Караме по магистралите вече със 140 км/ч
Started by Алфонсо, 25 Jan 2012 - 17:57:12
а по скоростните пътища-120км
111 replies to this topic
#16
Posted 26 January 2012 - 12:18
Mного зле за нисанчето ако е 90 коня и не може да държи 130-140км/ч
Новите ограничения не са задължителни, всички тия октавийки,фОбийки, ренца и дачийки + всички останали служебни ггробища ако искат да карат и със 100км/ч
Въпреки че моите наблюдения показват друго- повечето от служебните се карат като за последно, защото на шофьорите не им дреме нито за гориво, нито за поддръжка
Обаче за какво ми е на мене кола близо 200 коня ако не мога да я изрежа по магистралата???
Ако наистина направят и другото за което се чу- магистрала от София до Бургас, с новите ограничения за няма и три часа си на морето
Новите ограничения не са задължителни, всички тия октавийки,фОбийки, ренца и дачийки + всички останали служебни ггробища ако искат да карат и със 100км/ч
Въпреки че моите наблюдения показват друго- повечето от служебните се карат като за последно, защото на шофьорите не им дреме нито за гориво, нито за поддръжка
Обаче за какво ми е на мене кола близо 200 коня ако не мога да я изрежа по магистралата???
Ако наистина направят и другото за което се чу- магистрала от София до Бургас, с новите ограничения за няма и три часа си на морето
#17
Posted 26 January 2012 - 12:58
служебните коли се карат и въобще не се жалят А иначе и аз искам да е 140 ограничението, а не да карам с 210 км. и да се чудя кога ще ми дойде акт :Д
#18
Posted 26 January 2012 - 14:16
Просто гледна точка... Иначе Октавийка 1.9тди карах чисто нова служебна малко. Над 130 и беше адски некомфортно в нея. Не вървеше добре, нали дизелите имат тяга само в едни обороти и ставаше много шумна. По-бързата скорост води до адска амортизация.
Колкото до Нисанчето може и ги държи, но усещаш че зверски й съсипваш двигателя при поддържане на такива обороти
М/у другото не си прав, че ограниченията не са задължителни. Нали има понятие: "опасно ниска скорост". Ха сега ти си караш с 140 по нагорнищата към София, а пред теб се изпреварват някакви със 100-110, понеже не могат повече и изпреварват по-бавните в лявата лента.
Ама понеже сме си нашенци, няма да караш със 140, а със 160, да не те ловят радарите. И се сети като си карал цяла магистрала през нощта колко ти е кеф на очите заради всички с ксенони отпред на бурканите, които са те кьоравили... И пък особено на онея завои по надолнището към София след тунела на Тракия... С малко коли можеш спокойно да переш със 140 по тях в лявата лента...
Спирам да пиша по темата. Аз като че ли съм малко против.
За мен е предпоставка за хранилка на КАТ.
Колкото до Нисанчето може и ги държи, но усещаш че зверски й съсипваш двигателя при поддържане на такива обороти
М/у другото не си прав, че ограниченията не са задължителни. Нали има понятие: "опасно ниска скорост". Ха сега ти си караш с 140 по нагорнищата към София, а пред теб се изпреварват някакви със 100-110, понеже не могат повече и изпреварват по-бавните в лявата лента.
Ама понеже сме си нашенци, няма да караш със 140, а със 160, да не те ловят радарите. И се сети като си карал цяла магистрала през нощта колко ти е кеф на очите заради всички с ксенони отпред на бурканите, които са те кьоравили... И пък особено на онея завои по надолнището към София след тунела на Тракия... С малко коли можеш спокойно да переш със 140 по тях в лявата лента...
Спирам да пиша по темата. Аз като че ли съм малко против.
За мен е предпоставка за хранилка на КАТ.
#19
Posted 26 January 2012 - 14:16
За соц возилата е вярно, че технически са много под днешните коли. Технологиите напреднаха и повечето коли,които са по пътищата днес предразполагат към по-висока скорост, но не мисля, че инфраструктурате се е подобрила към нещо по-добро за да вдигаме ограничението. За Хемус нямам думи. Има участъци в лявата лента, които спокойно могат да зместят тестовите машини за амортисьорите. Има пътища, които позволяват малко по-високи скорости, но на фона на цялата пътна мрежа са твърде малко.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#20
Posted 26 January 2012 - 14:39
е тия с ксеноните, са отделна тема. Особено 124-ка с ксенон е нещо ужасно.
Но за извънгрдаско каране-магистрала, нямам нищо против по-високите скорости
Но за извънгрдаско каране-магистрала, нямам нищо против по-високите скорости
#21
Posted 26 January 2012 - 15:41
Радарите са с 20км/ч отгоре. Т.е. като лепна автопилота на 140 и съм спокоен цялата магистрала.
И аз на това разчитах, ама те на магистралата рядко кибичат там, където важи стандартното ограничение. Обикновено дебнат на места, където има извънредни ограничения - тунели, мостове, пътни възли... и там, като те гепят със 140 - направо ти взимат книжката (не питай от къде знам)...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#22
Posted 26 January 2012 - 16:32
Абе за магистралата иди-дойди, макар че за такива скорости (140) от редови автомобили са подхдоящи само новите участъци на Тракия.
Аз съм за минимална скорост на магистралата - то и сега има - 50км/ч, но да е нещо по-реално - да кажем 100.
Проекто предложението за скоростни пътища е добро, но изпълнението му ще бъде трудно. Колко отсечки според вас отговарят на всички изисквания, и особено това пресичането с други пътища да става на нива? Ефективно - почти няма път в БГ, който да отговаря на изискванията за високоскоростен - 2 ленти в посока, отделени с мантинела, пътя да е отделен с телена ограда, пресичането с други пътища да става на нива, и т.н. и т.н.
На пътят за морето - пак ще има ограничения 90, 60, 50, 40.
Аз съм за минимална скорост на магистралата - то и сега има - 50км/ч, но да е нещо по-реално - да кажем 100.
Проекто предложението за скоростни пътища е добро, но изпълнението му ще бъде трудно. Колко отсечки според вас отговарят на всички изисквания, и особено това пресичането с други пътища да става на нива? Ефективно - почти няма път в БГ, който да отговаря на изискванията за високоскоростен - 2 ленти в посока, отделени с мантинела, пътя да е отделен с телена ограда, пресичането с други пътища да става на нива, и т.н. и т.н.
На пътят за морето - пак ще има ограничения 90, 60, 50, 40.
#23
Posted 26 January 2012 - 17:05
като бях по малък и аз така виках да направят магистралите без ограничения, ама колкото повече километри минавам из нашите пътища толкова повече се убеждавам че не само не трявба да се увеличава максималната скорост, а и трябва да се намали - макс. 120км/ч
и закона добре си беше без книжка за над 30, ама трябва и затвор да се предвиди с над 50км/ч отгоре
нито пътищата ни позволяват движение със скорости над 120км, нито автопарка ни, да не говорим за техническото състояние и състоянието на гумите...
и закона добре си беше без книжка за над 30, ама трябва и затвор да се предвиди с над 50км/ч отгоре
нито пътищата ни позволяват движение със скорости над 120км, нито автопарка ни, да не говорим за техническото състояние и състоянието на гумите...
#24
Posted 26 January 2012 - 17:16
Обаче за какво ми е на мене кола близо 200 коня ако не мога да я изрежа по магистралата???
И аз това се питам и отговорът е в БГ не ти трябва много.
Не сме Германия с широки и прави магистрали и куп тунинг изпълнения.
И 140 са много на някои завои на Хемус за средностатистичеката кола в България, па камо ли и повече и камо ли зимата
На колегите със С-класите може и да са им малко тези 140.
Иначе и мен най-много ме дразни различно движещите се коли. Когато има някакво ограничение на скоростен път се предполага, че всички трябва да карат близо до него и да няма непрекъснати престроявания заради ту бавнодвижещи се дараци или разни изтребители.
Веднъж имах случай на Тракия с едно БМВ и пича си караше с 60-70 и беше си извадил крака от прозореца навън и съответно всякакви камиони, рейсове и т.н. трябваше да минат в лявата лента и настана едно престрояване мани мани
Edited by drjivago, 26 January 2012 - 17:25 .
#25
Posted 26 January 2012 - 19:09
Oтносно техническото състояние- всеки си знае дереджето.
Аз лично като съм извадил пари да си сменя цялата предница + амортисьорите, като не съм жалил пари и за 4 чисто нови гуми, като знам че колата ми е обслужена, със сменени консумативи, че имам спирачки, накладките и дисковете са добре и т.н.
е защо тогава да не карам със 140км/ч????
Който обаче кара с изтрити, стари гуми, с износени накладки, разбита предница и изпуснали амортисьори, е на него и 90км/ч са му много
Аз лично като съм извадил пари да си сменя цялата предница + амортисьорите, като не съм жалил пари и за 4 чисто нови гуми, като знам че колата ми е обслужена, със сменени консумативи, че имам спирачки, накладките и дисковете са добре и т.н.
е защо тогава да не карам със 140км/ч????
Който обаче кара с изтрити, стари гуми, с износени накладки, разбита предница и изпуснали амортисьори, е на него и 90км/ч са му много
#26
Posted 26 January 2012 - 20:25
и кой ще каже ти караи с 140, ти с 80 ? затова се гледа масовото състояние на автомобилите, а видно от вносителите на гуми втора употреба над 50% от колите по бг пътищата карат със стари такива; видно от бг авто форумите върви търговииката с втора употреба дискове и накладки, да не говорим за амортисьори, пружини, носачи и т.н.;
не трябва да се забравя също че ограничението на камионите е 90км, на автобусите 110 и когато има автомобил движещ се в дясната лента с 80,камиона ще предприеме изпреварване в ляво...
не трябва да се забравя също че ограничението на камионите е 90км, на автобусите 110 и когато има автомобил движещ се в дясната лента с 80,камиона ще предприеме изпреварване в ляво...
#27
Posted 26 January 2012 - 22:33
Ако ще 300 да стане, малките маломожки няма да престанат да предприемат маневри и напъни за изпреварвания и пак същото мазало. Глобите бамбашка, по-добре е.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#28
Posted 27 January 2012 - 01:06
По-добре е!!!
#29
Posted 27 January 2012 - 01:18
Просто гледна точка... Иначе Октавийка 1.9тди карах чисто нова служебна малко. Над 130 и беше адски некомфортно в нея. Не вървеше добре, нали дизелите имат тяга само в едни обороти и ставаше много шумна. По-бързата скорост води до адска амортизация.
Позволи ми да не се съглася с теб. От личен опит- имахме в предишната ми работа Шкора Румстър модификация "спорт" с легендарния 1.9 ТДИ... 110 коня мисля беше. Е лично съм я карал на дълго със 180-190 тая шкода и то не еднократно, изпреварвания с връщане на две предавки, вкарване постоянно в червеното, климатроника не се гасеше, абе двигателя си беше постоянно под товар Е освен, че и доливахме по 100-ина грама на 1000км масло и то някакво тънко модерно 5/30 мисля беше (според мене затова го и гореше) други грижи нямаше. Шкодата е купена чисто нова, докато аз я ползвах беше на малко под 120хил км. Обслужвана само в официалния представител, навреме и с каквото е необходимо.
Честно казано ако ми потрябва такъв тип кола, бих си взел румстър веднага.
#30
Posted 27 January 2012 - 01:47
Не бива да слагаме всички под един знаменател
ограничения даже не трябва да има
Споделяте за части,гуми втора употреба,нови и т.н.ама нещата пак са много относителни
Нека ви попитам,колко от вас са си вкарвали колите за тотално обслужване по ходова част в оторизиран сервиз на Мерцедес,щото
аз съм го правил и съм плащал четерицифрени суми/нищо,че карам 20-се годишни коли/
С гумите е същата работа Ласа,Америка,Хон Гил Дон и други подобни,дето имената им не можем да произнесем/те пък,че били нови,много важно/
купувал съм Ласа,нови и на втория месец бяха криви,като банан/даже и гаранцията им не потърсих,купих втора ръка Континентал и бях 100пъти по-доволен
Та за ограниченията,кой където му е мястото,там трябва да си кара,демек всички в дясно,а лявата лента само колкото да изпревариш
ограничения даже не трябва да има
Споделяте за части,гуми втора употреба,нови и т.н.ама нещата пак са много относителни
Нека ви попитам,колко от вас са си вкарвали колите за тотално обслужване по ходова част в оторизиран сервиз на Мерцедес,щото
аз съм го правил и съм плащал четерицифрени суми/нищо,че карам 20-се годишни коли/
С гумите е същата работа Ласа,Америка,Хон Гил Дон и други подобни,дето имената им не можем да произнесем/те пък,че били нови,много важно/
купувал съм Ласа,нови и на втория месец бяха криви,като банан/даже и гаранцията им не потърсих,купих втора ръка Континентал и бях 100пъти по-доволен
Та за ограниченията,кой където му е мястото,там трябва да си кара,демек всички в дясно,а лявата лента само колкото да изпревариш
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users