Питане за автоматични скорости в снега
Започната от mechoka 77, 07 фев 2012 - 10:49:23
44 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 февруари 2012 - 10:49
Здравете някой може ли да ми поясни защо при движение на заледен път и превъртане на гумите при ускорение автомата не сваля по ниска предавка и оборотите не надвишават 2000.Когато се ускорява плавно колата набира и над тези обороти.Колата е 200це.
#2
Публикувано 07 февруари 2012 - 11:00
Пробвай на другия режим и като натиснеш по рязко газта?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 07 февруари 2012 - 11:10
Ще пробвам.Когато се вижда( Е )в какъв режим е автомата(S e скрито под копчето) и обратно.
#4
Публикувано 07 февруари 2012 - 13:24
Не сваля предавка и не вдига обороти, защото така ще имаш повече мощност към колелата, което е предпоставка за поднасяне...
То и с ръчни скорости да караш, когато е хлъзгаво, мокро, заснежено или заледено пак не е добре да сваляш предавка и да качваш оборотите...
То и с ръчни скорости да караш, когато е хлъзгаво, мокро, заснежено или заледено пак не е добре да сваляш предавка и да качваш оборотите...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#5
Публикувано 07 февруари 2012 - 18:26
И на мен ми звучи ,че се включва ASR ,но колегата не казва за блокажи има ли ,няма ли светят ли лампи и т.н. Според мен имаш АСР и той ти отнема от газта, съответно няма как автомата да свали предавка.
NO PAIN - NO GAIN!
#6
Публикувано 08 февруари 2012 - 10:32
Колега ХаРu четох че тези с АSR ACP имат индикация на таблото а при мен няма.И пак да питам когато копчето покрива S или E какви са режимите съответно.
#7
Публикувано 08 февруари 2012 - 11:21
Аз така и така не ги запомних. На някой са W/S на други E/S....... W било зимен,S стандарт, Е економи.....други на S викат спорт.....и все съм в грешка.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 08 февруари 2012 - 11:34
На Гейнста примерно, щото нали в Петрич нема зима, W е вагинален режим - лежерно и плавно включване за предварителен релакс увеличаващ надеждата пасажерката да се отпусне максимално преди офертата и вероятноста да я приеме.
Другият режим при него S значи 'срам' и се включва когато колата е с 15ки джанти, тънки гуми и евентуално ако не е запалила от студовете.
Бабадауууу!
Другият режим при него S значи 'срам' и се включва когато колата е с 15ки джанти, тънки гуми и евентуално ако не е запалила от студовете.
Бабадауууу!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 08 февруари 2012 - 11:39
При мене е Е и S,в момента копчето покрива Е-то и се вижда S-a,разликата е че сега скоростите са ми по къси,включва по рано.Когато копчето покрива S-a реди скоростите малко по дълго.Това е което ми е направило впечатление.Аз лично карам на S т.е копчето покрива Е-то.
Този пост е редактиран от alipi: 08 февруари 2012 - 11:42
Не хапи този,който може да те изяде.
#10
Публикувано 08 февруари 2012 - 17:26
При мен са S и W. Summer / Winter разликата е че на зимния тръгва
от 2ра ако не види зор и превключва на по-ниски обороти.
от 2ра ако не види зор и превключва на по-ниски обороти.
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
#11
Публикувано 08 февруари 2012 - 17:56
S и Е - "стандартен" и "икономичен".
На economy тръгва от втора, освен ако не я сриташ и превключва на по-ниски обороти.
Много интересно - значи казваш колелата боксуват, а кутията не превключва.
На economy тръгва от втора, освен ако не я сриташ и превключва на по-ниски обороти.
Много интересно - значи казваш колелата боксуват, а кутията не превключва.
#12
Публикувано 08 февруари 2012 - 18:15
Taзи буквичка която виджаш (не тази която е скрита ,а другата) та на този режим си в момента. Е - икономичен S- стандартен разликата е 200 об при превключването , а иначе и на двата си тръгва от 2-ра ,ако не си с пълна газ. Ти с каква скорост караш ,когато и настъпиш кик-а и не иска да върне ,да не би да си на 2-ра ,защото тогава няма да иска да ти върне първа лесно.
NO PAIN - NO GAIN!
#13
Публикувано 08 февруари 2012 - 19:24
На S тръгва от първа и задържа с 8км преди да превключи.На w тръгва от втора.
#14
Публикувано 08 февруари 2012 - 19:47
Колега това което пишеш е за кутия 722.6 , която има режими S и W. Там на S тръгва от първа ,но в случая става дума за кутия 722.3 или 722.4 където режимите са Е и S и там филма е друг.
NO PAIN - NO GAIN!
#15
Публикувано 08 февруари 2012 - 19:54
Е-е-е-е вече се омотах.
10 мнения 10 различни за E и S и W
Иначе и аз съм ги чувал:
W- winter зима би трябвало да тръгва от втора и да превключва на по малко обороти
S- sport/summer спорт или лято кой знае, може би да превключва по късно тоест да са по дълги
Е- economic икономичен пак би трябвало на по ниски да ги сменя.
Това са мой си мисли да не си помислите че е така
Моля да внесете малко яснота
п.п. докато се чудех кво да пиша Хари е написал
10 мнения 10 различни за E и S и W
Иначе и аз съм ги чувал:
W- winter зима би трябвало да тръгва от втора и да превключва на по малко обороти
S- sport/summer спорт или лято кой знае, може би да превключва по късно тоест да са по дълги
Е- economic икономичен пак би трябвало на по ниски да ги сменя.
Това са мой си мисли да не си помислите че е така
Моля да внесете малко яснота
п.п. докато се чудех кво да пиша Хари е написал
Този пост е редактиран от staniola: 08 февруари 2012 - 19:55
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни