Не загрява помагайте С220 cdi W203 143 ph
Започната от niki76, 14 ное 2011 - 21:50:48
42 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 ноември 2011 - 21:50
Колеги изчетох всичко тук във форума, а и самият аз вече се изчерпах от към идеи. Ако някой от вас му хрумва още нещо нека сподели. Проблема е следния: смених три термостата, последния четвърти с който съм сега е от Евро старс гр.Русе. Закачвах я на диагностика/вярно БОШ / ама освен температурен датчик- късо съединение друга грешка нямаше - /последната се зачисти / допълнителният ел подгрев на антифриза - който се намира над стартера и е захванат за блока на двигателя работи / според мен, а и БОШ-а не показа проблем с него, чувам как релето му включва и изключва/ антифриза е нов на силиконова основа. Пустата му С - класа не иска да загрее държи 50С и това е, парно сещате се няма никакво, тая вечер открих някакъв блок с алуминиево радиаторче захванат за радиатора или за дифузьора долу ниско от към страната на водача и в него влизат два доста дебели червен и кафяв кабели - какво е това и има ли нещо общо и някой може ли да ми каже къде точно се намира температурния датчик пускащ допълнителния ел подгрев на антифриза. Благодаря на всички дали идеи предварително.
#2
Публикувано 14 ноември 2011 - 23:03
Направи един простичък тест.Като поработи малко колата -около 10 тина минути и загрее около 40-50 градуса,отвори капака и провери дали маркучите,които ходят към входа на радиатора са топли.При тази температура,която е по-ниска от 80градуса,термостата не трябва да е отворил и антифриза би трябвало да циркулира само в блока и главата на двигателя без да отива да се охлажда в радиатора .И така трябва да циркулира в малкия кръг,докато температурата на охладителната течност подмине 80-90 градуса и термостата започва да се отваря и да пропуска антифриз към радиатора.С оглед написаното по-горе може да се твърди,че ако има топли тръби,отиващи към радиатора и двигателя не е достигнал работната температура от 80-90 градуса,то значи,че термостата не работи коректно и има проблем в него.
#3
Публикувано 15 ноември 2011 - 00:43
Така е радиатора ако ти е затоплил,значи термостата пропуска.
Никога не оставям магарето си в калта.
#4
Публикувано 15 ноември 2011 - 05:01
Хора и това правих, термостата си е наред, а и говорим не за един а за четири сменени термостата в разстояние от два месеца. Колкото и ментета да са все един от тях ще е като хората и ще работи нормално.Все още остават съмненията ми за допълнителния ел подгрев на антифриза защото цъкането на релето съвсем не означава че свещта му е здрава. Някой може ли да каже тоя подгев, диагноза различна от стар диагнозата лови ли го?
#5
Публикувано 15 ноември 2011 - 16:28
А пробвал ли си на спряна вентилация в купето, дали ти достига 90?
Случва ми се когато стрелката стигне 80 градуса и включа вентилацията да падне, и до няколко минутки да достигне нормална стойност.
Идеята ми е, че може да има проблем при парната инсталация и там да се губи топлина някъде.
Случва ми се когато стрелката стигне 80 градуса и включа вентилацията да падне, и до няколко минутки да достигне нормална стойност.
Идеята ми е, че може да има проблем при парната инсталация и там да се губи топлина някъде.
#6
Публикувано 15 ноември 2011 - 16:51
при 40 -50 градуса вдигни капака и виж дали са затоплени гумените тръбопроводи към и от малкия радиатор/поставен е пред питата на големия,на входа има разширение/втори термостат който се е скапал/
#7
Публикувано 15 ноември 2011 - 16:51
А пробвал ли си на спряна вентилация в купето, дали ти достига 90?
Случва ми се когато стрелката стигне 80 градуса и включа вентилацията да падне, и до няколко минутки да достигне нормална стойност.
Идеята ми е, че може да има проблем при парната инсталация и там да се губи топлина някъде.
Пробвано, не става ;(
#8
Публикувано 15 ноември 2011 - 16:56
Ако има спомагателна печка, тя е!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 15 ноември 2011 - 17:55
щом има ел. подгряване печка няма
подгряването работи до около 60 гр.
зависи как е настроено
ако караш в града и на къси разстояния
нама да загрее
извън градско на дълъг път как е
или градско на място или при
продължително каране
и водата в казанчето наистина ли не е загряла
парно може да нямаш и по други причини
а датчика на таблото да лъже
подгряването работи до около 60 гр.
зависи как е настроено
ако караш в града и на къси разстояния
нама да загрее
извън градско на дълъг път как е
или градско на място или при
продължително каране
и водата в казанчето наистина ли не е загряла
парно може да нямаш и по други причини
а датчика на таблото да лъже
#10
Публикувано 15 ноември 2011 - 18:48
колега не разбрах при затворен термостат затопля ли маркучите към малкия радиатор
#11
Публикувано 15 ноември 2011 - 20:09
колега не разбрах при затворен термостат затопля ли маркучите към малкия радиатор
Малкия радиатор, този на парното ли имаш пред вид колега, защото гледах тази вечер и пред големия радиатор има един който е вързан за хидравликата / по спомен или интерколера и една нагъната тръбичка - май тя беше за хидравликата/ втори термостат няма къде да има защото от термостата маркуча влиза направо в големия радиатор.
Този пост е редактиран от niki76: 15 ноември 2011 - 20:19
#12
Публикувано 15 ноември 2011 - 20:12
щом има ел. подгряване печка няма
подгряването работи до около 60 гр.
зависи как е настроено
ако караш в града и на къси разстояния
нама да загрее
извън градско на дълъг път как е
или градско на място или при
продължително каране
и водата в казанчето наистина ли не е загряла
парно може да нямаш и по други причини
а датчика на таблото да лъже
Колега, датчика който показва температурата на двигателя на таблото не е ли този който е на термостата, в града тръгва да загрява и достига до около 70С сравнително бързо дръгна ли на дълго и пусна парно, температурата пада на 50С.
#13
Публикувано 15 ноември 2011 - 20:36
колега отпред на питата на големия радиатор горе вляво има един малък радиатор/не за хидравлика, а е пита/,в него влиза маркуч ф 6 или10 мм и излиза със същия диаметър ,та на входа на този /малък /радиатор има уширение в което е термостатчето .та именно този термостат прави проблема.можеш да го затапиш или да поставиш хартия пред него за проба .
#14
Публикувано 15 ноември 2011 - 20:42
колега отпред на питата на големия радиатор горе вляво има един малък радиатор/не за хидравлика, а е пита/,в него влиза маркуч ф 6 или10 мм и излиза със същия диаметър ,та на входа на този /малък /радиатор има уширение в което е термостатчето .та именно този термостат прави проблема.можеш да го затапиш или да поставиш хартия пред него за проба .
А тоя маркуч от къде идва защото при мен няма такова нещо или аз не виждам, има само един такъв тънък маркуч и той идва от допълнителната помпичка за парното която е закрепена на разширителния съд, та този тънък маркуч тръгва от нея и отива под бронята към радиатора, но го напипвам без да го виждам до средата на бронята, да не би той да отива в този /малък/ радиатор и за какво служи тази малка пита ?
Този пост е редактиран от niki76: 15 ноември 2011 - 22:25
#15
Публикувано 16 ноември 2011 - 08:44
този малък радиатор е за темпериране на нафтата и е вързан с охладителната с-ма.при студено време и повреден термостат антифриза не минава през големия кръг ,но минава през този малък радиатор и затова не загрява/някъде по литературата го водят комдензатор/бъркат го дори по сервизите,пробвай
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни