Акумулатор - колко ампера?
Започната от amgsport, 11 фев 2012 - 18:48:05
57 мнения по тази тема
#16
Публикувано 13 февруари 2012 - 17:37
#17
Публикувано 13 февруари 2012 - 21:33
Да не те разстройвам, ама за моята кола от сайта на VARTA информацията не е коректна.
Колегата по-добре да даде номера на шасито и ще видим какво пише в EPC. Не за всички има данни там, но има голяма вероятност да е написано.
Колегата по-добре да даде номера на шасито и ще видим какво пише в EPC. Не за всички има данни там, но има голяма вероятност да е написано.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#18
Публикувано 13 февруари 2012 - 21:50
#19
Публикувано 13 февруари 2012 - 23:14
Не знам, аз гледам в EPC-то - там ми е по-достоверно
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#20
Публикувано 14 февруари 2012 - 20:40
При поставяне на по-малък от необходимото винаги рискуваш да не достигне ток. Да, стартовия е важен при палене, но и цялостната издръжливост също е важна - сега зимата се ползват доста консуматори в колата - подгряване на седалките, всички светлини светят постоянно, подгряване на задното стъкло, ако ползваш REST функцията на климатика и т.н., ако живееш в града - караш често на къси разстояния и често може да не успее да се зареди изцяло.
В тези коли има електроника, която започва да блокира функции, когато има недостиг на ток.
Ако сложиш по-голям от предписаното - винаги рискуваш алтернатора да не може да го зареди напълно. А оставиш ли го недозареден за дълго време - ще се скапе за по-малко от гаранционния срок. А нали се сещаш, че никой производител няма да признае гаранция на акумулатор, който е монтиран в автомобил, който не е подходящ за съответния акумулатор.
Максимално допустимия марж в тока на акумулатора може да ти бъде 5%, което при фабрично предвидени 100Ah ще рече че ти трябва от 95Ah до 105Ah.
Отново ще кажа - всеки сам си решава, но аз познавам доста хора, които са си патили от използването на неправилния акумулатор и не познавам нито един човек, който да е имал проблем от използването на правилен
няма такъв момент някои да не ти признае гаранцията ако си сложил по голям акумолатор .проблем е ако сложиш по малък
#21
Публикувано 14 февруари 2012 - 20:47
има таблици ,препоръчителни какъв акумолатор трябва да се ползва според кубатурата на мотора .аз я имам таблицата за една марка акумолатори но няма как да я плиосна тука ,кадето и да попитате търговец които продава акумолатори ще ви поясни .А ако си куоите от някои от мрежата на АУТО БОКС и ако има проблем може да се замени в всеки един от центровете без значение от кой град в страната сте го закупили
#22
Публикувано 15 февруари 2012 - 00:32
Говорите си всички, спорите си и всички сте прави, защо???
Пропускате фактът, че НЯКОИ, далеч не всички, а само някои мерцедеси са поръчани от завода с ОПЦИЯТА : "Акумулаторна батерия с увеличен капацитет" тази опция си има и номер даже, излизащ при проверка на ВИН-а на конкретния автомобил. Това са автомобили, обикновено с повечко екстри, съответно харчещи повечко ток
И Илийката е прав, да твърди че трябва 100Ач батерия, щото неговото ЦЛК най-вероятно я има тази опция. И другите са прави, както и хората от Варта и от Банер, да препоръчват по-малки акумулатори, все пак за въртенето на 2000-кубиков 4 цилиндров БЕНЗИНОВ двигател не е нужен кой знае колко огромен акумулатор.
Пропускате фактът, че НЯКОИ, далеч не всички, а само някои мерцедеси са поръчани от завода с ОПЦИЯТА : "Акумулаторна батерия с увеличен капацитет" тази опция си има и номер даже, излизащ при проверка на ВИН-а на конкретния автомобил. Това са автомобили, обикновено с повечко екстри, съответно харчещи повечко ток
И Илийката е прав, да твърди че трябва 100Ач батерия, щото неговото ЦЛК най-вероятно я има тази опция. И другите са прави, както и хората от Варта и от Банер, да препоръчват по-малки акумулатори, все пак за въртенето на 2000-кубиков 4 цилиндров БЕНЗИНОВ двигател не е нужен кой знае колко огромен акумулатор.
#23
Публикувано 15 февруари 2012 - 02:21
Да така еГоворите си всички, спорите си и всички сте прави, защо???
Пропускате фактът, че НЯКОИ, далеч не всички, а само някои мерцедеси са поръчани от завода с ОПЦИЯТА : "Акумулаторна батерия с увеличен капацитет" тази опция си има и номер даже, излизащ при проверка на ВИН-а на конкретния автомобил. Това са автомобили, обикновено с повечко екстри, съответно харчещи повечко ток
И Илийката е прав, да твърди че трябва 100Ач батерия, щото неговото ЦЛК най-вероятно я има тази опция. И другите са прави, както и хората от Варта и от Банер, да препоръчват по-малки акумулатори, все пак за въртенето на 2000-кубиков 4 цилиндров БЕНЗИНОВ двигател не е нужен кой знае колко огромен акумулатор.
#24
Публикувано 15 февруари 2012 - 08:55
Определено, екстрите са основният фактор при определяне на ампеража! Защо?
Защото,примерно 300 л бензинов шестак, не пали със 100 амперов акумулатор със сецнат стартов ток, за него предостатъчно стигат и 75 ампера . Колкото по мощна е вградената батерия заводски, толкова по як е и алтернатора! А всичко това е заради екстрите!
Моя нищо и никакъв 4так 2.2 е със заводски поставен 100 амперов. ....що....като на него прекрасно му стигат и 64 ампера?
+ за Алфонсо...
Защото,примерно 300 л бензинов шестак, не пали със 100 амперов акумулатор със сецнат стартов ток, за него предостатъчно стигат и 75 ампера . Колкото по мощна е вградената батерия заводски, толкова по як е и алтернатора! А всичко това е заради екстрите!
Моя нищо и никакъв 4так 2.2 е със заводски поставен 100 амперов. ....що....като на него прекрасно му стигат и 64 ампера?
+ за Алфонсо...
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#25
Публикувано 15 февруари 2012 - 14:31
Говорите си всички, спорите си и всички сте прави, защо???
Пропускате фактът, че НЯКОИ, далеч не всички, а само някои мерцедеси са поръчани от завода с ОПЦИЯТА : "Акумулаторна батерия с увеличен капацитет" тази опция си има и номер даже, излизащ при проверка на ВИН-а на конкретния автомобил. Това са автомобили, обикновено с повечко екстри, съответно харчещи повечко ток
И Илийката е прав, да твърди че трябва 100Ач батерия, щото неговото ЦЛК най-вероятно я има тази опция. И другите са прави, както и хората от Варта и от Банер, да препоръчват по-малки акумулатори, все пак за въртенето на 2000-кубиков 4 цилиндров БЕНЗИНОВ двигател не е нужен кой знае колко огромен акумулатор.
И си прав и грешиш.
И сега ще поясня защо:
- 1 - Защо w221 5.5L има 2 акумолатора 55ah и 105ah, отговор: за стартиране на двигателя 55 е предостатъчно но какво ще захрани стандартното обурудване ако няма 105 в багажника. - 2- някои да е виждал W209 с акумолатор под 100, аз не съм. - 3 - един Мерседес винаги е с много електроника и пакети та дори и наи базовия, тук не включвам A , B и други уж Мерседеси.
Този пост е редактиран от hvkirov: 15 февруари 2012 - 14:38
#26
Публикувано 23 ноември 2012 - 11:04
Не знам, аз гледам в EPC-то - там ми е по-достоверно
Би ли погледнал за моя Мерц какво дава,като ти остане време?
WDB1242261A552678 3
Ще ми се да сложа този,който е по датата,че в момента съм с 85ah и все е долу...
Благодаря предварително!
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#27
Публикувано 28 ноември 2012 - 09:26
Би ли погледнал за моя Мерц какво дава,като ти остане време?
WDB1242261A552678 3
Ще ми се да сложа този,който е по датата,че в момента съм с 85ah и все е долу...
Благодаря предварително!
Някой може ли да помогне? По дата дават 62А или 100А, има доста разлика...евентуално по алтернатора мога ли да разбера, и ако може как?
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#28
Публикувано 28 ноември 2012 - 10:01
в момента съм с 85ah и все е долу...
Как така 'все е долу'? 85 не е малко и ако е изправен, не би трябвало да пада. Да не би в покои да има няква консумация и да го мори ?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#29
Публикувано 28 ноември 2012 - 10:27
Мерил съм го,уж няма показваше по спомен 0.04 нещо от сорта. 2-3 дни, като не го карам и не може да завърти. 2 пъти в месеца му правя по 400км на дълго. Няма мъртва клетка. Да меря ли, да зареждам ли,друг ли да търся,седя и си мисля...а, понякога само си седя...
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#30
Публикувано 28 ноември 2012 - 11:58
Ако си сигурен че батерията ти е чук, друго не ти остава освен да ревизираш стартера.
........често от изместване на оста, поради износени втулки или лагери, ротора започва да докосва статора и въртенето се влошава.
........често от изместване на оста, поради износени втулки или лагери, ротора започва да докосва статора и въртенето се влошава.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни