Палене на автоматик на буксир ?! Става или не?
Започната от borchev, 19 фев 2012 - 19:07:35
44 мнения по тази тема
#16
Публикувано 20 февруари 2012 - 19:22
Нека някой компетентен да разясни,кой ще завърти хидромуфата на боксир.Ако тя не се завърти и десет помпи да има,макар че няма,няма как да стане процеса.
Никога не оставям магарето си в калта.
#17
Публикувано 20 февруари 2012 - 19:28
имаше страшни пукотевици и не можеше нито да се изфорсира нито да запали...нищо
Оправи ли се?
Ако продължава така, не го пипайте под капаците. Проблема е в близост до стартера.
Този пост е редактиран от бай Васил: 20 февруари 2012 - 19:28
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#18
Публикувано 20 февруари 2012 - 22:37
абе ту се пооправи ту пак се прецака....върнах се при момчетата със стартерите ама те казват не е от нас...само сваляме и качваме вече готовия стартер....
пепино голв 2-ката така ли я лекуваш
пепино голв 2-ката така ли я лекуваш
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#19
Публикувано 20 февруари 2012 - 22:41
Малко офф топик.
Моя дизел , привиквали към някакъв тип каране , скорости , електроника и т.н
Моя дизел , привиквали към някакъв тип каране , скорости , електроника и т.н
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#20
Публикувано 20 февруари 2012 - 23:09
моя ако привикваше сам щеше да си тръгва с вратите напред
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#21
Публикувано 21 февруари 2012 - 03:22
Пернишката сила и в наи големия студ не замръзна,абе ту се пооправи ту пак се прецака....върнах се при момчетата със стартерите ама те казват не е от нас...само сваляме и качваме вече готовия стартер....
пепино голв 2-ката така ли я лекуваш
#22
Публикувано 21 февруари 2012 - 07:46
Малко офф топик.
Моя дизел , привиквали към някакъв тип каране , скорости , електроника и т.н
Трифка мисля, че скоростите трябва да ти привикват
By Batev
#23
Публикувано 21 февруари 2012 - 08:32
абе ту се пооправи ту пак се прецака....върнах се при момчетата със стартерите ама те казват не е от нас...само сваляме и качваме вече готовия стартер....
Да, не са виновни момчетата............след подобна интервенция със стартера има случай когато се получава това.
При свалянето му се преебава основният сноп захранващи жици , до и от динамото и стартера!
Иди пак при тях /понеже чаткат от кабели/ и им кажи да откачат буксата от външната страна на краката на пасажера. Намира се зад малка /алуминиева, мисля да беше/ кора.....за да се откачи се завърта, като в другият край на снопа се откачат няколкото важни кабела от динамото, стартера и няколко други датчици.
Снопа е дълъг около метър и се състой от не повече от 10на кабела.
След като колата преди си е бачкала, там е проблема!
п.с
освен ако друг не е чоплил на друго място.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#24
Публикувано 21 февруари 2012 - 08:34
Малко офф топик.
Моя дизел , привиквали към някакъв тип каране , скорости , електроника и т.н
Не....нашите не са така.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#25
Публикувано 21 февруари 2012 - 09:57
Да, не са виновни момчетата............след подобна интервенция със стартера има случай когато се получава това.
При свалянето му се преебава основният сноп захранващи жици , до и от динамото и стартера!
Иди пак при тях /понеже чаткат от кабели/ и им кажи да откачат буксата от външната страна на краката на пасажера. Намира се зад малка /алуминиева, мисля да беше/ кора.....за да се откачи се завърта, като в другият край на снопа се откачат няколкото важни кабела от динамото, стартера и няколко други датчици.
Снопа е дълъг около метър и се състой от не повече от 10на кабела.
След като колата преди си е бачкала, там е проблема!
п.с
освен ако друг не е чоплил на друго място.
аз от там си тръгнах без проблем...след 2-то палене ми се появи проблема в движение... а и преди това чат пат ми се появяваше много рядко този проблем с чезненето на някой друг цилиндър....но много рядко...сега се позадълбочи явно...аз така ги виждам нещата
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#26
Публикувано 21 февруари 2012 - 10:15
аз от там си тръгнах без проблем...след 2-то палене ми се появи проблема в движение... а и преди това чат пат ми се появяваше много рядко този проблем с чезненето на някой друг цилиндър....но много рядко...сега се позадълбочи явно...аз така ги виждам нещата
Съветвам те да оправиш този сноп, важен е и е много проблемен! Сега е кълчен в удървено състояние от студа.... и му е "помогнато" колкото да ти изкара акъла, ей от такива плякания и кючеци.. Послушай ме...работата е за 1 час и е в огромен плюс за бъдещите решения около точната работа на мотора.
Лошото е че когато проблема е в него....никой не очаква че е там и рови на файка си в мутката от горната страна.
Имам 4 сигурни примера до момента и всичките с нашия модел!
Този пост е редактиран от бай Васил: 21 февруари 2012 - 10:23
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#27
Публикувано 21 февруари 2012 - 14:15
при днешното каране колата ми е като нова....обучила ли се е незнам какво е станало...но факт....0-100км ускорението ги дава като по книга за 10 км преход и 5 палене гасене...никакъв проблем...все пак ще отида на диагностика
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#28
Публикувано 21 февруари 2012 - 15:46
при днешното каране колата ми е като нова..
Това да се чува!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#29
Публикувано 21 февруари 2012 - 22:50
добре де....а този пусти сноп за какво точно отговаря и има ли как да си го поръчам от някъде и да отидя да си го сменя...нещо упътване има ли ала бала
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#30
Публикувано 22 февруари 2012 - 00:07
Много лесно се оправя, лесно се сваля......няма нужда от поръчки, иначе може, но как се води и колко ще е ...незнам.
От там постъпва тока към стартера и идва от алтернатора. Вервай не е добре ако жужи между тях, всичко нагоре се обърква.
Лошото е че може да го направи изневиделица щото снопа е постоянно в леко движение. Другото лошо е че в същият сноп вървят и кабели от датчици...,,
От там постъпва тока към стартера и идва от алтернатора. Вервай не е добре ако жужи между тях, всичко нагоре се обърква.
Лошото е че може да го направи изневиделица щото снопа е постоянно в леко движение. Другото лошо е че в същият сноп вървят и кабели от датчици...,,
Този пост е редактиран от бай Васил: 22 февруари 2012 - 00:09
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни