Над 150 км/ч тресе,
Started by shiki, 22 Aug 2011 - 09:42:12
27 replies to this topic
#1
Posted 22 August 2011 - 09:42
като при увеличаване на скоростта тресенето се увеличава. Крайно неприятно. Предполагам, че джантите са се поизкривили. Гумите уж са балансирани в ДИАНА. Да проверя ли в ДИАНА за изправяне на джанти, или да търся друг майстор по изправянето. И къде и кой в София?
#2
Posted 22 August 2011 - 09:49
Здрасти shiki!
И при мен е така, но при по - малко км/ч. Имаше миналата седмица ваучери от Грабо.бг за изправяне на джанти в Маргел. Взех си два, тази седмица отивам, казват че са едни от добрите... да видим!
И при мен е така, но при по - малко км/ч. Имаше миналата седмица ваучери от Грабо.бг за изправяне на джанти в Маргел. Взех си два, тази седмица отивам, казват че са едни от добрите... да видим!
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#3
Posted 22 August 2011 - 10:42
http://forums.mbclub...showtopic=17629
Според мен е баланс! Аз последния път като им казах, че не са направили баланса като хората (но не в ДИАНА, а в МАРГЕЛА) ми отговориха, че в България ограничението било 130 и нямало значение дали тресе на 150 км/ч... Без коментар! Може да е от крива джанта, но може и да е от лош баланс, а може да е просто от променен баланс - паднала тежест или нещо друго! Виж ги някъде!
Според мен е баланс! Аз последния път като им казах, че не са направили баланса като хората (но не в ДИАНА, а в МАРГЕЛА) ми отговориха, че в България ограничението било 130 и нямало значение дали тресе на 150 км/ч... Без коментар! Може да е от крива джанта, но може и да е от лош баланс, а може да е просто от променен баланс - паднала тежест или нещо друго! Виж ги някъде!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Posted 22 August 2011 - 10:49
Хора, нали скоро ходих в Диана, защото трябваше да си купя гума и там беше единствената останала от моя размер. Та онзи, който ми сменяше гумата ми каза, че джантата е леко крива, но пича беше с толкова алкохолен фациес, че изобщо не посмях да му се доверя. Един съвет - не си изправяйте джанти в Диана и големите центрове за гуми. Там има голям човекопоток, взимат всякакви и зависи на какъв ще попаднеш. Стават само да ви свалят джантите и да сложат новите джанти с гуми, но нищо повече.
Доверете се на човек, който познавате как работи - изправя, балансира и тнт. Аз лично ходя на Червено знаме, малко след Дунев има една гумаджийница, момчето ми е изправяло джанти и знам че работи много добре, ходя си само при него и нямам проблеми. Ако някой иска ще му дам номера.
Доверете се на човек, който познавате как работи - изправя, балансира и тнт. Аз лично ходя на Червено знаме, малко след Дунев има една гумаджийница, момчето ми е изправяло джанти и знам че работи много добре, ходя си само при него и нямам проблеми. Ако някой иска ще му дам номера.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#5
Posted 23 August 2011 - 07:10
shiki,
По мои наблюдения, когато става въпрос за проблем с колелата, колата тресе преимуществено при определена скорост, а преди достигането и след преминаването ѝ тресенето намалява.
Ако вибрациите се увеличават пропорционално на скоростта аз бих проверил карето на кардана и каквото там има още за проверка - май на 124 има 2 тампона също при диф-а.
Лаишко мнение, но при мен тресенето беше по тази причина (кардан).
По мои наблюдения, когато става въпрос за проблем с колелата, колата тресе преимуществено при определена скорост, а преди достигането и след преминаването ѝ тресенето намалява.
Ако вибрациите се увеличават пропорционално на скоростта аз бих проверил карето на кардана и каквото там има още за проверка - май на 124 има 2 тампона също при диф-а.
Лаишко мнение, но при мен тресенето беше по тази причина (кардан).
#6
Posted 23 August 2011 - 08:06
Вибро масаж след 140км....хм....проблема е отзад!
Вероятните причинители за които се сещам са,мърсотия,лош баланс,гума,джанта,щангичка с тампончета,тампон,каре,натрупвания на ръжда по заден диск и прогнила основа на купето на задното магаре.
След 160 утихва ли?
Вероятните причинители за които се сещам са,мърсотия,лош баланс,гума,джанта,щангичка с тампончета,тампон,каре,натрупвания на ръжда по заден диск и прогнила основа на купето на задното магаре.
След 160 утихва ли?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Posted 23 August 2011 - 08:37
Логично е - щом тресе значи нещо се е разбалансирало.Не гледай само гумата , на канала , работните дрехи и студена бири . Окачването на тия коли не е сложно , почти всичко е на болтове и селенови втулки.Огледай си колата внимателно , поздрави.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#8
Posted 23 August 2011 - 08:43
На мен такова тресене ми се получи от прецакан тампон на двигателя..
"като при увеличаване на скоростта тресенето се увеличава" - усещах го от 90 на горе.. до 160 и реших да не вдигам повече.
Погледни и тампоните за всеки случай.
"като при увеличаване на скоростта тресенето се увеличава" - усещах го от 90 на горе.. до 160 и реших да не вдигам повече.
Погледни и тампоните за всеки случай.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#9
Posted 23 August 2011 - 08:57
Тампон на мотор се хваща....като отвори двете предни врати заедно на равно място и при работещ мотор гледа горният ръб на рамката за отклонения.
Съответно от страната на която е по-голямо отклонението от там е и повреденият тампон.
Съответно от страната на която е по-голямо отклонението от там е и повреденият тампон.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Posted 23 August 2011 - 09:38
Хаааа, това е страхотна идея! Благодаря, Васо!
#11
Posted 24 August 2011 - 11:48
Такааа, значи:
Всичко по ходовата част е проверено и здраво.
Никъде по купето няма и петънце ръжда.Включително отдолу.
Тампоните на двигателя ги смених миналата година с нови оригинални.
Гуменото каре го смених преди четири години с ново оригинално.
След 160 км/час не утихва, след 170-също. Усилва се и затова повече не пробвах.
Излиза - или джанта, или баланс.
Мисля утре да скокна до Казичене.
Всичко по ходовата част е проверено и здраво.
Никъде по купето няма и петънце ръжда.Включително отдолу.
Тампоните на двигателя ги смених миналата година с нови оригинални.
Гуменото каре го смених преди четири години с ново оригинално.
След 160 км/час не утихва, след 170-също. Усилва се и затова повече не пробвах.
Излиза - или джанта, или баланс.
Мисля утре да скокна до Казичене.
#12
Posted 24 August 2011 - 12:30
При мен след 140км тресеше зверски...оказа се леееко крива джанта..провери ги
#13
Posted 24 August 2011 - 13:00
Излиза - или джанта, или баланс.
Мисля утре да скокна до Казичене.
Колега аз също мисля, че крива джанта или баланс
Аз също съм брал много ядове....ама ти казвам много само заради неправилен баланс
By Batev
#14
Posted 25 August 2011 - 08:36
Благодаря на всички!
#15
Posted 26 August 2011 - 14:33
На мене от неправилен баланс , направо ми чупеше волана .Както си карам и пусна волана и той скочи на дясно
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users