Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Палене на автоматик на буксир ?! Става или не?


  • Please log in to reply
44 мнения по тази тема

#16 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 20 февруари 2012 - 19:22

Нека някой компетентен да разясни,кой ще завърти хидромуфата на боксир.Ако тя не се завърти и десет помпи да има,макар че няма,няма как да стане процеса.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#17 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2012 - 19:28

имаше страшни пукотевици и не можеше нито да се изфорсира нито да запали...нищо


Оправи ли се?

Ако продължава така, не го пипайте под капаците. Проблема е в близост до стартера.

Този пост е редактиран от бай Васил: 20 февруари 2012 - 19:28

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#18 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2012 - 22:37

абе ту се пооправи ту пак се прецака....върнах се при момчетата със стартерите ама те казват не е от нас...само сваляме и качваме вече готовия стартер....

пепино голв 2-ката така ли я лекуваш :yeah
  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#19 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 20 февруари 2012 - 22:41

Малко офф топик.

Моя дизел , привиквали към някакъв тип каране , скорости , електроника и т.н
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#20 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2012 - 23:09

моя ако привикваше сам щеше да си тръгва с вратите напред
  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#21 pepino

pepino

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 476 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 21 февруари 2012 - 03:22

абе ту се пооправи ту пак се прецака....върнах се при момчетата със стартерите ама те казват не е от нас...само сваляме и качваме вече готовия стартер....

пепино голв 2-ката така ли я лекуваш :yeah

Пернишката сила и в наи големия студ не замръзна,
  • 0

#22 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 февруари 2012 - 07:46

Малко офф топик.

Моя дизел , привиквали към някакъв тип каране , скорости , електроника и т.н


Трифка мисля, че скоростите трябва да ти привикват :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#23 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 февруари 2012 - 08:32

абе ту се пооправи ту пак се прецака....върнах се при момчетата със стартерите ама те казват не е от нас...само сваляме и качваме вече готовия стартер....


Да, не са виновни момчетата............след подобна интервенция със стартера има случай когато се получава това.

При свалянето му се преебава основният сноп захранващи жици , до и от динамото и стартера!

Иди пак при тях /понеже чаткат от кабели/ и им кажи да откачат буксата от външната страна на краката на пасажера. Намира се зад малка /алуминиева, мисля да беше/ кора.....за да се откачи се завърта, като в другият край на снопа се откачат няколкото важни кабела от динамото, стартера и няколко други датчици.
Снопа е дълъг около метър и се състой от не повече от 10на кабела.

След като колата преди си е бачкала, там е проблема!

п.с
освен ако друг не е чоплил на друго място.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#24 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 февруари 2012 - 08:34

Малко офф топик.

Моя дизел , привиквали към някакъв тип каране , скорости , електроника и т.н


Не....нашите не са така. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#25 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 февруари 2012 - 09:57

Да, не са виновни момчетата............след подобна интервенция със стартера има случай когато се получава това.

При свалянето му се преебава основният сноп захранващи жици , до и от динамото и стартера!

Иди пак при тях /понеже чаткат от кабели/ и им кажи да откачат буксата от външната страна на краката на пасажера. Намира се зад малка /алуминиева, мисля да беше/ кора.....за да се откачи се завърта, като в другият край на снопа се откачат няколкото важни кабела от динамото, стартера и няколко други датчици.
Снопа е дълъг около метър и се състой от не повече от 10на кабела.

След като колата преди си е бачкала, там е проблема!

п.с
освен ако друг не е чоплил на друго място.


аз от там си тръгнах без проблем...след 2-то палене ми се появи проблема в движение... а и преди това чат пат ми се появяваше много рядко този проблем с чезненето на някой друг цилиндър....но много рядко...сега се позадълбочи явно...аз така ги виждам нещата :)
  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#26 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 февруари 2012 - 10:15

аз от там си тръгнах без проблем...след 2-то палене ми се появи проблема в движение... а и преди това чат пат ми се появяваше много рядко този проблем с чезненето на някой друг цилиндър....но много рядко...сега се позадълбочи явно...аз така ги виждам нещата :)


Съветвам те да оправиш този сноп, важен е и е много проблемен! Сега е кълчен в удървено състояние от студа.... и му е "помогнато" колкото да ти изкара акъла, ей от такива плякания и кючеци.. Послушай ме...работата е за 1 час и е в огромен плюс за бъдещите решения около точната работа на мотора.

Лошото е че когато проблема е в него....никой не очаква че е там и рови на файка си в мутката от горната страна.

Имам 4 сигурни примера до момента и всичките с нашия модел! ;)

Този пост е редактиран от бай Васил: 21 февруари 2012 - 10:23

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#27 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 февруари 2012 - 14:15

при днешното каране колата ми е като нова....обучила ли се е незнам какво е станало...но факт....0-100км ускорението ги дава като по книга :) :) :) за 10 км преход и 5 палене гасене...никакъв проблем...все пак ще отида на диагностика :)
  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#28 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 февруари 2012 - 15:46

при днешното каране колата ми е като нова..


Това да се чува!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#29 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 февруари 2012 - 22:50

добре де....а този пусти сноп за какво точно отговаря и има ли как да си го поръчам от някъде и да отидя да си го сменя...нещо упътване има ли ала бала :)
  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#30 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2012 - 00:07

Много лесно се оправя, лесно се сваля......няма нужда от поръчки, иначе може, но как се води и колко ще е ...незнам.

От там постъпва тока към стартера и идва от алтернатора. Вервай не е добре ако жужи между тях, всичко нагоре се обърква.

Лошото е че може да го направи изневиделица щото снопа е постоянно в леко движение. Другото лошо е че в същият сноп вървят и кабели от датчици...,,

Този пост е редактиран от бай Васил: 22 февруари 2012 - 00:09

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни