Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

w208 Къде се намира филтър на климатика?


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#16 dpower

dpower

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210-1996 Е300D
Garage View Garage

Posted 19 April 2012 - 21:12

Около 10-15мин. по-рано се изключва A/C, вентилатора продължава да обдухва, това е при дълъг престой. Така препоръчват специалистите, въпреки че времето не е достатъчно, за да се подсуши филтъра на климатика и да се избегнат последиците от това.
  • 1
Публикувано изображение

#17 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 19 April 2012 - 22:50

Около 10-15мин. по-рано се изключва A/C, вентилатора продължава да обдухва, това е при дълъг престой. Така препоръчват специалистите, въпреки че времето не е достатъчно, за да се подсуши филтъра на климатика и да се избегнат последиците от това.


И на мен така са ми казвали авто климатикаджийте ;)
  • 0

#18 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,418 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 19 April 2012 - 22:54

То че е така, така е! Ама и не е съвсем така!
На някои кори им миришат климатиците без значение какво се случва... ама смърдят, не просто миришат.
При 2та ми Мерца не се е случвало, при подмяна на филтъра на купето веднъж годишно.

Прекалено вманиачаване ми идва....
  • 0

#19 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 19 April 2012 - 23:03

Случвало ми се е при настоящата 208 когато е много горещо, ама много 39-40 градуса, страшен пек, и изгася без да съм изключил, след като колата е престояла известно време под лъчите на жаркото слънце, после като запаля, нали не съм изключвал климатика и веднага почва да духа, та един път направо издуха за няколко секунди пара!?!? :blink
При 210-ката това за две лета не се случи, ама там има 4 филтъра ;)
При 124-ката никога не се случи, но там пък изобщо нямаше филтър :D :D
  • 0

#20 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 20 April 2012 - 07:54

Да,най-вероятно е антифриз,защото от време на време се налага да доливам по малко.А климатика си работи макар,че проблема е вече от най-малко 3 години

Колега а вместо да бършеш антифриз от стъклото и да доливаш защо не опиташ за сипеш от ония добавките за спиране на теч на антифриз?
Има доста предложения на пазара и за такива микроскопични течове са идеални спират ги 1000% още повече антифриза е токсичен...да го дишаш така в купето не е работа...
Ако някой е ползвал нека препоръча марка...
http://yacco-bulgari...E%2002-2004.pdf
това например е течност...за предпочитане е пред ония алуминови прахове ... може и от друг производител...това не съм го ползвал лично нямам впечатления

сипва се на топъл двигател...и се пуска парното на топло на макс /требва да се внимава с капачката на казанчето, като се сваля на горещ мотор/

Edited by polaris, 20 April 2012 - 07:56 .

  • 0

#21 dpower

dpower

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210-1996 Е300D
Garage View Garage

Posted 20 April 2012 - 08:17

Колега а вместо да бършеш антифриз от стъклото и да доливаш защо не опиташ за сипеш от ония добавките за спиране на теч на антифриз?
Има доста предложения на пазара и за такива микроскопични течове са идеални спират ги 1000% още повече антифриза е токсичен...да го дишаш така в купето не е работа...
Ако някой е ползвал нека препоръча марка...
http://yacco-bulgari...E%2002-2004.pdf
това например е течност...за предпочитане е пред ония алуминови прахове ... може и от друг производител...това не съм го ползвал лично нямам впечатления

сипва се на топъл двигател...и се пуска парното на топло на макс /требва да се внимава с капачката на казанчето, като се сваля на горещ мотор/



Така е, ако успеят да запушат пробива в радиатора се получава- временно, НО смятам, че всички които са ползвали подобни добавки са разбрали за краткосрочното действие и ще се съгласят.
За предпочитане категорично е подмяна на корозиралия радиатор. Другият вариант е компромис... :)
  • 0
Публикувано изображение

#22 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 20 April 2012 - 08:21

При Бенца не се сипва в компенсационният съд щото тя си остава там и ефекта не идва веднага ами чак след няколко доливания. ;)

....отвийте и сипете в дебелият маркуч.

Edited by бай Васил, 20 April 2012 - 08:35 .

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#23 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 20 April 2012 - 09:26

При Бенца не се сипва в компенсационният съд щото тя си остава там и ефекта не идва веднага ами чак след няколко доливания. ;)

....отвийте и сипете в дебелият маркуч.


Ей бай Василе пак удари десетката... подкрепям идеята има логика, просто не ми се е налагало на мерцедес да запушвам...нещо по антифриза...

Мисля е добре като се знае, че тече точно парнотое добре да се сипе пиниза и директно в маркуча дето влиза в парното...

По дълготрайността дето казва колегата зависи каква е причината може да е напукано от вибрации или корозия...но при този дебит - малко капе съм запушвал с червен пипер на прах лада...баси над 5г не мръдна и баща ми така я продаде...
може и да се окаже онова с алуминиевия прах и смес като талк е нещо да е по-добро...набива се в пукнатините и спича яко...ама тва не е лада ония клапаните за топлото може да прецака/блокира...

каквото и да е задълже бих опитал запушване с течен продукт от реномирана фирма преди да се сменя радиаторче...
ама с кой точно...добре е някой да похвали нещо ако е позлвал успешно лично...

Edited by polaris, 20 April 2012 - 09:27 .

  • 0

#24 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 21 April 2012 - 10:39

Различно, ако ще тръгвам скоро, направо гася, ако ще стои повече време спирам климатика няколко минути преди да изгася двигателя, за да може вентилаторът да издуха студа, като по този начин се предотврятява появата на конденз и съответно миризма.

Аз пък никога не го гася предварително... изпушването на пара след горещ ден ми се е случвало, но е за 2 - 3 сикунди и не е проблем. Иначе, ако искам да изсуша изпарителя, след като паркирам си пускам REST да го издуха. Лошото е, че тая влага освен във въздуха в купето - няма къде другаде да отиде и в горещ ден вместо по-добре, става по-зле. А ако всичко е наред изпарителят на климатика си има ваничка, кондензът се стича в нея, а ваничката има дренаж по който водичката изтича навън и всичко е ОК!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#25 sursur

sursur

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Град:стара загора
  • Автомобил:
    мерцедес 200 цлк

Posted 01 June 2012 - 17:37

Абе колеги ще може ли някои да побликува снимка точно каде се намира този прословут филтър на климатика щото отварям едно капаче с два плъзгача и вътре няма нищо, и искам да попитам освен тоя филтър има ли друг на купето примерно под тия пластмаси под предния прозорец.Благодаря предварителн,извинете става въпрос за CLK 208 2000г
  • 0

#26 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 01 June 2012 - 17:49

Възможно е някой да го е извадил, примерно предишния собственик са му досвидяли 20-30лв и е махнал задръстения филтър, без да сложи никакъв.
Снимка нямам, но се намира под жабката, в краката на пасажера. Развиваш 3 болтчета и махаш кората, след това има един черен капак с два бели плъзгача, като свалиш този черен капак трябва да видиш филтъра.
  • 0

#27 sursur

sursur

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Град:стара загора
  • Автомобил:
    мерцедес 200 цлк

Posted 01 June 2012 - 23:53

Това го сторих ама там нямаше филтър,само там ли има филтър или има и друг които е под тия пласмаси където са вън
под предния прозорец
  • 0

#28 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 02 June 2012 - 00:36

Няма нищо под пластмасите под прозореца. Там са филтрите на по-старите модели 124 например.
На ЦЛК-то филтъра е там, където ти обясних ;)
Слагай си един филтър и си готов.
  • 0

#29 sursur

sursur

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Град:стара загора
  • Автомобил:
    мерцедес 200 цлк

Posted 02 June 2012 - 08:20

ОК благодаря,дано успеят в магазина да ми улучат филтъра :)
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users