Здравейте колеги.
Преди два дни и аз смянях термостат.В студените месеци стрелката на градусите стоеше около 50 градуса, и все студена стои, трудно обръщаше на газ, особено ако я засиля извънградско....
Моя термостат за разлика от колегата отворил темата се сменя за 10 мин и без източване на антифриз и разглабяне на други части.Има 3 болтчета и два маркуча, които трябва да се откачат.
Новия термостат е BEHR произведен в Южна Кореа, цена в магазин 49 лв, с отстъпката ми го взеха за 35 лв.Автомобила е Е200 Компресор 186 кс.
Смяната на термостата съвпадна със рециклирането на изпарителя на газовия инжекцион и профилактиката му.
След тези манипулации, автомобила утихна,заработи равномерно особено студен.Преди студен имаше едно тракане в началото, а понякога и когато е загрял се появяваше.Бях се притеснил, че са повдигачи на клапани и обмислях смяната им в скоро време.Сега вече 2-ри ден работи като часовник двигателя, не мога да го позная и студен и топъл.Много съм доволен :_)
Явно му е дошло времето на моя термостат.Когато го свалихме на него пишеше от вътрешния край 99 година, навярно си е оригиналния и 14 години служба е повече от добре!
Сега температурата забива на малко над 80 градуса независимо от стила на каране и бавно изтива.Много бързо обръща на газ, което ми пести пари от бензин :_)
Прилагам снимки на термостата:
![1796696_10201384182318217_888688046_n.jp](https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/1796696_10201384182318217_888688046_n.jpg)
![1920489_10201384182358218_1264035148_n.j](https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/1920489_10201384182358218_1264035148_n.jpg)
![1507147_10201384182278216_714954189_n.jp](https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1507147_10201384182278216_714954189_n.jpg)