
Палене на автоматик на буксир ?! Става или не?
Started by borchev, 19 Feb 2012 - 19:07:35
44 replies to this topic
#31
Posted 22 February 2012 - 00:51
.. от датчика за ниво на маслото в картера, датчик-налягане на маслото, зависи коя е версията и кабела за детонационен датчик.
Взимаш снопа от пура V8, и забравяш, ако е там проблема де.
Към хората които все още не-вярват. автоматик 722.3 на 100% пали с дърпане. лично съм пробвал на 124 300д, 126-280, 126-260, и 140-500, но не помня коя година беше, съответно незнам кой модел кутия беше- вероятно 722.4
Взимаш снопа от пура V8, и забравяш, ако е там проблема де.
Към хората които все още не-вярват. автоматик 722.3 на 100% пали с дърпане. лично съм пробвал на 124 300д, 126-280, 126-260, и 140-500, но не помня коя година беше, съответно незнам кой модел кутия беше- вероятно 722.4
#32
Posted 22 February 2012 - 09:51
Е добре де - мойта тогава защо не иска ? Кутията ми е 722.362 и с 80 даже пак неще..... от датчика за ниво на маслото в картера, датчик-налягане на маслото, зависи коя е версията и кабела за детонационен датчик.
Взимаш снопа от пура V8, и забравяш, ако е там проблема де.
Към хората които все още не-вярват. автоматик 722.3 на 100% пали с дърпане. лично съм пробвал на 124 300д, 126-280, 126-260, и 140-500, но не помня коя година беше, съответно незнам кой модел кутия беше- вероятно 722.4

България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#33
Posted 22 February 2012 - 16:31
незнам...
сега се сещам за едно пура 280 дето я дърпахме яко, стигнахме 65-70км/ч и неискаше да зацепи. сигурно нещо не беше в ред в тази кола. щото друга пура 280 я палихме така, и още от 45-50км/ч, зацепи.
лазо, ти лоста на 2 ли го слагаш, или на Д ?? от тръгването трябва да е на 2, за да тръгне от първа предавка
сега се сещам за едно пура 280 дето я дърпахме яко, стигнахме 65-70км/ч и неискаше да зацепи. сигурно нещо не беше в ред в тази кола. щото друга пура 280 я палихме така, и още от 45-50км/ч, зацепи.
лазо, ти лоста на 2 ли го слагаш, или на Д ?? от тръгването трябва да е на 2, за да тръгне от първа предавка
#34
Posted 22 February 2012 - 19:48
зависи от кутиите на едните има втора маслена помпа на опашката
и при дърпане вдига налягане и зацепва хидротрансформатора и пали
при други я няма тази помпа
и при дърпане вдига налягане и зацепва хидротрансформатора и пали
при други я няма тази помпа
#35
Posted 22 February 2012 - 21:25
Нека не забравяме,че хидротрансформатора ползва енергията от коляновия вал.Няма въртене на вала,няма хидротрансформатор,няма зацепване на дисковете.Помпата само засмуква маслото от картера.
Да потърсим друго възможно обяснение.
Да потърсим друго възможно обяснение.
Никога не оставям магарето си в калта.
#36
Posted 23 February 2012 - 18:47
не е друго задната помпа е на опашката на кутията и се върти от кардана
а той от задните гуми
но понеже е с по-малък дебит за това трябва
да вдигнеш поне 50-60 км за да може да
вдигне налягане и да зацепи хидротрансформатора
а той от задните гуми
но понеже е с по-малък дебит за това трябва
да вдигнеш поне 50-60 км за да може да
вдигне налягане и да зацепи хидротрансформатора
#37
Posted 23 February 2012 - 21:38
Че какво има в тази хидро муфа,че да зацепи,та нали тя прави налягянето,благодарение на въртеливите движения на коляновия вал.Вътре в тумбата има лопатки.не е друго задната помпа е на опашката на кутията и се върти от кардана
а той от задните гуми
но понеже е с по-малък дебит за това трябва
да вдигнеш поне 50-60 км за да може да
вдигне налягане и да зацепи хидротрансформатора
Никога не оставям магарето си в калта.
#38
Posted 24 February 2012 - 18:01
налягането го прави предната помпа
и в зависимост от оборотите хидротрансформатора
предава въртящия момен чрез тези лопантки
на първичния вал на скоростната кутия
и в зависимост от оборотите хидротрансформатора
предава въртящия момен чрез тези лопантки
на първичния вал на скоростната кутия
#39
Posted 24 February 2012 - 19:12
На него това май му е ясно, но пита как чрез другата помпа се зацепва голямата и съответно мотора....но може и да греша.
Галимацията започва от позицията на лоста, чрез когото пък вътре се пренасочват други механизми, маслени трасета, вихри и валове.........
Дилянски, ако разгледаш шийката на турбината, ще си отговориш..
Галимацията започва от позицията на лоста, чрез когото пък вътре се пренасочват други механизми, маслени трасета, вихри и валове.........
Дилянски, ако разгледаш шийката на турбината, ще си отговориш..
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#40
Posted 24 February 2012 - 21:44
При мен се наложи само един единствен път да ме палят "на ласо". Бях попрочел тук там малко информация и си виках "Аааа никога няма да е паля на дърпане, да си пребия кутията и т.н." Да ама дойде денят, в който хубаво, че бях чел това инфо. Тръгнахме и треперех докато щраках лоста на D, след няма и 5 секунди колата просто си заработи всеедно не е била гасена, без всякакви усилия от сорта на лашкане, придърпване и т.н. Колата - W124, 230CE
#41
Posted 24 February 2012 - 21:48
щраках лоста на D, след няма и 5 секунди колата просто си заработи всеедно не е била гасена, без всякакви усилия от сорта на лашкане, придърпване и т.н. Колата - W124, 230CE
Кратко точно и ясно.

Edited by бай Васил, 24 February 2012 - 21:51 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#42
Posted 24 February 2012 - 23:20
Е да ама мойта неще и с над 80 - айде обяснете ми го ?!?!При мен се наложи само един единствен път да ме палят "на ласо". Бях попрочел тук там малко информация и си виках "Аааа никога няма да е паля на дърпане, да си пребия кутията и т.н." Да ама дойде денят, в който хубаво, че бях чел това инфо. Тръгнахме и треперех докато щраках лоста на D, след няма и 5 секунди колата просто си заработи всеедно не е била гасена, без всякакви усилия от сорта на лашкане, придърпване и т.н. Колата - W124, 230CE

България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#43
Posted 25 February 2012 - 16:34
не всички имат задна помпа
в общи линии преди 90 г. имат
в общи линии преди 90 г. имат
#45
Posted 05 March 2012 - 00:44
Като се завърти задната помпа от кардана, тя прави налягане, нужно за стягането на спирачният колан. След като пакетите за първа или втора са зацепени, се завърта вала, който завърта турбината. Турбината може да предава маслено увличане както от мотора към кутията, така и обратно.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users