


Posted 14 September 2011 - 21:03
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Posted 14 September 2011 - 21:05
Колега, не може да очакваш при 1.4 бара налягане в охладителната система, маркучите да са меки, като на студен изгасен двигател.Ами след почистването и промиването на системата, колата държи добра температура, притесняваше ме , че мъркучите се втвърдяват и стрелката отиваше почти на 100 градуса, но доколкото разбирам от написаното от колегите, това е нормално, сега съм поръчал и нов датчик, остава и да сменя тая капачка (не съм и предполагал, че е с такова значение за охладителната система)
но по важното е че двата най-лоши варианта с гарнитурата и главата съм ги отбягнал. И да ви кажа, тука научих повече за колата си, отколкото от всички майстори на които съм я водил.
Posted 15 September 2011 - 10:23
Posted 15 September 2011 - 10:30
Posted 24 September 2011 - 14:11
Posted 24 September 2011 - 20:40
Posted 24 September 2011 - 23:31
Много е добра.Гарнитурите са на ELRING.Чудя се дали са добра марка
Posted 30 September 2011 - 15:34
Е да ама не е климатроник и няма дисплей за него на конзолата, ако има друг вариант..?Това е точно или много близо до 98 градуса. Задръж за 5 секунди натиснат бутона "REST" от управлението на климатроника при работещ двигател или просто на контакт и премини на 6-та позиция чрез бутона "AUTO" за температура на охладителната течност.
Posted 30 September 2011 - 20:20
Koлегата се разминал само с една тапа,а аз сега трябва да сменям гарнитура на глава.Ц-ката губи антифриз от известно време и онзи ден видях,че го изхвърля навън и олива по блока
0 members, 1 guests, 0 anonymous users