![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-172.gif?_r=0)
Палене на автоматик на буксир ?! Става или не?
Започната от borchev, 19 фев 2012 - 19:07:35
44 мнения по тази тема
#31
Публикувано 22 февруари 2012 - 00:51
.. от датчика за ниво на маслото в картера, датчик-налягане на маслото, зависи коя е версията и кабела за детонационен датчик.
Взимаш снопа от пура V8, и забравяш, ако е там проблема де.
Към хората които все още не-вярват. автоматик 722.3 на 100% пали с дърпане. лично съм пробвал на 124 300д, 126-280, 126-260, и 140-500, но не помня коя година беше, съответно незнам кой модел кутия беше- вероятно 722.4
Взимаш снопа от пура V8, и забравяш, ако е там проблема де.
Към хората които все още не-вярват. автоматик 722.3 на 100% пали с дърпане. лично съм пробвал на 124 300д, 126-280, 126-260, и 140-500, но не помня коя година беше, съответно незнам кой модел кутия беше- вероятно 722.4
#32
Публикувано 22 февруари 2012 - 09:51
Е добре де - мойта тогава защо не иска ? Кутията ми е 722.362 и с 80 даже пак неще..... от датчика за ниво на маслото в картера, датчик-налягане на маслото, зависи коя е версията и кабела за детонационен датчик.
Взимаш снопа от пура V8, и забравяш, ако е там проблема де.
Към хората които все още не-вярват. автоматик 722.3 на 100% пали с дърпане. лично съм пробвал на 124 300д, 126-280, 126-260, и 140-500, но не помня коя година беше, съответно незнам кой модел кутия беше- вероятно 722.4
![Публикувано изображение](http://dobavi.info/cars/Mercedes/m12863.gif)
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#33
Публикувано 22 февруари 2012 - 16:31
незнам...
сега се сещам за едно пура 280 дето я дърпахме яко, стигнахме 65-70км/ч и неискаше да зацепи. сигурно нещо не беше в ред в тази кола. щото друга пура 280 я палихме така, и още от 45-50км/ч, зацепи.
лазо, ти лоста на 2 ли го слагаш, или на Д ?? от тръгването трябва да е на 2, за да тръгне от първа предавка
сега се сещам за едно пура 280 дето я дърпахме яко, стигнахме 65-70км/ч и неискаше да зацепи. сигурно нещо не беше в ред в тази кола. щото друга пура 280 я палихме така, и още от 45-50км/ч, зацепи.
лазо, ти лоста на 2 ли го слагаш, или на Д ?? от тръгването трябва да е на 2, за да тръгне от първа предавка
#34
Публикувано 22 февруари 2012 - 19:48
зависи от кутиите на едните има втора маслена помпа на опашката
и при дърпане вдига налягане и зацепва хидротрансформатора и пали
при други я няма тази помпа
и при дърпане вдига налягане и зацепва хидротрансформатора и пали
при други я няма тази помпа
#35
Публикувано 22 февруари 2012 - 21:25
Нека не забравяме,че хидротрансформатора ползва енергията от коляновия вал.Няма въртене на вала,няма хидротрансформатор,няма зацепване на дисковете.Помпата само засмуква маслото от картера.
Да потърсим друго възможно обяснение.
Да потърсим друго възможно обяснение.
Никога не оставям магарето си в калта.
#36
Публикувано 23 февруари 2012 - 18:47
не е друго задната помпа е на опашката на кутията и се върти от кардана
а той от задните гуми
но понеже е с по-малък дебит за това трябва
да вдигнеш поне 50-60 км за да може да
вдигне налягане и да зацепи хидротрансформатора
а той от задните гуми
но понеже е с по-малък дебит за това трябва
да вдигнеш поне 50-60 км за да може да
вдигне налягане и да зацепи хидротрансформатора
#37
Публикувано 23 февруари 2012 - 21:38
Че какво има в тази хидро муфа,че да зацепи,та нали тя прави налягянето,благодарение на въртеливите движения на коляновия вал.Вътре в тумбата има лопатки.не е друго задната помпа е на опашката на кутията и се върти от кардана
а той от задните гуми
но понеже е с по-малък дебит за това трябва
да вдигнеш поне 50-60 км за да може да
вдигне налягане и да зацепи хидротрансформатора
Никога не оставям магарето си в калта.
#38
Публикувано 24 февруари 2012 - 18:01
налягането го прави предната помпа
и в зависимост от оборотите хидротрансформатора
предава въртящия момен чрез тези лопантки
на първичния вал на скоростната кутия
и в зависимост от оборотите хидротрансформатора
предава въртящия момен чрез тези лопантки
на първичния вал на скоростната кутия
#39
Публикувано 24 февруари 2012 - 19:12
На него това май му е ясно, но пита как чрез другата помпа се зацепва голямата и съответно мотора....но може и да греша.
Галимацията започва от позицията на лоста, чрез когото пък вътре се пренасочват други механизми, маслени трасета, вихри и валове.........
Дилянски, ако разгледаш шийката на турбината, ще си отговориш..
Галимацията започва от позицията на лоста, чрез когото пък вътре се пренасочват други механизми, маслени трасета, вихри и валове.........
Дилянски, ако разгледаш шийката на турбината, ще си отговориш..
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#40
Публикувано 24 февруари 2012 - 21:44
При мен се наложи само един единствен път да ме палят "на ласо". Бях попрочел тук там малко информация и си виках "Аааа никога няма да е паля на дърпане, да си пребия кутията и т.н." Да ама дойде денят, в който хубаво, че бях чел това инфо. Тръгнахме и треперех докато щраках лоста на D, след няма и 5 секунди колата просто си заработи всеедно не е била гасена, без всякакви усилия от сорта на лашкане, придърпване и т.н. Колата - W124, 230CE
#41
Публикувано 24 февруари 2012 - 21:48
щраках лоста на D, след няма и 5 секунди колата просто си заработи всеедно не е била гасена, без всякакви усилия от сорта на лашкане, придърпване и т.н. Колата - W124, 230CE
Кратко точно и ясно.
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Този пост е редактиран от бай Васил: 24 февруари 2012 - 21:51
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#42
Публикувано 24 февруари 2012 - 23:20
Е да ама мойта неще и с над 80 - айде обяснете ми го ?!?!При мен се наложи само един единствен път да ме палят "на ласо". Бях попрочел тук там малко информация и си виках "Аааа никога няма да е паля на дърпане, да си пребия кутията и т.н." Да ама дойде денят, в който хубаво, че бях чел това инфо. Тръгнахме и треперех докато щраках лоста на D, след няма и 5 секунди колата просто си заработи всеедно не е била гасена, без всякакви усилия от сорта на лашкане, придърпване и т.н. Колата - W124, 230CE
![Публикувано изображение](http://dobavi.info/cars/Mercedes/m12863.gif)
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#43
Публикувано 25 февруари 2012 - 16:34
не всички имат задна помпа
в общи линии преди 90 г. имат
в общи линии преди 90 г. имат
#45
Публикувано 05 март 2012 - 00:44
Като се завърти задната помпа от кардана, тя прави налягане, нужно за стягането на спирачният колан. След като пакетите за първа или втора са зацепени, се завърта вала, който завърта турбината. Турбината може да предава маслено увличане както от мотора към кутията, така и обратно.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни