Jump to content

  •  

Photo
* * * * - 1 votes

Караме по магистралите вече със 140 км/ч

а по скоростните пътища-120км

  • Please log in to reply
111 replies to this topic

#46 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 27 January 2012 - 18:21

Ами , Плевен-Елхово(250км) си ги взимам съвсем спокойно за 4 часа без да бързам за никъде.
Плевен-Варна или Бургас (330км) пак спокойно за 4 часа .
Правил съм си експеримент до Велико Търново ( 120км) съм стигал за 1час с скорост от 140-150.Друг път стигам за час и 15 мин , е 15 мин ли ми е живота...Ако знаете , в Северна България магистрали няма , няма и да има по незнайни причини.
Не мисля ,че ако стигна със 15 20 1 час по късно , ще съм уморен и каталясъл.
Никой не може да ме обори , че по бг пътищата е нормално да се кара , като на състезание.
Давате пример със Германия , ами пътищата там нямат база за сравнение , ходил съм из цяла Европа и как пък не видях 1 да кара със 200+.
Всеки си спазва ограниченията , само тука в България се мислим за състезатели , дори и да съм засегнал някой тука в темата , няма да се направя на приятно разсеян.
Сериозни неща са си , ама проблема не е във вас , защото съм сигурен ,че 99 % от вас спазват правилата , а във политиката ни и т.н.
Е нека да карам ес-класа и да я карам със 120 , всеки си избира начина на шофиране :)
И да го направят на 140км пак ще се кара по същия бързащ начин.
  • 5
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#47 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 28 January 2012 - 18:55

Не знам на какво гориво са, може да им е развален бензиномера. Накрая вдигнаха капака и не видях газова.
Ама ти видя ли за какъв кош става въпрос...
Иначе перфектна такава поддържа 300км/ч. Не ме питай защо съм толкова убеден :)
Да, то Поршето няколко пъти им направи ластици, ама роди ме мамо без акъл, пък аз сам ще се утрепя явно е мотото на тея...

До Варна си е път... До Бургас е 4ч.30м. нормално каране.


Такава кретения не бях гледал скоро.
Тия са такива смешници,че няма накъде повече.
И как се радваха все едно,че са го подминали, а то
на BMW-то щяха да му изкочат буталцата от напиняне,докато
Поршето стремително се отдалечаваше...обаче на тия им е смешно...

С над 200 при такъв трафик и то криволичейки през всички платна....
Заслужават бой,ама як бой...
  • 1

#48 machine

machine

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210
    E 290 TD
Garage View Garage

Posted 28 January 2012 - 19:14

ТОва са кретени. КАто с а решили да си чупят главите да си ги чупят, но не да поставят и другите в опасност
  • 1

#49 Chestit0

Chestit0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    А190 , CLK 320 w208
Garage View Garage

Posted 28 January 2012 - 21:04

Тия с М5 са за затвора да им се порадват и посмеят там !!! Такава кретения и аз не бях гледал скоро .. относно ограниченията едва ли ще променят нещо, който си е опасен дали с висока или с по-ниска скорост или пълзейки пак си е опасен . На последък не знам за вас, но забелязвам едно тотално изродило се движение по улиците на София. Сакаш зад волана на всеки 2 ри автомобил е седнал тотален кретен с празна глава ... то не е каране с 20 км/ч в лява лента, то това усещането че си всъщност на път с 2 платна и осовата линия ги разделя а не си самолет който трябва да кара по нея и т.н Според мен вдигането на ограничението с 10км/ч няма да промени нищичко ... Всичко е до затягането на контрола по пътищата, подобряването и обезопасяването им ... интересно, но във Великобритания и Швейцария са стигнали до извода, че един загинал човек на пътя им струва към 30 милиона паунда и за да намалят жертвите по пътищата решението за тях е само едно и то е да се подобрят точно тези 2 фактора ... контрол и подобряване на пътната мрежа . В Швейцария няма не осветени пътища били те градски или извън градски като пример и още куп подобрения. Тук кой ни е смятал колко струваме .. .последно знам че човешкия живот в България струва 30 000 лв .. следователно на никой не му пука . Както каза колега по-горе ето ви + 10 км/ч на магистралите но -10км/ч извън тях ... пак ще ни дерат по хранилки !!!! Доказа се че всяка една камера поставена където и да е било само за няколко дена си избива парите и въпреки всичко камери няма по магистралите и голяма част от пътищата защо ? Пуснали някакви глупаци дето и колело си нямат да ме спира рано сутрин докато бързам за работа 10 метра след като съм потеглил от паркинга в кварталната уличка ( и те катаджии станали ) Заклел съм се повече на такива да не спирам ако ще и турско да е ?!?! Извода за мен е че тези 10 км/ч ще са бонус само за турците дето се пребират или отиват от и към Германия и на всички транзитно минаващи .. останалите отново ще се мъчим с тъпи и гладни полицаи по села и градове!!!
  • 0
Публикувано изображение

#50 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 28 January 2012 - 22:06

Така е до някъде, съгласен съм.
Обаче има и друга гледна точка, няма как да не изпреварваш като има катили, които карат с 60 извънградско,
А докато се изпреварва, ще има и ситуации.
  • 1

#51 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2,222 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
Garage View Garage

Posted 30 January 2012 - 14:13

Porsch-a е 700Hp +
Варненски изчадия са...
  • 0

#52 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 30 January 2012 - 14:28

Не знаех :) Но му личеше, че е пипан леко... или поне махнат ограничител.
Иначе щеше да умира на 250, а това от 260 тръгваше зверски на клипчето!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#53 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 30 January 2012 - 14:36

Не знаех :) Но му личеше, че е пипан леко... или поне махнат ограничител.
Иначе щеше да умира на 250, а това от 260 тръгваше зверски на клипчето!


Коце, кое Порше е с ограничител бре ? Поне аз не знам да има :blink
Това е за Бокстер, какво остава за Карера и Турбо :
Публикувано изображение Manual Porsche Doppelkupplung (PDK) Top speed 264 km/h 262 km/h Acceleration from 0 - 100 km/h (0 - 62 mph) 5.8 secs 5.7 secs (5.5 secs Sport+) Acceleration from 0 - 160 km/h (0 - 99 mph) 13.1 secs 13.0 secs (12.7 secs Sport+) Elasticity 80 - 120 km/h (50 - 75 mph) 8.2 secs in 5th gear - In-gear acceleration 80 - 120 km/h (50 - 75 mph) - 3.7 secs

П.П. Ето и за Турбо

Публикувано изображение Manual Porsche Doppelkupplung (PDK) Top speed 194 mph (312 km/h) 194 mph (312 km/h) Acceleration from 0 - 100 km/h (0 - 62 mph) 3.7 s 3.6 s (3.4 s Sport+) Acceleration from 0 - 160 km/h (0 - 99 mph) 7.8 s 7.7 s (7.4 s Sport+) Elasticity 80 - 120 km/h (50 - 75 mph) 3.7 s in 5th gear - In-gear acceleration 80 - 120 km/h (50 - 75 mph) - 2.1 s

Edited by eMs1, 30 January 2012 - 14:41 .

  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#54 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 30 January 2012 - 14:42

Мислех, че им слагат на 250
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#55 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2,222 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
Garage View Garage

Posted 30 January 2012 - 15:03

Поршаците нямат ограничители.
А това хич не е пипано малко :)
Мога да пусна на едно Turbo какво му причинявам, ама ще ме оплюете :hailandkill
  • 0

#56 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5,566 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex

User's Awards

3
24
15
3
Garage View Garage

Posted 30 January 2012 - 15:26

Ааааа.. аз искам да видя :D :D
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#57 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,535 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
Garage View Garage

Posted 30 January 2012 - 16:01

Ааааа.. аз искам да видя :D :D

Мен също! :)
  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#58 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2,222 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
Garage View Garage

Posted 30 January 2012 - 16:02



Другото не го намирам :D
Един мой ме снима от ML-а
  • 0

#59 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2,222 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
Garage View Garage

Posted 30 January 2012 - 16:11



Ай и другото.
После ще ги махна...
  • 2

#60 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,535 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
Garage View Garage

Posted 30 January 2012 - 16:44

И аз искам такова :) Малее не признава километрите това порше :beer
  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users