w208 Къде се намира филтър на климатика?
Започната от orlin, 17 фев 2012 - 15:44:17
28 мнения по тази тема
#17
Публикувано 19 април 2012 - 22:50
Около 10-15мин. по-рано се изключва A/C, вентилатора продължава да обдухва, това е при дълъг престой. Така препоръчват специалистите, въпреки че времето не е достатъчно, за да се подсуши филтъра на климатика и да се избегнат последиците от това.
И на мен така са ми казвали авто климатикаджийте
#18
Публикувано 19 април 2012 - 22:54
То че е така, така е! Ама и не е съвсем така!
На някои кори им миришат климатиците без значение какво се случва... ама смърдят, не просто миришат.
При 2та ми Мерца не се е случвало, при подмяна на филтъра на купето веднъж годишно.
Прекалено вманиачаване ми идва....
На някои кори им миришат климатиците без значение какво се случва... ама смърдят, не просто миришат.
При 2та ми Мерца не се е случвало, при подмяна на филтъра на купето веднъж годишно.
Прекалено вманиачаване ми идва....
#19
Публикувано 19 април 2012 - 23:03
Случвало ми се е при настоящата 208 когато е много горещо, ама много 39-40 градуса, страшен пек, и изгася без да съм изключил, след като колата е престояла известно време под лъчите на жаркото слънце, после като запаля, нали не съм изключвал климатика и веднага почва да духа, та един път направо издуха за няколко секунди пара!?!?
При 210-ката това за две лета не се случи, ама там има 4 филтъра
При 124-ката никога не се случи, но там пък изобщо нямаше филтър
При 210-ката това за две лета не се случи, ама там има 4 филтъра
При 124-ката никога не се случи, но там пък изобщо нямаше филтър
#20
Публикувано 20 април 2012 - 07:54
Колега а вместо да бършеш антифриз от стъклото и да доливаш защо не опиташ за сипеш от ония добавките за спиране на теч на антифриз?Да,най-вероятно е антифриз,защото от време на време се налага да доливам по малко.А климатика си работи макар,че проблема е вече от най-малко 3 години
Има доста предложения на пазара и за такива микроскопични течове са идеални спират ги 1000% още повече антифриза е токсичен...да го дишаш така в купето не е работа...
Ако някой е ползвал нека препоръча марка...
http://yacco-bulgari...E%2002-2004.pdf
това например е течност...за предпочитане е пред ония алуминови прахове ... може и от друг производител...това не съм го ползвал лично нямам впечатления
сипва се на топъл двигател...и се пуска парното на топло на макс /требва да се внимава с капачката на казанчето, като се сваля на горещ мотор/
Този пост е редактиран от polaris: 20 април 2012 - 07:56
#21
Публикувано 20 април 2012 - 08:17
Колега а вместо да бършеш антифриз от стъклото и да доливаш защо не опиташ за сипеш от ония добавките за спиране на теч на антифриз?
Има доста предложения на пазара и за такива микроскопични течове са идеални спират ги 1000% още повече антифриза е токсичен...да го дишаш така в купето не е работа...
Ако някой е ползвал нека препоръча марка...
http://yacco-bulgari...E%2002-2004.pdf
това например е течност...за предпочитане е пред ония алуминови прахове ... може и от друг производител...това не съм го ползвал лично нямам впечатления
сипва се на топъл двигател...и се пуска парното на топло на макс /требва да се внимава с капачката на казанчето, като се сваля на горещ мотор/
Така е, ако успеят да запушат пробива в радиатора се получава- временно, НО смятам, че всички които са ползвали подобни добавки са разбрали за краткосрочното действие и ще се съгласят.
За предпочитане категорично е подмяна на корозиралия радиатор. Другият вариант е компромис...
#22
Публикувано 20 април 2012 - 08:21
При Бенца не се сипва в компенсационният съд щото тя си остава там и ефекта не идва веднага ами чак след няколко доливания.
....отвийте и сипете в дебелият маркуч.
....отвийте и сипете в дебелият маркуч.
Този пост е редактиран от бай Васил: 20 април 2012 - 08:35
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#23
Публикувано 20 април 2012 - 09:26
При Бенца не се сипва в компенсационният съд щото тя си остава там и ефекта не идва веднага ами чак след няколко доливания.
....отвийте и сипете в дебелият маркуч.
Ей бай Василе пак удари десетката... подкрепям идеята има логика, просто не ми се е налагало на мерцедес да запушвам...нещо по антифриза...
Мисля е добре като се знае, че тече точно парнотое добре да се сипе пиниза и директно в маркуча дето влиза в парното...
По дълготрайността дето казва колегата зависи каква е причината може да е напукано от вибрации или корозия...но при този дебит - малко капе съм запушвал с червен пипер на прах лада...баси над 5г не мръдна и баща ми така я продаде...
може и да се окаже онова с алуминиевия прах и смес като талк е нещо да е по-добро...набива се в пукнатините и спича яко...ама тва не е лада ония клапаните за топлото може да прецака/блокира...
каквото и да е задълже бих опитал запушване с течен продукт от реномирана фирма преди да се сменя радиаторче...
ама с кой точно...добре е някой да похвали нещо ако е позлвал успешно лично...
Този пост е редактиран от polaris: 20 април 2012 - 09:27
#24
Публикувано 21 април 2012 - 10:39
Аз пък никога не го гася предварително... изпушването на пара след горещ ден ми се е случвало, но е за 2 - 3 сикунди и не е проблем. Иначе, ако искам да изсуша изпарителя, след като паркирам си пускам REST да го издуха. Лошото е, че тая влага освен във въздуха в купето - няма къде другаде да отиде и в горещ ден вместо по-добре, става по-зле. А ако всичко е наред изпарителят на климатика си има ваничка, кондензът се стича в нея, а ваничката има дренаж по който водичката изтича навън и всичко е ОК!Различно, ако ще тръгвам скоро, направо гася, ако ще стои повече време спирам климатика няколко минути преди да изгася двигателя, за да може вентилаторът да издуха студа, като по този начин се предотврятява появата на конденз и съответно миризма.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#25
Публикувано 01 юни 2012 - 17:37
Абе колеги ще може ли някои да побликува снимка точно каде се намира този прословут филтър на климатика щото отварям едно капаче с два плъзгача и вътре няма нищо, и искам да попитам освен тоя филтър има ли друг на купето примерно под тия пластмаси под предния прозорец.Благодаря предварителн,извинете става въпрос за CLK 208 2000г
#26
Публикувано 01 юни 2012 - 17:49
Възможно е някой да го е извадил, примерно предишния собственик са му досвидяли 20-30лв и е махнал задръстения филтър, без да сложи никакъв.
Снимка нямам, но се намира под жабката, в краката на пасажера. Развиваш 3 болтчета и махаш кората, след това има един черен капак с два бели плъзгача, като свалиш този черен капак трябва да видиш филтъра.
Снимка нямам, но се намира под жабката, в краката на пасажера. Развиваш 3 болтчета и махаш кората, след това има един черен капак с два бели плъзгача, като свалиш този черен капак трябва да видиш филтъра.
#27
Публикувано 01 юни 2012 - 23:53
Това го сторих ама там нямаше филтър,само там ли има филтър или има и друг които е под тия пласмаси където са вън
под предния прозорец
под предния прозорец
#28
Публикувано 02 юни 2012 - 00:36
Няма нищо под пластмасите под прозореца. Там са филтрите на по-старите модели 124 например.
На ЦЛК-то филтъра е там, където ти обясних
Слагай си един филтър и си готов.
На ЦЛК-то филтъра е там, където ти обясних
Слагай си един филтър и си готов.
#29
Публикувано 02 юни 2012 - 08:20
ОК благодаря,дано успеят в магазина да ми улучат филтъра
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни