Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 3 votes

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 replies to this topic

#1 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 15 October 2011 - 22:38

Такаа.. скуката си каза думата и реших че най-после е време да пусна тема за идеята/проекта ми... Така всичко започна преди 3-4 години когато баща ми ми остави 190тката, която беше карал вече 20 години, и тя стана първата ми кола.. Не след дълго започнах да откривам предимствата на задното предаване, и рано или късно почнаха едни донъти, бърнаути, дрифтове (е, дрифтове е силно казано, по скоро слайдове)..

През цялото това време в мен го имаше желанието за V8, всеки път като чуех някое АМГ и направо настръхвах smile.gif Та така проучих нещата и започнах да се оглеждам за M117 или M119, но така и не излизаше оферта по джоба ми, докато тази пролет не попаднах на обявата на Бай Васил за S500, която разпродава на части, веднага се свързах с него, видяхме се, оказа се чудесен човек, само суперлативи за него, и се договорихме да вземам двигателя smile.gif

image223n.jpg

Ето под каква форма беше транспортиран това лято :coolgrin Oще един път огромни благодарности за бай Васил, който на рождения си ден събра хора и го натоварихме това чудо във френския кенеф.. Естествено пластмасовия под създаде проблеми, но успяхме да се справим и със бавно каране двигателя беше транспортиран до Варна, където ще се осъществява цялата работа smile.gif

Ето го и вече разтоварен вкъщи във Варна smile.gif 

picture011xa.jpg

 

Двигателя го взех без дистрибуторите, в момента си търся бобини за него, като цялото нещо ще се подкарва със Megasquirt

Така както се досещате рано или късно се стигна до въпроса със скоростната кутия.. Автоматика и дрифта по принцип не се обичат никак, освен ако не си говорим за много модерна секвенциална скоростна кутия, каквато не се предвиждаше по никакъв начин.. И така започна търсене за ръчна кутия.. Естествено главната заподозряна кутия за целта беше Getrag 717.404 от 16 клапанова 190тка, но такава така и не намерих... Следващите заподозрени бяха 717.450 от W124 E320, и 717.451, която се слага на SL300-24.. В общи линии и двете са една и съща кутия, изработка на мерцедес, с обратни скорости, които в началото ме заблудиха, че и тази кутия е изработка на Getrag, но се оказа, че си е чиста мерцедесова кутия.. До колкото знам в мерцедес не е слагана ръчна кутия на по-мощен двигател.. И така точно такава кутия си намерих - 717.451 със обратни скорости smile.gif

Следващия проблем е че кутията не пасва на двигателя laugh.gif Та пак падна едно търсене и се оказа, че фирма Коортекс във Варна могат да ми изработят необходимия фланец, като за това имат нужда от двете кутии (ръчната и автомата).. Ръчната я имах, а автоматика беше любезно предоставен от бай Васил колкото да се вземат мерките smile.gif И така в момента до колкото знам се работи по адапторния фланец, ще се опитам да взема чертежите му от въпросната фирма, за да бъде възможно лесното му изработване на всяко място където режат лазерно метал smile.gif Ако не се лъжа M119 и M117 имат еднакви камбани на кутиите, така че евентуалната изработка на този фланец ще предостави възможността на всеки, който ще прави конверсия с някой от въпросните двигатели, да монтира към него каквато и да била ръчна кутия от М102/М103/М104 smile.gif

picture003oi.jpg

В дясно е въпросната кутия която ще ползвам, в средата е 5 скоростна кутия от 190 2.6, а в ляво е 4 степенна кутия, също от 190..

05082011578.jpg

Ето и една снимка на кутията, сравнена със Getrag от 190 2.3-16, която пък е монтирана на 3.6AMG :coolgrin

picture002rz.jpg

На тази снимка малко или много си личи разликата в дължините smile.gif

Смятам също да ползвам кардана, диференциала и полуоските от S-класата.. Там също няма да мине без преправяне, диференциала как да е ще се закрепи за задния мост, но полуоските и кардана ще трябва да се скъсяват..

picture005kf.jpg

Ето го диференциала, който тежи 40+ кг ohmy.gif Оказа се, че не е с хидравличен блокаж ASD, а със ASR, който колкото и да не вярвах се оказа, че работи със задните спирачки, което не ме устройва тъй като 190тката ми няма ABS.. А дори и да имаше не съм сигурен че щеше да е възможно да се пригоди.. За сега няма да бързам, но предполагам, че още като го сложа, ще трябва да се мисли някакъв тип ограничено приплъзване.. (limited slip)
 

picture004np.jpg

Ии така ще има още снимки, не качвам снимки на колата защото още не съм много наясно в коя кола ще се слага двигателя.. Чудя се дали да разколачвам ежедневката, бях взел друга 190тка, която след година и половина работа даде фал в документацията и я разпродадох на части, та сега или пак ще взема друга, или ежедневката ще ляга под ножа...

Това е от мен за сега, като има напредък по проекта ще пиша, който има каквито и да било коментари/идеи/предложения да казва, ще се радвам да ги чуя smile.gif


  • 0
Follow your own star...

#2 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 15 October 2011 - 23:14

Успех колега :)
Ще ти е нужен като гледам с какво си се захванал :)
С нетърпение очаквам "ъпдейт" по темата :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 15 October 2011 - 23:37

ХАА Рамбооо! Да с жив и здрав 100години!


Откога съм замислил да направя фланец за М117ската и да сложа ръчна кутия и мамаму и време и все не става. А и не го бях измислил все още как да стане. Тия чертежи ако можеш да ги вземеш-супер. Аз бих ги ползвал, естествено НЕ безвъзмездно!!!!
По принцип има фабричен фланец за М117 (респективно М119), но така и неможах да го поръчам, защото са прекратили производството му.
Доколкото разбрах, ръчната кутия от новите V6 мотор на мерцедес (W210 Е240-Е320) пасвали директно на М117 и М119. Самоче немога да го потвърдя.
Чакам с нетърпение всяка информация около фланецът ти. Предполагам ще го правят на координантна фреза, защото рязането на лазар не дава нужната точност. (до 1 десета от милиметъра).

Следващата стъпка е съединителят+маховикът, проучил ли си нещата ?
Отделно, пишеш че ти липсва капачката на делкото--мисля че мога да докарам ниска цена (поне с това мога да помогна физически).

Да знаеш че ще трябва да режеш скосяванията между роговете и файъруола.
Ще трябва да правиш и нови лапи за мотора-тези няма да станат и то с много.
Мога да ти помогна с акъл за изработката на лапите, ако имаш нужда.
Купи си и щъркел, за такъв проект--бая ще ти трябва!!!!

Еййй-колко ме зарадва... деня може да е почнал зле, но ще завърши-супер.
  • 0

#4 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 16 October 2011 - 10:12

ХАА Рамбооо! Да с жив и здрав 100години!


Откога съм замислил да направя фланец за М117ската и да сложа ръчна кутия и мамаму и време и все не става. А и не го бях измислил все още как да стане. Тия чертежи ако можеш да ги вземеш-супер. Аз бих ги ползвал, естествено НЕ безвъзмездно!!!!
По принцип има фабричен фланец за М117 (респективно М119), но така и неможах да го поръчам, защото са прекратили производството му.
Доколкото разбрах, ръчната кутия от новите V6 мотор на мерцедес (W210 Е240-Е320) пасвали директно на М117 и М119. Самоче немога да го потвърдя.
Чакам с нетърпение всяка информация около фланецът ти. Предполагам ще го правят на координантна фреза, защото рязането на лазар не дава нужната точност. (до 1 десета от милиметъра).

Следващата стъпка е съединителят+маховикът, проучил ли си нещата ?
Отделно, пишеш че ти липсва капачката на делкото--мисля че мога да докарам ниска цена (поне с това мога да помогна физически).

Да знаеш че ще трябва да режеш скосяванията между роговете и файъруола.
Ще трябва да правиш и нови лапи за мотора-тези няма да станат и то с много.
Мога да ти помогна с акъл за изработката на лапите, ако имаш нужда.
Купи си и щъркел, за такъв проект--бая ще ти трябва!!!!

Еййй-колко ме зарадва... деня може да е почнал зле, но ще завърши-супер.


За фабричният фланец изобщо не бях чувал честно казано, но щом вече не може да се поръча е ясна работата.. ;/

До колкото знам за новите мотори M272/M112 камбаните на кутиите има са същите обаче със M113, който е наследника на M119, докато при по старите мотори в нашия случай с тебе M102/M103/M104 са с еднакви кутии, а M117/M119 са с други.. До такъв извод съм стигнал аз при проучването на нещата..

Фланеца проблема е че дочух че тия не давали чертежи ;/ Но мисля че веднъж имам ли фланеца може да се ползва на други места като шаблон и да му направят копие, но пак не съм 100% сигурен в това ;/

Маховик смятам да ползвам от G-класа, демферен, заради по голямата лицева площ, и съединител също от G класа, пък дано да устиска.. Там съединителя си пасва на кутията, единствения проблем е че маховика не пасва на коляновия вал на двигателя. По принцип хората в такива случаи пак правят фланец, само че до колкото разбрах в моя случай или няма да е възможно, или няма да е много здраво, защото си говорим за 2 кръга от по 8 дупки всеки, като единия кръг е с диаметър около 7.5 санта, другия 8.5 май беше, и дупките са с диаметър около 1 сант.. Не съм го чертал, но до колкото си спомням ми казаха че дупките ще се застъпват, или нямали да има достатъчно метал между тях че да е здраво... Тоест до колкото разбрах сега ще се запълват заводските дупки на маховика, и ще е дупчат новите, мисля че пак въпросната фирма ще ми го свърши това..

За дистрибруторите все пак реших да съм с бобини, защото Megasquirt-a директно ще ги управлява, а и до колкото разбирам ще изкара някой кон отгоре спрямо дистрибуторното запалване.. Но в крайна сметка ако не си намеря бобини може би ще се възползвам от предложението ти. А ако можеш да ми намериш 2те карета на кардана и висящия лагер за по нататък на тънко ще се радвам, че 350 кинта цена ми обадиха в магазина за 3те общо.. Не са много но.. в един такъв проект като ти дойдат от 20 места по 300-400лв и идва на нагорнище ;/

За коша съм що годе наясно с промените.. http://mercedes-190....topic/227323/1/ Ето този пич тук е минал през слагането на този двигателя в 190, само дето е ползвал автоматика и заводския компютър, както и още доста неща, както и си е сложил спирачки от SLK55AMG.. Но в общи линии добре е описал промените по коша.. Той е отрязал гредата от SL500 в неговия случай и директно си я е заварил в коша, което му отменя правенето на нови лапи, макар че аз като че ли съм по навитак да си преправя лапите отколкото да си режа гредата, ще видим.. Та мен най ме притеснява това преместване на кормилната кутия и паразитния хебел пред пасажера който е, чудя се дали направо да не мина на рейка ;/

За тва щъркел предполагам крик-жираф имаш предвид? Обмислях дали да не си купя, но проблема е че и CO2 нямам вкъщи, а за двете работи ще си е една стабилна инвестиция от 1000-1500лв, и като цяло май прецених, че ще ми е по тънко в сервиз да го правя, и без това близо до нас във Варна имам сервиз който го държи приятел и няма да ме дерат с цените..
  • 0
Follow your own star...

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 16 October 2011 - 12:01

Имало е W116 с V8 М117 и с ръчни скорости.Обаче немога да открия такова животно че да му сваля карантията...

Пробвай да вземеш чертежите, ако трябва ги питай каква ума искат за да ги дадат. Не че е проблем да си поръчам фланеца от тях, но просто не искам да ми го режат на лазер, а на координантна фреза. Всъщност питай ги на какво ще го режат.
Лазер има 1 десета точност(0,1мм). Ако двата вала не са съосни до 0,05мм ще се скапва лагера на първичния вал + зъбните колела на първичния и вторичния вал в кутията. Не веднага естествено, но след 5-10хил км, може и да "запее".
Каква цента ти обявиха за фланеца?

тая работа с маховика ми се вижда сложна и ДВОЙНА работа :(
проучи дали маховик от М110 с ръчна кутия, не пасва дирекно на М119. Защото W116 450SEL, е с ръчна кутия от М110, също и съединител.
Има и друг вариянт-Мисля че в софия ще намеря хора, които направо изработват маховик по поръчка.

За карета и вис лагер--няма проблеми. Мисля че поне 100лв ще ти спестя. пиши ми когато стигнеш до тях. че всеки месец се менят цените, да ти дам актуални.

А този линк дето ми го даде, нещо не ми дава достъп, или трпбва да се регна?
Относно лапите, едвали ще ти е евтино да преправиш оригиналните, те са алуминиеви. Аргона е доста скъп а и ако нарушиш центровете им за натоварване, ще се счупят при натоварването. направо нови, ще те светна как лесно стават. трябват ти 4 метални плочки 20х20 см. Виж моите как ги направих и колко здрави станаха. + това тампоните за мотор М102 М103 са смешно евтини, в сравнение с на М119...

Спирачките, са ти последната грижа на света...

А тва с кормилната кутия? защо? Е500 също е с кормилна кутия..защо мислиш че мотора ще си пречи с нея?

А иначе за жираф + СО, и аз бях в същата дилема и реших проблема така-- купувам жираф (400лв, пак можеш да го видиш на снимките, от сериозните жирафи е) и НЕ купувам СО. щото малко ще трябва и затова взех назаем от приятел електрожен, и само си точкувах лапите, после ги носих на профи заварки. за друго не ми трябваше (е и колекторите, но ти си имаш нужните)

Бих ти препоръчал, ако имаш технически познания-сам да го почваш.
  • 0

#6 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 16 October 2011 - 12:34

Имало е W116 с V8 М117 и с ръчни скорости.Обаче немога да открия такова животно че да му сваля карантията...

Пробвай да вземеш чертежите, ако трябва ги питай каква ума искат за да ги дадат. Не че е проблем да си поръчам фланеца от тях, но просто не искам да ми го режат на лазер, а на координантна фреза. Всъщност питай ги на какво ще го режат.
Лазер има 1 десета точност(0,1мм). Ако двата вала не са съосни до 0,05мм ще се скапва лагера на първичния вал + зъбните колела на първичния и вторичния вал в кутията. Не веднага естествено, но след 5-10хил км, може и да "запее".
Каква цента ти обявиха за фланеца?

тая работа с маховика ми се вижда сложна и ДВОЙНА работа :(
проучи дали маховик от М110 с ръчна кутия, не пасва дирекно на М119. Защото W116 450SEL, е с ръчна кутия от М110, също и съединител.
Има и друг вариянт-Мисля че в софия ще намеря хора, които направо изработват маховик по поръчка.

За карета и вис лагер--няма проблеми. Мисля че поне 100лв ще ти спестя. пиши ми когато стигнеш до тях. че всеки месец се менят цените, да ти дам актуални.

А този линк дето ми го даде, нещо не ми дава достъп, или трпбва да се регна?
Относно лапите, едвали ще ти е евтино да преправиш оригиналните, те са алуминиеви. Аргона е доста скъп а и ако нарушиш центровете им за натоварване, ще се счупят при натоварването. направо нови, ще те светна как лесно стават. трябват ти 4 метални плочки 20х20 см. Виж моите как ги направих и колко здрави станаха. + това тампоните за мотор М102 М103 са смешно евтини, в сравнение с на М119...

Спирачките, са ти последната грижа на света...

А тва с кормилната кутия? защо? Е500 също е с кормилна кутия..защо мислиш че мотора ще си пречи с нея?

А иначе за жираф + СО, и аз бях в същата дилема и реших проблема така-- купувам жираф (400лв, пак можеш да го видиш на снимките, от сериозните жирафи е) и НЕ купувам СО. щото малко ще трябва и затова взех назаем от приятел електрожен, и само си точкувах лапите, после ги носих на профи заварки. за друго не ми трябваше (е и колекторите, но ти си имаш нужните)

Бих ти препоръчал, ако имаш технически познания-сам да го почваш.


Точно за такава координатна фреза мисля че става въпрос, 500лв ми обявиха цена, изработен от дуралуминий.. Доста са парите ама няма как, на много места ги правят със шаблон и после режат и от 2те камбани правят една, съответно доста по евтино, но някакси не бих разчитал на ръчно напасване при допустима грешка 0.05, пък и трябва да прежаля 2 кутии.. Прецених че е по добре скъпо но качествено..

За маховика вече не ми се занимава да проучвам и да търся.. Покрай тоя проект разбрах едно нещо - като цяло собствениците на мерцедес са доста некомпетентни технически, а повечето от компетентните са страшно неотзивчиви... В американския форум за 190тки като ги питах дали някой знае на какъв момент държи тая кутия и ме направиха крив, че само съм чакал на готово информация и не съм си мръдвал пръстта, а аз просто не можех да я намеря, в нета само за автоматиците намерих такова инфо, 2-3 седмици всеки ден само информация за кутии гледах в нета.. В peachparts-a ми казаха да питам в superturbodiesel, там пък изобщо не ми дават регистрация, във офроуд форума също ме нахраниха.. Като цяло доста разочарован останах ;/

Линка май наистина иска регистрация, ако не ти се занимава да си правиш кажи да ти дам моята на лично, темата определено си заслужава да се види, а ако искаш мога и да ти пратя всички снимки от темата, имам ги събрани в една папка.. Там пича е писал, че е трябвало да премести кормилната кутия 3см (или инча бяха.. не помня) надолу, заедно с хебела естествено, и да бутне спирачната помпа към шофьора 2см/инча... За помпата честно казано не се притеснявам защото аз съм с малката, предполагам няма да се наложи, обаче за кутията не знам.. Бих искал двигателя да е възможно най назад и най надолу защото иначе може да увеличи ефекта на недозавиване, който и сега го има, а аз мразя недозавиващи коли в червата, блъскал съм се няколко пъти така заради недозавиване..

Жирафите наистина вървят около 400, ей този е най евтиния който съм виждал http://www.profi.bg/...php?pr_num=1600, пише и за още 5% отстъпка при заявка през сайта, ама пак не съм сигурен че съм на оферта.. аз кажи речи имам техническа грамотност, ще си сваля сегашния двигател със скоростите, ще опразня и разчистя коша, ще наложа 1 път двигателя, ще видя точно какво трябва да се реже, ще го нарежа, и после? Без цо2 нито мога да закърпя орязаното по коша, нито да работя по лапите..

За спирачките също смятам да ползвам от S500, но по нататък, казаха ми около 800лв комплект 4 диска + 2 комплекта накладки, отделно адаптори за тия апарати, а аз ще трябва да сменям и джанти че съм на 15ки, а за тия спирачки май ще трябват 17ки минимум ;/ Ще ги оставя за след двигателя тях, първо да го запаля да ми е мирно че всичко е ок, пък после ще мисля спирачките
  • 0
Follow your own star...

#7 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 16 October 2011 - 19:52

Успех с проекта колега, така като гледам ще е голям филм но съм сигурен, че резултата ще си заслужава усилията :coolgrin .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#8 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,535 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
Garage View Garage

Posted 16 October 2011 - 20:05

Успех колега ;)
  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#9 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 16 October 2011 - 21:04

Да предложа нещо. Боян ако не го ползва жирафа да ти го даде под наем,така и двамата ще сте на далавера.Иначе четах и темата в 190 революшън и моабетите със скорости от Nisan 350Z.Трудна ще е тя,моя човек бая се озори с М113 AMG докато го напасне в 190то,ама там филма е друг.Ето я и темата http://mercedes-bulg...tel-v8-5-5-amg/ ама той си купи СО за тая цел.Успех с ръчната кутия колега и дано стане ,че ще черпим ,,Но ХАУ'' от теб.
  • 0

#10 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 16 October 2011 - 22:18

Благодаря за пожеланията колеги!

В 190rev адски много им се изнервих, хем написах че съм от България, и те продължават, от 350Z кутии, от БМВ кутии, Tremec T-56, от Supra, не знам си кво, не знаят, че нисани 350Z сигурно има 10тина в България, Тремек да си докарам до тук е просто немислимо, а кутиите от суприте и от бмв-тата сигурно се броят на пръстите на ръцете, и всичките са или по дрифтачки или по коли дето все още са в движение..

В европейския дрифт шампионат има един който кара Чочоне с кутия от БМВ, но никъде не мога да намеря тема за колата му да прочета какво е правил, но така или иначе както казах такива кутии в бг са много редки и много скъпи, вървят по 1500 кутията, съединителя комплект е още толкова.. И появи ли се някоя хората колят и бесят, че да се докопат до нея първи..

Много се надявам да стане с тая кутия, ще е яко всичко по колата да си е мерцедесово.. Ако се счупи, ще си търся Getrag от 16 клапанова 190тка, там вече не би трябвало да има мърдане :flagmbcb
  • 0
Follow your own star...

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,596 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 16 October 2011 - 22:32

С мега-смърт как ще управляваш промяната на газоразпределиенито на всмукателните клапани? Хората са го направили и това ще ти даде предимство ако можеш да го ползваш. Иначе по-добре да ползваш м117.

С ръчка или автомат, но тоя мотор и това купе, всяко натискане на педала на газта е powerslide.
  • 0

#12 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 16 October 2011 - 23:00

С мега-смърт как ще управляваш промяната на газоразпределиенито на всмукателните клапани? Хората са го направили и това ще ти даде предимство ако можеш да го ползваш. Иначе по-добре да ползваш м117.

С ръчка или автомат, но тоя мотор и това купе, всяко натискане на педала на газта е powerslide.


Megasquirt има опция за управление на смукателните валове, поне VANOS и Vtec със сигурност знам че може да управлява, съмнява ме да не може да управлява мерцедесовото..

Много искам вече да го подкарвам, даже само да го чуя ще си е голям кеф.. Но едва ли ще е скоро, може би пролетта така като гледам как вървят нещата..
  • 0
Follow your own star...

#13 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 17 October 2011 - 08:34

При мен всмукателния вал се управлява от мегата, ако управвлението на м119 е подобно (т.е. включено/изключено) няма да има никакъв проблем ;)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 17 October 2011 - 17:55

Голям успех ти желая колега!Мисля че кортекс могат да направят и маховика,но не и демпферен.Още веднъж-успех и с интерес ще следя развитието!
  • 0

#15 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,596 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 18 October 2011 - 13:30

При мен всмукателния вал се управлява от мегата, ако управвлението на м119 е подобно (т.е. включено/изключено) няма да има никакъв проблем ;)


Същото е - значи може да се управлява от мегата. Това е добре. :)

Повече ме притеснява слагането на ръчни скорости на този мотор.
  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users