Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Странен проблем с двигателяw124 E200 111.940


  • Please log in to reply
94 мнения по тази тема

#16 jcaesar

jcaesar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    МБ 190е 1,8 92г
    МБ 200се 2,0 93г

Публикувано 26 ноември 2011 - 15:39

Колега, това беше мойта болка .Не казвам че е и твоя ,ако намериш друг комп на място да се смени да се тества за собствена угода пробвай.Компа е зад левия фар

ПП. Червения цвят е буксата към двигателя (дюзи, датчици,дросел и тн.)
Синия отва към купето сигорно към табло,незнам там не съм разглобявам още, който знае да каже или да ме поправи ако греша.
Ограденото е компа(за запалване,дросел и сигорно нещо друго управлява незнам)

При мене стария комп не ми даваше ток на дросела(моторчето за празен ход) и от там го улових че има проблем иначе паля гася и тръгвам :wind14
Дано съм ти бил полезен :flagmbcb

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  komp.jpg   1,36MB   133 Брой сваляния

Този пост е редактиран от jcaesar: 26 ноември 2011 - 15:59

  • 0

#17 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 28 ноември 2011 - 12:26

Може и да бъркам, но мисля че ми показваш комутатора... Искрено се надявам да не е това! Иначе може ли да се получи такова нещо от лош бензин?
  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#18 jcaesar

jcaesar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    МБ 190е 1,8 92г
    МБ 200се 2,0 93г

Публикувано 29 ноември 2011 - 11:37

Само да добавя ,че НЕЗНАМ кое е комутатора :busted
Майстора каза компютър и аз така го водя ..
  • 0

#19 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 ноември 2011 - 16:44

Ми комутатор - компютър - нещото което дава токове по свещите :rolleyes все синоними, и аз съм с М111.940 и незнам да има друг освен този псевдо компютър (наречен комутатор) като не броиме този за газовия инжекцион.
  • 0

#20 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 29 ноември 2011 - 18:01

Имаш зад акумулатора още един компютър.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#21 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 29 ноември 2011 - 18:55

Имаш зад акумулатора още един компютър.

Къде е и за какво е този другия комп.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#22 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 29 ноември 2011 - 19:01

Имаш зад акумулатора още един компютър.

1. Честито за ЕС-ката :) Преди ми доставяше удоволствие да се наслаждавам на купето като се прибирам към вкъщи, но сега сякаш повече :)


2. Този компютър зад акумулатора не е ли вързан към АБС-а? Поне аз така мисля, защото имах проблем с него и се оказа, че играе роля за АБС-а...


  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#23 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 ноември 2011 - 16:19

Имаш зад акумулатора още един компютър.


Аз мисля че този зад акумулатора ми е само този за ГИ :dontknow
  • 0

#24 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 16 декември 2011 - 14:55

Малко инфо по темата: Проблема е решен! :) Най-накрая намерих време и разглобих плочката на газовата за да изчистя дросела. До като вършех тази интервенция реших да изключа акумулатора за да се изчистят евентуални грешки от компютъра. След като свалих плочката и започнах да чистя с парцалче и Меглио от дросела излезе доста мърсотия. Доста черно стана парцалчето. В крайна сметка след закачане на всичко двигателя заработи както трябва на бензин. Няма го вече "замислянето" и непостоянните обороти! Сякаш и на газ заработи по добре! :) Мерси за съветите! Поздрави! :)
  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#25 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 28 декември 2011 - 21:03

Здравейте! Причината пак да пиша е, че този проблем отново се прояви... няма и 1000 км след направената манипулация. Започвам да си мисля, че газта е с лошо качество. Само, че не мога да разбера коя точно, защото зареждам на Еко и Лукойл. Дали проблема е в нея или има друг по самата инсталация? Възможно ли е да се сложи някакъв филтър от изпарителя към плочката и по-този начин да се избегне това цапане на дросела? Дали от цялата тази работа се повишава разхода? Сякаш напоследък си похарчва доста, оставяйки настрана, че е и по-студено. Започвам да си мисля дали да не инвестирам в конвертиране от обикновена към инжекцион. Чух доста позитивни мнения, пък и мисля, че разхода ще се подобри, както и вървежа. Благодаря предварително за мненията! :)
  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#26 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2011 - 15:16

Аз съм с ГИ на М111.940 и съм склонен да вярвам че този двигател няма проблем с газта, е все пак с ГИ ще ти свали малко разхода, но проблемите са си класическите:
- стъпково моторче
- дроселова клапа
- кабели
- свещи
- дистр. капачка
- ел. инсталация
- комутатор
- двете бобини на комутатора
- изваден вакуум от някаде си

И както пишеше в голямата тема където основно се спрягаха 102 vs 111, за 111 трябва да е на малко километри, на моя километража му показваше под 70 хил, а той може и на 700 хил да е. Когато си сложих ГИ през май месец всичко заспа така да се каже, но зимата същатата работа вариращи обороти замисляне и всички други гнусотии както си им е реда, за това съм решил и малко по малко да се подменят преблемните части.
Моят съвет е ако имаш възможност инвестирай в ГИ и ако те кефи колата си ремонтирай по малко и си я карай с кеф

Този пост е редактиран от dzuvko: 29 декември 2011 - 15:18

  • 0

#27 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 30 декември 2011 - 16:15

И аз вече се замислям за ГИ. Свещите ги смених когато сложих газовата преди няма и 10000 км. Другите неща от списъка ти може би поетапно ще ги подменям. След празниците мисля да отида до едни газаджии и да коментираме какво ще ми струва за преработката. На теб колко ти харчи колата с ГИ? Дали ако махна катализатора нещата ще се подобрят?
  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#28 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4589 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 декември 2011 - 16:55

Колега, колата не трупа ли кодове за неизправност с обикновената газова? Примерно - твърде бедна смес, или твърде богата смес?

Обикновената газова скапва катализатора, защото сместа никога не е такава, каквато трябва да бъде, за да работи и той адекватно.
  • 0

#29 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 декември 2011 - 17:02

Аз се чудя след като си инвестирал пари в газ, защо не си и сложил инжекцион ?
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#30 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 30 декември 2011 - 17:15

Колега, колата не трупа ли кодове за неизправност с обикновената газова? Примерно - твърде бедна смес, или твърде богата смес?

Обикновената газова скапва катализатора, защото сместа никога не е такава, каквато трябва да бъде, за да работи и той адекватно.


Да определено се замислих за това преди време. Уж веднъж я настроиха както трябва, но май не е точно така. Сигурно и това е една от причините да не върви както трябва. При първа възможност слагам инжекцион и се надявам да си реша проблемите. :)
  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни