Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Не загрява помагайте С220 cdi W203 143 ph


  • Please log in to reply
42 мнения по тази тема

#16 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 16 ноември 2011 - 14:07

този малък радиатор е за темпериране на нафтата и е вързан с охладителната с-ма.при студено време и повреден термостат антифриза не минава през големия кръг ,но минава през този малък радиатор и затова не загрява/някъде по литературата го водят комдензатор/бъркат го дори по сервизите,пробвай


Благодаря много на всички взели участие и дали идеи, колега много благодаря на теб за ориентацията в проблема, прав се оказа този малък радиатор имаше термостат който не работеше, запуших го до като дойде новия, естествено за да ми е гадно обаче разположението му при мен беше друго, по средата на големия радиатор е малкия, а термостата странично на картера, сега кове 90С в движение на място пада до към 80С
  • 0

#17 dim

dim

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 58 Мнения:
  • Град:стара загора
  • Автомобил:
    c200 2002

Публикувано 16 ноември 2011 - 16:52

като поръчваш новия поръчай задължително и О пръстен за да нямаш ядове/кат № мися че е А 005 203 3175 на О пръстена не знам ,като дойде твоя пиши за марка и № и цена.Радвам се ,че ти помогнах
  • 2

#18 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 16 ноември 2011 - 17:38

като поръчваш новия поръчай задължително и О пръстен за да нямаш ядове/кат № мися че е А 005 203 3175 на О пръстена не знам ,като дойде твоя пиши за марка и № и цена.Радвам се ,че ти помогнах



Ми честно да ти кажа не знам за О пръстенче дали има и какво е защото това термостатче е захванато на маркуч с две скоби,то е като горивно филтърче от пластмасовите точно толкова е голямо и така и изглежда, и така е и захванато, но номерчето на термостата който днес видях е : А0052033975 цена в Евро старс гр. Русе 70 лв. не знам само защо като им дадох номера ме питаха дали не е за ML това. !!!!!!! Но все едно сега е затапено, а другата седмица вторник или сряда ще го донесе куриера и го слагам. Благодаря отново за компетентната намеса.
  • 1

#19 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Публикувано 19 ноември 2011 - 16:06

Ако имаш възможност би ли направил няколко снимки на местоположението на термостата и на самият него.
  • 0

#20 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 19 ноември 2011 - 18:19

Ако имаш възможност би ли направил няколко снимки на местоположението на термостата и на самият него.



Да, ще го снимам но нека е при смяната, просто до другата седмица нямам достъп до канал :(
  • 0

#21 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 19 ноември 2011 - 21:27

Ами за да смениш термостата канал изобщо не ти трябва.При 202-ката ЦДИ мотора термостата е най-отгоре и се държи с три болта за корпуса,то и за това при смяната му почти не изтича антифриз.
  • 0

#22 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 20 ноември 2011 - 09:44

Колега чети на горе :)
  • 0

#23 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 25 ноември 2011 - 17:31

Смених малкия дявол, положението е една идея по-нагоре но пак не е добре, ще ви кача снимки на местоположението му, ама моля ви кажете как, има ли някой идея този термостатчо на колко градуса трябва да отваря ??? Имах съмнения, че се нагрява от картера и за това отваря по-рано, преместих го зад левия фар, пак отваря към 60-70С

Този пост е редактиран от niki76: 25 ноември 2011 - 17:36

  • 0

#24 ROSWEN

ROSWEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Оряхово / София
  • Автомобил:
    Mercedes S202 C 220 CDI / 2000г.

Публикувано 22 януари 2012 - 11:29

Благодаря много на всички взели участие и дали идеи, колега много благодаря на теб за ориентацията в проблема, прав се оказа този малък радиатор имаше термостат който не работеше, запуших го до като дойде новия, естествено за да ми е гадно обаче разположението му при мен беше друго, по средата на големия радиатор е малкия, а термостата странично на картера, сега кове 90С в движение на място пада до към 80С

Колегата, всъщност, помогна и на мен. Аз имах същия проблем в продължение на доста време, смених 2-3 термостата на Беер и никакъв резултат. Едно голямо благодаря! :)
  • 0

#25 danzkix

danzkix

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 CDI 2003 Elegance

Публикувано 24 януари 2012 - 18:11

Здравейте, проблема при неме е подобен, тъкмо мисля да сменям големия (нормалния термостат) но дали ще трябва и това малкото да се сменя заедно с него ? Правих ескперимент при 40 градуса отворих капака , маркуча към големия радиотара е топъл но радиатора като че ли не, за сметка на това пък въпросното малко радиаторче е топло , тъкмо се чудех то за какво служи. Извън града не вдига повече от 60 градуса в града в момента трябва доста да се покара едно 40 минути по за да ги вдигне тия 85 градуса. И двете ли да се сменят или първо само големия?
  • 0

#26 dim

dim

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 58 Мнения:
  • Град:стара загора
  • Автомобил:
    c200 2002

Публикувано 24 януари 2012 - 20:32

големия радиатор го проверявай дали е топъл от вътрешна страна/към перката/защото отвън има залепен за него един по тънък и те заблуждаваи не при 40 апри 60 градуса по точно се хваща.ако си за термостат имам чисто нов оригинален на behr. според мен ще сменяш и двата ако ти топли и големия радиатор
  • 0

#27 danzkix

danzkix

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 CDI 2003 Elegance

Публикувано 30 януари 2012 - 10:32

Прав си колега, две пити са и вътрешната е топла :( докато външната е студена ,ще се сменят и 2-та термостат
  • 0

#28 danzkix

danzkix

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 CDI 2003 Elegance

Публикувано 21 февруари 2012 - 05:16

Малко update по темата, смених и двата термостата но се оказа че старият голям си е бил ОК. Взех чисто нов малък за 70 кинта, но се оказва че и той изпуска по малко понеже при 40-50 градуса малката пита пак е леко топла. Но въпреки това заграва до към 87 и си ги държи на магистралата а преди това повече от 60 не вдигаше.
  • 0

#29 adrianski

adrianski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    E320 CDI Avantgarde EVO
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 февруари 2012 - 10:06

Момчета ,при мене положението е такова ,че колата сега в града повече от 60 градуса не вдига колкото и да я карам.Снощи ходих до Стара Загора ,повече от 45 градуса не вдигна тази кола ..... :(
  • 0
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
Публикувано изображение

#30 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Публикувано 29 февруари 2012 - 17:44

При мен този проблем се оказа термостат. Смених го и се оправи. Но прочети цялата тема и действай.
  • 0




4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни