Скъса ми нервичките
Започната от mbthepower, 10 дек 2011 - 15:31:00
106 мнения по тази тема
#61
Публикувано 12 февруари 2012 - 23:07
Дано стане че ми е пламнала главата, изпити, сметки, и сега и колата, някакви цени за нов да знаеш, все си мисля че ще стане утре работата, много се надявам, а имам и два изпита, офф не ми се пише вече, утре на бистър ум, ще видим какво ще сътвирим.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#62
Публикувано 12 февруари 2012 - 23:08
Аз съм лепил един радиатор но не стана.
Беше малка цепка от която сълзеше.
Сипах това:
И заспа, повече не съм го и пипал така си я продадох.
Но ако трябва да лепя радиатор лично аз не бих го лепил.
За мен радиатор само нов. Защото дори и втора ръка да земеш пак не се знае дали няма да даде фирма след месец.
Иначе успех дано при теб се получат нещата.
п.п. сега намерих от някакъв сайт цена за нов радиатор
http://drive.bg/prod...71&ModelId=5932
п.п.2 ако все пак се стигне до нов, драсни едно лс имам дилърска отстъпка за авточасти да видим кво ще излезе.
Беше малка цепка от която сълзеше.
Сипах това:
И заспа, повече не съм го и пипал така си я продадох.
Но ако трябва да лепя радиатор лично аз не бих го лепил.
За мен радиатор само нов. Защото дори и втора ръка да земеш пак не се знае дали няма да даде фирма след месец.
Иначе успех дано при теб се получат нещата.
п.п. сега намерих от някакъв сайт цена за нов радиатор
http://drive.bg/prod...71&ModelId=5932
п.п.2 ако все пак се стигне до нов, драсни едно лс имам дилърска отстъпка за авточасти да видим кво ще излезе.
Този пост е редактиран от staniola: 12 февруари 2012 - 23:15
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#63
Публикувано 12 февруари 2012 - 23:12
Аз вече имам чуството че тая пластмаса и задават срок на годност умишленно да почне да се скапва след определено време, не е спукването от замръзване както си мисли колегата. Просто като и минат годините почва да се рони и няма лепене няма оправия само нов.
#64
Публикувано 13 февруари 2012 - 10:49
Трифчо, снимай болката? Няма нещо което да не може да се направи!
Колегите почистват и лепят...не се прави така.
Снимай, първо да го погледнеме....после нов.
Колегите почистват и лепят...не се прави така.
Снимай, първо да го погледнеме....после нов.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#65
Публикувано 13 февруари 2012 - 15:37
Бай васо, свалих радиатора и е лепен и преди, където е снадката където влиза съединението, горното съединение, лепено е преди и просто е опуснало лепеното, майстора каза, че ще го залепи, но чак в сряда ще е готов, че трябвало да съхне 24 часа , кажете как да процедирам със антифриза, да взема готов за употреба илу концентрат и да го разредим 1:1.
Я направо Бай Васо кажи как да го правя с антифриза , колко да сипя и как, на вас бих се доверил, отколкото на майстор който виждам за първи път, нищо, че е приятел на приятел.
Я направо Бай Васо кажи как да го правя с антифриза , колко да сипя и как, на вас бих се доверил, отколкото на майстор който виждам за първи път, нищо, че е приятел на приятел.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#66
Публикувано 13 февруари 2012 - 15:53
За антифриз знам най добрия вариант е 60 към 40 вода.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#67
Публикувано 13 февруари 2012 - 16:06
Дестилирана вода или обикновенна, защото все с готов за употреба съм карък.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#68
Публикувано 13 февруари 2012 - 16:17
На моя си купих 3 туби по 1.5 литра концентрат на EUROLUBE ot Praktiker по 10лв цръвен......влях го цялото, долях и маам така.
При тебе е имало антифриз, и системата ти не е празна, като се източи пак няма да изтече всичко...така че,,,,,колегите да ти помогнат да разбереш колко л. събира системата ти, да сметнеш и ........
Аз съм доволен от антифриза! Тествах го във фризера разреден на 50%, не замръзна.
При тебе е имало антифриз, и системата ти не е празна, като се източи пак няма да изтече всичко...така че,,,,,колегите да ти помогнат да разбереш колко л. събира системата ти, да сметнеш и ........
Аз съм доволен от антифриза! Тествах го във фризера разреден на 50%, не замръзна.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#69
Публикувано 13 февруари 2012 - 16:20
Дестилирана вода или обикнояенна
Бате не бъди наивник! Не им купувай на тия измамната вода!
Аз 20 и кусур години ги разреждам с вода от чешмата и до сега проблем не съм имал!
Не откачай.
Ако толкова искаш да е дистилирана....си свари една тенджера........... с капак.
Този пост е редактиран от бай Васил: 13 февруари 2012 - 16:21
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#70
Публикувано 13 февруари 2012 - 16:55
Каквото кажеш това щее, водата ще е от чешмата, антифриза ще е 6 литра а останалото вода. 10 литра събира.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#71
Публикувано 13 февруари 2012 - 17:26
Аз моя 300тд така и така нямах късмет да го покарам повечко и незнам колко събират.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#72
Публикувано 14 февруари 2012 - 17:22
Внимавай да не омешаш антифризите,син,цървен,зелен,жълт щото аз преди така направих на чисто бял,сложих жълт и стана ебати бозата....
#73
Публикувано 14 февруари 2012 - 20:22
Радиатора не може да се залепи има 8 см цепнотина и майстора не гарантира че залепеното ще държи дълго време и реших да купя нов, поръчахме нов от елит кар за 380 лева, само чакаме да да го докарат в четвъртак и мисля вече да няма проблеми по системата.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#74
Публикувано 14 февруари 2012 - 20:48
Трифка,ти провери ли първо в БНР авторадиатори.
Там имаме отстъпка и то доста голяма,а и хората мисля че дават едни от най добрите цени.
Там имаме отстъпка и то доста голяма,а и хората мисля че дават едни от най добрите цени.
Не хапи този,който може да те изяде.
#75
Публикувано 14 февруари 2012 - 21:28
Пафка , видях , но нямат в наличност за моя ковчег , а колата ми не мисля да стои , ей така в сервиза.
За това ще взема тоя от 380 с отстъпка , иначе е 440 лева.
Само да говоря утре с майстора , че той малко свободен в г*за .
Поздрави
За това ще взема тоя от 380 с отстъпка , иначе е 440 лева.
Само да говоря утре с майстора , че той малко свободен в г*за .
Поздрави
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни