще и с над 80 - айде обяснете ми го ?!?!
  • 0
Публикувано изображение
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!

#43 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 25 февруари 2012 - 16:34

не всички имат задна помпа
в общи линии преди 90 г. имат
  • 0

#44 Cougar

Cougar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Интереси:Мерцедеси, Кучета
  • Автомобил:
    W108 250 S 69' - pickUp
    W116 450 SEL 6.9 75' - RESTORATION
    W124 230 CE 89' - Black Dream
    W210 220 D 97' - Franky

Публикувано 04 март 2012 - 20:42

Аз доколкото знам скоростта трябва да е в диапазон 50-60км/ч не повече. Ама не е хубаво такива експерименти според мене! Това май трябва да се ползва само в краен случай.
  • 0
Публикувано изображение

#45 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 05 март 2012 - 00:44

Като се завърти задната помпа от кардана, тя прави налягане, нужно за стягането на спирачният колан. След като пакетите за първа или втора са зацепени, се завърта вала, който завърта турбината. Турбината може да предава маслено увличане както от мотора към кутията, така и обратно.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни