Jump to content

  •  

Photo
* * * * - 1 votes

Караме по магистралите вече със 140 км/ч

а по скоростните пътища-120км

  • Please log in to reply
111 replies to this topic

#16 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 26 January 2012 - 12:18

Mного зле за нисанчето ако е 90 коня и не може да държи 130-140км/ч
Новите ограничения не са задължителни, всички тия октавийки,фОбийки, ренца и дачийки + всички останали служебни ггробища ако искат да карат и със 100км/ч
Въпреки че моите наблюдения показват друго- повечето от служебните се карат като за последно, защото на шофьорите не им дреме нито за гориво, нито за поддръжка ;)
Обаче за какво ми е на мене кола близо 200 коня ако не мога да я изрежа по магистралата???
Ако наистина направят и другото за което се чу- магистрала от София до Бургас, с новите ограничения за няма и три часа си на морето :)
  • 3

#17 machine

machine

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210
    E 290 TD
Garage View Garage

Posted 26 January 2012 - 12:58

служебните коли се карат и въобще не се жалят:) А иначе и аз искам да е 140 ограничението, а не да карам с 210 км. и да се чудя кога ще ми дойде акт :Д
  • 0

#18 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 26 January 2012 - 14:16

Просто гледна точка... :) Иначе Октавийка 1.9тди карах чисто нова служебна малко. Над 130 и беше адски некомфортно в нея. Не вървеше добре, нали дизелите имат тяга само в едни обороти и ставаше много шумна. По-бързата скорост води до адска амортизация.
Колкото до Нисанчето може и ги държи, но усещаш че зверски й съсипваш двигателя при поддържане на такива обороти ;)

М/у другото не си прав, че ограниченията не са задължителни. Нали има понятие: "опасно ниска скорост". Ха сега ти си караш с 140 по нагорнищата към София, а пред теб се изпреварват някакви със 100-110, понеже не могат повече и изпреварват по-бавните в лявата лента.

Ама понеже сме си нашенци, няма да караш със 140, а със 160, да не те ловят радарите. И се сети като си карал цяла магистрала през нощта колко ти е кеф на очите заради всички с ксенони отпред на бурканите, които са те кьоравили... И пък особено на онея завои по надолнището към София след тунела на Тракия... С малко коли можеш спокойно да переш със 140 по тях в лявата лента...

Спирам да пиша по темата. Аз като че ли съм малко против.
За мен е предпоставка за хранилка на КАТ.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#19 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
Garage View Garage

Posted 26 January 2012 - 14:16

За соц возилата е вярно, че технически са много под днешните коли. Технологиите напреднаха и повечето коли,които са по пътищата днес предразполагат към по-висока скорост, но не мисля, че инфраструктурате се е подобрила към нещо по-добро за да вдигаме ограничението. За Хемус нямам думи. Има участъци в лявата лента, които спокойно могат да зместят тестовите машини за амортисьорите. Има пътища, които позволяват малко по-високи скорости, но на фона на цялата пътна мрежа са твърде малко.
  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#20 machine

machine

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210
    E 290 TD
Garage View Garage

Posted 26 January 2012 - 14:39

е тия с ксеноните, са отделна тема. Особено 124-ка с ксенон е нещо ужасно.
Но за извънгрдаско каране-магистрала, нямам нищо против по-високите скорости
  • 0

#21 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 26 January 2012 - 15:41

Радарите са с 20км/ч отгоре. Т.е. като лепна автопилота на 140 и съм спокоен цялата магистрала.


И аз на това разчитах, ама те на магистралата рядко кибичат там, където важи стандартното ограничение. Обикновено дебнат на места, където има извънредни ограничения - тунели, мостове, пътни възли... и там, като те гепят със 140 - направо ти взимат книжката (не питай от къде знам)...
  • 1

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#22 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,601 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 26 January 2012 - 16:32

Абе за магистралата иди-дойди, макар че за такива скорости (140) от редови автомобили са подхдоящи само новите участъци на Тракия.

Аз съм за минимална скорост на магистралата - то и сега има - 50км/ч, но да е нещо по-реално - да кажем 100.

Проекто предложението за скоростни пътища е добро, но изпълнението му ще бъде трудно. Колко отсечки според вас отговарят на всички изисквания, и особено това пресичането с други пътища да става на нива? Ефективно - почти няма път в БГ, който да отговаря на изискванията за високоскоростен - 2 ленти в посока, отделени с мантинела, пътя да е отделен с телена ограда, пресичането с други пътища да става на нива, и т.н. и т.н.

На пътят за морето - пак ще има ограничения 90, 60, 50, 40.
  • 0

#23 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 26 January 2012 - 17:05

като бях по малък и аз така виках да направят магистралите без ограничения, ама колкото повече километри минавам из нашите пътища толкова повече се убеждавам че не само не трявба да се увеличава максималната скорост, а и трябва да се намали - макс. 120км/ч
и закона добре си беше без книжка за над 30, ама трябва и затвор да се предвиди с над 50км/ч отгоре

нито пътищата ни позволяват движение със скорости над 120км, нито автопарка ни, да не говорим за техническото състояние и състоянието на гумите...
  • 1

#24 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 26 January 2012 - 17:16

Обаче за какво ми е на мене кола близо 200 коня ако не мога да я изрежа по магистралата???


И аз това се питам и отговорът е в БГ не ти трябва много.
Не сме Германия с широки и прави магистрали и куп тунинг изпълнения.
И 140 са много на някои завои на Хемус за средностатистичеката кола в България, па камо ли и повече и камо ли зимата
На колегите със С-класите може и да са им малко тези 140. :yeah


Иначе и мен най-много ме дразни различно движещите се коли. Когато има някакво ограничение на скоростен път се предполага, че всички трябва да карат близо до него и да няма непрекъснати престроявания заради ту бавнодвижещи се дараци или разни изтребители.
Веднъж имах случай на Тракия с едно БМВ и пича си караше с 60-70 и беше си извадил крака от прозореца навън и съответно всякакви камиони, рейсове и т.н. трябваше да минат в лявата лента и настана едно престрояване мани мани

Edited by drjivago, 26 January 2012 - 17:25 .

  • 0

#25 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 26 January 2012 - 19:09

Oтносно техническото състояние- всеки си знае дереджето.
Аз лично като съм извадил пари да си сменя цялата предница + амортисьорите, като не съм жалил пари и за 4 чисто нови гуми, като знам че колата ми е обслужена, със сменени консумативи, че имам спирачки, накладките и дисковете са добре и т.н.
е защо тогава да не карам със 140км/ч????
Който обаче кара с изтрити, стари гуми, с износени накладки, разбита предница и изпуснали амортисьори, е на него и 90км/ч са му много :dry
  • 0

#26 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 26 January 2012 - 20:25

и кой ще каже ти караи с 140, ти с 80 ? затова се гледа масовото състояние на автомобилите, а видно от вносителите на гуми втора употреба над 50% от колите по бг пътищата карат със стари такива; видно от бг авто форумите върви търговииката с втора употреба дискове и накладки, да не говорим за амортисьори, пружини, носачи и т.н.;

не трябва да се забравя също че ограничението на камионите е 90км, на автобусите 110 и когато има автомобил движещ се в дясната лента с 80,камиона ще предприеме изпреварване в ляво...
  • 0

#27 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 26 January 2012 - 22:33

Ако ще 300 да стане, малките маломожки няма да престанат да предприемат маневри и напъни за изпреварвания и пак същото мазало. Глобите бамбашка, по-добре е.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#28 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 27 January 2012 - 01:06

По-добре е!!!
  • 0

#29 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 27 January 2012 - 01:18

Просто гледна точка... :) Иначе Октавийка 1.9тди карах чисто нова служебна малко. Над 130 и беше адски некомфортно в нея. Не вървеше добре, нали дизелите имат тяга само в едни обороти и ставаше много шумна. По-бързата скорост води до адска амортизация.


Позволи ми да не се съглася с теб. От личен опит- имахме в предишната ми работа Шкора Румстър модификация "спорт" с легендарния 1.9 ТДИ... 110 коня мисля беше. Е лично съм я карал на дълго със 180-190 тая шкода и то не еднократно, изпреварвания с връщане на две предавки, вкарване постоянно в червеното, климатроника не се гасеше, абе двигателя си беше постоянно под товар :) Е освен, че и доливахме по 100-ина грама на 1000км масло и то някакво тънко модерно 5/30 мисля беше (според мене затова го и гореше) други грижи нямаше. Шкодата е купена чисто нова, докато аз я ползвах беше на малко под 120хил км. Обслужвана само в официалния представител, навреме и с каквото е необходимо.
Честно казано ако ми потрябва такъв тип кола, бих си взел румстър веднага.
  • 0

#30 paco 300

paco 300

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Кютеци и Мерцедеси
  • Автомобил:
    124 300 turbodisel sportline
Garage View Garage

Posted 27 January 2012 - 01:47

Не бива да слагаме всички под един знаменател
ограничения даже не трябва да има
Споделяте за части,гуми втора употреба,нови и т.н.ама нещата пак са много относителни
Нека ви попитам,колко от вас са си вкарвали колите за тотално обслужване по ходова част в оторизиран сервиз на Мерцедес,щото
аз съм го правил и съм плащал четерицифрени суми/нищо,че карам 20-се годишни коли/
С гумите е същата работа Ласа,Америка,Хон Гил Дон и други подобни,дето имената им не можем да произнесем/те пък,че били нови,много важно/
купувал съм Ласа,нови и на втория месец бяха криви,като банан/даже и гаранцията им не потърсих,купих втора ръка Континентал и бях 100пъти по-доволен
Та за ограниченията,кой където му е мястото,там трябва да си кара,демек всички в дясно,а лявата лента само колкото да изпревариш
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users