
Проблем с W163/ 320 дебитомер???
Започната от ionata, 07 фев 2012 - 11:57:25
53 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 февруари 2012 - 11:57
Добър ден колеги, имам Мерцедес МЛ320 бензин производство 1999г. Колата има газов инжекцион. Та относно проблема, колата започна да не върви на бензин, на газ също не не чак толкова усезаемо. Когато е на бензин и натисна разко педала на газта, колата вдига обороти но не върви и не превключва, започва да свети "check engine" и да работи на по-малко цилиндри. Първият път като направи този номер, майсторите я гледаха и ми казаха, че е от карането на газ и са се запушили дюзите. Изчистиха ги с ултразвукова ваничка и не знам какво още. Бяха я поразглобили бая. След като я сглобиха колата се оправи по отношение на вървене и високите обороти, но се прецакаха ниските. Започна да гасне и да не ги държи равномерни. Отидох в оторизиран сервиз на мерцедес където ми казаха, че е дросовата клапа, след като я изчистиха и реголираха се оправиха и ниските обороти, но ми казаха, че дебитомера ми е заминал и не отчита точно. Закубих друг дебитомер втора употреба който тестваха отново със стар дигноза и си работеше идеално. Покарах колата 2 седмици и проблема с високите обороти отново се появи, след закачане отново със стар диагнозата показа че "miss fire" и то всеки път първо на 4-ти цилиндър. Хората от сервиза ми казаха, че отново е дебитомер, но пробвах старият ми, който преди това бяха казали, че не отчита правилно, но иначе работи и когато я закрах там колата нямаше проблем с високите обороти, но не се оправи и пак дава същата грешка.
Някой може ли да ми помогне или да ме посъветва къде да ида да видя какво му е точно, защото газачийте ми казаха,че компютара на газта взима данните от този на бензина, съответно би трябвало и на газ да прави такъв проблем, а то не го прави или поне не до таква степен, че да излизат грешки и тн.
Благодаря предварително
Някой може ли да ми помогне или да ме посъветва къде да ида да видя какво му е точно, защото газачийте ми казаха,че компютара на газта взима данните от този на бензина, съответно би трябвало и на газ да прави такъв проблем, а то не го прави или поне не до таква степен, че да излизат грешки и тн.
Благодаря предварително
#2
Публикувано 07 февруари 2012 - 16:23
0888706804 -това е телефона на Васил,диагностика от сервиза на Петко.Обади му се и му обясни,да видим какво ще каже.Ако решиш отиди при него.Може и да потърсиш Лазо и Хари от форума,чувам много добри отзиви за тях,но за съжаление трябва да им потърсиш координатите сам.
#3
Публикувано 07 февруари 2012 - 17:04
последната ти грешка показва
че е по вероятно да имаш проблем с
свещ кабел или бубина на 4 цилиндър
малко вероятно е да е от дебитомера
че е по вероятно да имаш проблем с
свещ кабел или бубина на 4 цилиндър
малко вероятно е да е от дебитомера
#4
Публикувано 07 февруари 2012 - 18:02
Да де, ама хората, провериха свещите, кабелите, бобините и не знам си още какво, та даже ми казаха, че са го отваряли да погледнат веригата дали не е разстегната, че можело и от нея да е. След като провериха всичките тези неща казаха, че е дебитомера ОТНОВО
#5
Публикувано 08 февруари 2012 - 11:28
Казваш че проблема с високите обороти отново се е появил след чистенето на дюзите. Забелязал ли си обаче, дали когато е загряла колата мотора работи добре или поне малко по-добре на бензин отколкото като е студена. При мен след 50 000 км. на газ има същия проблем с дюзите, но когато двигателя е топъл почти не се забелязва. Предполагам че при теб отново се касае за запушване на дюзи или поне на една от тях. Аз се примирих с невъзможността да изфорсираш мотора когато е студен и го карам много внимателно докато не загрее или превключи на газ. Ако загаси някой цилиндър, спирам гася двигателя и после го паля отново. Превключването на скоростите и при мен е затруднено когато не работи някой цилиндър и мотора не може да влезе в обороти. За момента съм решил да не чистя дюзите защото ефекта е краткотраен при положение че 95% от времето двигателя работи на газ. Би ли споделил колко хиляди километра показва твоята кола. Питам, защото са инспектирали веригата ти и доколкото разбрах не е разтегната. Интересно ми е на какви километри се разтяга!
#6
Публикувано 08 февруари 2012 - 11:40
Ами колега, на километража ми показва 195 000 км., ама не ми се вярва да е на толкова, все пак е кола на 13г. Съгласен съм с теб, че ако съм минал 50 000км на газ може да има запушване или нещо такова, ама съм я карал има няма 7 макс 8 000км. на газ, а и не я карам само на газ, защото газовата ми уредба е настреоена да пали на бензин, след това доката стигне 45 градуса температура, чак тогава да прехвърля и даже ако е на място няма да прехвърли, ами трябва да я изворсираш до 2000 оборота и тогава, другото което е , че колата като я карам (преди да се развали) като настъпиш педала и мине над 4800 оборота минава автоматично на бензин и после пак на газ, така че не съм я карал мн мн на газ. Пък и дори след чистенето на дези дюзи съм минал едва 200 или 300 км. , не ми се вярва пак да е бил това проблема. Майсторите които първи я правиха, които чистиха дюзите, след поставянето на вече почистените такива, не се оправи колата мн мн, а след като разглобиха половината кола, не можаха да кажат от какво е и я згобиха и тя се оправи, но никои не разбра от какво точно се е оправила.
Колкото до това и на топло и на студено все един и същ си е проблема, лошото е че и на газ не върви както преди и пак се спъва на високите обороти не е чак толкова колкото на бензин но все пак го има. Мериха и безниновата помпа- не е от нея, работи си в нормални стойности. Откачиха и компютъра на газовата , за да не би случайно нещо да не бърка компютъра на бензина, но уви и от това не е.
Един колега от форума ми каза за негов подобен проблем, само че с Мерцедес С220 дизел. След завъртане на някакви вакумни клапани, колата се е оправила, но тези вакумни клапани се намирали покрай компресора му. Не знам дали аз имам такива и дали някой може да ми каже дали е от тях.
Колкото до това и на топло и на студено все един и същ си е проблема, лошото е че и на газ не върви както преди и пак се спъва на високите обороти не е чак толкова колкото на бензин но все пак го има. Мериха и безниновата помпа- не е от нея, работи си в нормални стойности. Откачиха и компютъра на газовата , за да не би случайно нещо да не бърка компютъра на бензина, но уви и от това не е.
Един колега от форума ми каза за негов подобен проблем, само че с Мерцедес С220 дизел. След завъртане на някакви вакумни клапани, колата се е оправила, но тези вакумни клапани се намирали покрай компресора му. Не знам дали аз имам такива и дали някой може да ми каже дали е от тях.
#7
Публикувано 08 февруари 2012 - 13:06
Вили ти ли си бре?
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01

#8
Публикувано 08 февруари 2012 - 13:49
Да баце, аз съм

#9
Публикувано 08 февруари 2012 - 13:58
Предполагам, че няма да ти коства много да вземеш още едно мнение от колегите ХаРи и Лазар, имат сервиз, не че ги хвалим, но поне са хора от клуба (някой даже в управата
)...може да се разбереш с тях.

ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01

#10
Публикувано 08 февруари 2012 - 14:01
Давай някакви кординати да им се обаждам да видя какво ще става, че започвам да откачам вече :Р Къде им е сервиза? Ти как си?
#11
Публикувано 08 февруари 2012 - 14:13
http://forums.mbclub...%D1%85%D0%B0pu/ Хари - В профила му му има и телефона, обади му се, ако не е чел вече темата ти, обясни му, едва ли ще ти откаже 
А сервиза е в Люлин до Кауфланд, ама 15 км, няма да те бутнат

А сервиза е в Люлин до Кауфланд, ама 15 км, няма да те бутнат

Този пост е редактиран от eMs1: 08 февруари 2012 - 14:16
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01

#12
Публикувано 08 февруари 2012 - 23:47
Същия ефект като при теб колега се получи и при мен и то след първите 5 000 км. От тогава автомобила е все с тези проблеми при студен старт. Когато е топъл мотора, няма грижи с изфорсирането и високите обороти. Като чета твоите мнения обаче почвам да се съмнявам че проблема е в дюзите. Ще следя развитието на темата с интерес.
Между другото всички ГИ са направени да палят винаги на бензин. От софтуера на ГИ може също да се настрои и над какви обороти двигателя да минава на бензин с цел по-ефетивно изпреварване да речем. Това обаче не може да гарантира че бензиновите инжектори няма да се задръстят. Различните коли които съм карал по различен начин "реагират" на газта. Някои придобиват проблеми след първите километри на газ а други и след 70 000 км. нямат никакви грижи.
Между другото всички ГИ са направени да палят винаги на бензин. От софтуера на ГИ може също да се настрои и над какви обороти двигателя да минава на бензин с цел по-ефетивно изпреварване да речем. Това обаче не може да гарантира че бензиновите инжектори няма да се задръстят. Различните коли които съм карал по различен начин "реагират" на газта. Някои придобиват проблеми след първите километри на газ а други и след 70 000 км. нямат никакви грижи.
#13
Публикувано 08 февруари 2012 - 23:54
За тези километри инжекторите в никакъв случай не могат да се задръстят.Но от разни ултразвукови ванички могат!Най-добре е както предложих по-горе да се посъветвате с професионалист.
#14
Публикувано 09 февруари 2012 - 09:54
А дали misfire-а не идва от недостатъчен дебит на изпарителя на газовата уредба?
При мен това е и до момента съществуващ проблем - при рязко настъпване колата гаси цилиндър и се налага рестарт.
С дизагностика показва точно misfire. Ако не я рестартираш, колата просто си работи на по-малко цилиндри.
Проблема се появява само при каране на газ.
При мен това е и до момента съществуващ проблем - при рязко настъпване колата гаси цилиндър и се налага рестарт.
С дизагностика показва точно misfire. Ако не я рестартираш, колата просто си работи на по-малко цилиндри.
Проблема се появява само при каране на газ.
#15
Публикувано 09 февруари 2012 - 10:10
Колеги съгласен съм с всеки от Вас поотделно, но при мен не иска да върви ни на бензин ни на газ. Просто на газ е съвсем малко по -добре и не дава грешка, иначе пак не върви. Колкото до колегата Blago, и при мен в началото го правише този номер с missfire на газ, но след като ми увеличиха налягането (не съм 100% сигурен) на изпарителя, колата се оправи, но това беше само на газ и то при обороти над 4000, още в началото като сложих ГИ.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни