w208 Къде се намира филтър на климатика?
Започната от orlin, 17 фев 2012 - 15:44:17
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 февруари 2012 - 15:44
моля да ми помогнете къде се намира този филтър на климатика ? искам да я сменя че вътре става мъгла по стъклото и дори да пускам парното не се изсъхне не се оправят
#2
Публикувано 17 февруари 2012 - 18:52
Като си купиш филтър, има едно листче с инструкции в кутиите,.
Иначе се намира под жапката. Развиваш няколко кръстати болтчета да падне кората и като погледнеш нагоре, ще видиш един капак черен с бял плъзгач. Мърда се плъзгача и пада целия капак с филтъра и адски много боклуци с него.
Иначе се намира под жапката. Развиваш няколко кръстати болтчета да падне кората и като погледнеш нагоре, ще видиш един капак черен с бял плъзгач. Мърда се плъзгача и пада целия капак с филтъра и адски много боклуци с него.
#3
Публикувано 18 февруари 2012 - 14:31
благодаря за отговора
#4
Публикувано 11 март 2012 - 14:26
Колеги да попитам този говорител за какво служи?Не е свързан никъде?
http://americanec.sn...620568.26592963
http://americanec.sn...620568.26592963
LAS VEGAS
#5
Публикувано 11 март 2012 - 18:02
Това не е фабрично там, предполагам, че е имало някакъв car kit за телефон, който евентуално след това е бил свален.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#6
Публикувано 13 април 2012 - 11:38
Колега orlin оправи ли се положението с мъглата по стъклото след като смени филтъра? Аз колкото и да го сменям този филтър(и обикновен и с активен въглен слагам) стъклото ми постоянно става едно такова като мазно особено в долният край около отворите от които духа.
#7
Публикувано 15 април 2012 - 15:29
Ако е мазно - много е вероятно да имаш теч от вътрешния радиатор и да ти пръска от антифриза във въздуха (след филтъра), което полепва по стъклото.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#8
Публикувано 17 април 2012 - 11:27
Така ми беше казал и на мен един майстор ,но си мислех че ме будалка нещо,всъщност той ми каза че изпуска фреон. Лесно ли се стига до този вътрешен радиатор да му хвърля едно око?
#10
Публикувано 17 април 2012 - 18:16
След като изгледах клипчето,вече не ме дразни този проблем с мазното . Забърсвам си го търпеливо с парцалчето,отнема ми около 9 сек. и чиста работа.
#11
Публикувано 17 април 2012 - 22:57
Ако е фреон - могат да ти го засекат в някой сервиз за климатици - слагат някакво вещество в системата, завъртат компресора и със специален уред мерят, дали от някъде изтича. Обаче - дали е фреон или антифриз - какво ти дреме - разглобяването е едно и също! Нали ги видя, че двата радиатора са почти един до друг
Освен това, ако е фреон, ще изгуби налягане и климатикът няма да духа студено през лятото, така че много бързо ще разбереш, дали е фреон или антифриз
Освен това, ако е фреон, ще изгуби налягане и климатикът няма да духа студено през лятото, така че много бързо ще разбереш, дали е фреон или антифриз
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#12
Публикувано 18 април 2012 - 21:30
хантифриз е 99% съм сигурен
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#13
Публикувано 19 април 2012 - 08:27
Да,най-вероятно е антифриз,защото от време на време се налага да доливам по малко.А климатика си работи макар,че проблема е вече от най-малко 3 години,въпреки,че два три пъти ми се случи миналото лято да почва да духа студено чак след около 10-15 мин. Иначе и през зимата го пускам по 5 мин. на 2-3 седмици ,вчера пак го пуснах и няма проблем климатика. Сега се сетих да попитам вие как спирате климатика ? От копчето,малко преди да загасите колата(за да има време да спре компресора) или направо я гасите както си работи климатика?Аз направо я гася,мноооого рядко го спирах от копчето миналото лято,защото някой ми беше казал,че така е по-добре.
Този пост е редактиран от galinikos: 19 април 2012 - 08:32
#14
Публикувано 19 април 2012 - 08:57
Направо гася аз
#15
Публикувано 19 април 2012 - 18:28
Различно, ако ще тръгвам скоро, направо гася, ако ще стои повече време спирам климатика няколко минути преди да изгася двигателя, за да може вентилаторът да издуха студа, като по този начин се предотврятява появата на конденз и съответно миризма.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни