Акумулатор - колко ампера?
Започната от amgsport, 11 фев 2012 - 18:48:05
57 мнения по тази тема
#46
Публикувано 26 септември 2017 - 19:45
Забравих да напиша, че трябва да е AGM. И автомобила е без SBC.
Забравих да напиша, че трябва да е AGM. И автомобила е без SBC.
Забравих да напиша, че трябва да е AGM. И автомобила е без SBC.
#47
Публикувано 27 септември 2017 - 07:41
Вземи си Exide AGM 95 или 100 ампера и ще заспиш, няма да го мислиш повече поне 5 години ако не и повече. Четох, че тези акумулатори изкарват почти колкото оригиналните. На моя ЦЛС оригиналния изкара 10 години, аз го махнах.
#48
Публикувано 27 септември 2017 - 07:47
Предложиха ми Bosch AGM с тези параметри с отстъпката 298лв.без да връщам стария.Ще погледна и Exide.
#49
Публикувано 27 септември 2017 - 09:37
Exide са по-високо качество от Бош. И ще струва към 330лв зависи от отстъпката ти.
#50
Публикувано 27 септември 2017 - 12:25
интересно е твърдението ти че една марка е по добра от друга. на какво се основава то?
#51
Публикувано 27 септември 2017 - 13:30
Благодаря ви колеги. Понеже купих колата с обикновен акумолатор/74ah 680стартов ток/ и пада доста бързо. Не знам какъв е оригиналния акумолатор, не знам и този на колко години е.В магазините един ми казва обикновен друг AGM, за това се допитах до вас. След отговора на prokopi69 се подразних малко на отговора и отидох до бившия Балканстар и се оказа, че акумолатора трябва да е 95ah 850стартов ток на този автомобил. Отново БЛАГОДАРЯ за вашите бързи отговори.
Колега,ти провери ли стария си акумулатор дали е изправен и защо пада бързо?Провери ли зареждането на автомобила?Провери ли за оттечки след "заспиването"на автомобила?
#52
Публикувано 27 септември 2017 - 20:31
Няма оттечка и зарежда от 13,4 на празен ход до 14 над 1000 оборота.Предполагам защото е обикновен а не AGM и е по малък ампераж/74ah/,и понеже се пали на ден по поне 15 пъти, явно не смогва да се дозареди добре.Последната седмица като паднаха температурите сутрин при първия старт акумулатора е на 11,8 волта. При завъртане на стартера пада на 7 волта. Днес го заредих и колкото изкара, понеже както писъх не знам на колко години е акумулатора. Вариантите са или Бош 298лв или Ehide за 330лв. Провериха ми акумолатора в сервиз и казаха, че не му е паднал ампеража/показа 600ah,при 680 нов/. Просто трябва да се зареди.
#53
Публикувано 27 септември 2017 - 21:41
Tака се получава, защото по принцип релето ти поддържа напрежение достатъчно за AGM акумулатор, но недостатъчно за обикновен акумулатор. Необходимото напрежение за зареждане на AGM батерия е около 2,25V - 2,30V за клетка, а необходимото напрежение за зареждане на обикновена батерия е 2,4V за клетка, което в случая прави 14,4V
Нещата ще си дойдат на мястото с един AGM акумулатор.
Нещата ще си дойдат на мястото с един AGM акумулатор.
#54
Публикувано 28 септември 2017 - 09:43
Боко,
Благодаря!
Отговори ми на въпрос, който ме мъчи от както взех 204ката
На теория няма разлика между теория и практика, но на практика има
#55
Публикувано 28 септември 2017 - 10:57
А така, да почерпиш довечера
#56
Публикувано 09 октомври 2017 - 08:44
Днес купих акумолатор Bosch S5 AGM 95Ah 850 стартов ток с отстъпките за 294лв.
#57
Публикувано 07 януари 2018 - 21:19
Момчета, има ли някаква индикация на таблото когато в акумулатора няма достатъчно ток?
Или само с мултицет може да се разбере?
#58
Публикувано 13 януари 2018 - 11:39
Изненадващо никой не знае. За тези като мен, да знете, че има звуков сигнал...без съобщение на таблото.
Доста объркващо е колата да издава звуков сигнал без да разбираш за какво е.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни