Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Питане за автоматични скорости в снега


  • Please log in to reply
44 мнения по тази тема

#31 Kosio 72

Kosio 72

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:ДОБРИЧ
  • Интереси:ФУТБОЛ,РИБОЛОВ
  • Автомобил:
    S 124 Е250D OM605.911 722.434

Публикувано 14 февруари 2012 - 09:10

<p>

Можеш да го правиш, както го правиш и с ръчни скорости...
Например при изпреварване, когато за кратко ти трябва повече мощност, за да набереш скорост - дърпаш на 3 или на 2, зависи от баира и като задминеш - връщаш на D.


Здравейте
Добре ама като натиснеш рязко кикдауна и той ли се включва и връща назад една предавка.Не става ли много сложно за АСК.В момента го пробвам само за спускане (да не се ускорява) и за изкачване( да не превключва) на едни заледени улици.
П.П.
В нащо село минаваме за възпитани.

Този пост е редактиран от Kosio 72: 14 февруари 2012 - 22:42

  • 0
ЖЕЛАЯ ВИ БЕЗСМЪРТИЕ

#32 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 14 февруари 2012 - 11:33

Често когато автомата не е настроен добре или има минимален дефект,е голямо улеснение да му помогнеш с ръчния вариант,за по бързо сваляне на предавките,като после веднага си минаваш на D.Налага се при аварийно изпреварване.Проблема често идва поради липсата на синхронизация м/у задния и предния вал на кутията.В съвременните кутии проблема е решен,ма за по-старите модификации,си остава.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#33 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2012 - 14:50

Ми те затова и по-новите кутии вече все по-често нямат такива опции за избор на макс. предавка.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#34 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 14 февруари 2012 - 15:23

При типтроника пак е така Илийка.Поставяш на 3-та да речем ръчно и пак повече от нея не включва.
  • 0

#35 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2012 - 16:07

При типтроника пак е така Илийка.Поставяш на 3-та да речем ръчно и пак повече от нея не включва.


Кой типтроник брат?
Защото на моята, ако кажем че е типтроник, не е така, сменя си сама.
  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#36 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 14 февруари 2012 - 16:55

На W220 мисля,че кутията е 722.6.От лоста ръчно слагах на 3 да кажем и повече не качваше на по-горна предавка.

Този пост е редактиран от Ivan W210: 14 февруари 2012 - 17:03

  • 0

#37 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2012 - 17:06

Кой типтроник брат?
Защото на моята, ако кажем че е типтроник, не е така, сменя си сама.


И на 203 е 722.6 , сменя си сама, но ако я оставиш на 3 ще сменя сама само до 3, т.е. Не е истински типтроник с лопатки на волана и ръчен режим. Контрола е само до някъде
  • 0

#38 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 14 февруари 2012 - 19:56

На W220 мисля,че кутията е 722.6.От лоста ръчно слагах на 3 да кажем и повече не качваше на по-горна предавка.


от лоста със стрелките настрани може да я сложиш на 3та, но като стигне оборотите и продължиш с газта ще превключи сама
  • 0

#39 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 14 февруари 2012 - 20:25

от лоста със стрелките настрани може да я сложиш на 3та, но като стигне оборотите и продължиш с газта ще превключи сама


Имаш предвид, че ти качва предавка, ако за дълго време я вкараш в критично високи обороти ли (т.е. червената зона)?

Този пост е редактиран от Praetorian: 14 февруари 2012 - 20:25

  • 0

#40 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 15 февруари 2012 - 08:19

от лоста със стрелките настрани може да я сложиш на 3та, но като стигне оборотите и продължиш с газта ще превключи сама


Да...и аз съм на това мнение.

А колеги някой от вас може ли да сподели ако е по наясно отнсно"sequentronic" кутията на w203,с такава съм и не разбирам на моменти защо някои казват,че била" полуавтоматична" изобщо каквато и да е информация.Благодаря
  • 0

#41 kaisa

kaisa

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    W211, 320CDI, V6, 4-MATIK, AVANGARD, FACELIFT
    W212, 350bluetec, 4-matik, facelift, AMG

Публикувано 15 февруари 2012 - 09:28

Ще използвам темата и аз да попитам един може би глупав въпрос: колата е W211, 4-matic с типтроник от лоста (не с планки от волана), та като съм на "D", т.е. в автоматичен режим, качва и сваля предавките, но индикацията на дисплея си остава само D, kak мога да разбера на коя скорост съм, или трябва да ги броя? Но тогава трябва да знам на коя тръгва, а по-нагоре в темата доста се обърках с тея C=E=S и т.н. То за какво ли ми е и да знам, но ми стана интерестно. Между другото, моята е с режими "C" и "S", книжката ми е на френски и нищо не отбирам, но май пише за C-comfort и за S-sport. Също тези режими само върху оборотите на превключване ли влияят или и върху окачването и волана, че чувам всякакви мнения, но ми се струват несериозни и слабо обосновани.
  • 0
Див човек и силен вятър, нищо не мое ги спре!!

#42 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 февруари 2012 - 10:01

Колега, нужно ли е да виждаш на коя скорост си? :) - Да, седи си само на "D", не ти показва на коя скорост си в момента.
По-горе е обяснено за "C" и "S" доста ясно и тези режими оказват влияние върху смяната на скоростите, на окачването може да ти влияе "Airmatic" - а, ако имаш.
  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#43 hvkirov

hvkirov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    Mercedes CL203 C230k converted to CLC

Публикувано 15 февруари 2012 - 14:23

Колега kaisa прочети внимателно какво съм написал по-нагоре като обяснение за обозначението. Номерът на предавката се изписва само когато има пакет за превключване от волана или режим M при AMG , или единствено го виждаш при режим на типтроника.

За поведението на волана и окачването има значение не на коя скорост си, а колко бързо се движи колата. И това е само ако имаш съответните пакети.

Този пост е редактиран от hvkirov: 15 февруари 2012 - 18:35

  • 0

#44 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 360 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 15 февруари 2012 - 15:15

Ще използвам темата и аз да попитам един може би глупав въпрос: колата е W211, 4-matic с типтроник от лоста (не с планки от волана), та като съм на "D", т.е. в автоматичен режим, качва и сваля предавките, но индикацията на дисплея си остава само D, kak мога да разбера на коя скорост съм, или трябва да ги броя? Но тогава трябва да знам на коя тръгва, а по-нагоре в темата доста се обърках с тея C=E=S и т.н. То за какво ли ми е и да знам, но ми стана интерестно. Между другото, моята е с режими "C" и "S", книжката ми е на френски и нищо не отбирам, но май пише за C-comfort и за S-sport. Също тези режими само върху оборотите на превключване ли влияят или и върху окачването и волана, че чувам всякакви мнения, но ми се струват несериозни и слабо обосновани.

Премести лоста на ръчен режим и в този момент ще ти светне на таблото на коя скорост си в момента... А С и S влияе само на скоростите.
  • 0

#45 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 488 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 февруари 2012 - 18:27

Ще използвам темата и аз да попитам един може би глупав въпрос: колата е W211, 4-matic с типтроник от лоста (не с планки от волана), та като съм на "D", т.е. в автоматичен режим, качва и сваля предавките, но индикацията на дисплея си остава само D, kak мога да разбера на коя скорост съм, или трябва да ги броя? Но тогава трябва да знам на коя тръгва, а по-нагоре в темата доста се обърках с тея C=E=S и т.н. То за какво ли ми е и да знам, но ми стана интерестно. Между другото, моята е с режими "C" и "S", книжката ми е на френски и нищо не отбирам, но май пише за C-comfort и за S-sport. Също тези режими само върху оборотите на превключване ли влияят или и върху окачването и волана, че чувам всякакви мнения, но ми се струват несериозни и слабо обосновани.

Тези са безброй варианти и интересното е, че досега не съм виждал книжка да съвпада с наличното в автомобила (в моя случай поне нямаше нищо общо - освен, че описаните режими не съвпадаха като означения (като функция не знам), а и перата на волана работеха по различен от описания начин - двете работеха еднакво в зависимост от това да ли ги натискаш откъм периферията или откъм вътрешната страна, а не ляво-дясно с различна функция).

На въпроса: "D" пише на дисплея винаги когато селектора е в положение D, без да до съветваш към + или -, вкл. и от перата на волана и режима е различен от "М" (виж по-долу).
"S" при мен беше "Стандарт", втория не помня - май W (winter, но дали не бъркам с цедката...), а третия режим беше "М" - Ръчно (Manual) - те тук пише на коя предавка си и има защо - на този режим ги сменя само надолу (когато паднат оборотите на мотора под определените и водача не премине ръчно на по-долна предавка) и КАКВА ГРЕДА СЪМ ЯЛ ПО ВРЕМЕ НА ИЗПРВАРВАНЕ... не искам да си спомням - нали си на ръчно и в едим момент колата спира да ускорява и те чака да смениш предавка... а аз изобщо не очаквах, че е свалил една надолу.

Та оптимално за мен е така: Цъкаш на D, когато имаш нужда се подготвяш предварително с "-" (една или 2 предавки надолу, но без да превключваш на М - ръчен). Така автомата си ги реди нагоре сам в зависимост от това колко газ си подал.

Този пост е редактиран от Momchil: 15 февруари 2012 - 18:29

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни