Буксуване,ESP, блокажи и прочие...
Започната от jan_klod1, 24 дек 2011 - 23:04:47
117 мнения по тази тема
#61
Публикувано 14 януари 2012 - 08:33
Много до късно се чудиш, Мише.
На едно наклонче с паваж и леееко заледено... нищо не ми помогна, нито нови гуми, нито ESP он или офф. А и нямах възможност да дам назад, че следващата кола беше на 50см след мен. Но с една ръка подпряна на багажника си тръгна колата и си излезе без проблем.
На комбито не му изключвам ESP-то. Съвсем различно разпределение на тежестта има от нормален автомобил и... а съм се заблял, а съм си видял задния номер при изключено ESP.
На едно наклонче с паваж и леееко заледено... нищо не ми помогна, нито нови гуми, нито ESP он или офф. А и нямах възможност да дам назад, че следващата кола беше на 50см след мен. Но с една ръка подпряна на багажника си тръгна колата и си излезе без проблем.
На комбито не му изключвам ESP-то. Съвсем различно разпределение на тежестта има от нормален автомобил и... а съм се заблял, а съм си видял задния номер при изключено ESP.
#62
Публикувано 16 януари 2012 - 11:07
Определено има ситуации, в които един Бенц няма да се справи така добре, както кола с предно предаване. Просто на Бенца няма какво да му тежи за хубаво сцепление на задната ос. Аз дори съм сложил около 80кг. метални дискове в багажника и да ви кажа има разлика! Каквото и да си говорим, колкото и добър шофьор да си, с блокажи, с ЕСП-та, Мерцедесът не е от най-проходимите коли зимно време (не говоря за 4matic разбира се). А колкото до ЕSP-то, мога да кажа, че ме отърва поне от катастрофа онзи ден като пътувах за Софийско. На един, на пръв поглед незаледен завой, си кретах с около 80 на 5-та (на доста ниски обороти) и изведнъж задницата ми взе да ме изпреварва. Добре че ESP-то сработи, иначе както не бях подготвен, със сигурност щях да се завъртя и щеше да стане грозно.
#63
Публикувано 16 януари 2012 - 15:34
5та предавка и зима , това е немислимо , а и километрите са ти много пич , както и да го погледнеш
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#64
Публикувано 16 януари 2012 - 18:20
защо е немислимо 5та предавка и зима?
какво му е на километрите 80 км много ли са за извънградско?
какво му е на километрите 80 км много ли са за извънградско?
#65
Публикувано 16 януари 2012 - 18:44
Ако не се паникьосаш няма проблеми.Волана в посока на поднасянето, като го изпревариш малка и бърза контра в противоположна посока и всичко е ток и жица. Няма им нищо на Бенцовете зимата, но със задно особено, ако няма нищо в багажника или на задната седалка наистина трябва да се борави внимателно с волана и педалите
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#66
Публикувано 16 януари 2012 - 21:39
Когато е лед нищо не помага. Тръгне ли просто чакаш да спре и се молиш за минимални щети.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#67
Публикувано 16 януари 2012 - 21:49
Точно ЕСП,в съчетание с АБС помага страшно много на лед,Когато е лед нищо не помага. Тръгне ли просто чакаш да спре и се молиш за минимални щети.
#68
Публикувано 16 януари 2012 - 21:57
Аз пък досега имам над 80 000 км на Мерцедес и не съм имали никакви ядове зимата.Бенца иска само хубави гуми и внимателен шофьор , никога не са ме бутали или дърпали в сняг и никога не съм избирал заобиколни пътища за да стигна до целта. Преди няколко дни се качвах до копитото и ходих из Стара планина с 1140-ката и нямах абсолютно никакви ядове , даже на един баир беше закъсал един бус и спрях помогнах му ,качих се и си тръгнах като пич.
NO PAIN - NO GAIN!
#69
Публикувано 16 януари 2012 - 22:00
и как ще помогне като имаш сцепление близо до нула ?Точно ЕСП,в съчетание с АБС помага страшно много на лед,
Ако е сняг, мокър асфалт и така на татък да, но на лед не. Когато е на "стъкло" освен ако не си с шипове на гумите иначе не виждам как ще помогне.
Този пост е редактиран от staniola: 16 януари 2012 - 22:48
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#70
Публикувано 16 януари 2012 - 22:02
По принцип си прав и не си : ))Аз пък досега имам над 80 000 км на Мерцедес и не съм имали никакви ядове зимата.Бенца иска само хубави гуми и внимателен шофьор , никога не са ме бутали или дърпали в сняг и никога не съм избирал заобиколни пътища за да стигна до целта. Преди няколко дни се качвах до копитото и ходих из Стара планина с 1140-ката и нямах абсолютно никакви ядове , даже на един баир беше закъсал един бус и спрях помогнах му ,качих се и си тръгнах като пич.
И аз карам бенц на задно не 4матик от може би 4 години и повече. Проблеми не съм имал. Е да ама не съм ходил зимата на витоша с него щото ще имам. Така че не мога да кажа че е супер калпав просто като знаеш възможностите на колата и на себе си се пазиш от главоболия : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#71
Публикувано 16 януари 2012 - 22:30
хари, лично аз те бутах преди няколко дни...
а иначе на лед няма какво да помогне... а тука по малките улички около нас имам чувството че специално го лъскат за да си карат ледените кънки...
а иначе на лед няма какво да помогне... а тука по малките улички около нас имам чувството че специално го лъскат за да си карат ледените кънки...
#72
Публикувано 16 януари 2012 - 22:58
Чувал ли си за лосов тест?Сега има Гугъл....Ако имаш предвид само да потегляш по баир на лед......човече,зимното шофиране не е само това.Трябва и да спираш,да завиваш,да заобикаляш и т.н.И тук ЕСП и АБС помагат страшно много.Това за Витоша....е смях се,няма да крия!и как ще помогне като имаш сцепление близо до нула ?
Ако е сняг, мокър асфалт и така на така да но на лед. Когато на на "стъкло" освен ако не си с шипове на гумите иначе не виждам как ще помогне.
п.с. вярвай малко повече в колата си
Този пост е редактиран от Ivan W210: 16 януари 2012 - 22:59
#73
Публикувано 16 януари 2012 - 23:01
Биги бастун такъв ,написал съм с гуми ,а не с 5000 кубикова пура с различни летни гуми ,пропаднал в 59 сантиметров канал.
NO PAIN - NO GAIN!
#74
Публикувано 16 януари 2012 - 23:18
Биг , става въпрос за участък със сняг , киша , лед , който не е чистен изобщо.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#75
Публикувано 16 януари 2012 - 23:22
Ванка аз вярвам в колата си но и знам предела на възможностите.
И не знам кое е смешното за Витоша ? Не се заяждам просто не те разбрах какво имаш в предвид.
Преди да питаш дали съм чувал за лосов тест поглеждал ли си резултатите?
Ако не си можеш да го направиш тук
http://www.teknikens...at-bil-for-bil/
Също така теста не се прави на лед а на сух асфалт или най много мокър.
А аз говоря за лед!! И че на лед не помагат НИКАКВИ системи.
Не изопачавайте това което пиша : )
На всякаква друга настилка естествено че има ефект. Там и дума не може да става.
И не, не става въпрос за потегляне на баир на лед.
И не знам кое е смешното за Витоша ? Не се заяждам просто не те разбрах какво имаш в предвид.
Преди да питаш дали съм чувал за лосов тест поглеждал ли си резултатите?
Ако не си можеш да го направиш тук
http://www.teknikens...at-bil-for-bil/
Също така теста не се прави на лед а на сух асфалт или най много мокър.
А аз говоря за лед!! И че на лед не помагат НИКАКВИ системи.
Не изопачавайте това което пиша : )
На всякаква друга настилка естествено че има ефект. Там и дума не може да става.
И не, не става въпрос за потегляне на баир на лед.
Този пост е редактиран от staniola: 16 януари 2012 - 23:29
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни